Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1122 Locuri de Munca Business Developer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1122 Locuri de Munca Business Developer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Departament Juridic


Candidatul ideal CUNOȘTINȚE: Cunostințe solide în dreptul comercial, dreptul muncii, dreptul fiscal, dreptul achizitiilor publice, dreptul civil; Ințelegerea clara a legislației și a reglementărilor specifice din România; Cunoştinţe necesare elaborarii unei strategii; Cunoştinţe de management, calităţi şi aptitudini manageriale; Cunostinte si expertiza de constructie si urmarire bugete, forecast-uri, rapoarte; Bună cunoaștere a limbii engleze.COMPETENȚE ŞI ABILITĂŢI: Atitudine pozitivă, proactivă și capacitatea de a anticipa posibile probleme și obstacole; Abilităţi de organizare a activitatii departamentului si de coordonare a echipei; Abilități excelente de negociere pentru a reprezenta și a proteja interesele organizației; Orientare catre rezultat; Gândire analitică; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare verbale si in scris; Capacitatea de a colabora eficient cu alte departamente din cadrul organizației pentru a asigura conformitatea cu cerințele legale; Flexibilitate,
RASIROM RA

Manager Vanzari /​ Sales Manager - Salariu Intre 7000 - 10.​000 Ron Net


Candidatul ideal Competențe și abilități: orientare către client cunoașterea pieței-țintă și a domeniului de activitate capacitatea de stabili o serie de indicatori cheie de performanță (KPI) cunoașterea tehnicilor de vânzare, de marketing și de comunicare capacitatea de a lucra în echipă competențe manageriale și de conducere competențe analitice, manageriale și relaționale abilități de organizare și de planificare abilități excelente de comunicare flexibilitate rezolvarea problemelor rezistență la stres multitasking capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic abilitatea de a monitoriza și de a analiza toate tipurile de date obținuteDescrierea jobului Beneficii: Experiență pe un post similar: minim 3 ani Pachet salarial: 7000-10000 Bonus de performanță trimestrial sau semestrial Bonuri de masă Tichete de vacanțăReponsabilități: Stabilirea obiectivelor de vânzări online si offline, împreună cu echipa de management a companiei Crearea unui plan de vânzări pentru atingerea acestor obiec
BEAUTY INNOVATION SRL

Regional Manager - Smyk All For Kids


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Regional Manager dinamic și inspirat, pasionat de creșterea afacerii și dezvoltarea echipei, pentru zona de Sud a României. Acest rol este esențial în expansiunea noastră și va avea o influență directă asupra succesului nostru pe piață.- Abilități de leadership și capacitatea de a motiva și inspira echipele.- Întelegere profundă a dinamicii pieței și a comportamentului consumatorului.- Abilitatea de a analiza date și de a lua decizii bazate pe date.- Excelente abilități de comunicare și negociere.- Minim 5 ani experiență în retail. Experiență demonstrată în managementul unei echipe regionale sau naționale.- Disponibilitate pentru călătorii în scop profesional (permis de conducere cat. B).- Studii superioare.- Cunoștințe solide de limba engleză.- Cunoștințe solide de Excel, Power Point.Descrierea jobului - Motivarea, gestionarea și dezvoltarea performanței echipei.- Implementarea strategiei companiei în vederea atingerii și depășirii obiectivelor
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Receptioner Clinica Estetica /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Echipa Juvena Clinic isi mareste echipa si este in cautare de persoane pentru postul de Asistent Manager/ Receptie. Ne dorim ca noul coleg/ noua colega sa devina parte din proiectele pe care le avem planificate in urmatoarea perioada.Candidatul ideal:-candidatul pentru acest post va fi o persoana organizata, sociabila, orientata catre client, cu bune abilitati dе comunicare cu o buna prezenta dе spirit;- inteligenta si spontaneitate, persoana ordonata, placuta, comunicativa, adaptabila;- atentie concetrata si distributiva;- seriozitate, punctualitate, corectitudine- spirit dе echipa;- usurinta, claritate si coerenta in exprimare;- comportament adecvat ( limbaj, verstimentatie, reguli dе politete );- cunostinte foarte bune dе operare MS Office, Social Media, operatiuni de casa / Smart Bill.Descrierea jobului Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmаrilоr.Intаmpinаrea cliеntilоr si dirеctionаrеa аcestоrа confоrm prоgrаmаrilor.Încasarea contravalorii serviciilor efectuate și eli
JUVENA CLINIC S.​R.​L.​

Account Manager - Agentie Traduceri (net 2.​800 - 3.​500)


