Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

182 Locuri de Munca Business Developer in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

182 Locuri de Munca Business Developer in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Junior Disaster Recovery And Ops Management Analyst @mmctech


Candidatul ideal The DR and Operations Management Processes Analyst will help facilitate corporate wide IT processes like Disaster Recovery, Microsoft License Management, Service On-boarding, and Management Reporting Services in the area of infrastructure, database, desktop management, IT security, and incident & problem management and change management. The role is involved on behalf of the MMC Business Units the Application DR in scheduling, preparation, execution, and post-mortem of DR tests - coordinating and working with the Tech Support DR team as required. This position will also facilitate a few infrastructure related processes such as Inventory Review, Capacity & Forecasting and Application Sunset.Descrierea jobului THE ROLE & YOUR MISSIONDisaster Recovery Management (50%): Planning and coordination of application DR testing schedules – ensuring compliance with application DR policy and client requirements. Management of scheduled application DR tests, in partnership with Tech
DARWIN TECHNOLOGIES SRL

Manager Aprovizionare Si Logistica


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date
MEDLINE COM SRL

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Relationship Manager Tbi Bank - Cluj


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj); Experienta minim 2 ani in domeniul bancar, preferabil pe vanzari ; Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva si orientat catre rezultate; Cunoasterea limbii engleze ( prezinta un avantaj ) ; Permis de conducere – categoria B.Descrierea jobului Ce vei face: Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor, atat in agentie cat si pe teren, in deplasarile pentru promovarea produselor bancii; Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti ; Identificarea si contactarea potentialilor clienti ; Gaseste solutia potrivita pentru nevoile si asteptarile clientilor; Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Redactarea de rapoarte periodice legate de evolutia portof
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Designer Media – (pim) Managementul Informatiilor De Produs


Candidatul ideal studii universitare finalizate (de preferință cu accent pe științe economice / marketing, inginerie economica, design industrial, inginerie industriala sau calificare similara în domeniu) PIM contribuie la creșterea vânzărilor prin publicarea de date mai detaliate despre produse pe canalele de vânzare și de marketing, aducând astfel produsele în atenția unui număr mai mare de clienți Interes de a lucra cu o gamă diversificată de produse într-un mediu tehnic experiență în utilizarea programelor de grafică precum Acrobat, InDesign, Photoshop și Ilustrator sau interes pentru familiarizarea cu acestea Capacitatea înțelege rapida și mod de lucru structurat și atent. Cunoștințe solide de limba engleză, cunoașterea limbii germane constituie avantajDescrierea jobului Activități Elaborarea, administrarea și actualizarea cataloagelor și broșurilor tehnice în domeniul imprimat (la nivel național și internațional) Realizarea layout-urilor de cataloage utilizând baze de date și Ado
GUHRING SRL

Manager Telesales


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experiență anterioară în vânzări sau telesales, ar reprezenta un avantaj experiența în industria materialelor de construcții sau a produselor din piatră, cu 5-7 ani de experiență.• Abilități excelente de comunicare și negociere, cu accent pe construirea și menținerea relațiilor cu clienții.• Capacitatea de a lucra independent și de a-și gestiona eficient timpul.• Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări.• Experiență în utilizarea CRM-ului și a Excelului pentru analiza și interpretarea datelor.• Experiență în gestionarea echipei de vânzări și în evaluarea datelor de analiză și de sondare a clienților.• Experiență în interacțiunea simultană cu echipe și clienții.• Limba maghiară constituie un avantaj.Descrierea jobului În acest moment suntem în căutarea unui Manager Telesales specializat în promovarea produselor din piatră (și materie primă – piatră) în cadrul unei companii în creștere constantă și cu o reputație solidă pe p
SKILLD BY EJOBS

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Manager Relatii Clienti Mall


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Disponibilitate pentru a lucra inclusiv in weekend (prin rotatie).Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Cunoști produsele și serviciile noastre în amănunt, astfel încât să faci cele mai bune recomandări cliențillor noștri; Procesezi operațiuni cu s
BANCA TRANSILVANIA SA

Configuration Management Analyst I


Descrierea jobului If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in our Cluj location, you will be responsible for the configuration management (CM) activities for Automated Solutions products as assigned and adhering to best practices in the accomplishment of this function/activity. In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Prepare and process standard engineering change requests (CRs), change orders (COs) and change actions (CAs) throughout the product lifecycle. * Manage part numbers and conduct impact analysis (where used) depending on the change description. * Analyze proposed part revisions, identify, and document impact and communicate accordingly to impacted departments. * Systematically capture, record, and validate product configuration details in the Product Lifecycle Management (PLM) tools, providing accurate traceability of configurations. * Coordinate implementation tasks and workflows, assign tasks across
EMERSON SRL

Junior Product Manager


Candidatul ideal PROFILUL IDEAL:Am fi bucuroși să te alături echipei noastre,DACĂ: ești pasionat/-ă de domeniul auto; crezi că o combinație între tehnic și comercial, cunoaștere de produse și analize de vânzări, lucrul cu date, dar și lucrul cu oameni ar reprezenta rețeta de activitate care ți se potrivește; te simți confortabil într-un mediu în care lucrurile se mișcă rapid, pentru că ești o persoană dinamică și ai o bună capacitate de a te adapta schimbărilor; dacă știi ce este și la ce folosește Pivot Table, e perfect; dacă nu, nu-i nimic: tu vii cu deschiderea și noi te sprijinim să înveți; iți dorești să ai șansa să acumulezi multă informație intr-un timp scurt și să te dezvolți ca și profesionist,MERITĂ SĂ AVEM O DISCUȚIE DE CUNOAȘTERE!Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:CE PRESUPUNE POSTUL NOSTRU - oferire de suport colegilor Product Manageri, prin acțiuni de: import și export de date în/din ERP și alte baze de date; verificare corectitudine date; oferire suport filialelor; cole
INTER CARS ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Deputy Retail Sales Manager


