Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent in Codlea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent in Codlea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Codlea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Codlea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Back Office Moderator - Italiana Cu Engleza


Candidatul ideal Candidatul Ideal• Cunostinte de Limba Italiana - nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• B
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Gestionar Santier


Candidatul ideal Cerinte : Peste 3 ani de experiență în gestiune de depozite de materiale de constructii sau similar Familiarizat cu un soft de gestiune Studii : Absolvent de liceu/studii superioare economice sau constructiiExperienta : Activitate de gestiune minim 3 ani incluzand receptii, consumuri si inventare Experienta/cunostinte in domeniul materialelor de constructii Stie sa lucreze in sisteme informatice de gestiune Sistem : Cunostinte de operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook); Cunostinte de operare in sistem integrat ERPDescrierea jobului Atributii specifice postului: Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa de la punctul de lucru Opereaza in sistemul de gestiune miscarile de marfa: note de intrare receptie, procese verbale de neconformitate, note de receptie si constatare de diferente, bonuri de consum; bonuri de transfer Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; Urmareste miscarea stocurilor de marfa, a obiectelor de inventar, mijloacelor fixe si a scu
EREN CONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 48 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Back Office Moderator - Olandeza Cu Engleza


Candidatul ideal ​• Cunostinte de Limba Olandeza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekendDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi r
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Back Office Moderator- French With English- Brasov


Candidatul ideal • Cunostinte de Limba Franceza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri d
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Back Office Moderator - Spaniola Cu Engleza - Brasov


Candidatul ideal Back Office Moderator - Spaniola cu Engleza - Brasov• Cunostinte de Limba SPANIOLA nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza, nivel mediu/ avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala pr
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii; Experienta pe un post similar; Cunostinte de operare in programe de gestiune; Disponibilitate de lucru in 3 schimburi; Atestatul de Stivuitorist constituie un avantaj.Descrierea jobului Receptia cantitativa si calitativa a componentelor; Pregatirea materialelor pentru departamentul de electronice; Inregistrarea in programul de gestiune a componentelor receptionate; Gestionarea corecta a stocurilor; Participarea la inventarele prestabilite; Activitati de manipulare a marfii in depozit.
PREH ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Gestionar Magazin Metalochimice


Angajez gestionar magazin metalochimice in Brasov , pe strada Harmanului . magazin cu un singur angajat .
Taiss srl
Vezi alte joburi relevante

Asistent medical - stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Cautam asistent(a) medical(a) cu experienta pentru clientul nostru - Clinica stomatologica de top din Brasov. Oferim pachet salarial motivant si sanse reale de dezvoltare intr-o echipa de succes!Program de lucru in 2 schimburi, luni-vineri. Atributii:Ofera asistenta si suport permanent medicului de medicină dentară la efectuarea investigațiilor clinice uzuale;Completarea fișelor medicale ale pacienților la indicația medicului;Indrumarea pacientilor in vederea urmarii tratamentului recomandat;Asigurarea operațiunilor de curățare, dezinfecție, sterilizare, a spatiului si instrumentarului; Daca ai experienta, te consideri o persoană responsabila și punctuala, cu bune abilitati de comunicare si atitudine pozitiva, ai dorinta de a invata si a te dezvolta, nu ezita sa aplici!
HUMAN SOLUTIONS & PROVIDER

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.Minim un an vechime in munca.Descrierea jobului Activitati specifice:Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelorSe ocupa de partea de protocolRaspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.Activitati de secretariat:Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)Intocmeste si redacteaza adrese si alte
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3902 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Medical Spital


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima. Regina Maria isi mareste echipa si este in cautare de asistenti medicali pentru urmatoarele sectii:AmbulatoriuChirurgie CardiovascularaPediatrieTerapie Intensiva NeonatalaMedicala/Cardiologie Chirurgie generalaNeonatologieFertilizare in VitroGastroenterologieAnestezieTerapie IntensivaObstetrica GinecologieBloc OperatorCamera de Garda Sa-ti povestim pe scurt despre rol:Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale;Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului;Vei prelua si identifica pacientul pe sectie si ii vei asigura acomodarea în rezerva;Vei completa corect si complet pl
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Vanzari B2b


