Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

101 Locuri de Munca Broker Asigurari - Joburi Broker Asigurari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

101 Locuri de Munca Broker Asigurari - Joburi Broker Asigurari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Broker Asigurari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Broker Asigurari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Broker Asigurari


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Cerinte:• Studii medii finalizate;• Experienta de minim 4 ani in asigurari – vanzare si administrare asigurari corporate;• Limba engleza – minim nivel mediu; • Orientare catre clienti si rezultate;• Bune abilitati de comunicare si negociere;• Auto-organizare si time management. Responsabilitati Responsabilitati:• Dezvoltarea si administrarea portofoliului existent de asigurari;• Prospectarea si identificarea de noi clienti corporate;• Realizarea target-ului de vanzari;• Vanzarea incr
IHM Total Consult Romania

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Broker Asigurari Business Motor Piata Uk


Candidatul ideal Rolul presupune convertirea lead-urilor puse la dispozitie de catre Companie in Clienti, in vederea atingerii targetului de vanzari. Rolul nu presupune cautarea de clienti la rece, deplasari etc.Cunoasterea MEDIE a limbii engleze este obligatorie. Nu cerem sa fiti fluenti in limba engeza insa un nivel mediu conversational si scris al limbii engleze este obligatoriu.Descrierea jobului Consilierea clienților privind ofertele de asigurare și încheierea polițelor de asigurare; Comunicarea directa cu asiguratorii pentru a obtine cele mai bune oferte din piata; Actualizarea bazei de date proprii cu polițe de asigurare emise de asigurătoriMai exact brokerul:- Emite oferte de asigurare;- Negociază cu companiile de asigurări ofertele si clauzele de asigurare;- Prezinta ofertele de asigurare clienților împreuna cu riscurile acoperite si excluderile;- Negociază cu clienții ofertele si clauzele de asigurare;- Emite polițele de asigurare si le prezinta clienților împreuna cu condiț
ECOVERS PREMIUM SOLUTIONS S.​R.​L.​

Broker Asigurari - DGH Insurance


Scurta descriere a companiei DGH Log & Sped este una din cele mai importante case de expeditii din Romania, cu o vechime si o recunoastere de peste 10 ani pe piata autohnona. Specializarea DGH Log & Sped este in transporturile rutiere interne si internationale de marfuri generale, preponderent cu autocamioane de 20 de tone, iar practic, pot asigura orice serviciu de transport rutier: transporturi cu temperatura controlata, transporturi de marfuri periculoase (ADR), transporturi agabaritice, transporturi cu cisterne, transporturi de containere si altele. Cerinte DGH Log & Sped s-a format prin profesionalism si competenta, fiind in prezent una din cele mai importante case de expeditii din Romania, specializata in intermedierea de transport rutier intern si international de marfuri.Unul din factorii care contribuie la satisfactia clientilor nostri este profesionalismul cu care ii deservim. Avem o echipa operationala, capabila, dedicata si permanent informata, pentru care obiec
DGH Log Sped

Broker Asigurari


Candidatul ideal Peste 2 ani de experiență în Asigurări, / Back-officeCod RAFCunostinte de utilizare MS Office;Nivel de engleza mediu;Descrierea jobului Job full time de back office, ce vine la pachet cu salariu ofertant, program L-V 9:00-18:00 + alte beneficii.Ce avem nevoie să faci :- Monitorizare scadențe și expirări polite existente;- Avizarea scadențelor către clienți și urmărirea plăților în termen;- Colectarea informațiilor aferente reînnoirii contractelor, colectarea ofertelor de la asigurători, centralizarea acestora și consultața oferită asiguratului în procesul de decizie. Același traseu și pentru clienții sau polițele noi.- Emitere de polite RCA, Travel (și altele dacă este cazul) din portalul 24broker sau alte protaluri ale asigurătorilor.- Raportarea polițelor în sistemul 24Broker.Ce îți oferim noi:- Contract de muncă perioada nedeterminată (perioada standard de probă), salariu fix, negociat în funcție de nivelul de experiență;- Tichete de masa: 40 lei/ tichet;- Primă de
RISK OVER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Broker de Asigurari


