Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

875 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

875 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara; Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; Seriozitate, punctualitate, corectitudine; Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati: Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; Asigura stocul produselor consumabile; Desfasoara activitati de protocol; Asigura suport administrativ pentru toa
CLIMTEH SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Stomatologie


Candidatul ideal Studii de specialitate (diploma de asistent medical) Bune capacitati de organizare; Implicare pe termen lung; Abilitati de comunicare si relationare cu pacientii; Adaptabilitate la lucrul in echipa. Nivel ridicat de seriozitate si implicare in responsabilitatile zilnice; Atenta la detalii. Minime cunostinte in folosirea calculatorului: Word, Excel, internet, (constituie avantaj) Atitudine proactivaDescrierea jobului Pregătirea instrumentarului (dezinfectare, sterilizare) și a pacientului Asistă medicul la diferite proceduri medicale: lucru la patru mâini Pregătirea materialelor specifice fiecărei proceduri Sterilizare.
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 2850 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Atentie la detalii si capacitate dе planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice; Flexibilitate si adaptabilitate; Abilitati foarte bune de relationare; Atitudine pozitiva si proactiva; Orientare catre client si identificarea solutiilor; Abilitati avansate de utilizare a suitei Microsoft Office (Word si Excel) Cunostinte programe gestiune stocuri Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze Studii superioare finalizate Experienta anterioara constituie avantaj.Descrierea jobului Prezinta si promoveaza la telefon produsele; efectueaza oferte de vanzare catre clientii potentiali si cei existenti. Preluarea comenzilor de la clienti si procesarea lor, dupa verificarea stocurilor; intocmirea facturilor catre clienti. Actualizarea bazelor de date ale clientilor (persoane de contact, adrese de livrare, conditii comerciale ). Inregistrarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor si procesarea in conformitate cu instructiunile de lucru. Revenirea catre clienti
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 856 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent De Vanzari


Candidatul ideal Experiența de lucru in vânzări cu profil medical (minim 3 ani) constituie un avantaj,Înțelegerea fundamentală a principiilor de vânzări și a serviciilor acordate clienților,Cunoștințe de limba engleză, excell, word si sisteme ERP (obligatorie),Dorința de a depăși cota de vânzări si atingerea obiectivelor setate,Abilitati de vanzare,Abilitați de comunicare,Capacitate de integrare si lucru in echipa,Abilitati de planificare si lucru cu termene,Orientare către client si rezolvarea problemelor fără afectarea companiei,Prietenos, de ajutor, de încredere și cu dorința de implicare si rezolvare a tuturor responsabilităților,Abilități de bază în administrare, in special a timpului,Diploma de liceu (minim). Constituie un avantaj pregătirea universitara (biolog, chimist, biochimist).Descrierea jobului Căutăm un asistent de vânzări competitiv, rolul sau principal fiind acordarea de suport clienților companiei, clarificarea cu aceștia a necesitaților si identificarea corecta a pro
DIAMEDIX IMPEX SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunoștințe foarte bune de SEAP sistemul de achiziții publice(Să filtreze solicitate licitație, să știe să participe la licitație), acesta este cel mai important aspect care dorim să aibă experiență buna. Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Dornica de dezvoltare personala; Bune cunoștinței de operare PC (Excel, Word, Powerpoint,etc); Bune abilitați de comunicare, negociere, prezentareprofesionala, atitudine pro-activa Cunoștință limba străineLocatie punct de lucru: Strada Glodeni nr 12 sector 2Descrierea jobului • asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şipersoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;• se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şicereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere sinu numai;• mentine comunicarea si relatia cu furnizorii externi si le ofera suport cand este cazul;• organizea
GREEN PARK INVESTMENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam asistenti vanzari disponibili pentru magazinele din Bucuresti ParkLake, Afi Cotroceni, Timisoara Shopping City si OtopeniCanditatul ideal trebuie sa aibe:• Experienta in interactiunea cu clientul• Preferabil cunostinte de limba engleza• Excelente abilitati de comunicare• Standarde inalte de customer service• Abilitati bune de vanzare si negociereDescrierea jobului • Intampinarea si salutarea clientilor conform cu politica Suvari• Consilierea clientilor prin standarde excelente de customer service• Vanzare aditionala sau complementara in functie de fiecare oportunitate aparuta• Finalizarea vanzarii cu satisfacerea clientului• Ingrijirea imaginii magazinului atat din punct de vedere al produselor cat si al curateniei
SUVARI RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 924 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Daca esti persoana de care prietenii spun ca te conectezi foarte repede cu oamenii, ca atunci cand intri intr-o incapere reusesti foarte repede sa te faci placuta, citesti anuntul potrivit.Probabil iti vine natural cand te uiti la oameni sa zici ce se potriveste si ce nu din outfit-urile lor.Probabil ca a vinde, face parte din normalul tau.Descrierea jobului Responsabilitati:Vei consilia clientii, pentru alegerea produselor Hermosa potrivite, in raport cu dorintele lor. In sfarsit vei avea spatiu de “joaca” pentru pasiunea ta legat de fashion.Vei incasa si vei face retur. E parte din procesul de servire a clientilor si noi suntem aici sa ii ajutam cu tot ce au nevoie.Vei contribui la realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta.Vei completa rapoartele periodice.Vei participa la aranjarea produselor in magazine. Nu de alta, dar vrem sa ne bucuram de super-puterea ta de a face ordine strategic.Vei lucra impreuna cu echipa la indeplinirea sarcinilo
HERMOSA OFFICE CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 893 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam colegi pe postul de agent comercial in Bucuresti si Braila! Poti face parte din comunitatea Dormeo daca ai: Studii medii finalizate; Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, constituie un avantaj; Cunoștințe operare PC; Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii; Atitudine orientata catre servicii de calitate; Capacitatea de a lucra in echipa si de a rezolva problemele rapid si eficient; Disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend-uri.Descrierea jobului Dorim sa ne ajutam clientii sa isi schimbe viața in bine si sa le oferim cele mai bune produse ale brand-urilor noastre, chiar si in magazinele proprii Dormeo.Cum iti vei petrece timpul alaturi de noi: Prezinti produsele conform standardelor companiei; Interactionezi cu clientii si ii asisti in procesul de cumparare; Identifici nevoile clientilor si oferi solutii adecvate; Promovezi produsele noastre intr-un mod profesionist; Efectuezi operatiuni cu casa de marcat, incasarea ba
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 910 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Receptie


