Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

173 Locuri de Munca Business Developer in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

173 Locuri de Munca Business Developer in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Developer


Candidatul ideal Căutăm colegi în echipa de Vânzări care să ne ajute să aducem experiența Bookster în cât mai multe companii din România.Rolul acestora va fi să se conecteze cu lideri de business din România, să le înțeleagă în mod autentic provocările și să promoveze dezvoltarea continuă a angajaților lor.Cum ești tu? Ai experiență de cel puțin 2 ani într-un rol de vânzări B2B / Key Account Manager; Crezi în puterea cărților și ți-ar plăcea să fii un promotor al lecturii în organizații; #InLoveWithBookster Îți place să îi asculți pe cei din jur și îți dorești să înțelegi cu adevărat care sunt nevoile lor; #BeKind Nu îți stă în fire să te dai bătut cu una cu două; un refuz te motivează să găsești o soluție mai bună; #BeReliable Te încarci cu energie în prezența oamenilor și nu ai nicio reținere să suni o persoană necunoscută; #WithASmile Ești disciplinat(ă) și înveți constant (din cursuri, traininguri, cărți, podcasturi, din experiențe, de la oamenii din jurul tău); #WorkSmartDescriere
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Business Development Representative


Candidatul ideal Calificari:* Studii medii/ superioare* Experienta in vanzari minim 2 ani* Permis de conducere categoria B fara antecedenteAbilitati:* Limba engleza: nivel mediu* Bune cunostinte operare PC: Microsoft Office* Abilitati de comunicare si negociere* Abilitati de lucru cu cifrele si cunostinte financiare* Gandire analitica* Orientare spre rezultat* Cunostiintele financiare constituie un avantaj* Eficienta interpersonala.Descrierea jobului Responsabil de dezvoltarea business-ului in canalul On Premise (HoReCa) din zona alocata, prin cresterea numarului de clienti activi a volumului de vanzare si a profitabilitatii.* Asigura o medie lunara de minim opt clienti vizitati pe zi din portofoliu de clienti cu conditii speciale PepsiCo si hunting;* Viziteaza minim o data pe an toti clienti AFH din zona alocata (Census) si ofera informatii valoroase din piata;* Colecteaza coordonate GPS la fiecare tip de vizita(ex: Execution Pep, Hunting, Census, etc...);* Se asigura ca sunt scanate
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Business Development Representative


Candidatul ideal Cautam 3 colegi/colege care vor acoperii urmatoarele zone:1. BH, HD, CS, TM, AR2. SB, BV, CV, HR3. AB, CJ, BN, SJ, MS, SM, MM experienta min 2 ani in vanzari B2B abilitati in dezvoltarea relatiilor de incredere si de durata, excelente abilitati de comunicare verbala si in scris abilitati personale : curios, creativ, auto-organizare, interesat de medii in care se invata, abiltati in utilizarea PC, Microsoft Office, sisteme de operare ERP/CRM competente in realizarea obiectivelor de vanzari si stapanirea tehnicilor de negociere , competente in identificarea si intelegerea nevoilor clientului, in stapanirea tehnicilor de “intrebari si ascultare” si in lucrul cu obiectile competente in organizarea intalnirilor pentru auditare nevoi client, prezentare si testare produse permis de conducere cat B cunoasterea limbii engleze la nivel conversational disponibilitate la calatorii 80% din timpul de lucruDescrierea jobului Prospectarea active a potentialilor eclinti utilizarea cuno
UNITY CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Corporate Business Developer Rent A Car Sixt Group


Candidatul ideal As Business Development, you will be ultimately responsible for closing new business opportunities, developing a pipeline of potential opportunities selling services in Rent-A-Car (RAC).This will involve self-generating new business accounts, booking reservations and develop the business.We would like for you to have:• Excellent sales skills and target orientated• Excellent customer care and communication skills• Experience meeting sales quotas or working in highly commissioned positions preferred• Proactive and self-motivated• Exceptional interpersonal and relationship building skills required• Ability to follow defined service and sales processes• At least basic computer navigation skills and knowledge of Microsoft Office Applications• Well practiced presentation skills and excellent communication skills• Proven track record of working in a fast-paced business development team, either in automotive, leasing, services. B2B sales is essential• Ability to work as part o
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Ika /​business Developer Ka ( Tm,​ Cs )


