Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

117 Locuri de Munca Business Developer in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

117 Locuri de Munca Business Developer in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Senior Commercial Banking Relationship Manager


Candidatul ideal Profilul tău Experienta anterioara in vanzarea produselor pentru persoane juridice - minimum 3 ani; Cunostinte avansate de analiza financiara; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Bun cunoscator al legislatiei bancare; Cunostinte avansate MS Office; Limba engleza - avansat (vorbit, scris, citit).Descrierea jobului Descrierea jobului Vei identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor persoane juridice (cu cifra de afaceri pana in 10 mil. euro) Vei oferi consultanta clientilor persoane juridice privind toate tipurile de produse si /sau servicii bancare a caror vanzare o intermediezi; Vei dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care vei face parte; Vei colecta documentatia aferenta tipului d
OTP BANK ROMANIA SA

Sales Distributor Manager


Candidatul ideal Cerinte: Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere cat. B; Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Construieste, dezvolta si menține relatii durabile cu partenerii de tip distribuitori sau revanzatori din zona alocată pentru o cooperare reciproc profitabilă care sa sustina indeplinirea obiectivelor: volum (sell in/ dell out), distributie numerică si ponderata, nivel optim de stoc. Colaborează cu echipele de vanzari ale distribuitorilor, pentru dezvoltarea afacerii comune si cresterea cotei de piata a prod
RENANIA TRADE SRL

Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Sales Manager dedicat și autonom, care să promoveze și să vândă produsele noastre personalizate către companii și clienți potențiali. Candidatul ideal va avea experiență în vânzări și o înțelegere solidă a industriei tipografice. Responsabilitățile includ identificarea și contactarea potențialilor clienți, prezentarea produselor noastre personalizate și negocierea contractelor. Candidatul ideal va fi un comunicator excelent, orientat către rezultate și capabil să lucreze independent pentru a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Experiența anterioară în vânzările B2B și cunoștințele despre industria tipografică sunt considerate un avantaj.Descrierea jobului Sales Manager în TipografieResponsabilități:- Identifică și contactează companii și clienți potențiali pentru a promova și a vinde produsele noastre personalizate, inclusiv flyere, pliante, cărți de vizită, agende personalizate, reviste, cataloage și alte materiale personalizate.- Prezint
STAHNAGRO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 370 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager De Produs Dermato Cosmetica Pt Muntenia Si Moldova


Candidatul ideal Experienta in product management si vanzari de minim 2 ani;- Abilitati de comunicare/negociere;- Orientare catre client;- Absolvent de studii superioare(preferabil in medicina, farmacie sau bioinginerie medicala);- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte bune de limba engleza, scris si vorbit;- Caracter dinamic si organizat;- Abilitati de comunicare si negociere;- Reale abilitati de comunicare;- Disponibilitate de deplasare in teritoriu.- Domiciliul stabil in: Bucuresti, Ploiesti, Buzau sau Brasov.Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII:- Gestioneaza si dezvolta portofoliul de produse astfel incat sa asigure constanta si interes in derularea proiectelor companiei;- Asigura suportul necesar clientilor in identificarea optima a solutiilor prezente din portofoliul existent;- Monitorizeaza lista clientilor pentru fiecare proiect in parte urmarind obtinerea de informatii utile in dezvoltarea portofoliului de produse;- Elaboreaza si dezvolta planul de marketing astfe
EUMEDICAL CONCEPT CARE S.​R.​L.​

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Manager Teritorial De Vanzari ( Tsm )


Candidatul ideal Profesionist, serios , punctual, comunicativ, inteligentDescrierea jobului Coordonarea echipei de vanzari din companie si dezvoltarea acesteiaCresterea portofoliului de clienti ai companieiIndeplinirea obiectivelor companieiMai multe informatii la interviuMasina , laptop , telefon, bonusuri
VALINST AGRICULTURE SRL