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/superioare Cunostinte de MS Office: Outlook Abilitati excelente de comunicare si gestionare a relatiilor interpersonale Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si solicitant Atent la detalii si orientat catre rezolvarea problemelor Experienta in activitati de negociere si incheiere contracte cu furnizorii de servicii, produse etc. Capacitate de solutionare rapida a problemelor, sarcinilor Limba engleza nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati Ofera suport administrativ echipei de top management (travel, protocol, organizare sedinte etc.) Coordoneaza fluxul de corespondenta si al comunicarilor din companie Gestioneaza activitatile de protocol organizate intern sau in afara companiei Gestioneaza relatia cu furnizorii specifici activitatii de secretariat: papetarie, curatenie, protocol etc. Gestioneaza si asigura necesarul de papetarie, curatenie etc. Administreaza si mentine sediul companiei in bune conditii de functionareBen
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 628 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul .Constituie avantaj cunoasterea procedurilor de licitatie/ofertare;Bune abilitati de operare PC (sisteme de operare Microsoft si pachetul Office), SEAP;Persoana organizata, atentie distributiva, spirit de echipa, capacitatea de a lucra cu termene limita;Descrierea jobului Asistent licitatii Supervizarea intregului proces de achizitii publice, de la identificarea nevoilor organizatiei pana la finalizarea contractelor constand in :Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul licitatiilor publice;Descarcarea documentatiei de atribuire;Intocmirea propunerii tehnice si financiare;Intocmirea si transmiterea de oferte de pret;Depunerea documentatiei pentru eliberearea de certificate fiscale,caziere;Urmarirea procedurii pana la desemnarea castigatoruluiAsistent ofertare Abilități de comunicare și negociere.Intocmirea ofertelor comerciale pentru potentialii clienti.Urmarirea solicitarilor venite pe mail si calcularea rutelor / transmiter
MADCOM D.​L.​S.​ IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3809 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Executiv