Companie verificată
Aplica rapid
JOB: BROKER DE ASIGURARI ANGAJATOR: TBA (Transport Broker de Asigurare), partener al Uniunii Nationale a Transportatilor Rutieri din Romania (UNTRR) , principalul reprezentant al transportatorilor rutieri din România si principalul partener de dialog social la nivel de ramura transporturi rutiere. LOCATIE: Bucuresti, Sector 4, Str. Ienachita Vacarescu, Nr.60PROGRAM DE LUCRU: L _ V 08:00 - 17:00 (1h pauza) Ce trebuie sa faceti? - Identificati potentiali clienti interesati in achizitionarea de polite de asigurare pentru diverse necesitati;- Prezentati tipurile de asigurari disponibile si explicati clientilor beneficiiile acestora, indrumandu-i catre cea mai potrivita varianta;- Incasati politele, emiteti facturi pentru serviciile comercializate si urmariti plata lor;- Depuneti incasarile la banca;- Rezolvati reclamatiile si fidelizati clientii;- Va actualizati continuu cu schimbarile din industrie si cu noile produse;- Raportati zilnic activitatea si sesizati conducerea cu privire l
Morgan Sol SRL

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Controlor Financiar Asigurari


Candidatul ideal Experienta:-experienta in domeniul financiar >3 ani-experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantajCunostinte:-Studii superioare finalizate in domeniul economic/financiar-Cunostinte avansate in utilizarea functiilor din Excel: VLOOKUP si PIVOT,-Cunostinte in utilizarea aplicatilor IT de genul ERP-Cunostinte avansate de utilizare Word, internet browsing, e-mail-Limba engleza nivel mediuCompetente:-Atentie la detalii, analitic, meticulos, spirit de observatie-Abilitatea de a munci in echipa-Ablilitati de comunicare eficienta, oral si in scris-Prioritizarea activitatilor si de gestionarea eficienta a timpului-Capacitatea de a respecta termene limitaCapacitatea de a fi proactiv, flexibil, open-mindedDescrierea jobului Saptamanal:Verifica politele emise si politele anulate confruntand informatiile primite (sau extrase) de la asiguratori cu cele din evidentele proprii ale Trust BrokersSe informeaza referitor la noutatile legislative si informeaza toti angajatii ref
TRUST BROKERS - BROKER DE ASIGURARE SRL

Responsabil Asigurari– Departament Financiar


Candidatul ideal - Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;-cunostinte avansate de operare PC (MS Office) – o buna cunoastere a programului Excel;- Extrem de bune abilitati de organizare, analiza, sinteza si acuratete in prelucrare si centralizare baza de date voluminoase;- Extrem de meticulos in organizare si atent la detalii, fire conștiincioasa si scrupuloasa la manipularea informatiilor/datelor;- Bun negociator;- Capacitate de a lucra in echipa, dar si independent;- Orientare catre rezultate si solutii de optimizare a activitatii;- Capabil de a lucra cu date limite, sub stres, program prelungit;- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;-Experienta practica relevanta in domeniul asigurarilor/ vanzarilor si analizei financiare de minim 2 ani– constituie un avantaj;- Cunostiinte SAP, ERP- constituie un avantaj.Descrierea jobului In mod specific, noul nostru coleg/noua noastra colega va avea, in principal, urmatoarele
SELINA SRL

Inspector Asigurari Junior (sales Support)


Candidatul ideal absolvent de studii superioare; abilități de comunicare și relaționare, planificare, organizare, perseverenta, responsabilitate în legatură cu sarcinile de serviciu și rezistență la stres; atitudine pro-activă, cu spirit de echipă, orientare către client și rezultate; bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet); experiență în vânzări (reprezintă un avantaj); posesor certificat de specializare profesională eliberat de IMA- Institutul de Management în Asigurări (reprezintă un avantaj); posesor permis auto; cunoscător al limbii Engleze (reprezintă un avantaj);Descrierea jobului RESPONSABILITATI : înțelegerea, promovarea și cunoașterea produselor companiei și a criteriilor de subscriere; stabilirea unor relații foarte bune cu partenerii, dezvoltarea portofoliului, acționând ca un consultant al partenerilor pentru serviciile și produsele companiei; întocmirea de rapoarte de vânzări și furnizarea acestora la timp (raportări de sintetice către Managerul
SIGNAL IDUNA ASIGURARI S.​A.​