Candidatul ideal Salut! 👋Anul 2024 a venit cu o mulțime de provocări pentru echipa noastră. 💪Avem planuri ambițioase, fiind în #Locul 1 Agenții Traduceri în România. 🔝Căutăm 2️⃣ colegi noi in echipa noastră, care să iubească interacțiunea cu oamenii: Account Manager - responsabil(ă) cu gestionarea comenzilor clientilor; Team Assistant - suport pentru colegii noștri;Vrei să gestionezi clienții, așa cum ți-ar plăcea să fii și tu tratat(ă)?Dacă DA, locul tău este alături de noi! 👌 Și ca să fim eficienți, ești persoana pe care o căutăm, dacă:✅ Îți place să lucrezi cu oamenii și ești o persoană comunicativă, energică și pozitivă;✅ Ai încredere în tine și în abilitățile tale;✅ Ești o persoană organizată, atentă la detalii și respecți deadline-urile;✅ Ai o gândire analitică, în ansamblu și ești orientată către rezultate;✅ Îți respecți angajamentele și pui pe primul loc satisfacția clienților tăi;✅ Ești o persoană auto-didactă și te provoci în permanentă ca să devii mai bun(ă);✅ Știi ce es
WETRANSLATE COMPLETE SOLUTIONS SRL

Kaufland Internship Experience-supply Chain Management (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ești student(ă) / masterand(ă) plin(ă) de entuziasm, dorință de implicare și deschidere pentru a învăța lucruri noi; Ești dornic(ă) să ne cunoști echipa și să înveți din secretele departamentelor noastre; Deții cunoștințe bune de limba engleză (limba germană reprezintă un avantaj); Ești un utilizator experimentat al pachetului MS Office (Word, Excel, PowerPoint); Ai fost implicat(ă) în diferite activități extracurriculare (ex: voluntariat). Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată determinată de 3 luni, cu un salariu ce pornește de la suma de ​3800 lei brut, și 5 zile de concediu de odihnă​ Școlarizare de bază într-un magazin Kaufland, vizită la Centrul Logistic Ploiești și workshop de educație non-formală Beneficii de la partneri externi precum Bookster, 7Card, etc. Șansa de a învăța de la profesioniștii din departament și de a activa în domeniul de care ești pasionat La sfârșit, vei avea o privire de ansamblu asupra activității com
KAUFLAND ROMANIA SCS

Open Order Management Responsible - German Speaker


Candidatul ideal •Academic: Faculty•Qualification (Economics, business sciences, administrative) and 3+ years in a fast paced, customer focused environment or non-academic background with 2+ years working experience;•Biopharma/Lab environment knowledge (preferable);•Language skills: English B2/ German B2.Skills and competences:•Experience in Order Management or/and Customer Service;•Experience in working in a multinational company environment;•Previous experience in SAP nice to have;•Good Excel skills;•Interested in data crunching;•Process focused;•Problem solving skills.Soft skills:•Highly focused on customer needs as well as proactive and team focused;•Outstanding interpersonal skills with the ability to comfortably interact with internal and external stakeholders and various client types (e.g. technical, end users and intermediate buyers);•High sense of responsibility.•Eager to learn and consistently improve their knowledge;•Thinks outside the box in order to exhibit innovation;•Dev
AVANTOR

Sap Change & Release Manager (maternity Cover)


Candidatul ideal To succeed in this position, you should have at least 5 years’ experience in a role with similar responsibilities:- Good understanding of ERP technologies, specifically SAP;- Demonstrable experience in Change management utilizing ITIL change and release management process in SAP environments;- Demonstrable experience in test management, service transition and implementation;- Demonstrable experience and solid understanding of the fundamentals of the delivery of IT Services via an Outsourcing Partner;- Good understanding of the ITIL processes, IT services, service readiness and the required deliverable / outcomes;- Ability to be flexible and work analytically in a problem-solving environment;- Excellent communication (written and oral) and interpersonal skills;- Degree in Computer Science or a related field or equivalent work experience;- English will be your daily working language.Descrierea jobului The role we are hiring for is an SAP Change & Release Manager to be in
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Coordonator Marketing Si Promovare


Candidatul ideal Echipa Fabrica de Profile cauta un coleg responsabil pentru planificarea, implementarea și monitorizarea strategiilor de marketing ale companiei!Ce vrem de la tine? Sa ai studii superioare in Marketing, Comunicare sau o alta disciplina relevanta; Cunoștințe avansate de marketing online (SEO, SEM, social media); Abilitatea de a elabora și gestiona bugete; Abilitatea de a analiza date și de a realiza rapoarte; Spirit de echipă și abilități excelente de comunicare; Cunoștințe avansate de limba engleză; Sa ai abilitati in a rezolva problemele; Sa fii un bun organizator de timp, dar si de responsabilitati; Sa stii si sa iti placa sa construiesti relatii prin negociere si proactivitate.Descrierea jobului Rolul tau se defineste astfel:Pe parte de dezvoltare strategie de marketing Supervizarea si analiza cercetarilor de piata pentru a identifica tendintele si nevoile clientilor. Dezvoltarea planurilor de actiune detaliate pentru atingerea obiectivelor stabilite. Monitorizarea
WEASEL ART SRL

