Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

101 Locuri de Munca Business Developer in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

101 Locuri de Munca Business Developer in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Developer


Candidatul ideal Căutăm colegi în echipa de Vânzări care să ne ajute să aducem experiența Bookster în cât mai multe companii din România.Rolul acestora va fi să se conecteze cu lideri de business din România, să le înțeleagă în mod autentic provocările și să promoveze dezvoltarea continuă a angajaților lor.Cum ești tu? Ai experiență de cel puțin 2 ani într-un rol de vânzări B2B / Key Account Manager; Crezi în puterea cărților și ți-ar plăcea să fii un promotor al lecturii în organizații; #InLoveWithBookster Îți place să îi asculți pe cei din jur și îți dorești să înțelegi cu adevărat care sunt nevoile lor; #BeKind Nu îți stă în fire să te dai bătut cu una cu două; un refuz te motivează să găsești o soluție mai bună; #BeReliable Te încarci cu energie în prezența oamenilor și nu ai nicio reținere să suni o persoană necunoscută; #WithASmile Ești disciplinat(ă) și înveți constant (din cursuri, traininguri, cărți, podcasturi, din experiențe, de la oamenii din jurul tău); #WorkSmartDescriere
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Business Developer - Constanta (6 Luni)


Candidatul ideal Rolul de Business Developer se află în centrul Coca-Cola HBC. Un rol în care vezi impactul muncii tale în fiecare zi. Ca Business Developer, vei ieși în piață, vei construi conexiuni, vei înțelege nevoile clienților, vei acționa rapid pentru a obține rezultate și vei crea valoare de durată cu ei. Și toate acestea învățând într-o adevărată "Universitate de Business".TE RECUNOȘTI ÎN DESCRIEREA DE MAI JOS? Prefer munca de teren, mă pasionează vânzările; Lucrez bine în echipă și îmi place să lucrez zilnic cu o diversitate de oameni; Sunt orientat către client, înțeleg punctele de vedere ale altora și construiesc relații de încredere Caut să-mi dezvolt continuu abilitățile pentru a rămâne la curent cu tendințele de pe piață Mă interesează rezultatele și mă adaptez rapid la schimbări; În tot ceea ce fac, mă ghidez după valori puternice şi integritate Am studii superioare finalizate sau în curs de finalizare; Am experiență într-un job similar sau realizări în viața personală
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Manager Tehnic


Candidatul ideal MURFATLAR VINUL ROMANIA SA cauta, pentru dezvoltarea echipei din localitatea Murfatlar, Constanta, un MANAGER TEHNIC, cu rol de asigurare a functionalitatii combinatului din punct de vedere tehnic.Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana cu experienta in coordonarea unei echipe tehnice, care sa aiba:- Studii tehnice superioare finalizate;- Experienta de minim 4 ani pe un post de coordonare;- Bune abilitati de coordonare a unei echipe tehnice;- Abilitati de comunicare verbala si scrisa;- Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;- Aptitudini de raportare, capacitate de lucru sub presiune, rezistenta la stress;- Atitudine orientata spre rezultat si atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Responsabilitatile gerenale ale viitorului coleg vor fi:- Construieste si coordoneaza (formeaza, instruieste, organizeaza, evalueaza, motiveaza) echipa tehnica din subordine in scopul asigurarii functionarii din punct de vedere tehnic al utilajelor;- Asigura documentat
MURFATLAR VINUL ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 93 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal MURFATLAR VINUL ROMANIA SA cauta, pentru completarea echipei din localitatea Murfatlar - Constanta, un ASISTENT MANAGER, ce va derula activitati specifice in cadrul companiei.Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana entuziasta si dinamica, ce dovedeste:- Bune cunostinte PC (pachetul Office, utilizare internet, email)- Experienta de minim 1 an pe un post similar;- Bune cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); limba spaniola constituie un avantaj;- Studii superioare finalizate;- Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;- Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;- Aptitudini de raportare, capacitate de lucru sub presiune, rezistenta la stress;- Atitudine client service, orientata spre rezultat si atingerea obiectivelor.Daca consideri ca te potrivesti profilului de mai sus, nu ezita sa aplici. Poti de asemenea sa trimiti un cv pe adresa [email protected] jobului Responsabilitatile viitorului angajat vor fi:- Indeplinește ac
MURFATLAR VINUL ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Commercial Manager With Turkish And English - Constanta