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa asiguri realizarea proceselor asistate de sistem in vederea efectuarii reparatiilor, lucrarilor de intretinere si altor servicii FM la toate imobilele avute in grija; Vei organiza managementul garantiilor; Vei negocia si intretine contractele de prestari servicii in sfera FM (administrarea contractelor); Vei urmari perioadele contractuale pentru contractele gestionate; Vei coordona si organiza activitatea si interventiile firmelor colaboratoare; Vei asigura calitatea in ceea ce priveste lucrarile efectuate de prestatorii de servicii FM; Vei vizita magazinele in vederea verificarii starii acestora; Vei defini si
Lidl Romania

Telephone Account Manager,​ Mle


Candidatul ideal Candidatul ideal:Dorim sa ne completam echipa de Telephone Account Management cu un coechipier pe care sa ne putem baza si alaturi de care sa putem construi 😊Persoana pe care o cautam ne dorim sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.Cunostinte si competente: Capacitate de invatare; dinamism; bun comunicator; Experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu; Dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate; Cunostinte legate de Internet si servicii de date; Procesare text, tabele, grafice; Cunostinte legate de Internet si service de date.Way of working: Hybrid.Descrierea jobului Iti lasam mai jos descrierea activitatii unui coleg ce ocupa o pozitie similara in echipa, pentru a-ti face o idee mai clara asupra rolului: Stabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare
VODAFONE ROMANIA SA

Regional Manager


Candidatul ideal You are our ideal candidate if you have:• Work experience in a similar position in the FMCG sector;• Knowledge of Romanian and English, knowledge of Ukrainian will be an advantage;• Readiness for business trips and availability of a personal car;• Leadership qualities, proactivity and ambitionWorking conditions:• Competitive salarysalary and percentage of sales ;• Remote work format;• Official employment according to the country's legislation;• Location: Romania, the city is being discussed;In connection with the opening of a new branch in Romania, we have an open vacancy for "Regional Manager"Please send your resume in English.We offer:• Work in an international company;• Prospects of financial growth and career development;• Ability to promote a quality product in Europe;Descrierea jobului Key Responsibilities:• Knowledge of the sales market in Romania• Search for customers and conclusion of contracts with trade networks in Romania;• Implementation of the sales p
NORVEN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 235 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Manager Producție


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice finalizate.- Foarte bune cunostinte tehnice (mecanica, tehnologii de fabricatie/prelucrare, flux de productie etc.)- Experiență pe un post similar minim 5 ani.- Bune abilitați de leadership, cunoștințe de management.- Experiență în coordonarea unei echipe.- Cunoștințe de contabilitate, logistica, bugetare, project management.- Orientare către rezultate, atitudine proactivă.- Asertivitate, comunicare, orientat catre dezvoltare si inovare.- Abilitati foarte bune de rezolvare a problemelor.Descrierea jobului Responsabilitati:- Coordonarea departamentului tehnic de productie.- Gestionarea spatiului de lucru si a zonei de productie cu respectarea tuturor normelor organizatiei.- Planificarea productiei si incadrarea in timpul si bugetul alocat.- Gestionarea echipei de productie din punct de vedere administrativ (evaluare tehnica, salarizare, bonusuri etc.) si managerial.- Propune, analizeaza si implementeaza idei de dezvoltare ale departamentului
RINAPACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Shift Manager


Candidatul ideal · Studii medii (studii superioare finalizate constituie un avantaj);· Experienta in coordonarea unei echipe dе min 20 persoane (avantaj experienta HORECA);· Cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, Ppt);· Leadership, abilitati de comunicare, bun organizator· Cunostinte privind siguranta alimentara prevazute in directivele HACCP;Descrierea jobului · Orgаnizеаza fluxul opеrationаl in cadrul magazinului pe care il coordoneaza (managementul echipei, stocurilor si relatia cu autoritatile);· Asigura o comunicarea eficientă in cadrul echipei coordonate;· Monitorizeaza termene de expirare produse, organizeaza activitatea din magazin, coordoneaza livrarile catre clienti si activitatea din bucatarie· Ofera suport Departamentului de Resurse Umane (ex: fise SSM, PSI, MM, pontaj, etc);· Afiseaza o atitudine „clientul pe primul loc” prin instruirea si responsabilizarea subordonatilor pentru furnizarea de customer service exemplar;Beneficii:- Salariu fix + bonus performanta- Peri
JERRYS PIZZA EST SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5400 RON/Luna