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Community Manager


Candidatul ideal Cum ești tu? Ai experiență în gestionarea comunităților online sau într-un rol similar, cu abilități excelente de comunicare Înțelegi foarte bine tendințele din social media și ai capacitatea de a le aplica eficient în strategiile de comunitate Ai abilități analitice solide și știi să extragi idei valoroase din datele comunității Transformi cu uşurinţă ideile în acțiune și apoi în rezultate măsurabile Formulezi cu ușurință ipoteze pe care să le testezi sub formă de experimente Ești o persoană super curioasă și autodidactă, cu o abordare responsabilă Te evidențiezi prin proactivitate, creativitate și dorința de a obține rezultate Aduci oamenii împreună și transformi simple grupuri de membri în comunități solide și unite Comunici deschis, primești și oferi feedback cu ușurință Explorezi perspective inovatoare și ieși din tiparele obișnuite Înveți constant și cu ușurință Cunoștințele de contabilitate sunt un plus, dar nu sunt un criteriu eliminatoriuDescrierea jobului În
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 85 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Educație: studii superioare în marketing, farmacie, medicina, finanțe, PR Experiență: 1-3 ani de experiență de lucru în industria farmaceutica pentru a înțelege peisajul competitiv. Experiență anterioară în identificarea oportunităților de piață și determinarea fezabilității Abilitati IT: cunostinte bune de MS Office (Word, Excel) Limba: comunici fluent în engleză Experiență și cunoștințe în a face afaceri cu o bună înțelegere a dezvoltării strategiei pentru industria farma Gestionarea produsului, strategia de marketing și abilitățile de planificare a lansării produselor din portofoliu Gandire strategica, spirit analitic, deținând în același timp abilitățile tactice de implementare strategii de marketing Capacitatea demonstrată de a gestiona mai multe priorități Concentrat pe client și dedicat pentru a îndeplini așteptările și cerințele clienților interni și externi Capacitate puternică de transmitere mesaje si planuri de punere in aplicare a strategiilor de marketing
PHARMA NET SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 265 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Magazin Tezyo Promenada - Venit Net 4800-5200 Lei


Candidatul ideal Manager magazin TEZYO PROMENADACautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra.Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Manager magazin TEZYO PROMENADAIn relatia cu colegii: sunt deschis, inte
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Finance Controller Manager


Candidatul ideal Cautam colegi talentati, implicati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe transparenta, diversitate, incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse. Misiunea rolului este de a gestiona, monitoriza, coordona si imbunatati activitatea de control si indicatorii financiari de performanta ai companiei. Profil candidatului: Studii superioare economice (de preferat, in domeniul financiar-contabil); Experienta relevanta de minimum 5 ani in domeniu (de preferat experienta in Audit/ FMCG/ Pharma/ Retail de minimimum 2 ani - constituie avantaj); Experienta in coordonarea unei echipe de minim un an – constituie avantaj; Expertiza in intelegerea foarte buna a cerintelor contabile si fiscale; Cunostiinte si experienta contabila foarte buna; Capacitatea de interpretare a datelor, extragerea concluziilor din analizele realizate, identificarea solutiilor optime si urmarirea punerii lor in aplicare; Experienta in uti
PRISUM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Asistent Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară într-un rol similar sau în vânzări constituie un avantaj.Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan.Abilități de organizare și atenție la detalii.Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de birou (Microsoft Office, Excel, PowerPoint).Grad ridicat de integritate și confidențialitate.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Gestionarea și organizarea documentelor și a altor materiale necesare departamentului, asigurându-se că sunt păstrate în mod ordonat și accesibile.Asigurarea unei comunicări eficiente între membrii echipei de vânzări și alte departamente din cadrul organizației.Colectarea și analiza datelor de vânzări pentru a genera rapoarte periodice privind performanța departamentului și identificarea tendințelor relevante.Furnizarea suportului administrativ necesar Directorului de Vânzări în gestionarea corespondenț
LONG LIFE ART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 117 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Store Manager Programme (m/​f/​d)


Candidatul ideal EMPLOYMENT TraineeSTART as of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Anna GrimmLOCATION BukarestWE ARE LOOKING FOR Several years of managerial experience, preferably in the textile industry, the industry of fast-moving products (FMCG) or in the service sector Experience working with customers and providing high quality service A high level of soft skills such as: willingness to work, demonstrating your own initiative and a proactive attitude German or English skills at B2 level or higher The flexibility and willingness to relocate inside RomaniaDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FORIn our Store Manager Programme, you will gain an intensive insight into our core areas of retail and take on responsibility at an early stage.STAGE 1: ONBOARDING (Duration: 6 months)Practical and theoretical training, preparation for a management roleSTAGE 2: DEPARTMENT MANAGER RETAIL (Duration: 9-15 months)Team leadership and development, management and supervision of one d
PEEK CLOPPENBURG SRL

