Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

198 Locuri de Munca Business Developer in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

198 Locuri de Munca Business Developer in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Relationship Manager Tbi Bank - Cluj


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj); Experienta minim 2 ani in domeniul bancar, preferabil pe vanzari ; Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva si orientat catre rezultate; Cunoasterea limbii engleze ( prezinta un avantaj ) ; Permis de conducere – categoria B.Descrierea jobului Ce vei face: Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor, atat in agentie cat si pe teren, in deplasarile pentru promovarea produselor bancii; Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti ; Identificarea si contactarea potentialilor clienti ; Gaseste solutia potrivita pentru nevoile si asteptarile clientilor; Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Redactarea de rapoarte periodice legate de evolutia portof
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Manager Aprovizionare Si Logistica


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date
MEDLINE COM SRL

Manager Aprovizionare și Logistică


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Descrierea jobului Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (
MEDLINE COM SRL

Manager Centru Spa


Candidatul ideal Candidatul Ideal:- Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj;- Studii superioare finalizate (reprezintă avantaj specializarea în domeniul economic sau administrativ);- Orientare spre rezultate și capacitatea de a naviga între o viziune micro și macro a business-ului;- Buna cunoașterea a pieței în domeniul wellness și pasiune pentru spa;- Bune abilități de comunicare, relaționare și negociere;- Bune abilități de planificare și organizare;- Orientare către nevoile clienților și dezvoltarea membrilor echipei;- Abilități de analiză financiară și raportare;- Curiozitate și disponibilitate de învățare continuă;- Cunoașterea limbii engleze - nivel conversațional;- Bune cunoștințe de operare PC/Microsoft Office.Descrierea jobului Descrierea jobului: - Gestionarea eficientă a activităților zilnice ale centrului spa;- Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru creșterea afacerii și a profitului;- Supervizarea personalului și asigurarea unui mediu de l
EIGHTEENGYM S.​R.​L.​

Store Manager


Candidatul ideal 2+ years of proven experience in retail, sports retail constitutes an advantage;English Language – minimum medium level required.Proven leadership abilities;Proactive and flexible;Excellent communication & cross-group collaboration skills.Descrierea jobului Overseeing the operations of the store and managing its personnel;Maintaining daily cleanliness standards, conducting regular inspections, and coordinating product deliveries and documentation;Ensuring compliance with internal regulations and Retail Pro manual for product receiving and delivery;Managing inventory, monitoring stock movement, and coordinating transfers between trade units as needed;Taking actions to achieve sales objectives, ensures excellent customer service, and addresses customer needs and concerns;Reporting on competition and market trends, managing cash register operations, and coordinating store activities in accordance with financial and accounting standards;Developing and maintaining effective
LUGERA MAKLER SRL

Media netă estimată pe baza celor 33 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Product Manager


Candidatul ideal PROFILUL IDEAL:Am fi bucuroși să te alături echipei noastre,DACĂ: ești pasionat/-ă de domeniul auto; crezi că o combinație între tehnic și comercial, cunoaștere de produse și analize de vânzări, lucrul cu date, dar și lucrul cu oameni ar reprezenta rețeta de activitate care ți se potrivește; te simți confortabil într-un mediu în care lucrurile se mișcă rapid, pentru că ești o persoană dinamică și ai o bună capacitate de a te adapta schimbărilor; dacă știi ce este și la ce folosește Pivot Table, e perfect; dacă nu, nu-i nimic: tu vii cu deschiderea și noi te sprijinim să înveți; iți dorești să ai șansa să acumulezi multă informație intr-un timp scurt și să te dezvolți ca și profesionist,MERITĂ SĂ AVEM O DISCUȚIE DE CUNOAȘTERE!Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:CE PRESUPUNE POSTUL NOSTRU - oferire de suport colegilor Product Manageri, prin acțiuni de: import și export de date în/din ERP și alte baze de date; verificare corectitudine date; oferire suport filialelor; cole
INTER CARS ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Deputy Retail Sales Manager


Candidatul ideal Așteptăm de la candidați:• capacitate de comunicare și orientare către client,• cultura personală,• abilități de management al echipei,• buna organizare a muncii proprii si abilitatea de a lucra în echipă,• angajament și atitudine pozitivă,• disponibilitatea și promptitudinea implementării sarcinilor încredințate,• cunoștințe despre industria echipamentelor de fotbal,• cunoașterea tehnicilor de vânzare.Descrierea jobului Sarcinile persoanei angajate în funcția de Deputy Retail Sales Manager vor include, printre altele:• Asistența și sprijinul Managerului în următoarele sarcini și preluarea responsabilității în timpul absenței acestuia:• gestionarea unui magazin cu amănuntul, delegarea sarcinilor vânzătorilor din subordine,• crearea unui program de lucru,• vânzări cu amănuntul și facturarea clienților, reclamații de produse (chitanțe și eliberări),• coordonarea și supravegherea procesului de adaptare a noilor angajați,• menținerea motivației vânzătorilor și de atmosfera
R-GOL ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Disaster Recovery And Ops Management Analyst @mmctech


