Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Bucuresti

Numele companiei:

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager


CASEBINEFACUTE CONSTRUCT

Asistent Manager


EUROVET LOGISTICS SRL

Asistent Manager


TOP CAR FORUM S.​R.​L.​

Asistent Manager


SC ALFA DEZMEMBRARI SRL

Asistent Manager


IAVI INVEST

Asistent Manager


GMB ROMANIA AUTO INDUSTRY

Asistent Manager


IVONCO TRADE

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


ACN PIESE UTILAJE

Asistent Manager


MENTORS SEARCH

Asistent Manager


SC IOANA SRL

Asistent Manager


PROFI FORMARE S.​R.​L.​

Asistent Manager


TITAN TECHNIK AG

Asistent Manager


FITNESS SCANDINAVIA

Asistent Manager


FILARA BIOMED SRL
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
CASEBINEFACUTE CONSTRUCT
Bucuresti

Industrie: Constructii, Imobiliara

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Office / Backoffice / Secretariat

Experiență: Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
Candidatul ideal pentru acest job trebuie să poată demonstra că știe să lucreze în Microsoft Excel (formule de bază), să scrie corect un e-mail în limba română (cu diacritice), să vorbească fluent atât cu clienții la telefon cât și față în față.

El are background în construcții și vânzări (poate fi si fost agent de vânzări materiale construcții). Este tânăr și este dispus să învețe.
Experienta într-o agenție imobiliară poate fi un plus.

Descrierea jobului


Angajatul va asista managerul în realizarea ofertelor pentru construcții (conform unor proceduri standard), va urmări ofertele trimise sunând sau întâlnindu-se cu clienții și le va propune soluții la probleme puse de ei (de ex. oferta este prea mare și vor să renunțe la anumite finisaje).

Clientii sunt administrați prin intermediul unui CRM online ce va ușura foarte mult urmărirea și îndeplinirea task-urilor zilnice și lucrul în echipă.

Înainte de ajunge la ofertare, clientul trece prin niște etape care clarifică foarte detaliat toate nevoile lui, inclusiv cele de compartimentare/planimetrie - etape realizate de alt departament. Astfel, cei cărora va trebui să le facă ofertă asistent-managerul sunt persoane care au șanse mari de a construi și ale căror nevoi au fost identificate clar.

Căutăm pe cineva cu puțin background în construcții, nu neapărat cu experiență, ci mai degrabă cineva care are abilități bune de vânzător și este dispus să învețe domeniul nostru de activitate.

Înainte de angajare vor exista două interviuri (unul pe parte tehnică și vânzări și unul pe parte de construcții). După angajare va urma o perioadă de probă de 2 săptămâni, timp în care vom încerca să identificăm dacă noul angajat este potrivit sau nu pentru acest post, pe termen lung.

Ținând cont că majoritatea activității este automatizată, nu avem nevoie de un număr mare de angajați iar salariul fiecărui angajat va fi mai mult decât atractiv.

Important!!!
Oferim și posibilitate de cazare.
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.