Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Oradea

Numele companiei:

Asistent Manager în Oradea

Asistent Manager


INOX LINE DISTRIBUTION

Asistent Manager


SC IOANA SRL

Asistent Manager


TOP CAR FORUM S.​R.​L.​

Asistent Manager


SC ALFA DEZMEMBRARI SRL

Asistent Manager


EUROVET LOGISTICS SRL

Asistent Manager


CASEBINEFACUTE CONSTRUCT

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


IAVI INVEST

Asistent Manager


ACN PIESE UTILAJE

Asistent Manager


PROFI FORMARE S.​R.​L.​

Asistent Manager


PIANO LOG IMPEX

Asistent Manager


JOB CONSULT

Asistent Manager


FITNESS SCANDINAVIA

Asistent Manager


CIVITAS P.S.G

Asistent Manager


GDS MENTENANȚĂ
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
INOX LINE DISTRIBUTION
Oradea

Industrie: Alimentara, Transport / Logistica / Import Export, Turism / HoReCa, Comert / Retail

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Alimentatie / HoReCa, Import export, Office / Backoffice / Secretariat

Experiență: Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
- corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
- sincer, dispus la colaborare, serios, punctual
- capacitatea de umplere a timpului liber cu activitati secundare
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- atenție către detalii;

Descrierea jobului

Descriere:
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice intern si extern;
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați

Beneficii:
- loc de munca primitor cu posibilitate de avansare in grad
- bonuri de masa
- decont abonament tramvai
- birou cu toate echipamentele necesare (calculator, aer conditionat)
- program de L-V de la ora 9-17
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.