Guvernanta Hotel /​ Manager Housekeeping Sinaia


Candidatul ideal Guvernanta Hotel / Manager Housekeeping Sinaia Experienta minima de 3 ani in domeniul hotelier; Detinerea diplomei de calificare reprezinta avantaj; Cunoasterea limbii engleze, echipa fiind formata din angajati care vorbesc limba engleza; Seriozitate, atitudine pozitiva, bun organizator si dispus sa lucreze in echipa; Responsabilitate, corectitudine, amabilitate si orientare catre client; Receptivitate, abilitati de organizare si comunicare Operativ in rezolvarea sarcinilor transmise de conducerea hotelului; Rezistenta mare la stres.Descrierea jobului Guvernanta este responsabila cu asigurarea unei supervizari indeaproape a activitatii tuturor cameristelor din hotel, precum si ingrijitoarelor de spatii hoteliere, pentru a asigura servicii de cazare de cea mai inalta calitate.RESPONSABILITATI: Organizeaza si coordoneaza programul zilnic de curatenie din hotel; Verifica atent camerele si spatiile hoteliere, pentru a respecta normele si standardele de curatenie ale hotelu
HOTEL NEW MONTANA SRL

Coordonator /​ Sef Echipa


Candidatul ideal COORDONATOR / SEF ECHIPA CURATENIEPersoana poate fi localizata in jud: BRASOV si BUCURESTI Absolvent de studii medii/superioare; Experienta de minimum 6 luni in domenii precum: curatenie / coordonator echipe; - reprezinta avantaj Experienta in managementul unei echipe; Cunostinte ale pachetului MS Office (Word, Excel ) - nivel mediu; Cunostinte de limba engleza, minim nivel conversational; Abilitatea de a gestiona, simultan, mai multe proiecte in acelasi timp; Abilitatea de organizare si planificare; Competente de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Centralizeaza si efectueaza pontajele din toate locatiile alocate; Coordonarea si supervizarea echipelor; Verificarea activitatii echipelor si asigurarea trainingului pentru acestea; Participa la sedinte cu clientul; Efectuarea notelor de comanda in platforma interna, pentru necesarul de solutii si consumabile; Asigurarea respectarii programului de lucru, documentelor contractuale, a
LUNA PERSONAL S.​R.​L.​

Project Manager - Constructii


Candidatul ideal - Absolvent Facultatea Constructii Civile , Industriale si Agricole- Experienta relevanta in functia de Project Manager.- Coordonare proiecte de antrepriza generala medii/mari din pozitia de Project Manager- Capacitati de gestionare/optimizare bugete- Eficienta in organizare, programare, urmarire lucrari santier- Cunoastere lb. englezaDescrierea jobului - Derularea contractului de antrepriza generala- Coordonarea echipei de proiect in vederea realizarii proiectului in parametri stabiliti- Urmarirea costurilor, incadrarea in bugete si in graficele stabilite- Optimizare, negociere contracte, solutionarea situatiilor critice in proiect- Relationare cu Beneficiarii, consultantii proiectului, furnizorii, autoritatile de resort
BOG ART SRL

