Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Manager în Bucuresti

Numele companiei:

Asistent Manager în Bucuresti

Asistent Manager


MASPEX ROMANIA

Asistent Manager


BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SERVICES

Asistent Manager


GERSIM IMPEX

Asistent Manager


EROGLU ROMANIA S.​R.​L.​,​ COLINS

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


Confidenţial

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Asistent Manager


SVN ROMANIA - COMMERCIAL REAL ESTATE ADVISORS

Asistent Manager


Confidenţial

Asistent Manager


OPTIMUS DIGITAL

Asistent Manager


ESVIDA PHARMA

Asistent Manager


Confidenţial
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Manager
MASPEX ROMANIA
Bucuresti

Tip job: Full Time

Departament: Functii publice, Altele

Experiență: Entry-Level (< 2 Ani)


Scurta descriere a companiei

MASPEX ROMANIA is one of the leaders of different Romanian segments market. Maspex Romania is a subsidiary of Maspex Wadowice Group from Poland, one of the largest food companies in central and Eastern Europe. Romania represents the second largest market after Poland, both in terms of fiscal value and investments made, but also of purchasing power. The Maspex Group has entered on Romanian market in 1996, and in present is one of the greatest polish investors from Romania. Maspex is a front runner with products like: Tedi, Tymbark nectars and fruit juices, La Festa hot chocolate and cappuccino, Ekland instant tea, Coffeeta coffee creamer, Salatini crackers and brezels and now with natural mineral water. Maspex Romania guarantees a permanent development on FMCG market and also the job security of his employees.

Cerinte

- Studii superioare finalizate;
- Persoana responsabila, cu capacitate de planificare si organizare;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Limba engleza (nivel avansat);
- Cunostinte dezvoltate de MS Office.

Responsabilitati

- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați

Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.