Candidatul ideal -abilitati de utilizare a calculatorulu si o buna cunoastere a programelor Office (word, excel, outlook)-experienta minim 1 an intr-o pozitie similara sau intr-un departament comercial constituie un avantaj-capacitate de sinteza si analiza-experienta in utilizarea SEAP/SICAP constituie un avantaj-bune abilitati de comunicare in scris si verbal-persoana organizata si disciplinata-buna cunoastere a limbii engleza-permisul de conducere categoria B constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati principale:-analiza zilnica a anunturilor de achizitie publicate pe SEAP/SICAP-intretinerea catalogului electronic SEAP (specificatii, pret, stoc)-pregatirea documentelor de calificare si ofertare-transmiterea si urmarirea ofertelor; inregistrarea lor in sistemul ERP.-preluarea comenzilor, inregistrarea in ERP si urmarirea facturarii si livrarii lor-programarea vizitelor la clienti pentru agentii de vanzari-asigurarea suportului, interfeti cu clientii B2B-asigurarea intefa
SPRINTER 2000 SA

Asistent Vanzari Brasov


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonuri de masa;• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Vanzari Naturlich


Candidatul ideal Hallo!Iti doresti o noua oportunitate? Naturlich! angajeaza asistenti vanzare mobila si decoratiuni. Cautam persoane deschise, volubile, descurcarete, carora le place frumosul si sunt dispuse sa invete. Recompensele nu vor intarzia sa apara.Vei avea un avantaj daca ai experienta in vanzari si/sau in emitere facturi.Descrierea jobului Ce ai de facut? Stabilesti cu clientii nevoile si propui solutiile potrivite de mobilare, preiei si inregistrezi comenzile, finalizezi vanzarea, emiti factura, incasezi. Dupa un scurt training, vei vedea cat este de simplu!Vei beneficia de un pachet salarial atragator.Pentru mai multe detalii, te asteptam in magazin.
2B GROUP

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal - persoana proactiva- organizata- cu bune abilitati de comunicare si relationare- diplomata si responsabila- cu atentie distributiva- pozitiva si zambareata- initiativa, resonsabilitate, implicare , lucru in echipaDescrierea jobului In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa acorde o experienta cat mai placuta.Solicita pacientului documentele medicale care stau la baza investigatiei : biletul de trimitere de la medicul specialist, cu alte documente medicale relevante.Pregateste pacientul pentru investigatie.Asigura evidenta investigatiilor imagistice.Respecta sectretul profesional si codul de conduita etica si profesionala a asistentului medical.
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2720 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Radiologie @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Te invităm să te alături echipei noastre din cadrul celui mai mare grup de clinici stomatologice din România și să profiți de șansa de a învăța, avansa și te perfecționa în cariera ta. La Dent Estet, căutăm un coleg dedicat, entuziast și bine pregătit pentru a sprijini medicii noștri în asigurarea succesului tratamentelor stomatologice.Ce implică această oportunitate?Execuția precisă a radiografiilor și utilizarea imagisticii avansate pentru un diagnostic excepțional!Descrierea jobului Cerințe: Certificarea pentru asistent de radiologie - obligatoriu; Studii medii finalizate; Absolvirea sau în curs de finalizare a studiilor în domeniul Asistenței Medicale Radiologice; Cunoștințe teoretice și practice solide despre radiografiile și imaginile pentru diagnosticul stomatologic (reprezintă un avantaj); Experiență în domeniu constitutie un avantaj; Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu;Profilul Psihologic: Deschidere pentr
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Este un job care se va desfasura in regim mixt, birou si acasa, dar se poate lucra si doar de la birou.Candidatul trebuie sa vorbeasca engleza foarte bine, mai ales pentru partea de scris.De asemenea trebuie sa stapaneasca foarte bine Microsoft Office.La nivel personal, candidatul trebuie sa fie foarte organizat, foarte meticulos, foarte punctual, sa-si poata gestiona si manageria programul zilnic fara sa astepte prea multa coordonare din partea managerului. Este important sa fie o persoana curioasa, deschisa la provocari, cu o atitudine proactiva fata de sarcini si soft-uri diferite.Experienta cu design/administrare website/SEO/marketing digital/social media va fi un plus;Un aspect important este comunicarea deschisa si receptivitatea la orice tip de feedback.Descrierea jobului Asistentul personal va avea o lista eclectica de responsabilitati, care va varia de la un proiect la altul. In principiu, sarcinile principale vor viza aspecte de:- organizare a activitatilor o
ARENALIFE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.