Candidatul ideal The DR and Operations Management Processes Analyst will facilitate corporate wide IT processes like Disaster Recovery, Microsoft License Management, Service On-boarding, and Management Reporting Services in the area of infrastructure, database, desktop management, IT security, and incident & problem management and change management. The role is involved on behalf of the MMC Business Units the Application DR in scheduling, preparation, execution, and post-mortem of DR tests - coordinating and working with the Tech Support DR team as required. This position will also facilitate a few infrastructure related processes such as Inventory Review, Capacity & Forecasting and Application Sunset. Descrierea jobului THE ROLE & YOUR MISSIONDisaster Recovery Management (50%): Planning and coordination of application DR testing schedules – ensuring compliance with application DR policy and client requirements. Management of scheduled application DR tests, in partnership with Tech & B
DARWIN TECHNOLOGIES SRL

Relationship Manager Ifn


Candidatul ideal Gi Group România recrutează RELATIONSHIP MANAGER pentru partenerul său din domeniul IFN, o persoană responsabilă care să promoveze produsele și serviciile financiare ale grupului destinate segmentului persoanelor juridice.CERINȚE: Absolvent studii superioare (preferabil profil finanțe-bănci / economic); Experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani; Abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare și de identificare a potențialilor clienți); Cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat în vederea obținerii de recomandări; Orientare spre nevoile clientului; Perseverență în atingerea obiectivelor; Foarte bune abilități de comunicare și prezentare; Inițiativă; Abilități de intraprenor; Reprezintă un mare avantaj dacă ati mai vândut produsul de scont.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Cunoașterea și promovarea produselor din portofoliu; Pros
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Manager Proiect Sibiu,​ Brasov,​ Cluj


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor (de preferat Universitatea Tehnica de Constructii);Experienta in domeniul constructiilor de minim 3 ani;Experienta in rolul de manager proiect de minim 3 ani;Experienta in coordonarea activitatilor de executie si gestionarea persoanelor aflate in subordine;Cunostinte Microsoft Office, Microsoft Project si de operare PC;Cunostinte in utilizarea programelor precum AUTOCAD prezinta avantaj;Bune abilitati de organizare;Capacitati dovedite in gestionarea si optimizarea bugetelor;Eficienta in organizare, programare si urmarirea lucrarilor pe santier.Descrierea jobului Studiaza caietul de sarcini si evaluarea posibilitatilor tehnice si economice pentru realizarea obiectivului;Participa la intocmirea ofertei alaturi de Departamentele Tehnic si Achizitii, asumându-si preturile la materiale, manopera si utilaje;Supravegheaza in permanenta executia lucrarilor si asigurara respectarea normelor si reglementarilor privind buna
ADURO S.​R.​L.​

Cybersecurity Risk Management Analyst


Descrierea jobului The Cybersecurity Risk Management Analyst will help manage and facilitate cybersecurity risk management activities, including but not limited to, management of security-related issue remediation, cybersecurity risk assessments, third party cybersecurity risk assessments, risk evaluation of policy exceptions, and other ad hoc cybersecurity risk management duties. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Assisting with identification, tracking and reporting of cybersecurity issues and remediation; * Assessing cybersecurity risks and assisting with third party cyber risk management; * Risk reviewing cybersecurity policy exceptions; * Working with cross-functional collaborators to complete cybersecurity projects related to risk management; * Supporting cybersecurity strategy and governance functions, as needed. Who You Are: You readily learn and adopt new technologies. You use knowledge of business drivers and how strategies and tactics play out in the market to gu
EMERSON SRL

Coordonator Echipa Muncitori Asiatici


Candidatul ideal Cerinte: cunosterea limbii engleze la nivel mediu (conversational); carnet de conducere categoria B; disponibilitate pentru lucru in ture, daca va fi cazul.Descrierea jobului Responsabilitati: asigura inductia angajatilor asiatici la punctul de lucru; insoteste angajatii asiatici la locul de munca; se asigura ca toti angajatii asiatici sunt pontati la sosire si la plecare; supervizeaza pe toata perioada programulul de lucru buna desfasurare a activitatii angajatilor asiatici; intretine relatia permanenta reprezentantii locului de munca cat si cu superiorul direct si departamentele conexe; raporteaza dupa caz, absente ale angajatiilor asiatici, probleme de sanatate, probleme de alta natura catre reprezentantii locului de munca si catre superiorul direct si departamentele conexe; se asigura ca angajatii asiatici respecta ìn totalitate programul de lucru, pauzele si politica societatii contractoare; se asigura ca angajatii asiatici poarta echipamentul de lucru si se prezi
WISE FACILITY MANAGEMENT S.​R.​L.​