Intermediar In Asigurari


Candidatul ideal Liceu terminat (necesar);Pasiune pentru demeniul asigurarilor si turismului;Seriozitate;Angajament fata de clienti si disponibilitatea rezolvarii nevoilor pe care le au clientii Descrierea jobului Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și dedicată în domeniile asigurărilor și turismului.Resurse și formare continue pentru dezvoltarea ta în aceste domenii.Mediu de lucru dinamic și provocator care încurajează creșterea profesională.Posibilitatea de a lucra part-time sau full-time, în funcție de obiectivele tale financiare.Comisioane atractive și flexibilitate financiară.Dacă ești gata să îți construiești o carieră în domeniul asigurărilor și turismului și crezi că poți aduce valoare echipei noastre.Pe scurt vinzi asigurari sau vacante, nu ai target si nu ai un program anume, programul si-l face fiecare cum doreste.
BOJIN WORLD ASIG S.​R.​L.​

Consilier Clienti Asigurari


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste in urma rezultatelor foarte bune! Avem nevoie de mai multi membrii in echipa!Căutăm o persoană foarte bună pentru a gestiona asigurările clienții noștri. Avem deja clienții!!! Tot ce trebuie să faci este să ai grija de acestia.Domeniul asigurarilor este reglementat prin lege, iar pentru a activa in acest domeniul este necesar parcurgerea unui training si promovarea examenului pentru obtinerea certificarii de broker in asigurari (obtinerea codului RAF). Acest examen are teste grila cu 1 raspuns corect si este similar examenului teoretic pentru obtinerea permisului de conducere auto.Ne mandrim cu faptul ca acoperim toata plaja de asigurari, iar experienta pe care o oferim la job va ofera posibilitatea de a lucra in asigurari la cel mai inalt nivel fara stressul de a cauta clienti noi. Noi avem un flux constant de clienti noi pe care dorim sa ii pastram.Oferim un salariu fix motivant afișat si in anunț la care se adaugă un bonus lunar de performa
TRUST BROKERS - BROKER DE ASIGURARE SRL

Specialist Asigurări - Back Office - Bt Broker De Asigurare


Candidatul ideal Oportunitate de carieră la BT Broker de Asigurare SRL: Specialist Asigurări – Back OfficeÎn contextul extinderii echipei noastre, căutăm un Specialist Asigurări – Back Office dedicat și pasionat care să se ni se alăture.Dacă ești o persoană care: deține cunoștințe bune de Microsoft Office – Word, Excel; se face ușor înțeleasă și are capacitatea de a prioritiza și gestiona sarcini multiple; este atentă la detalii și are un bun management al timpului, respectand termenele limită; vine cu spirit de echipă, adaptabilitate, gândire creativă, abilități bune de comunicare și o atitudine pozitivăatunci ai toate șansele să fii candidatul ideal pentru pozitia de viitor coleg în echipa BT Broker de Asigurare SRL, mărindu-ti șansele de a intra în spiritul #peopleofBT!Descrierea jobului În calitate de Specialist Asigurări – Back Office, vei fi responsabil pentru: consilierea clienților din portofoliul BT Leasing, companie din Grupul Financiar BT, privind ofertele de asigurare și în
BANCA TRANSILVANIA SA

Inspector Asigurari (sales Support) Zona Cluj-napoca


Candidatul ideal absolvent de studii superioare; abilități de comunicare și relaționare, planificare, organizare, perseverenta, responsabilitate în legatură cu sarcinile de serviciu și rezistență la stres; atitudine pro-activă, cu spirit de echipă, orientare către client și rezultate; bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet); experiență în vânzări (reprezintă un avantaj); posesor certificat de specializare profesională eliberat de IMA- Institutul de Management în Asigurări (reprezintă un avantaj); posesor permis auto; cunoscător al limbii Engleze (reprezintă un avantaj);Descrierea jobului înțelegerea, promovarea și cunoașterea produselor companiei și a criteriilor de subscriere; stabilirea unor relații foarte bune cu partenerii, dezvoltarea portofoliului, acționând ca un consultant al partenerlior întocmirea de rapoarte de vânzări și furnizarea acestora la timp (raportări de sintetice către Managerul Regional); analizarea periodică a activității și propunerea u
SIGNAL IDUNA ASIGURARI S.​A.​