Site Manager – Instalatii Electrice


Candidatul ideal Site Manager – Instalatii Electrice• Experiență 3-5 ani într-un rol similar/ în domeniul construcțiilor, cu focus pe domeniul instalațiilor electrice Ing cu experienta 3-5 ani, experienta in santier.• Superioare în domeniul electric, energetic, automatizări;• Constituie avantaj - legitimație ANRE valabilă;• Bune abilități tehnice;• Permis auto categoria B;• Persoană energică, gândire pozitivă, caracterizată de amabilitate și eficiență;• Abilități de comunicare, prezentare, relaționare;• Spirit de inițiativă, orientare spre rezultat;• Cunoscător de AUTOCAD și MS Office; - AUTOCAD• Cunoscător al unui program ERP.Descrierea jobului Site Manager – Instalatii Electrice• Coordonează activități de execuție a lucrărilor pentru șantierul alocat;• Coordonează verificări periodice la sistemele și echipamentele electrice;• Întocmirea documentației necesare fiecărui șantier pentru o cât mai bună gestionare și remediere, după caz;• Asistență tehnică pe parcursul execuției;• Întocmir
SKILLD BY EJOBS

Specialist (manager) De Produs - Diagnostic


Candidatul ideal Experiență de minim 3 ani în domeniul comertului cu aparatura si consumabile medicale; Cunoasterea pietei de echipamente si consumabile din domeniul medicinei de laborator; Carnet de sofer, categoria B. Abilități puternice de comunicare verbală și scrisă; Sa fie serios, amabil, responsabil, dinamic și să se integreze într-un mediu de lucru ce presupune munca în echipă; Bune cunoștiințe de limba engleză, scris și vorbit; Bune cunoștiințe de operare PC, în special MS Office; Adaptabilitate, flexibilitate, onestitate și perseverența; Disponibilitatea de a călători în funcție de nevoile companiei.Pregatire academică:Sa fie absolvent al unei unități de învațământ superior din domeniul chimiei/biologiei /ingineriei medicale/medicinei.Descrierea jobului Identifica, planuieste si executa procesele de marketing si vanzari, inclusiv promovare, vanzare, cercetare de piata, training si suport tehnic pentru clienti; Menține o relație apropiata cu clientii existenti, identifica si g
SANTE INTERNATIONAL SA

Corporate & Promotion Account Manager


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare, de preferat in domeniul medicalExperienta anterioara in promovarea serviciilor medicale minim un an - avantajExprienta anterioara in vanzarea Corporate (B2B: medicina muncii si/ sau abonamente servicii medicale) - minim un anPermis de conducere categ. BLimba engleza; nivel mediu - avantajCunostinte operare PCFire creativa, inovatoare, dinamicaOrientat(a) spre rezultate, sociabil(a), energic(a), spirit de echipa(a), onestitate si integritateDescrierea jobului Monitorizeaza piata, identifica si contacteaza clienti potentialiParticipa la proceduri de licitatie publicaPromovarea imaginii si a serviciilor companieiPromoveaza abonamentele medicale (medicina muncii si servicii medicale) catre persoane fizice si juridiceNegociaza si incheie contracte de medicina muncii si pentru celelalte servicii medicale din portofoliuMonitorizeaza modalitatea de derulare a contractelor in curs - mentine o relatie de buna colaborare cu clientiiParticipa la ana
GRAL MEDICAL SRL

Asistent Manager Moto Honda


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm? Ești atent(ă) la cele mai mici detalii și îți place să faci lucrurile cât mai bine; Ai cunoștințe foarte bune de operare pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); Îți place să comunici și să rezolvi încurcături; Poți respecta termenele limită, regulile și procedurile Honda by Asko Group; Dacă ai un minimum de experiență în departamentul de administrativ/ logistică, ai deja avantajDescrierea jobului Ce trebuie să faci? Gestionezi actele motocicletelor vândute; Te ocupi de emiterea facturilor proforme și fiscale; Actualizezi zilnic evidența motocicletelor rezervate; Trimiți către departamentul financiar-contabil informații/ situații cu privire la fluxul de vânzări; Încasezi în numerar/ card avansurile pentru motociclete; Te vei ocupa de necesarul de consumabile și birotică; Vei întocmi situații specifice departamentului (foi de parcurs, alimentări cu combustibil etc); Te vei ocupa de buna funcționare a showroom-ului și vei întâmpina vizitatorii.
ASKO INTERNATIONAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1122 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.