Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

11 Locuri de Munca Assistant Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

11 Locuri de Munca Assistant Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Assistant Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Assistant Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Assistant Manager


Candidatul ideal Proactive, ready to help with the implementation of new projects!Descrierea jobului Responsibilities: - Help with the implementation of new company projects- Organize the office layout and order stationery and equipment; - Schedule meetings and appointments; - Maintain the office condition and arrange necessary repairs; - Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease; - Administrate any incoming invoices and mailing; - Greet visitors and administrate protocol; - Address employee’s queries regarding office management issues; - Liaise with facility management vendors, including cleaning and security services; - Manage local merchandise, bills and errands; - Offer support to the HR department if needed; - Participate actively in the planning and execution of company events; - Involved in developing standards and promoting activities that enhance operational procedures; - Ensure security, integrity and confidentiality of dat
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 391 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistent Manager


Candidatul ideal Ești o persoană conștiincioasă, responsabilă și îți place să lucrezi în echipă?Atunci vino în echipa Trio Recruitment să te dezvolți alături de profesionalisti în domeniul recrutării și plasării forței de muncă afara spatiului european, în România si intreaga Europa!Pentru Directorul de Vanzari al societatii, căutăm un Assistent Manager cu excelente abilități de comunicare în limba Română si Engleză, atent(ă) la detalii, cu capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor.Dacă ai studii superioare, deții carnet de conducere cat. B și ai cel puțin 1 an de experiență pe poziția de Assistent Manager sau experință de organizare, vânzare de servicii și relaționezi ușor cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Urmărește îndeaproape activitățile derulate de Directorul de Vanzari al societatii și oferă suport acestuia.Redactează contracte și oferte pentru clienții nostri, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne.
TRIO RECRUITMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1623 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Junior Assistant Manager - Bucuresti


Candidatul ideal • Excellent verbal and written communication skills are mandatory.• Excellent organizational skills: ability to plan work at a high pace, to work in a team and to manage the unexpected (problem solving).• Previous experience in tourism / hospitality industry is to be considered as a plus.• In addition to the Romanian language, fluency in both written and oral English is required. French, Spanish or German are to be considered a plus.Descrierea jobului • Assisting the lifestyle managers with tasks including, but not limited to, research-based tasks, travel arrangements, bookings, restaurant reservations, on-site assistance at tourist destinations and much more.• Formatting information in a presentable manner.• Ensuring all member requests are researched and fulfilled in a timely manner and to the highest level of quality.• Interaction with colleagues and suppliers in order to exchange useful information for guaranteeing a high level of service to the end user.HOURS OF W
QUINTESSENTIALLY EXPERTISE S.​R.​L.​

Assistant Manager /​ Receptie


Candidatul ideal ​Cautam o persoana descurcareata, prezentabila si cu zambetul mereu pe buze.Stii ca esti o persoana:• foarte organizata si poti gasi solutii creative pana si la cele mai dificile probleme;• cu o fire rabdatoare si esti dornica sa ii ajuti pe cei din jur;• cu atitudine pro-activa si foarte atenta la detalii;• cu abilitati excelente de comunicare;Vrem sa te intalnim!Cerinte:- Relatii interpersonale si abilitati de comunicare bine dezvoltate;- Aspect placut si prezenta profesionista;- Bune abilitati de planificare si organizare;- Abilitate de a lucra cu Word, Excel si Outlook;- Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi:- derulare activitati specifice zonei de receptie: intampinare vizitatori, preluare/redirectionare apeluri, gestiunea corecta a corespondentei companiei ( via fax, e-mail, curierat) etc;- management furnizori: comenzi de rechizite si consumabile, intocmire documente in vederea efectuarii platilor;- asigura protocolului in
TRIPALDO GROUP S.​R.​L.​

Assistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare, este un plus dar nu necesar;-ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect!-vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? Să îți faci o carieră performantă în acest domeniu? Noodle Pack te așteaptă în echipă! Ce vei face la noi:-lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează – bucătărie, zona caselor de marcat;-pregătești produsele la standardele Noodle Pack, în condiții stricte de igienă și siguranță alimentară;-programul de muncă poate fi specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 4-6-8 ore. Descrierea jobului Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber! Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în dome
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Assistant Manager To Gm - Distribuție Industrie Beauty