Manager Departament Transport


Candidatul ideal Studii superioare absolvite Atestat Manager transport Experienta intr-o pozitie similara - minim 5 ani, constituie avantaj experienta intr-o companie de profil similara Foarte bune abilitati de planificare, organizare si coordonare echipe Cunostinte de operare PC Capacitate de analiza si sinteza, prioritizare si respectare a termenelor Foarte bune abilitati comunicare si relationare interpersonala Persoana serioasa, dinamica, meticuloasa si adaptabila.Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea, organizarea si controlul activitatilor de transport in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei Optimizarea costurilor legate de transport Coordonarea diviziei de logistica Administrarea flotei auto si a bugetului alocat Coordonarea si supravegherea activitatii conducatorilor auto Mentinerea relatiei cu furnizorii si autoritatile Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehiculeBeneficii: Salari
REGATA SRL

Operative Assistant General Manager


Candidatul ideal Daca iti doresti si ai puterea de a creste branduri noi pe piata moderna din Romania si a le duce la vanzari de milioane de Euro, adica la maturitate, te asteptam in cadrul proiectului nostru.Experienta anterioara in pozitie similara minim 5 aniCunoștințe și tehnici de vânzare;Abilități de comunicare, atitudine orientată către client și rezultate;Capacitate de a construi parteneriate de durata cu parteneri strategiciExperienta in negocierea conditiilor comerciale anualeAbilitati in analiza vanzari si profitabilitate clientiAbilitati in rezolvarea problemelor si negociereCunoștințe de operare Office,Cunostinte xls. - nivel mediuContabilitate primaraIntroducere dateAnaliza/KPY -uriPermis de conducere categoria B - un plusDescrierea jobului post full timeoras de lucru Brasov Planificarea si coordonarea activitatii, stabilirea prioritatilor si a strategiei de dezvoltare; Urmarirea si analizarea rezultatelor, alinierea acestora la schimbarile mediului economic; Stabilirea u
INTERNATIONAL TIBECOM CO TRUST SRL

Asistent General Manager


Candidatul ideal Daca iti doresti si ai puterea de a creste branduri noi pe piata moderna din Romania si a le duce la vanzari de milioane de Euro, adica la maturitate, te asteptam in cadrul proiectului nostru.Experienta anterioara in pozitie similara minim 5 aniCunoștințe și tehnici de vânzare;Abilități de comunicare, atitudine orientată către client și rezultate;Capacitate de a construi parteneriate de durata cu parteneri strategiciExperienta in negocierea conditiilor comerciale anualeAbilitati in analiza vanzari si profitabilitate clientiAbilitati in rezolvarea problemelor si negociereCunoștințe de operare Office,Cunostinte xls. - nivel mediuContabilitate primaraIntroducere dateAnaliza/KPY -uriPermis de conducere categoria B - un plusDescrierea jobului post full timeoras de lucru Brasov Planificarea si coordonarea activitatii, stabilirea prioritatilor si a strategiei de dezvoltare; Urmarirea si analizarea rezultatelor, alinierea acestora la schimbarile mediului economic; Stabilirea u
INTERNATIONAL TIBECOM CO TRUST SRL

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Consultant Vanzari In Librarie Si Coordonatori de echipa


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi membri pentru echipa noastră. Avem disponibile poziții pentru consultant vânzări librărie în Pitești și Alba Iulia, precum și pentru coordonatori de echipă librărie în Pitești și Brașov, gata să ne ajute să oferim o experiență plăcută clienților noștri.Căutăm persoane care:• Au abilități de comunicare și interacțiune cu clienții;• Sunt entuziaști și dornici de a învăța;• Lucrează bine în echipă și sunt adaptabili.Descrierea jobului Atribuțiile principale sunt:• Oferirea de asistență clienților și recomandări personalizate;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite;• Supravegherea și organizarea eficientă a spațiului de vânzare.Oferim:• Un mediu de lucru dinamic și prietenos;• Un pachet de beneficii care include, pe lângă salariul fix, tichete de masă, discounturi la achizițiile de produse din librărie, bonusuri de performanță în funcție de rezultatele echipei și asigurare medicală.Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus și
COMPACT SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 117 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.