Consultant Financiar Nn Asigurări S.​a.​


Candidatul ideal • Ești sociabil, responsabil și îți place să cunoști oameni noi?• Știi ca rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, pereseverenta și determinare?• Ești orientat către rezultat și succes?• Ai abilități de leadership și comunicare?• Îți dorești o carieră de succes?Descrierea jobului Ce trebuie să faci?- Învață cum să identifici nevoile financiare ale oamenilor;- Oferă consiliere personalizată despre produsele noastre, cum ar fi asigurările de viață și pensiile private;- Fii creativ și găsește moduri noi de a ajunge la potențiali clienți;- Construiește relații puternice cu oamenii și ajută-i să ia decizii financiare înțelepte;Ce obții?- O echipă prietenoasă și sprijin constant în dezvoltarea ta;- Oportunități de formare specializată pentru a-ți perfecționa abilitățile;- Bonusuri și comisioane atractive pentru eforturile tale. Să fii Consultant Financiar la NN înseamnă să fii parte din ceva mai mare, să înveți și să crești în fiecare zi și să aduci o schimb
BURLACU M.​ MARIUS - AGENT DE ASIGURARI

Agent Asigurari


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști în vânzări cu oameni care sunt de părere că vânzările înseamnă mai mult decât contracte, înseamnă relaţii de durată, construite în jurul clientului şi nevoilor acestuia.Dacă îți dorești să îți construiești un portofoliu stabil de clienți, pe termen lung și un parteneriat cu noi, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Cautăm colegi agenți de asigurare cu: Experiență în vânzari Certificare ISF ca distribuitor de asigurări (cod RAF) – constituie avantaj Bune abilităţi de comunicare, colaborare și influențare, atitudine pozitivă, agilitate şi adaptabilitate Bune abilități de folosire a calculatorului Disponibilitate de invatareDescrierea jobului Ce face Agentul de Asigurare? Dezvoltă si gestionează portofoliul propriu de clienţi Identifică nevoile clienţilor si oferă cea mai bună soluţie pe baza nevoilor identificate Gestionează polițele vândute și portofoliul de clienți, urmărind încasarea ratelor la polițele î
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 67 de salarii introduse în Salario: 3350 RON/Luna

Junior Broker In Asigurari


Candidatul ideal - Cunostinte Microsoft Office;- Constituie avantaj cunoasterea limbii engleza;- Persoana organizata, atenta la detalii, orientata catre obiective si rezultate;- Capacitate de adaptare, spirit de echipa si cooperare.Descrierea jobului - Gestionarea portofoliului existent de clienti, intocmirea ofertelor de asigurare, emiterea politelor de asigurare;- Relationare, negocierea cu asiguratorii si clienti;- Promovarea produselor de asigurare;- Nu implica munca de teren;- Jobs tools: laptop, telefon mobil.Ce oferim?- Salariu fix motivant- Sistem de bonusare bazat pe performanta- Traininguri de specialitate- Un mediu de lucru in care profesionalismul, increderea si colaborarea asigura premisele implementarii ideilor tale de dezvoltare si imbunatatire a diverselor arii de activitate ale companiei;- O echipa de management deschisa ideilor creative si concentrata pe dezvoltarea profesionala a angajatilor sai.
VIVA BROKER DE ASIGURARE - REASIGURARE SRL