Candidatul ideal · Studii superioare, dе preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii,· Cunoașterea avansată a limbii engleză (scris, vorbit, citit).· Abilitați excelente de comunicare si interacțiune cu clienții, atât personal cat si la telefon.· Atitudine pozitiva cu spirit de inițiativă si atenție la detalii.· Cunoștințe de contabilitate primară.· Cunoștințe avansate dе operare PC.· Bune abilități dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă.· Capacitate dе a respecta termene limită.· Capacitate dе multi - tasking.Descrierea jobului · Întâmpinarea si îndrumarea clienților care intra in clinica/show room.· Gestionarea corespondentei electronice, a apelurilor telefonice si a programărilor.· Gestionarea eficienta a inventarului.· Efectuarea înregistrărilor pe casa de marcat a tuturor încasărilor serviciilor din clinica/show room.· Construirea si menținerea unui mediu de lucru profesional atât pentru echipa cat si pentru clienții clinicii/show roomului.· Înreg
ALICECOM-GERANT S.​R.​L.​

Assistant Manager Jd Sports New Opening - Promenada


Candidatul ideal ASISTANT MANAGER JD SPORTS Descrierea jobului ASISTANT MANAGER JD SPORTS
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Assistant Manager


Candidatul ideal ANG Luxury Properties se află în căutarea unei persoane deschise, comunicative, orientate spre soluții și cu o inclinație către lucrul cu clienții, dar și spre colaborarea cu echipa care să îndeplinească cel puțin câteva dintre aceste criterii:Cunoștințe avansate de operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);Studii superioare;Persoană sociabilă, empatică, atentă la detalii, responsabilă, punctuală, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție;Capacitate de a se concentra asupra succesului și de a lua decizii în condiții de presiune a timpului;Engleză – nivel mediu;Atenție distributivă și viteză de reacție;Cunoştinţe solide de contabilitate;Disponibilitate pentru lucru în program prelungit.Descrierea jobului Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;Gestionarea relaţiei cu diverşi furnizori de servicii;Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;Transmiterea documentelor prin poştă, fax, e-mail;Înregi
ANG REAL ESTATE GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 391 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Ideal Candidate: Do you want to be part of a young and dynamic team?We are searching for the most enthusiastic colleague. Your primary responsibilities are to manage and coordinate our office. Meantime you will be involved in basic accounting training. We are looking for you to have good organizational skills, be flexible, and enjoy day-by-day challenges.Key skills & proficiencies: Enthusiasm and curiosity to keep up with our team.Requirements: Excellent written and verbal communication skills Excellent command of English. Computer skills and knowledge of office software packages Ability to learn fast, adaptability. Ability to multi-task and prioritize work Office management, administrative or assistant, or accounting previous experience is a plus.Descrierea jobului About us:Plaut is a business consultant, offering its clients IT implementation services oriented towards solutions adapted to each industry.As part of the msg group, we boast over 70 years of experience in
PLAUT CONSULTING ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 390 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Education and experience:- University degree, preferable Accounting or Business Administration;- Minimum 4 years working experience;Knowledge:- Strong knowledge of Microsoft Office: Word, Excel, Power Point;- Fluency in English, German would be a plus;- Business administration knowledge;Skills:- Detailed-oriented, multi-tasking;- Very good communication and organizational skills;- Pro active;- Very good numeracy skills;- Ability to handle confidential materials and to assure discreet handling of all business matters;Descrierea jobului Job description:- Management of all the commercial correspondence;- Archiving commercial documents;- Invoice issuing;- Follow up invoice payments;- Keeps updated various costs overviews.- Supports the communication with the clients & external service providers;- Translation of documents;- Procures inventory and office supply when needed;- Preparing meeting minutes;- Calendar management, including deadlines, appointments, meetings;- Travel
DO AGRI ADVISORY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager Smols- Restaurant Traditional Romanesc


Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ.
DietLife Food
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.