Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

169 Locuri de Munca Business Developer in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

169 Locuri de Munca Business Developer in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Developer


Candidatul ideal Să fii vânzător la Bookster nu e despre a intra pe geam atunci când ușa se închide și nici despre a repeta același discurs de zeci de ori. Rolul tău va fi să te conectezi cu lideri de business din România, să le înțelegi în mod autentic provocările și să promovezi dezvoltarea continuă a angajaților lor.Dacă: ești super disciplinat(ă); ai deschiderea de a înțelege nevoile celor din jur; îți dorești să înveți tehnici, metode și instrumente de comunicare, prezentare, negociere; crezi în puterea cărților si vrei sa fii un promotor al lecturii ca mijloc de dezvoltare personală și profesională; ești o fire curioasă și înveți constant (din cursuri, traininguri, cărți, podcasturi, din experiențe, de la oamenii din jurul tău);credem că vei avea succes în acest rol.Descrierea jobului Ce vei face mai exact: Vei construi o listă de companii despre care vei încerca să afli cât mai multe: de la cifra de afaceri, numărul de angajați, beneficiile pe care le oferă până la strategia de
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Media netă estimată pe baza celor 524 de salarii introduse în Salario: 6050 RON/Luna

Business Development Manager - Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal 3-4 ani experienta anterioara pe o pozitie similara;Studii superioare absolvite – Studii tehnice absolvite reprezinta avantaj;Cunoasterea MS Excel la nivel avansat;Limba engleza – nivel minim conversational.Descrierea jobului Construirea relatiilor pe termen lung cu clientii noi si existenti;Efectuarea de cercetari pentru a identifica noi piete si nevoi ale clientilor;Dezvoltarea unei strategii de dezvoltare a afacerii concentrata pe cresterea si dezvoltarea regiunii alocate;Dezvoltarea vanzarilor in teritorii si catre clienti care nu au cumparat pana acum tipul de linie de produse a companiei;Organizarea de intalniri de dezvoltare a afacerii cu potentiali clienti si participarea la evenimente si targuri comerciale;Dezvoltarea unei strategii de crestere concentrata atat pe castigul financiar, cat si pe satisfactia clientilor;Mentinerea si administrarea bazei de date clienti existente;Mentinerea familiaritatii cu toate produsele si programele, precum si cu politicile de
LUGERA MAKLER SRL

Business Development Manager /​ Senior Sales Engineer


Candidatul ideal Business Development Manager / Senior Sales Engineer in Cluj NapocaThis is a fantastic opportunity to join a thriving manufacturing company providing precision fabrications and full assembly and test services, to market leading Customers.We are looking for a well organised and enthusiastic Business Development Manager / Senior SalesEngineer, to help expand our existing Customer base and introduce modern Sales and Marketingtechniques.The ideal candidate will be able to: Demonstrate their business development credentials. Have a proven track record of setting and hitting sales targets. Hold a degree level qualification in a relevant subject such as Marketing or Engineering Have at least 3 years experience in a similar position. Have negotiation and presentation skills, excellent interpersonal and communication skills with the ability to effectively engage with customers and stakeholders at all levels. Be self-motivated with the ability to work independently and as part o
EUROPEAN FABRICATIONS SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Responsabil management calitate laborator de analize medicale


Companie verificată
Aplica rapid
Diagnostikum Medical SRL - Laborator de analize medicale oferă post de RMC (responsabil management calitate) unui biolog, biochimist, chimist. Asteptam CV-ul dumneavoastra.
DIAGNOSTIKUM MEDICAL SRL

Manager Telesales


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experiență anterioară în vânzări sau telesales, ar reprezenta un avantaj experiența în industria materialelor de construcții sau a produselor din piatră, cu 5-7 ani de experiență.• Abilități excelente de comunicare și negociere, cu accent pe construirea și menținerea relațiilor cu clienții.• Capacitatea de a lucra independent și de a-și gestiona eficient timpul.• Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări.• Experiență în utilizarea CRM-ului și a Excelului pentru analiza și interpretarea datelor.• Experiență în gestionarea echipei de vânzări și în evaluarea datelor de analiză și de sondare a clienților.• Experiență în interacțiunea simultană cu echipe și clienții.• Limba maghiară constituie un avantaj.Descrierea jobului În acest moment suntem în căutarea unui Manager Telesales specializat în promovarea produselor din piatră (și materie primă – piatră) în cadrul unei companii în creștere constantă și cu o reputație solidă pe p
SKILLD BY EJOBS

Secretara /​ Asistent Manager


Candidatul ideal capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; capacitate de a respecta termene limita; atentie la detalii; placere si abilitate de a invata lucruri noi; responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; atitudine principiala in relatiile interumane; cunostinte medii de limba engleza; cunostinte medii de utilizare Microsoft Office; permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj; absolvirea facultatii de Stiinte Economice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului primirea clientilor intr-o maniera profesionista; directioneaza clientii catre departamente; preia si raspunde prompt tuturor solicitarilor; preluarea si distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei; redactarea si transmiterea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; emitere facturi.Beneficii: oferim bonuri de masa in valoare de 30 d
PKF ECONOMETRICA S.​R.​L.​

