Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

370 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

370 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Descriere Post: Asistent Manager- cunoașterea foarte bună a limbii engleze;- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- abilități excelente de comunicare verbală și scrisă- atitudine pro activă în rezolvarea situațiilor neprevăzute- dorința de a învață și de a se dezvolta continuu- capacitate de a lucra eficient atât independent, cât și în echipăPoate constitui un avantaj orice experiența anterioară în domeniul medical.Descrierea jobului Responsabilități:- Menținerea relației cu pacienții telefonic și prin email- Programarea consultațiilor- Asigurarea comunicării între pacienți și medicii cabinetului (întrebări din partea pacienților, reprogramări, alte probleme specifice)- Menținerea relației cu parteneri, furnizori de consumabile și servicii- Monitorizarea stocurilor de consumabile necesare activităților clinicii: specifice pentru fiecare echipament medical, medicamente, reactivi medicali, materiale sanitare, materiale de curățenie, articole de birotică;
THERAMED HEALTHCARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 4113 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal absolvent al unei forme de invățământ superioare seriozitate și responsabilitate aptitudinea de a lucra cu documente planificare și organizare a operațiilor și activităților inteligență – gândire logică, memorie integritate morală; abilităţi şi experienţă organizatorică; capacitate de planificare şi prioritizare; atenţie distributivă și la detalii; abilităţi dezvoltate de comunicare scrisa si orala şi de a dezvolta relaţii interpersonale (în limba maternă precum şi într-o limbă de circulaţie internaţională); motivare şi eficienţă; capacitate de luare a deciziilor; aspect plăcut; bune cunoștințe de operare pe calculator:- procesare text-Word- calcul tabelar Excel- programe de prezentare Power Point;Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere; se ocupă de corespon
AIS CLINICS HOSPITAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal absolvent minim liceu, studiile superioare constituie avantaj cunostinte de limba engleza – nivel avansat din zona Afumati, Voluntari – constituie avantaj experienta intr-un post similar de minim 1 an excelente abilitati de comunicare, relationare si prezentare discretie, diplomatie, loialitate, seriozitateexperienta operare PC, Microsoft OfficeDescrierea jobului • Asigura un flux informational eficient intre Directorul General si departamentele din cadrul companiei• Urmareste indeplinirea sarcinilor si termenelor date de catre Directorul General catre reprezentantii celorlalte departamente• Pregateste materialele pentru diverse intalniri• Pastreaza legatura cu toti colaboratorii companiei• Redacteaza corect gramatical documente, rapoarte, referate, informari, comunicari generale• Organizeaza, centralizeaza, indosariaza si arhiveaza documentele• Asigurarea activitatii de secretariat si protocol a societatii (rezervari hotel, bilete de avion)• Punctualitate, perseverent
OCEAN FISH SRL

Media netă estimată pe baza celor 4109 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Persoana ordonata, comunicativa, organizata, implicata in rezolvarea task-urilor- Obisnuita cu lucrul in echipa, atenta la detalii si cu o gandire logica- Absolvent de studii medii/superioare- Cunostinte de utilizare Excel, Word- Capacitate de relationare si comunicare, sociabilitate- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt- Cunostințe avansate de limba Engleza (scris+vorbit)- Bune competente de comunicareDescrierea jobului Sprijinirea managerului in gestionarea activitatilor zilnice si asigurarea unei bune functionari a activitatiiMentinerea legaturii intre departamenteActivitati de secretariat si suport administrativColecteaza, elaboreaza si analizeaza informatii in functie de solicitariElaboreaza si intocmeste rapoarte solicitate de management​Redactare emailuri, diferite documente solicitate de managementCentralizarea și structurarea informaților interne cat si a documentelorCapacitate de
MELANGE CONCEPT SRL