Descrierea jobului Companie angajam 2 noi persoane, una afiliata Directoarei de Vanzari si cea de a doua afiliata departamentului de contabilitate. Cautam persoane determinate spre a isi dezvolta o cariera, avand cunostinte de Excel si Word, cu bune abilitati de comunicare si organizare. Experienta in pozitii similare poate fi un avantaj dar nu este o cerinta. Oferim posibilitatea unei cariere (aceasta fiind o pozitie de entry level), un mediu de lucru tanar si ambitios, un pachet salarial care poate creste si multiple optiuni de dezvoltare.
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal absolvent al unei forme de invățământ superioare seriozitate și responsabilitate aptitudinea de a lucra cu documente planificare și organizare a operațiilor și activităților inteligență – gândire logică, memorie integritate morală; abilităţi şi experienţă organizatorică; capacitate de planificare şi prioritizare; atenţie distributivă și la detalii; abilităţi dezvoltate de comunicare scrisa si orala şi de a dezvolta relaţii interpersonale (în limba maternă precum şi într-o limbă de circulaţie internaţională); motivare şi eficienţă; capacitate de luare a deciziilor; aspect plăcut; bune cunoștințe de operare pe calculator:- procesare text-Word- calcul tabelar Excel- programe de prezentare Power Point;Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere; se ocupă de corespon
AIS CLINICS HOSPITAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Esti la inceputul carierei si iti doresti un job care sa te ajute sa te dezvolti profesional cat mai mult? Iata ocazia potrivita! Cautam un Office Manager care sa fie suport pentru toate departamentele si interfata companiei cu partenerii si colaboratorii.Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!Descrierea jobului Descrierea ocupatiei:Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.Responsabilitati:- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;- Tehnoredac
CONADI IMOB CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunostinte si experienta in Managementul Calitatii;Persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale;Abilitati de comunicare orala si in scris;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Descrierea jobului Beneficii:- Tichete de masa;- Lucru intr-un mediu placut;- Stabilitatea locului de munca- Stabilitate financiara
CENTRAL SERVICE INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Administrativ


Candidatul ideal - Legal studies graduate;- Minimum 1-year relevant experience;- Very good knowledge of English, and legal terminology;- Experience and very good skills in drafting legal documents;- Communicative, efficient, reliable, analytical, flexible, and adaptable;- Previous experience working in a commercial environment with any ERP system would be considered a great advantage.Descrierea jobului - Drafting several types of agreements and documents;- Ensure that all matters related to the good workflow of the department, considering its work, it's fulfilled;- Responsible for its work;- Daily record keeping with electronic and hard copy filing of documents;- Prepare legal and management reports;- Maintain and update databases;- Provide administrative support and enhance office effectiveness;- Handle communication with clients;- Conduct statistical/documentary research;- Maintain contact lists;- Obtain relevant information from other organizations or official institutions.
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 953 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Secretara - Asistent


Candidatul ideal Abilități de comunicare orală și scrisă în limba română. Abilități organizatorice și capacitatea de a prioritiza sarcinile. Competențe în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Atitudine proactivă, orientată către rezultate și capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Capacitatea de a gestiona informațiile confidențiale cu professionalism Absolvirea liceului, cu diplomă de bacalaureat obținută. Cunoștințe minime de limba engleză pentru comunicare orală și scrisă.Descrierea jobului Gestionarea apelurilor telefonice, corespondenței și e-mailurilor. Asistență în organizarea întâlnirilor interne și externe, inclusiv pregătirea materialelor necesare și organizarea protocolului. Gestionarea eficientă a biroului, inclusiv a stocului de materiale de birou și a echipamentelor necesare. Întâmpinarea vizitatorilor și a clienților, oferindu-le asistență și direcționându-i către persoanele sau departamentele potrivite. Întocmirea și act
ASOCIATIA BIROUL ROMAN DE AUDIT TRANSMEDIA

Asistent/​a De Stomatologie


Candidatul ideal Asistent/a medical/a de stomatologie (2 Posturi) Posesor al diplomei de asistent medical eliberata de institutiile de invatamant acreditate din Romania Posesor al adeverintei de libera practica eliberata de Ordinul Asistentilor Medicali si vizata anual O buna atentie distributiva; Echilibru emotional, disciplina, atitudine si deschidere in relatia cu clientii (rabdare, respect, tact, prezenta de spirit); Abilitati de lucru in echipaDescrierea jobului Asistent/a medicala pregatirea cabinetului stomatologic pentru desfasurarea optima a actului medical asista medicul stomatolog la diverse proceduri stomatologice si pregateste materialele necesare tratamentelor dentare conform instructiunilor medicului stomatolog dezinfecteaza si sterilizeaza instrumentele si echipamentele stomatologice (presterilizarea si sterilizarea instrumentarului si curatarea mecanica) utilizeaza si intretine corect aparatura existenta in cabinet (unit dentar, piese :micromotor, piesa dreapta, piesa
PLAZA DENT - STOMATOLOGIE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 875 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.