Tele Sales Account Manager


Candidatul ideal Position: Tele Sales RepresentativeAre you a dynamic and motivated individual with a passion for sales? We are currently seeking an enthusiastic Tele Sales Representative to join our team! If you have excellent communication skills and a knack for building rapport over the phone, this position might be perfect for you. Descrierea jobului Responsibilities:Conduct outbound calls to potential customers to introduce our products/services and generate sales leads.Build and maintain relationships with clients through effective communication and follow-up.Meet or exceed sales targets on a consistent basis.Keep accurate records of sales activities and customer interactions in our CRM system.Requirements:Excellent command of the English language, both verbal and written.Remote work from Home Must have Interent Connetion and a quiet place to workProven experience in sales or telemarketing.Strong interpersonal skills with the ability to engage customers effectively.Self-motivated
THOBANI INVESTMENTS LIMITED

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Manager Logistica


Candidatul ideal Cerinte:- Minim 5 ani experienta in activitati precum coordonaree activitatilor logistice si gestiune marfa intr-un mediu de productie- Experienta in coordonarea si supervizarea unei echipe- Studii superioare finalizate- Cunostinte operare PC- Abilitati bune de organizare, planificare a activitatilor, luare de decizii si gestionare a situatiilor neprevazuteConstituie un avantaj:- Studiile tehnice in domeniul logisticii sau in domenii similare- Experienta de lucru cu programe/ instrumente de specialitate precum softuri de gestiune sau sisteme ERP- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediuDescrierea jobului Descrierea jobuluiPrincipalele responsabilitati:- Conduce activitatea departamentului de logistica- Organizează desfasurarea muncii personalului din subordine- Urmareste ca fluxul productiei sa fie la parametrii optimi- Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa- Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare- Expediaza marfa catre clienti/ colaboratori- Op
INNO ROBOTICS SRL

Media netă estimată pe baza celor 536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

City Manager Cluj Napoca


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj). Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Model Based Software Developer - Thermal Management


Candidatul ideal Model based software developer in the field of thermal management(m/f/d)•Successfully completed studies in engineering or a comparable qualification•Knowledge of function development in the field of thermal management with Matlab / Simulink•Sound know-how in the design of cooling, heating and air-conditioning systems•Analytical thinking with regard to troubleshooting and error analysis•Careful and forward-looking way of working•Fluent English (written and spoken)•Good knowledge of German will be an advantageDescrierea jobului Model based software developer in the field of thermal management(m/f/d)•Functional development of the cooling/heating and air-conditioning system in the vehicle•Application up to functional release in the climate chamber, on the test bench and on test drives•Analysis of requirements, creation of suitable functional concepts and development of specifications based on these for the thermal management control unit•Creation, analysis and execution of
ARRK RESEARCH DEVELOPMENT SRL

Coordonator Regional Vanzari Retail - Cluj


Candidatul ideal Absolvent/a de studii superioare si/sau absolvent/a de cursuri de pregatire post-universitara, preferabil in domeniul bancar, financiar, economic, juridic;Experienta in domeniul financiar-bancar si specific in activitatea de vanzare;Experienta de management al unei unitati bancare;Cunostinte de limba engleza cel putin la un nivel intermediar;Cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, Power Point);Cunostinte privind legislatia specifica de baza emisa de autoritatea de reglementare in sistemul bancar.Descrierea jobului Coordoneaza si participa in stransa colaborare cu Directorul Regional la alocarea obiectivelor de vanzare pe unitatile din Regiune (segment persoane fizice);Implementeaza, impreuna cu managementul unitatilor din regiune si Directorul Regional, actiuni de promovare in scopul indeplinirii obiectivelor cantitative si calitative stabilite pentru unitatile din regiune;Identifica oportunitati de dezvoltarea a unitatilor din regiune;Realizeaza obiectivel
ALPHA BANK ROMANIA SA

Area Sales Manager Cj Bn Ab


Candidatul ideal Cautam o persana motivata capabila sa coordoneze echipa de vanzariOferim salariu motivant si bonusuri pe masura performantei.Descrierea jobului - Urmareste realizarea planului de vanzari fata de targete stabilite impreuna cu echipa pe care o coordoneaza;- Organizeaza insotirea pe teren si pregateste echipa sa la standardele cerute- Se asigura ca Agentii de Vanzari, Soferii-Distribuitori sunt bine motivati .- Optimizeaza reteaua de distributie;- Coordoneaza si inbunatateste modul de lucru al Agentilor de Vanzari- Pe baza documentatiei , sub indrumarea Directorului de Vanzari , recomanda si modifica organizarea rutelor si a zonelor;- Pastreaza un contact permanent cu clientii- Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura o relatie de munca cat mai eficienta;- Controleaza si monitorizeaza activitatea echipei de vanzari. Se asigura de completarea rapoartelor de activitate : routig-uri zilnice ; rapoarte zilnice; Foi de parcurs .- Supravegheaza intrebuintarea si m
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Specialist Control Intern Cluj-napoca - Bt Asset Management


