Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

114 Locuri de Munca Inspector Resurse Umane in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

114 Locuri de Munca Inspector Resurse Umane in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inspector Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inspector Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Studii superioare finalizate. Minim 2 ani de experienta pe un post similar. Atestat de inspector resurse umane. Cunostinte de legislatia muncii. Cunostinte de operare MS Office (word, excel obligatoriu) si REVISAL.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Inregistreaza in REVISAL documentele de personal ( contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii). Administreaza dosarele de personal. Mentine relatia cu ITM Bucuresti. Gestioneaza bazele de date cu/despre angajati (situatii concedii, deduceri personale, cursuri formare profesionala, baze de date interne). Intocmeste CIM/AA/Decizii de incetare/Adeverinte de vechime. Intocmeste documentatia necesara procedurii de cercetare disciplinara. Intocmeste diverite tipuri de adeverinte pentru salariatii firmei. Intocmeste/reactualizeaza fisele de post ale angajatilor. BENEFICII: Salariu lunar; Bonuri de masa; Decontare abonament metrou si RATB; Asigurare medicala clinica privata.
ASGO TELECOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 351 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta minima de cel putin doi ani; Capacitatea de analiza si sinteza, atentie la detalii; Pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces; Cunostinte de limba engleza; Operare program WizSalary; Absolvent studii superioare; Cursuri Inspector R.U.Descrierea jobului Recrutare personal; Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii in registrul de evidenta al salariatilor - Revisal; Asigura intocmirea contractelor individuale de munca, precum gestionarea si arhivarea acestora; Transmite şi operarează modificările în “REVISAL” în termen legal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Menţine relaţia cu Casa de Sănătate in vederea depunerii concediilor medicale si recuperarii sumelor din FNUASS; Transmite lunar catre contabilitate, actele doveditoare de plată a salariilor şi toate celelalte acte necesare, in vederea depunerii D112 conform legislaţiei
SMITH SMITH SRL

Media netă estimată pe baza celor 293 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Inspector Resurse Umane - Salarizare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane pasionate de domeniul resurselor umane, cu dorinta de dezvoltare în administrarea și gestionarea salariilor, pentru a se alătura echipei noastre de admin&salarizare, din departamentul de resurse umane. Cerințe: abilități de a lucra cu pachetul Ms Office și softuri specifice HR (REVISAL, aplicații salarizare); abilități de organizare și planificare a activităților; abilitatea de a lucra în echipă; abilități de analiză și atenție la detalii; abilități de comunicare și relaționare interpersonale; abilitatea de a lucra cu termene limită;Curs Inspector RU/Inspector salarizare Descrierea jobului Responsabilități principale: Intocmirea și administrarea documentelor pentru angajare/modificare/încetare activitate în cadrul organizației; Operarea modificărilor în sistemul informatic intern (PLURIVA HCM) și în REVISAL- Reges; Evidențe: pontaj zilnic, verificare concedii medicale, situații concedii, absențe, avansuri, etc.; Asigurarea calculului dr
RADACINI MOTORS SRL

Inspector Resurse Umane Jilava


Candidatul ideal Atestat inspector resurse umane (OBLIGATORIU)Experienta in domeniul administrarii de personal minim 3 ani;Cunostinte de legislatia muncii, administrarea resurselor umane, abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita;Experienta de lucru cu un numar de minim 250 de salariati,( constituie avantaj)Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point)Cunostinte bugetare-contituie avantajAbilitati foarte bune de comunicare si relationare cu oamenii;Abilitati de lucru in echipa, atitudine proactiva;Descrierea jobului Administreaza si gestioneaza activitatea de Resurse Umane (intocmire / actualizare dosare de personal);Intocmeste si inregistreaza contractelor de munca, modificarile aferente contractelor de munca in baza de date si transmiterea Revisal-ului in termenele legale in vigoare;Centralizare orelor de munca (ore lucrate / concedii /absente etc), alocarea lor pe centre de cost.Intocmeste documentele necesare in
E.​M.​ PRIME CONSTRUCT SRL

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Compania GEALAN Romania , producator de profile PVC cu sediul in Bucuresti, angajeaza HR Admin intern, cu cel putin 1-2 ani experienta in domeniu, pentru sediul nostru din sector 6Te potrivesti acestui rol daca:CERINȚE:Experienta de cel putin 1 an in domeniul administrarii de personal;Ai experienta de lucru in REVISAL; (experienta in salarizare reprezinta avantaj);Ai cunostinte solide de legislatie;Orientare către oameni, atenție la detalii;Capacitatea de a transmite informații cu acuratețe, clare și precise;Cunoașterea limbii engleze la nivel conversational;Descrierea jobului CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN?Vei intocmi contracte, acte aditionale, decizii si alte documente pentru angajare, modificare sau incetare contract individual de muncaVei opera in REVISAL miscarile de personal, cu respectarea intocmai a termenelor legaleCE ÎȚI OFERIM?Mediu de lucru modern si dinamic, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu program de 8 ore (Luni - Joi 07:30- 16:30, Vineri 07
GEALAN ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 538 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Inspector Resurse Umane