Candidatul ideal Minim studii medii ( diplomă de bacalaureat ), studii superioare reprezintă avantaj Onestitate, seriozitate, perseverență și capacitate mare de muncă Permis de conducere categoria B Experiență profesională pe o poziție similară și în domeniul FMCG, constituie avantajDescrierea jobului Planifică, organizează şi efectuează activităţile de valorificare a produselor şi serviciilor societăţii prin utilizarea platformei electronice MOBISOL (raportare în program a plasărilor secundare, decont de cheltuieli, orice alte informații legate de activitatea lor zilnică) Efectuarea de vizite în magazinele-client KA Realizarea targetului lunar și anual (vizite și plasări secundare) conform obiectivelor stabilite de companie Account management-menținerea relației cu persoanele de decizie locale Disponibilitate produse marca Hell Energy conform matricei de listare cont/cluster Comunicarea oricărui fel de problemă sau oportunitate sesizată în magazine (pierdere spaţiu de expunere, posibi
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Business Development Manager - Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal 3-4 ani experienta anterioara pe o pozitie similara;Studii superioare absolvite – Studii tehnice absolvite reprezinta avantaj;Cunoasterea MS Excel la nivel avansat;Limba engleza – nivel minim conversational.Descrierea jobului Construirea relatiilor pe termen lung cu clientii noi si existenti;Efectuarea de cercetari pentru a identifica noi piete si nevoi ale clientilor;Dezvoltarea unei strategii de dezvoltare a afacerii concentrata pe cresterea si dezvoltarea regiunii alocate;Dezvoltarea vanzarilor in teritorii si catre clienti care nu au cumparat pana acum tipul de linie de produse a companiei;Organizarea de intalniri de dezvoltare a afacerii cu potentiali clienti si participarea la evenimente si targuri comerciale;Dezvoltarea unei strategii de crestere concentrata atat pe castigul financiar, cat si pe satisfactia clientilor;Mentinerea si administrarea bazei de date clienti existente;Mentinerea familiaritatii cu toate produsele si programele, precum si cu politicile de
LUGERA MAKLER SRL

Coordonator tehnic_telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 6000 LEI pe lună
Pentru partenerul nostru - o firma de top in instalatii de telecomunicatii din tara - cautam un Coordonator Tehnic echipe tehnicieni in Timisoara. Responsabilitatile postului:-Organizeaza si programeaza echipele de tehnicieni-Ofera solutii pentru problemele identificate;-Stabilibeste strategii de organizare eficienta a echipelor de tehnicieni;-Supervizeaza echipele de tehnicieni; Cerinte:-Studii tehnice medii sau superioare-Seriozitate;-Adaptabilitate;-Experienta in telecomunicatii;-Permis cat. B-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Manager de proiect constructii /​ Coordonator tehnic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Angajam Manager de proiect constructii pentru companie din Timisoara. Cerințe:- Studii superioare tehnice- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest po
Clarismart Consulting SRL

Asistent Manager COR 334303 si lucrator in bucatarie cod COR 941201


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 550 până la 687 USD pe lună
SC COREBOS SRL , cu sediul social in Timisoara, str Hebe, nr 57 (cam 1), judetul Timis , Romania , inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J35/2025/2010 , cod fiscal nr 27814663 ANGAJEAZA URGENT personal pentru posturile de Asistent Manager (Cod COR 334303) si Lucrator in bucatarie / spalator vase mari ( cod COR 941201 ) , Contract perioada nedeterminata, program lucru : 5 zile lucratoare/saptamana, 8 ore/zi ;Salarizare:Asistent Manager :637-687 usd net lunar in functie de experientaLucrator in bucatarie / spalator vase mari : 550-600 usd net lunar in functie de experientaData de start: cat de curand posibilCvurile se pot depune si la sediul firmei
Elite Hospitality SRL

Manager Brutarie & Bls - Carrefour Timisoara


Candidatul ideal Manager BLSSă gestionezi și să dezvolți raioanele BLS și Textile în vederea atingerii obiectivelor stabilite;Să gestionezi activele raioanelor și să asiguri menținerea lor în bună stare, pentru a reduce risipa și costurile;Să asiguri un raion atractiv din punct de vedere comercial: plin, curat, aranjat, semnalizat, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare;Să organizezi și să dezvolți activitatea comercială și promoțională a raionului.Manager PGCSă gestionezi și să dezvolți raionul PGC în vederea atingerii obiectivelor stabilite;Să organizezi și să conduci echipa ta, să te asiguri de respectarea regulilor de merchandising și a reglementărilor legale;Să supraveghezi calitatea produselor expuse în raion și respectarea normelor de siguranță alimentară, prin urmărirea termenelor de valabilitate, a calității produselor recepționate, a normelor de depozitare, a regulilor de igienă, pentru a oferi produse la standardele de calitate și siguranță Carrefour;Să anticipez
CARREFOUR ROMANIA SA

Department Manager


Candidatul ideal DMDescrierea jobului DM Department Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Area Sales Manager – Echipamente Si Consumabile Medicale


Candidatul ideal experiență în vânzări, de preferință în domeniul medical; cunoașterea procedurii de achiziții publice; cunoașterea limbii engleze scris/vorbit – constituie un avantaj excelente abilități de comunicare si lucru în echipă; permis de conducere auto categoria B; disponibilitate pentru deplasări frecvente; studii superioare; cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point).Descrierea jobului Principalele responsabilități reprezintă imaginea companiei și implementează strategia de vânzări a companiei în domeniul în care activează; participă împreună cu echipa de sales support la întocmirea documentației pentru licitațiile publice; se deplasează de la sediul firmei cu oferta si documentația, pentru a promova si prezenta produsele din portofoliul firmei; realizează oferte, încheie contracte cu clienții și urmărește derularea acestora; se preocupă permanent de familiarizarea cu caracteristicile tehnice specifice echipamentelor din portofoliul companiei; participă la evenimen
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Team Manager