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of Turkish and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Constanta Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.WHAT WE OFFERFinancial
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Asistent manager de magazin in orasul Constanta Daca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilIN AFARA DE SALARIU BUN OFERIM SUPLIMENTAR SI: Imbracaminte de lucru; Conditii excelente de munca intr-un mediu modern si de technologie inalta Mediu de lucru prietenos si sanatos Relatii de munca in deplina conformitate cu legislatia romanaAvem incredere ca oamenii sunt cea
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager De Department (m/​f)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Relationship Manager Sme @ Ing Office Stefan Cel Mare


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Stefan cel Mare ConstantaDacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Assistant Manager


Candidatul ideal - Good english skills- Work experience in the administrative field is an advantage- Good knowledge of MS-Office- Communication skills, organization, coordination, team spirit, initiative- Structured, flexible and proactive way of working- Results-oriented, communicative and open personDescrierea jobului - Handling ongoing office organization- Providing administrative support to functional areas and the management team- Preparing and organizing meetings, events, workshops, including pre- and post-event tasks and managing schedules- Participation in meetings, documenting discussions, and tracking the resulting actions/measures- Maintaining internal databases- Assisting in the creation of internal instructions and guidelines- Developing decision proposals and drafting concepts for projects, as well as independently implementing smaller projects
ENERCON SERVICES CARPATHIANS SRL

Media netă estimată pe baza celor 322 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Manager de magazin in orasul ConstantaDaca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi .Descrierea jobului NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilSI ASTEPTAM: Vanzari si abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii Atentie si atitudine respectoasa fata de client Sa fii proactiv in oferirea si demonstrarea produselor Sa ai experianta de baza in lucrul cu software intern si casa de marcat Dorinta de
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 24774 de salarii introduse în Salario: 5100 RON/Luna

Manager De Echipă Nn Agenţia Constanţa


Candidatul ideal Manager de Echipa NN Agentia ConstantaCe așteptăm de la tine?• să îți dorești să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi• să știi că pentru a avea succes e necesar să-ți asumi responsabilități de lider• să ai viziune pe termen lung și să nu te oprești până nu ajungi unde îți propui• să fii preocupat de dezvoltarea ta profesională continuă• să ai studii superioare• să ai minimum 2 ani de activitate în asigurări de viață / consultanță financiară sau minimum 1 an în management• să te descurci cu calculatorul• să știi că succesul unui manager este dat de succesul echipei saleDescrierea jobului Manager de Echipa NN Agentia ConstantaCe vei face la noi?• coordonezi echipa de consultanți, astfel încât să își atingă atât obiectivele de vânzări, cât și cele personale• recrutezi și dezvolți consultanți noi• gestionezi performanța tuturor consultanților din echipă• dezvolți permanent relația cu clienții tăiAlătură-te echipei NN dacă dorești să lucrezi pentru comp
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Commercial Manager With Spanish And English - Constanta


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Advanced level of English and a middle level of Spanish (minimum B1); Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Constanta Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Key Account Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);Experienta dе minimum 1 an in domeniul vanzarilor dе servicii, dе preferat catre clienti business (avantaj vanzarea dе servicii dе telecomunicatii);Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);Cunostinte limba engleza;Permis dе conducere - categoria B.Descrierea jobului Anаlizеazа constant piаta si identifica potentiаlii cliеnti din zona аlocаta;Implemеntеаzа stratеgia de vаnzarе аgrеatа dе companie, pentru clientii cu care intra in contact;Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;Urmareste derularea contractelor semnate;Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.
RCSRDS SA

Media netă estimată pe baza celor 481 de salarii introduse în Salario: 5800 RON/Luna

Manager Restaurant


Candidatul ideal Ne dorim un candidat cu experienta în industria ospitalității, care sa aibă abilități excelente de comunicare, capabil să motiveze și sa creeze o echipa. Managerul de Restaurant trebuie să aibă capacitatea de a îmbunătăți atât mediul de lucru actual cât și comunicarea cu clienții. El trebuie sa fie un lider, să aibă competențe în managementul afacerilor, sa folosească pachetul Microsoft Office, sa facă zilnic rapoarte legate de intrarile și ieșirile de marfa și să fie orientat către satisfacerea nevoilor clienților. Oferim salariu atractiv, decontarea transportului, cazare pentru cei din afara orasului Constanta, un mediu de lucru tânăr și frumos și posibilitate de promovare în cadrul companiei. Descrierea jobului Coordonati echipa din subordine si activitatea desfasurata de aceasta Efectuati comenzile catre furnizori si gestinati stocurile de marfaIntocmiti programul angajatilor din subordine.Atitudine pozitivă Responsabil, gestionati bine situațiile dificile și vă pă
PARC MAMAIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager - Izolatii Cu Spuma Poliuretanica