Media netă estimată pe baza celor 4058 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Societate de prestari servicii in domeniul resurselor umane si a mobilitatii globale, suntem in cautarea unui Asistent Manager.Cerinte:- studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunostinte de contabilitate primara (sau dorinta de a invata);- abilitati de lucru in pachetul Office (prepondeerent Word, Excel si Outlook);- atentie distributiva si atentie la detalii;- capacitate organizatorica foarte buna;- limba engleza nivel mediu;- de preferat permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari in timpul programului;- capacitate foarte buna de comunicare si relationare. Descrierea jobului Oferim:Pachet salarial atractivTichete de masaDecontare abonament STB - MetrorexAbonament Regina MariaTraininguri si cursuri in vederea cresterii in companieMediu de lucru placut.Informatii spulimentare:Program Luni - Vineri 9:00 - 17:00
GHV SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4033 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Căutăm o persoană dornică de muncă şi reponsabilă.Cu studii superioare.Cunoștințe avansate de operare a computerului (pachet MS Office).Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.Experiență anterioară într-o funcţie similară şi ataşarea unei scrisori de recomandare este foarte importantă pentru noi.Atenţie la detalii, punctualitate şi abilitatea de a lucra independent.Abilități de gestionare a timpului și prioritizare a sarcinilor.Atitudine proactivă, adaptabilitate și capacitate de a lucra sub presiune.Respectarea confidenţialităţii.Descrierea jobului Responsabilităţile tale vor include:Asigurarea unei comunicări eficiente pentru confirmarea și reconfirmarea programărilor.Adunarea și organizarea documentelor, rapoartelor sau informațiilor necesare pentru activitățile managerului.Pregătirea materialelor necesare pentru întâlniri sau prezentări.Gestionarea corespondenței electronice și fizice, filtrarea și redirecționarea mesajelor relevante.Plati facturi utilita
RAM SET SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal 1. Absolvent/a al/a unei institutii de invatamant superior;2. Persoana organizata, disciplinata si punctuala;3. Bune abilitati de comunicare, de relationare cu clientii si colegii;4. Seriozitate si responsabilitate;5. Capacitate de planificare si prioritizare.Descrierea jobului 1. Distribuie si arhiveaza corespondenta pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii;2. Organizarea si actualizarea registrelor de intrari/iesiri;3. Preia apelurile telefonice, faxurile, precum si email-urile de interes general si le distribuie destinatarilor;4. Intocmeste si urmareste comanda produselor de necesitate interna;5. Pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces;6. Pastreaza in ordine toate documentele si corespondenta specifica.
GENIUS IT SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 4031 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte medii IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.ASISTENT MANAGERJobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților prin bancă si in numerar,organizează agenda directoru
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4085 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal combină experiența și competențele relevante cu abilități excelente de comunicare și colaborare, motivație și determinare, adaptabilitate și învățare continuă, și o etică profesională solidă.Descrierea jobului Suntem in căutarea unui/unei Asistent Manager care va aduce un aport si o contribuție importanta in buna funcționare a biroului nostru din Craiova.Ce vei face, fără a se rezuma numai la asta:- Înregistrare si verificare documente;- Redactare si transmitere adrese;- Întocmiri rapoarte;
TECHNO VISION CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4040 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal capacitate de invatareDescrierea jobului office, asistentmanager
CIMERIEN SRL

Media netă estimată pe baza celor 4040 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Persoanalitate placuta, cu excelente abilitati de comunicare si relationare, responsabila, siorganizata- Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala;- Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook)- Capacitatea de asumare a responsabilitatilor si asumare a deciziilor- Permis de conducere categoria B (criteriu obligatoriu)Descrierea jobului - Asigurarea suportului pentru colegii si superiorii din cadrul companiei cu privier ladiverse situatii- Efectuarea unor deplasari ocazionale in judet- Primirea si transmiterea cu acuratete a informatiilor- Activitati de tehnoredactare (printare, scanare, arhivare documente)- Mentinerea relatiilor cu furnizorii, plasarea de comenzi si urmarirea traseului acestora- Crearea de situatii in Excell
WHITE POINT SRL

Media netă estimată pe baza celor 4031 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal •Bune abilitati de comunicare; lucru in echipa; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;• Persoana proactiva, dinamică;• Cunoscător al limbii engleze;• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);Descrierea jobului •Organizarea şi coordonarea intalnirilor și evenimentelor•Elaborarea si administrarea corespondentei, atât interne, cât şi externe•Asistență și suport echipei de management, pentru activitățile/ sarcinile stabilite•Pregatirea si arhivareai documentelor specifice•Organizarea calatoriilor de afaceri (bilete avion, cazări, etc..)•Asigurarea în dublu sens a unui flux informațional eficient între departamentele din cadrul companiei•Asigurarea stocurilor de produse consumabile
ALTIUS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 4031 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal TRACON angajeaza pentru sediul central din Bucuresti, Splaiul Unirii nr.16, Muntenia Business Center:ASISTENT MANAGERConditii:Experiență dovedită ca asistent administrativ, asistent executiv sau rol similar.- Cunoștințe de operare a suitei Microsoft Office și alte software relevante.- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini și de a prioritiza eficient.- Atent la detalii și abilități de rezolvare a problemelor.- Diplomă de licență în administrarea afacerilor, juridic, economic sau alt domeniu relevant .- Limba engleza nivel avansat- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.- Abilități puternice de comunicare și interpersonale.Descrierea jobului Responsabilități:- asista managerii în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- coordonează și organizează întâlniri, conferințe și evenimente.- pregătește rapoarte, prezentări și documente la cerere.- gestioneaza canalele de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și corespondență.- gestio
TRACON SRL