Candidatul ideal Așteptăm de la candidați:• capacitate de comunicare și orientare către client,• cultura personală,• abilități de management al echipei,• buna organizare a muncii proprii si abilitatea de a lucra în echipă,• angajament și atitudine pozitivă,• disponibilitatea și promptitudinea implementării sarcinilor încredințate,• cunoștințe despre industria echipamentelor de fotbal,• cunoașterea tehnicilor de vânzare.Descrierea jobului Sarcinile persoanei angajate în funcția de Deputy Retail Sales Manager vor include, printre altele:• Asistența și sprijinul Managerului în următoarele sarcini și preluarea responsabilității în timpul absenței acestuia:• gestionarea unui magazin cu amănuntul, delegarea sarcinilor vânzătorilor din subordine,• crearea unui program de lucru,• vânzări cu amănuntul și facturarea clienților, reclamații de produse (chitanțe și eliberări),• coordonarea și supravegherea procesului de adaptare a noilor angajați,• menținerea motivației vânzătorilor și de atmosfera
R-GOL ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Depozit - Cluj


Candidatul ideal Iti doresti o cariera in care poti contribui la dezvoltarea organizatiei si a proceselor de logistica pe care le coordonezi ? Ai abilitati si competente dovedite in timp de coordonare echipe si procese ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in continua crestere ? Atunci esti potrivit pentru rolul nostru de Warehouse Manager in Cluj ! Studii superioare, de preferat tehnice; Limba engleza, nivel avansat este un plus Pachet Microsoft Office: nivel avansat este un plus Experienta anterioara in logistica; Persoana serioasa, responsabila, bun comunicator si mediator Bun spirit organizatoric, capacitate de analiza si sinteza Abilitati pentru coordonarea si dezvoltarea echipeiDescrierea jobului Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare; Administreaza si este responsabil pentru bugetul de venituri si cheltuieli al depozitului logistic din Cluj Planifica activitatea operatorilor din depozit; Gestioneaza circuitul produselor-receptie in
DELAMODE ROMANIA SRL

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Manager Florarie


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui manager care să preia conducerea florăriei noastre din Cluj-Napoca.Candidatul ideal este, în primul rând, un bun lider, care știe să lucreze cu oamenii și să-i motiveze, astfel încât echipa să performeze. Acesta nu trebuie să se dea înapoi de la lucrul în echipă și sarcinile ce trebuie depuse în florărie.Printre calitățile persoanei care va ocupa acest post ne-ar plăcea să regăsim hărnicia, perseverența, foarte bune abilități de comunicare, deschiderea și corectitudinea.Apreciem şi mai mult candidații cu experiență în management și vânzări.Acest post este potrivit pentru o persoană activă, pozitivă și rezistentă la stres, care poate să obțină rezultate și în momentele solicitante.Descrierea jobului Este important ca viitorul manager de magazin să învețe cum să fie și un foarte bun florar decorator, pentru ca ulterior să poată prelua o parte din training-ul echipei sale.Ca Manager de Florăria Magnolia responsabilitatea se va împărți între gestion
COMGABY MOLN SRL

Documentation,​ Release,​ Series Support-thermal Management


Candidatul ideal YOUR PROFILEDocumentation, release and series support-Thermal Management Design•You have a degree in engineering in the field of mechanical engineering - automotive engineering or an equivalent degree.•Business fluent communication in German is required.•Technical competence and analytical thinking skills•Professional experience in the field of automotive development is desirable.•Proactive working style and a high degree of initiative/independence and personal responsibility.•Ability to work in a team as well as independently.•Knowledge of MS Office tools•Knowledge of OEM-specific tools, process steps is an advantage (gAMS, FLS 2.0, Prisma/IRAM/A4M1)Descrierea jobului Documentation, release and series support-Thermal Management Design (m/f/d) YOUR RESPONSIBILITIES•Carrying out coordinative tasks in technical project and series development.•Technical and qualitative change management as well as release of relevant components.•Independent participation in deadlines and
ARRK RESEARCH DEVELOPMENT SRL

Product Manager


Candidatul ideal PROFILUL IDEAL:Am fi bucuroși să te alături echipei noastre și, ca să avem un bun punct de plecare, e important să ai:• experiență în Product Management;• cunoașterea domeniului auto (piața de profil, trenduri, piese și identificare de piese);▪ cunoștințe Microsoft Office (în special Excel);▪ cunoștințe de limba engleză;▪ proactivitate și orientare către rezultat;▪ ”indemânare” în a lucra cu cifrele și atenție la detalii;▪ abilitatea de a performa într-o diversitate de sarcini, într-un ritm alert.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:Obiectivul activității Product Managerului îl reprezintă creșterea cifrei de afaceri pe grupele de produse alocate și dezvoltarea relației cu furnizorii pe aceste segmente prin activități/responsabilități ce țin de:▪ implementarea de prețuri pentru grupele de produse alocate, în funcție de piață, prin calculații de preț și urmărirea evoluției cifrei de afaceri pe aceste grupe;▪ relaționarea activă cu filialele, oferirea de suport la solicită
INTER CARS ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

City Manager Cluj Napoca


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj). Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Large Corporate Relationship Manager - Cluj-napoca


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Large Corporate din cadrul Libra Internet Bank. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Large Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Large Corporate este in intervalul de 11000 lei brut si 18000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta
LIBRA INTERNET BANK SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 182 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.