Consilier Licitatii Asigurari


Candidatul ideal Studii superioare; Orice formă de pregătire / certificare în asigurări şi vânzări constituie avantaj; Cunoștințe de limba engleză de nivel mediu; Experiență minim 6 luni pe un post similar (vânzare asigurări, licitații); Experiență minim 2 ani în industria de asigurări (cunoașterea specificului pieței de asigurări, competitori, produse de asigurare); Abilități de operare pe calculator, utilizare a aplicațiilor informatice specifice, redactare, corespondență, analiză și raportare; Bune abilităţi de comunicare, colaborare și influențare; Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor, gândire analitică; Persoană proactivă, orientată către client și rezultat; Deschidere crescută către învățare şi dezvoltare personală.Descrierea jobului Gestionează procesul de management al părților interesate (stakeholderi) în licitațiile pentru proiecte mari; Pregătește și întocmește documentele și ofertele tehnico-economice privind participarea la licitaţii, participă în cadrul proces
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Consilier Asigurari Parteneri Si Angajati


Candidatul ideal Bune abilităţi de comunicare, colaborare și influențare; Proactivitate și orientare către clientul intern si extern; Orientare catre solutii, rigoare si atenţie la detalii; Bune abilităţi de organizare a activităţii, timpului şi documentelor; Bune abilitati de operare pe calculator (MsOffice, in special Excel, corespondenţă, aplicaţii specifice). Cunostinte de limba engleza/ franceza la nivel mediu; Studii superioare; Experienta de minim 6 luni in asigurari; Orice forma de pregatire in asigurari, constituie avantaj.Descrierea jobului Identifică nevoile clientilor repartizati (parteneri si angajati ai companiei) oferă cea mai bună soluţie pentru nevoile acestora si emite poliţele de asigurare Gestionează poliţele vândute si portofoliul de clienţi, urmărind încasarea contravalorii ratelor pentru poliţele încheiate si reînnoirea acestora in funcţie de data la care expiră; Menţine o legătură permanentă cu clienţii, acordându-le consiliere. Realizează (la nevoie) inspecţii
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Inspector Asigurari Junior (sales Support) Zona Cluj-napoca


Candidatul ideal absolvent de studii superioare; abilități de comunicare și relaționare, planificare, organizare, perseverenta, responsabilitate în legatură cu sarcinile de serviciu și rezistență la stres; atitudine pro-activă, cu spirit de echipă, orientare către client și rezultate; bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet); experiență în vânzări (reprezintă un avantaj); posesor certificat de specializare profesională eliberat de IMA- Institutul de Management în Asigurări (reprezintă un avantaj); posesor permis auto; cunoscător al limbii Engleze (reprezintă un avantaj);Descrierea jobului înțelegerea, promovarea și cunoașterea produselor companiei și a criteriilor de subscriere; stabilirea unor relații foarte bune cu partenerii, dezvoltarea portofoliului, acționând ca un consultant al partenerlior întocmirea de rapoarte de vânzări și furnizarea acestora la timp (raportări de sintetice către Managerul Regional); analizarea periodică a activității și propunerea u
SIGNAL IDUNA ASIGURARI S.​A.​

Back-Office Asigurari


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Studii medii/superioare finalizate in domeniul Economic,Finante-Banci;Experienta de minim 1-2 ani in asigurari, domeniul financiar bancar;Cunostinte de limba Engleza la nivel mediuOrientarea catre clienti si rezultate;Cunostinte de utilizare in Pachetul Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si negociere;Buna comunicare verbala si scrisa;Atentia la detalii. Responsabilitati Administrare portofoliu de clienti si polite.Pregatire sau suport in pregatirea ofertelor de asigurare (
IHM Total Consult Romania

MS SQL Developer - Asigurari - Sector 1


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte OBLIGATORIU: Experiență relevantă ca MS-SQL Developer (nu obligatoriu insa de preferat ar fi într-o societate de asigurări)Competențe profesionale:- Baze de date: MS-SQL Server, T-SQL, Reporting Services, Analysis Services (opțional);- Cunoștințe de administrare baze de date pentru Microsoft SQL Server;- Înțelegerea sistemelor de operare Windows Server;- Abilitatea de a elabora proceduri și funcții stocate sophisticate;- Abilități de analiză a datelor;- Abilități de optimizare și reglare a performanței, inclusiv reglarea procedurilor și a interogărilor și gestionarea indexilor;- Constituie avantaj cunoașterea limbajelor/platformelor de programare: ASP.NET, C#, Windows Forms, SOAP, Web services, XML,XSL, XSD,
Personnel Outsourcing
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 101 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.