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine: Experienta profesionala de minim 3 ani in activitatea financiar-bancara; Studii superioare absolvite in domeniul juridic sau economic; Cunostinte operationale si de inrolare clienti; Cunoasterea legislatiei financiar-bancare/non-bancare; Reglementarile specifice, abordarile teoretice si standardele interne in domeniul conformitatii.Pentru plierea impecabila pe post este nevoie de indeplinirea urmatoarelor conditii:📢Abilitati de comunicare si de prezentare;📝Limbaj de specialitate combinat cu abilitati de redactare/ scriere;📈Responsabilitate crescuta;🏆Analitic, meticulos, organizat;💡Eficient, practic;🤝Spirit de echipa;💻Cunostinte de operare PC.Descrierea jobului Rolul tau in echipa va fi:- participarea la desfasurarea activitatii Compartimentului de Conformitate cu respectarea reglementarilor interne si a legislatiei in vigoare. In principal, oferă suport ofițerilor de conformitate autorizați de ASF, în vederea: verificării raportărilor BTA
BANCA TRANSILVANIA SA

Project Manager Inchirieri Cluj - Perioada Determinata (f/​m)


Candidatul ideal Ești responsabil de relația cu chiriașii din cadrul galeriei Planifici și negociezi în mod independent contractele noi sau cele de reînchiriere Aduci inovații/optimizări/sugestii de optimizare pentru branșa de închirieri Ești în continuă căutare de noi chiriași și de concepte inovatoare Planifici bugetele și veniturile din închirieri precum și investițiile necesare modernizării spațiilor închiriate Vizitezi regulat magazinele în vederea verificării partenerilorDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată determinată cu un salariu atractiv și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster și 7Card Asigurare voluntară de sănătate în clinici private partenere Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăProfilul tău Studii supe
KAUFLAND ROMANIA SCS

Project Manager


Candidatul ideal Bine te-am gasit. Ne bucuram ca ai ajuns sa citesti aceste randuri. Suntem in cautarea unei persoane motivate care sa se alature echipei Banca Transilvania.Iti vom spune deschis si direct care sunt nevoile noastre si ce presupune rolul de Project Manager in BT. Descrierea jobului Experienta. In primul rand ne dorim de la noul coleg/a sa aiba experienta de minim 2 ani in project management, in domeniul financiar / tehnic;Waterfall/agile. Am vrea sa stim ca noul coleg/a are experinta relevanta cu metodologiile de gestionare a proiectelor (waterfall/ agile);Managemutul echipei. Am vrea sa ai abilitati excelente de comunicare si coordonare echipe;English. Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;Microsoft Project, JIRA, Confluence, iti suna cunoscut ?! Ne ocupam de gestionarea proiectelor cu ajutorul instrumentelor Microsoft Project, JIRA, Confluence;Proiecte de dezvoltare software. Vrem sa stim ca ai exeperienta practica in gestionarea unor proiecte de dezvoltare softwar
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1855 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Farmacist - Medical Information Manager


Candidatul ideal - absolvent al Facultăţii de Farmacie- 2 ani in domeniul in industria farmaceutica si/sau in domeniul farmacovigilență- cunoştinţe de limba engleză - nivel avansat (C1)- cunoștințe pachet Microsoft Office Descrierea jobului Obiectivele postului:Responsabil pentru mentinerea sistemului de farmacovigilenta in Romania. Planifica si elaboreazadocumentatiei cu specific medical si privind siguranta referitoare la produsele companiei si vareprezenta interfata cu piata de farmaceutice din Europa. Va asigura evaluarea reclamatiilor decalitate din Regiunea II.Responsabilități principale: - Este responsabil local pentru farmacovigilența în România (declarat la ANMDM) și va mențineun sistem pentru colectarea informațiilor despre reacții adverse la produsele comercializate înRomânia- Urmarește listele emise de Agenția Europeană a medicamentului pentru RPAS- Va monitoriza paginile de internet ale agentiilor europene pentru identificarea informatiilor desiguranta noi pentru alinierea
TERAPIA SA

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Project Manager /​ Tehnic Sisteme Securitate Transilvania


Candidatul ideal Coordoneaza si se implica impreuna cu echipa tehnica in vederea executiei proiectelorAnalizeaza proiectele/documentaiile tehnice inainte de instalare si stabileste pasii/necesare in implementarea proiectelorValideaza solutia tehnica, calendarul de instalari si resursele necesare proiectului la momentul ofertarii solutiei de catre departamentul de vanzari;Definește calendarul de instalări, îl ajustează, îl actualizează și alocă resurse pe proiectEste responsabil sa mentina pe toata durata proiectului relatia cu clientul, furnizori, colaboratoriEste responsabil pentru satisfacția clienților cu privire la echipamentele montate și relațiile cu clienții (pe care îi preia direct)Propune, alege și adaptează setul de proceduri și formulare (metodologia) de proiect după care se va derula proiectul, conform standardelor de management de proiect și a legislației în vigoareÎntocmește planuri detaliate de lucru și monitorizează respectarea implementării acestoraSupraveghează desfăș
MONTEGRA SOLUTIONS S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 169 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.