Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

282 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

282 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Export


Candidatul ideal Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ceea ce poti.Iti plac provocarile si obiectivele indraznete; si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.Daca te regasesti in aceasta descriere, poti deveni noul Asistent Vanzari/Export la Alidor.Ce ne dorim: Experienta intr – un rol similar constituie avantaj Cunostinte minime de contabilitate primara; Vorbitor de Germana la nivel avansat (scris si vorbit): Sa aiba claritate si coerenta in exprimare, putere de concentrare si atentie distributiva; Persoana capabila de initiativa, proactiva, dinamica si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere; Cu capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Persoana orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii. Absolvent studii superioare tehnice / economice – constituie avantaj; Cunostinte de operare PC/MS Office/Excel; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situ
ALIDOR S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Penti Cluj Iulius Mall


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent, proactiv;Abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp.Disponibilitate de relocare magazin pentru anumite perioade de timp.Descrierea jobului - Asigura vanzarea serviciilor oferite de catre companie;- Cunoaste si ofera informatii despre caracteristicile pachetelor de servicii oferite;- Identifica nevoile clientilor si ofera consultanta;- Raspunde clientilor intr-o maniera prompta si politicoasa.​Bonusuri si beneficii:-Bonusuri lunare in functie de rezultatele individuale;-Zile de weekend lucrate platite;-Tichete de masa;-Training pe produse, tehnici vanzare si abilitati de comunicare si lucru in echipa
PENTI WORLD SRL

Asistent Vanzari Grupuri Si Evenimente


Candidatul ideal ·Minim 1 an experiență în departamente de vânzări servicii, organizare evenimente sau recepție / relații cu publicul Abilități de vânzare și negociere Persoană sociabilă și orientată spre client Persoană creativă, proactivă și focusată pe soluții Persoană motivată să lucreze după obiective clare și targete Atenție la detalii și nivel de energie ridicatCunoașterea limbii engleze, cel puțin la nivel conversațional ·Pasionat (ă) de domeniul ospitalitățiiDescrierea jobului Răspunde prioritar de activitatea de ofertare a cererilor de evenimente, cazare și food & beverage Evalueaza corect nevoile clienților și intocmeste ofertele și contractele de colaborare Se ocupa de negocierea și conversia cererilor pentru a susține realizarea obiectivelor financiare ale hotelului Comunica clar și prompt în cadrul hotelului a detaliilor operaționale, pentru a asigura livrarea unui serviciu și produs de calitate Se integrează în echipa comercială a hotelului și colaborează alături de cole
TRANSILVANIA TREK SRL

Reprezentant vanzari B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta in vederea angajarii o persoana pentru rolul de Reprezentant vanzari in Cluj- Napoca Candidatul ideal:- studii superioare-experienta in domeniul vanzarilor- persoana onesta, harnica si ordonata- cunostinte de utilizare PC- bune abilitati de comunicare-permis categoria B Beneficii :- salariu fix- bonus din vanzari-tichete de masa- autoturism- telefon- laptop-servicii medicale decontate de angajator Responsabilități:- desfasoara activitati specific comerciale in zonele arondate-dezvolta portofoliul de clienti si identifica clienti noi- identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie- stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceast
Clarismart Consulting SRL

Agent de vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată?1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes.2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma!3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează.4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei5. Să fie organizată și atentă la detalii.6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată.7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența!9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți.10.Să dea 100 la suta în tot ceea ce face! Descrierea jobuluiAtribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa căt
Prosolar SRL

Retail Sales Assistant


Candidatul ideal Așteptăm de la candidați:• abilități de comunicare și orientare către client,• cultura personală,• angajament și atitudine pozitivă,• buna organizare a muncii proprii si capacitatea de a lucra in echipă,• disponibilitatea și promptitudinea implementării sarcinilor încredințate,• cunoștințele despre industria echipamentelor de fotbal sunt binevenite,• cunoașterea tehnicilor de vânzare este dezirabilă.Descrierea jobului Sarcinile persoanei angajate pe postul de Retail Sales Assistant vor include, printre altele:• implementarea planurilor de vânzări,• serviciu clienți• implementarea serviciilor post-vânzare,• construirea unei imagini pozitive a companiei și a unor bune relații cu clienții,• preluarea comenzilor în magazin și în depozit,• programul de lucru al angajatului: în funcție de programul lunarNoi oferim:• muncă într-un domeniu interesant, ce creează oportunități de dezvoltare profesională într-o companie dinamică,• atmosfera de lucru pozitivă într-o echipă tânără
R-GOL ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Cautam o persoana pentru departamentul de vanzari (B2B), studii superioare, prezentabil, cu abilitati in comunicare, cu initiativa, cu tangente catre domeniul tehnic, cunoscator al limbii engleze (obligatoriu), care sa poata utiliza computerul cu usurinta, disponibil la deplasari in toata tara pentru a dezvolta portofoliul de clienti.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:• mentinerea realatiei de colaborare cu clientii existenti• identificare oportunitati si dezvoltare proiecte noi• ofertare produse, servicii si solutii• suport pentru clienti in alegerea produselor/serviciilor• negociere• contractare• urmarire incasare facturi• comunicare cu furnizorii externi (in limba engleza) pentru obtinerea suportului necesar in dezvoltarea solutiilor/ofertarea echipamentelor• colaborarea cu departamentul tehnic si economic, precum si cu ceilalti membrii ai departamentului vanzari• realizare demonstratii cu echipamentele din portofoliu• pastrarea la zi a bazei de date interne de cli
DATA SPEED S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3002 de salarii introduse în Salario: 3750 RON/Luna

