Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Oradea

Numele companiei:

Asistent Manager în Oradea

Asistent Manager


S.​C.​ COMPANIA DE CONSTRUCTII REZIDENTIALE AG S.​R.​L.​

Asistent Manager


SC IOANA SRL

Asistent Manager


TOP CAR FORUM S.​R.​L.​

Asistent Manager


SC ALFA DEZMEMBRARI SRL

Asistent Manager


EUROVET LOGISTICS SRL

Asistent Manager


CASEBINEFACUTE CONSTRUCT

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


IAVI INVEST

Asistent Manager


ACN PIESE UTILAJE

Asistent Manager


PIANO LOG IMPEX

Asistent Manager


PROFI FORMARE S.​R.​L.​

Asistent Manager


JOB CONSULT

Asistent Manager


TITAN TECHNIK AG

Asistent Manager


FITNESS SCANDINAVIA

Asistent Manager


CIVITAS P.S.G
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
S.​C.​ COMPANIA DE CONSTRUCTII REZIDENTIALE AG S.​R.​L.​
Oradea

Industrie: Imobiliara

Tip job: Full time

Departament: Office / Backoffice / Secretariat

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
Profil:
- Bune abilitati de comunicare, relationare, lucru in echipa;
- Bune abilitati de organizare, planificare a activitatii;
- Capacitate de a propune / identifica solutii, orientare spre rezultate;
- Flexibilitate, disponibilitate, tenacitate, perseveranta, atentie;
- Atitudine pozitiva zambetul fiind obligatoriu, asertiva, constructiva;

Descrierea jobului


- Activitati specifice de secretariat : registratura, corespondenta, organizare intalniri, asigurare legaturi telefonice;
- Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin curier, poşta, fax, e-mail, site;
- Elaborarea şi redactarea documentelor şi situaţiilor cerute de management;
- Mentinerea legaturii cu anumiti furnizori: birotica, apa, produse curatenie, curierat;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele;
-Operare extrase bancare, documente de casa, contracte de vanzare cumparare, generare rapoarte
- Operare state de plata si fisiere aferente
- Disponibilitate de a invata programul Conquest


Oferta jobului :
-Salariu adecvat cu posibilitate de creştere în funcţie de eficienţa efortului depus;
- Mediu antreprenorial dinamic, echipa tanara, diversa si open-minded;
- Initiativa si exprimarea libera a ideilor este apreciata;
- Posibilitatea de a acumula cunostinte noi;

Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.