Candidatul ideal Team ManagerDescrierea jobului Team Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1294 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Marketing


Candidatul ideal Experiență minim 2 ani pe un post similar (de preferat în managementul campaniilor, marketing digital/marketing direct); Studii superioare (în domeniul marketing-reprezinta avantaj); Cunoștințe vânzări & management de proiect - abilitate de a gestiona multiple proiecte concomitent; Pasionat de social Media și mediul online, la curent cu cele mai noi metode și trend-uri în domeniu; Cunostințe de marketing online, Google Analytics (Facebook Ads, Google AdWords), Content Marketing, Email Marketing, Social Media; Experiență in Suita Adobe: Photoshop, Illustrator etc; Cunoștințe de limba engleză (scris, vorbit); Excelente abilități de comunicare și relaționare; Capacitate de analiză și sinteză, dinamic, creativ, flexibil și organizat; Abilități artistice și de design (atenție la detalii, formă, culoare, literă și text).Descrierea jobului Implementează campaniile de marketing stabilite la nivelul întregii companii urmărind realizarea obiectivelor companiei; Urmărește creșter
IRINIK SRL

Media netă estimată pe baza celor 416 de salarii introduse în Salario: 6725 RON/Luna

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Zonal Timisoara


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, proactiva, orientata spre performanta.Cerinte:Pentru consolidarea realizarilor actuale si dezvoltarea directiei de business, cautam o persoana cu: Experienta in FMCG, cu rezultate semnificative; Excelente abilitati de comunicare si persuasiune; Buna cunoastere a tehnicilor de vanzare directa si indirecta, a tehnicilor de negociere; Buna cunoastere a psihologiei clientului; Bune capacitati de planificare si organizare a activitatii echipei de vanzari; Orientare catre rezultate.​Descrierea jobului Printre principalele atributii se numara:- Urmarirea realizarii planului de vanzari lunare, trimestriale, anuale;- Planificarea si indeplinirea agendei oamenilor din subordine;- Mentinerea si imbunatirea relatiei profesionale cu clientii strategici ai companiei;- Formarea une echipe competititive de vanzari dupa criteriile cerute de catre firma;- Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura o relatie de munca c
GLOBAL PLAST BUSINESS S.​R.​L.​

Administrative Office Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana cu:Studii superioare in curs sau absolvite;Atitudine pozitiva, responsabila, organizata;Proactivitate in relatia cu colegii si clientii;Claritate si coerenta in exprimare;Cunoasterea pachetului MS Office.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in interiorul companiei;Gestioneaza apelurile telefonice din interiorul companiei;Asigura protocolul (inclusiv transmitere comenzi catre furnizori);Asigura suport celorlalte departamente cu care colaboreaza: tehnoredactare de documente, transmitere/preluare mesaje sau documente, intocmire rapoarte, arhivare documente etc.Iti oferim:Contract individual de munca si tichete de masa (400lei);Abonament Bookster;Oportunitatea de a invata de la profesionisti lucruri interesante despre creditarea bancara si educatie financiara.
KIWI FINANCE SRL

Visual Merchandiser Manager


Candidatul ideal VMM - Visual Merchandiser ManagerDescrierea jobului VMM
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Asistent Departament Categorii Management


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Manager - New Opening Lefties Timisoara


Candidatul ideal NEW OPENING TIMISOARA leftiesSTORE MANAGER/ DEPUTY MANAGER ASSISTANT MANAGER/ OPERATIONAL MANAGER0 ferimSalarlu flx şl bonus dln vănzărl Tlchete de masă (36 lel) Pachet de servIcll medlcale la RegIna Marla PrImă pentru flecare coleg/ prleten recomandat (de pănă la 2000 de lel) ZI de nastere Ilberă 25% reducere de angaJat la achlzItIonarea produselor dln Leftles, Zara, Pull&Bear, Masslmo Duttl, Bershka, Stradlvarlus, Oysho şl Zara Home DIscount-url in platformele Interne More4Less şl Benefit Systems Preţuri preferentiale pentru abonament la sălile desport clin tară, prIn 7carcl,ESX şi SanoPass FltResponsabilităţile tale vor fiOrganizarea şl ccorclonarea echlpel Planificarea imaginii magazinului Managementul stocurilor Ccordonarea şi supravegherea proceselor clin magazinApreciem următoareleDorinta cle a lucra intr-un mecliu clinamic Experientă anterioară in management (cle preferat in retall) Spirit organizatoric/initiativă Disponibilitate pentru program cle lucru in tur
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 173 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.