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Cerinţele pentru ocuparea acestei poziții: Studii medii/postliceale în domeniul farmaceutic; Experiența în domeniul vânzărilor din sectorul farmaceutic - reprezină un avantaj; Permis de conducere categoria B; Cunoașterea tehnicilor și instrumentelor aplicabile în toți pașii vânzării, operare PC, reguli privind disciplina de casă (încasare, depunere numerar, emitere chitanţe, facturi). Permis de conducere categoria B.Competenţele pe care am dori să le dețineți: Comunicare în mediul business; Lucrati independent, dar intr-un mediu de echipa, colaborand cu colegii pentru a impartasi experiente si bune practici; Abilitati puternice de organizare si management eficient al timpului/al agendei zilnice și al portofoliului de clienți; Orientare catre client si excelenta dovedita in relatiile cu clientii; Abilitati excelente de prezentare, negociere, influență, tratare obiecții; Personalitate proactiva cu gandire pozitiva.Descrierea jobului Agent de vanzari farmacii – Cluj-Napoc
FARMEC SA

Media netă estimată pe baza celor 2849 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzari- Studii medii sau superioare, preferabil în domeniul tehnic sau economic- Cunoştinţe de marketing, logistică-gestiune şi merchandising- Experiență anterioară în domeniul vânzării retail- Pregătire tehnică, inginerie electrică, electronică, telecomunicații- Cunoștințe ERP- Inteligenţă generală şi spirit de observaţie- Expresivitatea limbajului şi capacitate foarte bună de comunicare- Empatie şi diplomaţie- Entuziasm şi capacitate de muncă în echipăDescrierea jobului Consilier vanzari- Primirea, consilierea și pregătirea comenzilor pentru livrarea către clienți- Prezentarea și vânzarea produselor expuse oferind toate informațiile necesare despre acestea- Încasarea contravalorii produselor achiziționate și întocmirea documentelor aferente- Lucrul cu casa de marcat- Stabilirea și găsirea soluțiilor pentru cerințele clienților- Asigurarea că toate produsele sunt prezentate și vândute într-un mod profesionist- Recepționarea mărfii conform politicii interne
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 615 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Ești o pasionată a modei, adori eleganța și iubesti să oferi clienților experiențe unice în domeniul luxului vestimentar?Suntem în căutare de talente pentru postul de Consilier Vânzări și Operator Comenzi Online în buticul nostru exclusivist de modă de lux!Descrierea jobului Responsabilitati:• Împărtășește-ți pasiunea pentru modă prin consilierea clienților și crearea de experiențe de cumpărare memorabile.• Administrează comenzile online cu atenție și profesionalism, asigurându-te că fiecare client primește produsele doritela timp și în condiții optime.Cunoasterea unui program de gestiune si utilizarea casei de marcat constituie un avantaj.Beneficii:• Tichete de masa + tichete cadou + abonament transport• Te vei bucura de un mediu de lucru rafinat și plin de inspirație, în care vei putea să-ți dezvolți pasiunea pentru modă.• Vei face parte dintr-o echipă dedicată și entuziastă, care împărtășește aceleași valori și aspirații în domeniul luxului vestimentar.• Vei avea op
GUARA MODA SRL

Media netă estimată pe baza celor 672 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consultant Vanzari - Showroom Cluj


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom ClujȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultan
EMAG

Consilier Vanzari - Gryxx Cluj Vivo


Candidatul ideal Consilier vanzari - Gryxx Cluj VIVOCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra din Mega Mall!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, positivism si altruismMotivatie si spirit de colegialitateResponsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari Gryxx Cluj VIVOIn relatia cu colegii:
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Consilier Vanzari Cluj


Candidatul ideal Consilier VanzariDescrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor • Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A • Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini • Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare • Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostri Dacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem!Descrierea jobului Consilier Vanzari​Descrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele po
CA MODA RETAIL SRL

Reprezentant Vanzari Horeca - Filiala Cluj


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare; Studii medii absolvite; Experienta intr-o pozitie similara in vanzari sau distributia de cafea, segmentul HoReCa si FMCG, reprezinta un avantaj; Experienta ca barman costituie avantaj; Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata; Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări în zona alocată.Descrierea jobului Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul HoReCa; Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia; Negocierea, intocmirea corecta a ofertelor, incheierea contractelor si livrarea produselor (cafea) catre clienti; Mentinerea unei bune relatii de lucru cu celelalte departamente; Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei; Indepli
LA FANTANA SRL