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Căutăm o persoană serioasa pentru a fi integrata in echipa noastra Cunoașterea limbii italiene este un criteriu esențial pentru această poziie Cunostinte in utilizarea PC Cunoastere pachetului office Descrierea jobului Această persoană va avea responsabilități în domeniul biroului relațiilor cu clienții administrarea documentelor cercetări comerciale de piață conform cerințelor managementului furnizarea de rapoarte solicitate de conducere
GOOD TO GREAT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager - Departament Comercial


Candidatul ideal experienta in contabilitate primara constituie avantaj persoana dinamica ,foarte bine organizata sociabila,abilitati deosebite de comunicare orientata spre atingerea obiectivelor persoana pasionata de ceea ce face capacitate de gestionarea a unui volum de informatii detaliate abilitate de comunicare,organizare in echipa atitudine constructiva,perseverenta si gandire practica cunostiinte de operare pachet Office,avansat ExcelDescrierea jobului mentine relatia cu clientii on line, verifica plasarea comenzilor,comunicare pe online intocmeste rapoarte urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi implementarea contractelor in derulare si desfasuarea activitatilor cu caracter comercial coordonarea activitatilor zilnice ,identificarea si solutionarea problemelor aparute mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate participa la initierea si intocmirea de noi proiecte in cadrul firmei emite documente
ALMA KERT S.​R.​L.​

Asistent Manager Moto Honda


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm? Ești atent(ă) la cele mai mici detalii și îți place să faci lucrurile cât mai bine; Ai cunoștințe foarte bune de operare pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); Îți place să comunici și să rezolvi încurcături; Poți respecta termenele limită, regulile și procedurile Honda by Asko Group; Dacă ai un minimum de experiență în departamentul de administrativ/ logistică, ai deja avantajDescrierea jobului Ce trebuie să faci? Gestionezi actele motocicletelor vândute; Te ocupi de emiterea facturilor proforme și fiscale; Actualizezi zilnic evidența motocicletelor rezervate; Trimiți către departamentul financiar-contabil informații/ situații cu privire la fluxul de vânzări; Încasezi în numerar/ card avansurile pentru motociclete; Te vei ocupa de necesarul de consumabile și birotică; Vei întocmi situații specifice departamentului (foi de parcurs, alimentări cu combustibil etc); Te vei ocupa de buna funcționare a showroom-ului și vei întâmpina vizitatorii.
ASKO INTERNATIONAL SRL

Secretara /​ Asistent Manager


Candidatul ideal capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; capacitate de a respecta termene limita; atentie la detalii; placere si abilitate de a invata lucruri noi; responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; atitudine principiala in relatiile interumane; cunostinte medii de limba engleza; cunostinte medii de utilizare Microsoft Office; permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj; absolvirea facultatii de Stiinte Economice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului primirea clientilor intr-o maniera profesionista; directioneaza clientii catre departamente; preia si raspunde prompt tuturor solicitarilor; preluarea si distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei; redactarea si transmiterea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; emitere facturi.Beneficii: oferim bonuri de masa in valoare de 30 d
PKF ECONOMETRICA S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana organizata, capabila sa lucreze in conditii de program flexibil, cu bune cunostinte de operare PC, abilitati de comunicare.Este necesara buna cunoastere a LIMBII ENGLEZE la nivel scris si vorbit.Descrierea jobului Facturare catre clienti, obtinere de informatii de la clienti pentru a putea factura, control facturi primite de la furnizori, control gestiune prin program ERP, diverse atributii de asistent manager.
TUROF DISTRIBUŢIE SRL

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii al
GALACTIC COMPANY SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 370 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.