Coordonator Export


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Studii superioareExperiență relevantă în vânzari/ ofertare tamplarie PVCBune abilităti de comunicare, vânzare și negociereVorbitor de limba italiana obligatoriu, franceza la nivel mediu constituie un avantajOrientare către client și spre atingerea obiectivelorCunoștințe MS Office nivel mediuOm de echipa.AVANTAJE CONSTITUIEExperiență în vânzarea tâmplăriei PVC (Ferestre și uși)Utilizare soft ofertare WinarhiDescrierea jobului Descrierea jobuluiPromovarea și vânzarea produselor companiei la clientii din exportCoordonarea activitatii departamentului de export si raportarea situatiei la superioriMenținerea relației cu clienții, dezvoltarea și gestionarea portofoliului de cliențiÎndeplinirea obiectivelor de vânzări, conform politicii și strategiei companieiIdentificarea și propunerea de acțiuni pentru creșterea vânzărilorMonitorizarea derulării contractelor încheiate până la finalizarea acestora, inclusiv încasarea facturilor primiteProspectare de piata, ca
PLAST TECHNIK SRL

Coordonator Productie


Candidatul ideal Ulma Packaging Production angajeaza Coordonator Sectie Montaj. Avand rolul, de a conduce activitatile legate de gestionarea si planificarea procesului de fabricatie (asamblare, montaj) a atelierului.Descrierea jobului Cerinte: Studii superioare, Profil tehnic; Experienta min. 3-4 ani pe o pozitie similara intr-o companie cu activitate principala de productie; Cunostinte in domeniul mecanicii si procese de fabricatie; Experienta in lucrul cu obiective si indicatori de performanta (KPI's); Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita; Abilităţi bune de organizare, planificare şi control, orientare catre rezultate; Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa; Engleza avansat, cunoasterea limbii spaniole reprezinta un avantaj; Microsoft Office: Word, Excel, Outlook.Responsabilitati: Coordoneaza, indruma si raspunde de intreaga activitate din sectia de montaj; Repartizeaza personalul din subordine pe locuri de munca si schimburi, conform cu nece
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 145 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Vanzari - Cluj Napoca


Candidatul ideal Experiența și abilitățile pe care le căutăm:Experiență considerabilă în managementul unei echipe cu profil de vânzări;Abilitatea de a oferi, primi și implementa feedback-ul;Abilități de coordonare și motivare a echipei de vânzări;Entuziasm și atitudine proactivă în abordarea problemelor;Orientare către obținerea de rezultate concrete într-un mediu competitiv;Capacitate de organizare și planificare a activităților;Abilități de comunicare, inițiativă, perseverență;Studii superioare constituie avantaj.Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand https://cmjeler.ro/Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler?Asiguri indeplinirea obiectivelor financiare pe zona alocata.Asiguri planificarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare.Respecti principiile si politica agreate la nivel de companie; te asiguri de respectarea politicii de vanzare pentru Consultantii de Vanzari pe care ii coordoneazi.Realizezi rapoarte periodice privind activitat
CM JELER SRL

Manager Marketing


Candidatul ideal Responsabilitati:• Experienta intr-un rol similar de coordonare minim 3 ani.• Excelente abilitati de leadership și de comunicare.• Experienta in marketing digital, in SEO si campanii de marketing eficiente.• Competente în Photoshop, CorelDRAW, Adobe Illustrator, precum si abilitati de prelucrare foto/video.• Cunostinte de Social Media Marketing si abilitati excelente de prezentare.• Capacitatea de a gestiona bugete mari de marketing si de a lua decizii strategice pentru alocarea resurselor.• Flexibilitate, spirit de echipa si abilitati de comunicare, cu nivel mediu/avansat de limba engleza.• Experienta in Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:• Coordoneaza activitatea departamentului, aloca sarcini si responsabilitati.• Elaboreaza ssi implementeaza planul de marketing anual, aliniat cu obiectivele companiei si respectand bugetul alocat.• Supervizeaza ssi optimizeaza campaniile SEO si de publicitate dig
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 412 de salarii introduse în Salario: 6775 RON/Luna

District Manager Cluj


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 198 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.