Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Business Developer in Comanesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Business Developer in Comanesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Comanesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Comanesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Production Manager Assistant


Candidatul ideal Studii superioare absolvite (de preferabil in domeniul textil) Bune cunostinte pachet Office Experienta in planificarea productiei - reprezinta avantaj Orientare spre rezultate Aptitudini de lucru in echipa Persoana responsabila si organizata Limba Italiana nivel mediu – reprezinta avantajDescrierea jobului Elaborarea si implementarea planurilor de productie, in functie de cerintele si resursele disponibile Colaborarea stransa cu departamentele companiei pentru a asigura o planificare eficienta si la timp a resurselor Identificarea si implementarea de masuri de imbunatatire continua a proceselor de productie, pentru a optimiza eficienta Asigurarea respectarii standardelor de siguranta in toate operatiunile de productie Introduce date, genereaza si transmite rapoarte specifice activitatii de planificare a productiei Urmareste productia dupa raportarile liniilor
INDUSTRIES YIELD SRL

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Business Development Manager


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Tehnician In Industria Textile


Candidatul ideal Studii: Tehnice - studii de specialitate confectii textile (constituie un avantaj)Abilitati/ Competente:• Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic• Abilitati de lucru in echipa• Atitudine responsabila• Determinare pentru rezolvarea optima a problemelor de productieDescrierea jobului Tehnician (responsabil) de productie pentru coordonarea a 3-4 linii de productie.Asigura asistenta tehnica a liniilor de productie de care raspunde.Elaborareaza procesul tehnologic impreuna cu maistrul.Urmareste realizarea obiectivelor si a planului zilnic .Urmareste executarea operatiilor conform procesului tehnologic.Verifica calitatea operatiilor executate sa fie conform modelului si cerintelor clientului.Asigura liniile de productie cu dispozitive necesare modelelor noi in colaborare cu atelierul mecanic.Colaboreaza cu normatorul pentru stabilirea variantei optime de executie (calitate, timp).Conditii oferite:- Salariul atractiv minim 4500 ron Net + bonuri (se negociaza dupa intervi
TROTUSTEX SRL

Manager/​Consultant despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET

Service Desk Analyst With English - Contract Determinat


Candidatul ideal SKILLS, KNOWLEDGE AND EXPERIENCE:• Excellent understanding of English – spoken and written;• Confidence in speaking to users directly;• Troubleshooting experience in a support environment;• Ability to work under pressure ;• Basic networking skills required;• Basic Audio Visual knowledge preferred;• Strong experience working in a service desk or incident management environment preferred.Descrierea jobului ROLE AND RESPONSIBILITIES: Act as initial point of contact for all end-user support requirements; ​Act as first line support for any users experiencing issues with room bookings; Provide video and audio 1st line support services; Incident logging and tracking; Attempt to resolve as many incidents as possible at first point of contact offering advice and guidance; Provide day-to-day Video Conference session support, including programming call and call monitoring, assist in testing links to authorised external companies, monitor usage and availability of equipment in roo
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2307 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Bun venit în echipa noastră în continuă creștere!Suntem în căutarea unui Asistent Manager cu cunoștințe solide în domeniul Resurselor Umane pentru a se alătura echipei noastre dinamice din cadrul companiei IDEAL FEROLUC.Candidatul ideal va juca un rol esențial în furnizarea de suport administrativ echipei noastre de conducere și în asistarea operațiunilor zilnice din cadrul companiei. Dacă te pasionează dezvoltarea personală și profesională a angajaților, gestionarea eficientă a proceselor de recrutare și crearea unui mediu de lucru productiv, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi.Descrierea jobului Responsabilități principale:Asistență în coordonarea programelor, programărilor și aranjamentelor de călătorie pentru manageri.Coordonare și organizare a întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor.Pregătirea rapoartelor, prezentărilor și documentelor la cerere.Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și coresponde
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 4109 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Magazin Zoomania Bacau


Candidatul ideal Ești un lider ?Ai experiență în coordonare de echipe în retail ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă, cu spirit de echipă ?Descrierea jobului Vino în echipa ZOOMANIA și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune.Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență.Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor și management.Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice.Este necesar să ai :Experienţă în domeniul vânzărilor şi coordonare de echipe.Experiență în gestionarea eficientă și optimizarea stocurilor.Cunoștințe solide operare PC şi pachet Office.Cunoștințe de contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.
SC VABRO RETAIL SRL

Service Desk Analyst With English - Iasi & Bacau


Candidatul ideal SKILLS, KNOWLEDGE AND EXPERIENCE:• Excellent understanding of English – spoken and written;• Confidence in speaking to users directly;• Troubleshooting experience in a support environment;• Ability to work under pressure ;• Basic networking skills required;• Basic Audio Visual knowledge preferred;• Strong experience working in a service desk or incident management environment preferred.Descrierea jobului ROLE AND RESPONSIBILITIES: Act as initial point of contact for all end-user support requirements; ​Act as first line support for any users experiencing issues with room bookings; Provide video and audio 1st line support services; Incident logging and tracking; Attempt to resolve as many incidents as possible at first point of contact offering advice and guidance; Provide day-to-day Video Conference session support, including programming call and call monitoring, assist in testing links to authorised external companies, monitor usage and availability of equipment in roo
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Team Leader – Heated Tobacco


Candidatul ideal Team LeaderEchipa noastra de Brand Specialisti are nevoie de un Team Leader implicat si dedicat, care sa inteleaga strategia de business si modalitatile de implementarea a acesteia, asigurand un proces corect si complet de desfasurare a activitatii. Daca ai mai fost intr-un rol asemanator sau consideri ca acesta este un pas firesc în cariera ta, vibrezi de entuziasm si vrei să creezi schimbari memorabile, suntem nerabdatori sa te avem alaturi!Ce vei face si care sunt responsabilitatile tale?· Asigurarea competentelor Brand Specialistilor prin evaluari continue si formare;· Gestionarea stocurilor si coordonarea logistici;· Cunoasterea detaliilor legate de campanii si produse (portofoliu, mecanici, abordari etc.);· Comunicare activa cu reprezentantii clientului nostru si programare eficienta a locatiilor;· Administrare stocuri inițiale si retururi;· Documentatie angajari si gestionarea conturilor Brand Specialistilor;· Activitatea se va desfasura exclusiv in teren; vei a
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Dispecer ,​ Coordonator Transport International


Candidatul ideal - Studii medii finalizate .- Cunostinte de logistica si transport.- Cunostinte minime de geografie .- Persoana comunicativa , rezistenta la stres , bune abilitati de organizare si planificare.- Abilitati de analiza si sinteza.- Motivat/a sa-si dezvolte o cariera in domeniul transporturilor.- Nivel avansat limba engleza, germana constituie avantaj.- Nivel avansat de operare PC - pachet Microsoft Office- Abilitati de negociere a preturilor cu clientii si transportatorii.Descrierea jobului Responsabilitati:- Coordoneaza activitatea flotei alocate.- Identifica solutiile optime de transport , negociaza termenii transportului.- Sa optimizeze costurile legate de transport.- Optimizarea rutelor , comunicarea cu conducatorii auto si supravegherea desfasurarii curselor.- Customer support - ofera alternative clientului si statusuri referitoare la transport.- Negociaza preturile cu transportatorii /clientii.- Ofera consultanta transportatorilor /clientilor oferindu-le solutii opti
DEJTRANS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.