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Reprezentant Vanzari Cluj


Candidatul ideal Ce asteptam de la tine? Sa vinzi produsele companiei in cel mai bun mod posibil. Cunostinte tehnice si/sau experienta pe o pozitie similara in domeniul automotive constituie avantaj Bune abilitati de comunicare, negociere si convingere. Orientare catre rezultate si rezolvarea solicitarilor din partea clientilor. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Ce vei face la noi? Te sprijinim cu un portofoliu de clienti pe zona alocata, tu trebuie sa construiesti o relatie de lunga durata si excelenta cu acestia. Vizitarea clientilor existenti in portofoliu si dezvoltarea relatiei comerciale cu acestia. Identificarea de noi clienti - service-uri auto / magazine de piese auto. Negocierea si semnarea de contracte cu clientii. Monitorizarea activitatii concurentei pe zona alocata. Sa identifici nevoile clientilor, sa analizezi si sa rezolvi problemele clientilor, promovand produsele companiei si modul de livrarea a acestora.Oferta noastra: Salariu fix + bonus de performanta +
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Consilier Vanzari - Cluj


Candidatul ideal Daca esti comunicativ, dinamic si ambitios, te asteptam in echipa noastra!Putem sa iti spunem despre noi, ca suntem tineri, seriosi, entuziasti si ne dorim sa te cunoastem.Descrierea jobului In ce consta activitatea ta : Vei consilia clientii pentru alegerea produselor COLIN'S in functie de dorintele lor; Te vei implica activ in promovarea si vanzarea produselor COLIN'S ; Vei participa la activităţile de pregătire, organizare si prezentare a produselor din magazin ; Vei colabora cu echipa pentru indeplinirea sarcinilor zilnice in vederea atingerii targetului stabilit .Iti oferim : Pachet salarial cu bonusuri atractive ; Tichete de masa Cadouri de sarbatori ; Uniforma din gama noastra de produse oferita in fiecare sezon ; Program flexibil; Mediu de lucru placut si modern ; Preturi speciale la produsele COLIN'S; Oportunitatea de a participa la programe de dezvoltare in cadrul companiei; Un loc de munca stabil cu contract pe perioada nedeterminata; Sanse reale
EROGLU ROMANIA SRL

Store Manager Optometrist - Optiblu Cluj Vivo


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Store Manager Optometrist in magazinul OPTIblu Cluj Vivo.Cerințe principale: Experiență anterioară în managementul unei echipe în domeniul retail, de preferat optică medicală sau domenii conexe - minim 1 an; Diploma (+ ALP) si experienta ca optometrist - minim 1 an; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții; Abilități solide de organizare și gestionare a timpului; Capacitatea de a crea și implementa strategii de vânzare pentru atingerea obiectivelor financiare; Capacitatea de a coordona și motiva echipa pentru a oferi servicii excelente clienților.Responsabilități cheie:• Gestionarea eficientă a operațiunilor magazinului pentru a asigura performanța optimă.• Determinare de dioptrii;• Asigurarea unui mediu de lucru productiv și motivant pentru echipă.• Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzare pentru a crește veniturile și profitabilitatea.•
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Senior Achizitii - Constructie Spatii Industriale


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat studii tehnice (ex. specializarea Constructii sau Instalatii) Experienta anterioara in achizitii tehnice - pentru constructii spatii industriale/civile: Contact cu furnizori din zona de constructii civile si constructii industriale: Panouri sandwich, beton-armat, constructii metalice; Tamplarie (PVC, aluminiu); Inchirieri de utilaje (macarale, stivuitoare, platforme de ridicare, manitou) Desen tehnic: intelegere cote, dimensiuni de gabarit, lanturi dimesionale; amplasament utilaje Specificatii tehnice: intelegere devize si oferte de la constructori Cunoastere legislatie si proceduri organizare licitatii publice - avantaj MS Office nivel bun; cunoastere buna Excel (ex. pivoti, import date vlookup) Experienta anterioara intr-un sistem ERP; SAP – avantaj Limba engleza avansat Expunere anterioara in management de proiect Persoana organizata; abilitati bune de planificare si organizare a activitatii Capacitatea de a lucra cu termene limita si
SANEX SA

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Pe cine cautam? Experienta de minimum 2-3 ani intr-un post similar; Studii superioare finalizate in economie, inginerie sau inginerie economica; Cunostinte foarte bune de calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PPT), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza; Atentie la detalii si standarde inalte pentru controlul calitatii; Abilitati de comunicare pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare; Cunostinte financiare si contabile pentru calcularea marjelor, profitului brut si reducerilor; Intelegere a managementului lantului de aprovizionare si a logisticii; Abilitati de achizitii si de gestionare a stocurilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza cererile de achizitie pentru autorizarea lor corespunzatoare; Analizeaza, selecteaza furnizori si emite comenzi de achizitie; Introduce cu acuratete in sistem comenzile primite; Monitorizeaza stocurile din depozit si p
UTILBEN SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 282 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.