Inspector resurse umane.Experienta dе minim 3 an, absolvent studii superioare, cunoasterea avansata Microsoft Office; Saga; Revisal HG500. Cunostinte temeinice dе legislatia muncii, atestat inspector resurse umane.Caracteristici Domeniu activitate: Contabilitate, finante Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu

Media netă estimată pe baza celor 837 de salarii introduse în Salario: 3701 RON/Luna

Contabil si inspector resurse umane


inregistrarea tuturor documentelor financiar-contabile in programul Saga, realizarea operatiunilor de inchidere de luna, intocmirea declaratiilor fiscale, intocmirea si verificarea balantei, experienta - min 2 ani. Bucuresti, sectorul 3. Rog a trimite CV.Caracteristici Domeniu activitate: Contabilitate, finante Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masaDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente s
OK GUARD SRL

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal:- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente
OK CREDO CONS SRL

Specialist Resurse Umane /​ Hr Admin


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui profesionist in domeniul resurselor umane care sa intregeasca echipa noastra. Ne dorim alaturi o persoana pasionata, care sa aiba capacitatea de a indeplini atributiile mentionate in acest anunt. Oferim pachet salarial atractiv, beneficii motivante, un mediu de lucru placut si dinamic unde se pot acumula cunostinte si dobandi o bogata experientaAbsolvent de studii superioare;Curs de Inspector Resurse Umane;Experiență minimă în domeniul resurselor umane;Atitudine proactivă și capacitatea de a lua decizii;Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă;Cunoștințe bune de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);Cunoștințe de operarea soft-urilor de specialitate, constituie avantaj cunoașterea soft-ului Colorful;Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, organizatorice, de prioritizare a timpului și de analiză;Gestionarea procesului de recrutare și selecție pentru posturile alocate.Descrierea jobului Administrare personal:Ge
AMANET GOLD SERVICES S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal -Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane;-Studii superioare finalizate (economice, resurse umane, psihologie, drept);-Atestat Inspector resurse umane;-Cunostinte solide de legislatie a muncii, salarizare;-Cunostinte avansate MS Office;-Limba engleza nivel mediu;-Cunoasterea soft-ului Saga reprezinta avantaj;-Flexibilitate si adaptabilitate;-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;-Persoana organizata, responsabila si obisnuita sa lucreze cu dead-line-uri.Descrierea jobului Descrierea jobului-Intocmirea si administrarea dosarelor de personal;-Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;-Gestionarea bazei de date a salariatilor (Revisal si Saga) operand la timp si in mod corect toate datele;-Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati;-Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale;-Mentinerea legaturii cu serviciul extern de SSM, Medicina Muncii,
TUTYSPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 4489 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Cautam un Specialist Resurse Umane talentat, atent la detalii si cu planuri mari!Esti dinamic/a, competitiv/a si pasionat/a de domeniul HR?Daca deja te-am facut curios/ curioasa atunci te invitam sa afli ceea ce ne dorim de la viitorul nostru coleg/a:Candidatul IdealPersoană comunicativă, organizată, proactivă, atentă la detalii și orientatată spre rezolvarea problemelor.Experienta de cel putin un an in domeniul Resurse Umane;Studii superioare finalizate (in domeniul resurselor umane reprezinta un avantaj);Cursuri de specialitate: inspector resurse umane, legislația muncii (constituie avantaj);Abilități excelente de utilizare PC (pachet Office);Bună cunoaștere și înțelegere a proceselor legate de resurse umane;Cunoștințe de limbă engleză nivel mediu;Foarte bune abilități de comunicare.Descrierea jobului Descrierea jobului:Recrutarea si selecția necesarului de personal conform necesitaților Companie;Pregătirea si coordonarea întregului proces de recrutare si selecție; R
TOP PERFORMANCE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Specialist Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal - Minim 3 ani experienta in departamentul Resurse umane- O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii si a celei fiscale- Studii superioare- Utilizare internet- Cunostinte avansate EXCEL- Calificarea ca expert legislatia muncii reprezinta avantajDescrierea jobului Salarizare:- verificarea pontajelor;- întocmirea statelor de salarii, inclusiv fluturaşii de salariu pentru angajaţi, in program specializat;- evidenta si calculare concedii de odihna si concedii medicale, in program specializat;- intocmirea declaratiilor lunare a diverselor cotizatii si impozite aplicate salariilor conform legii, cu respectarea - -- termenelor de transmitere/depunere a lor;- intocmirea ordinelor de plata a impozitelor si contributiilor salariale.Evidenta personal- intocmire si inregistrare acte angajare, operari de modificari de salarii, functii sau alte articole din contract individual de munca;- intocmire acte aditionale cu privire la diverse modificari intervenite in contractul individua
CONDEC CONSULTING SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Proactiv si orientat spre rezultate; Bune abilități de comunicare și colaborare; Bune abilități de organizare și atenție la detalii; Experiență în Resurse Umane – salarizare și administrare personal, 1- 3 ani; Experiență de lucru relevantă cu programe de gestionare HR (CHARISMA HCM prezinta avantaj); Eficiență în gestionarea timpului și a obiectivelor;Descrierea jobului Intocmeste contracte individuale de munca, acte aditionale pentru modificari ale contractelor individuale de munca; Intocmeste documentele necesare incetarii activitatii (decizii si adeverinte de vechime); Administreaza dosarele de personal; Completeaza in fluxul REVISAL (conform termene legale) modificarile care intervin; Emite adeverinte (medic, salariat, venit, coasigurat, stagiu cotizare, necesare indemnizatie concediu crestere copil, somaj); Completeaza si transmite fise pentru medicina muncii periodica; Intocmeste/pregateste documentele conform procedurii de cercetare disciplinara; Pregateste docu
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1543 de salarii introduse în Salario: 4450 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Ne marim echipa de HR-Outsourcing!Daca esti specialist in servicii de externalizare si iti doresti dezvoltare profesionala intr-un mediu performant, te asteptam in echipa noastra!Avem nevoie de un coleg/o colega care sa aiba :- experienta anterioara Payroll si administrare de personal de minim 2 ani in cadrul unei echipe care livreaza servicii de externalizare a proceselor de HR;- experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de payroll – WizSalary (de preferat);- cunostinte legislatia muncii;- bune cunostinte MS Office (Excel, Word).Descrierea jobului Printre activitatile pe care le vei desfasura se numara:- mentinerea si dezvoltarea relatiei profesionale cu reprezentantii clientilor din portofoliu;- colectarea, centralizarea si procesarea datelor primare primite de la client;- intocmirea documentelor de personal (CIM, AA, Decizii, Adeverinte etc);- efectuare si verificare calcul salarial, emiterea statelor de plata si a rapoartelor de salarizare specifice clien
WIZROM SOFTWARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1543 de salarii introduse în Salario: 4450 RON/Luna