Candidatul ideal Cerinte:Abilitati de negociere, comunicare, tact si amabilitate in relatia cu clientii;Cunostinte despre produsele din domeniul tehnic;Capacitatea de a lucra independent;Experienta in vanzari directe si prospectarea pietei – minim 5 ani;Prestanta, aptitudini de convingere, tinuta business;Sa fie persoana organizata, dinamica si orientata spre rezultate;Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Responsabilitati:Dezvoltarea portofoliului de clienti;Gestionarea portofoliului de clienti existenti;Implementarea politicii comerciale in raport cu clentii;Beneficii:Venit salarial compus din parte fixa si bonus din vanzari;Autoturism de serviciu, laptop si telefon mobil, acces internet;Oferim posibilitatea cresterii profesionale prin instruirea la locul de munca.
SPRINGER DEVELOPMENT S.​R.​L.​

District Manager Constanta


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Relationship Manager Tbi Bank - Constanta


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj); Experienta minim 2 ani in domeniul bancar, preferabil pe vanzari ; Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva si orientat catre rezultate; Cunoasterea limbii engleze ( prezinta un avantaj ) ; Permis de conducere – categoria B.Descrierea jobului Ce vei face: Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor, atat in agentie cat si pe teren, in deplasarile pentru promovarea produselor bancii; Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti ; Identificarea si contactarea potentialilor clienti ; Gaseste solutia potrivita pentru nevoile si asteptarile clientilor; Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Redactarea de rapoarte periodice legate de evolutia portof
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Coordonator In Materie De Securitate Si Sanatate In Munca


Candidatul ideal Minim 3 ani de experiență în domeniul securității, fie în sectorul public sau privat și cel puțin 2 ani la nivel de management. Trebuie să aibă cunoștințe aprofundate despre procedurile de securitate pentru managementul călătoriei securitate rezidențială, facilități, IT, CCTV și securitate perimetrală. Ințelegere completă a măsurilor de securitate preventivă, a securității de bază și a Planificării managementului securității. Ințelegerea completă a legilor și reglementărilor locale de siguranță Ințelegerea standardelor internaționale de practici de lucru sigure pentru industrie. Cunoștințe extinse în procedurile de investigație și scrierea de rapoarte Abilități excelente de organizare, inclusiv activități de planificare, conducere și monitorizare Abilități bune de rezolvarea problemelor, abilitatea de a defini problema, de a examina soluții și de a selecta cea mai bună soluție Capacitatea de a rămâne calm, capabil să-i direcționeze pe ceilalți, în momente de urgență Ce
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii superioare in derulare sau in curs de finalizate sau recent absolvite;- Nivel mediu/avansat de limba engleza- Operare PC nivel mediu- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Capacitate de gestionare eficienta a timpului;- Rezistenta la stres;- Loialitate;- Capacitate de organizare si planificare;- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- Atentie la detalii, aspect fizic agreabil, tinuta si comportament decent;- Abilitatea de a invata lucruri noi;- Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate, eficienta si diplomatie;- Pro-activitate si dorinta de invatare si dezvoltare continua;Descrierea jobului - Intampina clientii/vizitatorii si ofera informatii;- Asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile conducerii firmei;- Indeplineste toate sarcinile specifice secretariatului (receptionare si redistribuire de apeluri, faxuri, corespondenta, mailuri,achizi
ORCA SHIPPING SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Proiect Retele Electrice


Candidatul ideal Cerinte minime: Absolvent studii superioare de specialitate (Electrotehnica, Energetica, Automatica, Inginerie Electrica) Bune cunostinte de interpretare desene de proiectare de specialitate, scheme electrice si scheme de conexiuni Experienta similara minim 2 ani pe o pozitie similara Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACAD Permis conducere categoria B Disponibilitatea de deplasare Bune abilitati de organizare si conducere Atentie la detalii Abilitati de comunicare, onestitate Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitivaReprezinta un avantaj: Cunostinte automatizare si instrumentatie Autorizare ANRE (reprezinta un plus) Experienta similara in Industrie (fabrici, terminale portuare, unitati de productie)Descrierea jobului Responsabilitati: Principalul responsabil de organizarea, executia, receptia si succesul santierelor pe care le conduce Stabileste obiectivele echipelor, programul de lucru si metodele de executie Analizeaza documentatia
EUROELECTRIC SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 101 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.