Hr Specialist With German (new Team)


Candidatul ideal Professional experience preferably within HR area Very good German (min. B2 level) & at least good English Experience working in a GBS / Shared Services work environment is highly desirable PC Literate (MS Office and Workday user knowledge will be an asset) Attention to detail Ability to maintain absolute discretion and confidentiality Good, professional communication skills Workday system (nice to have)Descrierea jobului Start something great today. Go Goodyear!A unique opportunity to join our Goodyear Team at an exciting time of consolidating HR processes and building a new HR Operations team!Main Duties And Responsibilities Document administration in relation to employee life cycle events like contracts, addenda, exits and certificates Maintain personal files in line with legal requirements & accurately maintain employee master data in HR Systems HR project management (participating in HR knowledge transfer & process improvement projects) Support HRSSC and HRBPs on
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a grupului de companii Deja Vu, cauta un nou coleg/a.Dacă esti o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, te încurajăm să aplici pentru postul de Asistent HR Admin . Aceasta poziție iti va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Candidatul ideal:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Experienta minima 1 an in domeniul resurselor umane.Cunostinte program Saga/Nexus, reprezinta un avantajFoarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție în îndeplinirea sarcinilor;Discreție; Descrierea jobului Responsabilitati:Preluarea si inregistrarea cererilor de eliberare adeverinte preluate de la fosti si actuali angajati;Consultarea informatiilor existente in arhiva
SC DEJA VU INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Sa ai disponibilitatea de a lucra de la sediul clientului (Luni-Vineri) Studii superioare finalizate Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere) Minim 3 ani experienta in domeniul administrarii de personal Cunostinte de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office Cunostinte foarte bune a prevederilor legislatiei muncii in vigoare Cunostinte avansate de limba englezaDescrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specif
ACCACE SRL

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Generalist Resurse Umane


Candidatul ideal Studii superioare – profil juridic, economic, științe socio – umane, constituie avantaj;Curs inspector resurse umane;Curs inspector salarizare, constituie avantaj;Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară;Cunoștințe de legislație și procese de resurse umane și salarizare;Cunostințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel);Cunoștințe de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare –constituie avantaj;Capacitatea de a lucra cu termene limită și rigurozitate în realizarea sarcinilor;Persoană organizată, diplomată, empatică, cu spirit de echipă și inițiativă;Persoană orientată către client, cu abilități de comunicare, atenție la detalii, abilități de analiză;Persoană care manifestă discretie, inițiativă, corectitudine și punctualitate.Descrierea jobului Generalistul de resurse umane participă la toate activitățile din Divizia Resurse Umane, dar desfășoară, în principal, activități de administrare de personal, pontaj și salarizare;Întocmește și gestio
CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1535 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 114 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.