Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Business Manager in Comanesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Business Manager in Comanesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Comanesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Comanesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Tehnician In Industria Textile


Candidatul ideal Studii: Tehnice - studii de specialitate confectii textile (constituie un avantaj)Abilitati/ Competente:• Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic• Abilitati de lucru in echipa• Atitudine responsabila• Determinare pentru rezolvarea optima a problemelor de productieDescrierea jobului Tehnician (responsabil) de productie pentru coordonarea a 3-4 linii de productie.Asigura asistenta tehnica a liniilor de productie de care raspunde.Elaborareaza procesul tehnologic impreuna cu maistrul.Urmareste realizarea obiectivelor si a planului zilnic .Urmareste executarea operatiilor conform procesului tehnologic.Verifica calitatea operatiilor executate sa fie conform modelului si cerintelor clientului.Asigura liniile de productie cu dispozitive necesare modelelor noi in colaborare cu atelierul mecanic.Colaboreaza cu normatorul pentru stabilirea variantei optime de executie (calitate, timp).Conditii oferite:- Salariul atractiv minim 4500 ron Net + bonuri (se negociaza dupa intervi
TROTUSTEX SRL

Manager/​Consultant despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Tehnician Electromecanic


Candidatul ideal Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren.Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare.Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta:Bucuresti - Mogosoaia, Constanta, Brasov, Timisoara, Craiova, Piatra Neamt.Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială);Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate/ electronică, hidraulică – pentru divizia de utilaje;Cunoștințe și experiență în domeniul electro–mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren);Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice);Cunoştinţe minime de limba engleză – domeniul tehnic;Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă;Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate;Bună capacitate organizatorică;Permis de cond
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 212 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET

Business Development Manager


Candidatul ideal Cautam un reprezentant de vanzari cu abilitati excelente de comunicare si negociere,pentru toate judetele, in special pentru judetele Botosani, Suceava, Iasi, Bacau, Galati,Braila.Care sunt cerintele noastre?o Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniu vanzarilor desisteme de pompare, sisteme de management al apelor, constructiicivile si industrialeo Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, capabila sa lucrezeindependent (cu supervizare minima);o Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;o Disponibilitate pentru munca de tereno Orientare catre identificarea oportunitatilor de vanzare;o Orientare catre rezultat;o Capacitate de adaptare si invatare rapida;o Portofoliu de clienti (Constructori, fermieri, OUAI-uri, agentii)o Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU) Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile dvs.?o Efectuarea vizitelor regulate conform zonei alocate;o Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;o Prospectarea continua a
MECANEX SA

Media netă estimată pe baza celor 530 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

System Administrator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate de domeniul IT pentru a se alătura echipei noastre în calitate de System Administrator. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai abilitățile necesare pentru a ocupa această poziție, te încurajăm să aplici. :)Cerințe:- Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Responsabilități:- Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și
CLASS IT OUTSOURCING SRL

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2111 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Moinesti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA SCS

Back-office Analyst With French


Candidatul ideal Role overview: This role is responsible for performing various administrative tasks to support the efficient operation of our back-office functions. Your primary focus will be on data entry, maintaining accurate records, processing orders, resolving any issues that may arise during the order fulfilment process and ensuring effective communication with internal teams and external stakeholders. Main requirements: Good verbal and written communication skills in French (medium/ advanced level). Strong organizational skills and attention to details. Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook). Willingness to learn and adapt to new technologies, with a proactive approach to professional development. Strong team player with the ability to collaborate effectively within a team environment. Flexibility to adapt to changing business dynamics and priorities. Descrierea jobului Main responsibilities: Receive and process customer orders submitted through the intern
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Area Business Developer


Candidatul ideal AREA BUSINESS DEVELOPERExperienta in vanzari pe segmentul FMCG;Studiile superioare (constituie avantaj);Bune abilitati de comunicare si negociere;Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit;Persoana organizata, cu o atitudine proactiva, orientata spre rezultate.Descrierea jobului AREA BUSINESS DEVELOPERGestioneaza portofoliul de clienti existenti pe canalul traditional;Respecta standardele de mercantizare;Verifica stocul si asigura permanenta prezentei produselor la raft conform planogramei si raportului de merchandising;Asigura executarea corecta a tuturor promotiilor si intretine plasarile negociate;Asigura plasarea, utilizarea, intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale vizand cele mai bune pozitii in locatia respectiva;Prospecteaza piata in cautare de clienti noi;Monitorizeaza preturile si concurenta.
MASPEX ROMANIA SRL

Service Desk Analyst With English - Iasi & Bacau


Candidatul ideal SKILLS, KNOWLEDGE AND EXPERIENCE:• Excellent understanding of English – spoken and written;• Confidence in speaking to users directly;• Troubleshooting experience in a support environment;• Ability to work under pressure ;• Basic networking skills required;• Basic Audio Visual knowledge preferred;• Strong experience working in a service desk or incident management environment preferred.Descrierea jobului ROLE AND RESPONSIBILITIES: Act as initial point of contact for all end-user support requirements; ​Act as first line support for any users experiencing issues with room bookings; Provide video and audio 1st line support services; Incident logging and tracking; Attempt to resolve as many incidents as possible at first point of contact offering advice and guidance; Provide day-to-day Video Conference session support, including programming call and call monitoring, assist in testing links to authorised external companies, monitor usage and availability of equipment in roo
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Warehouse Manager


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experinta pe o pozitie similara >2 ani;- Cunoasterea sistemelor informatice de tip WMS;- Experinta in gestionarea contractelor cu furnizori din domeniul logistic;- Abilitati de a lucra in echipa;- Abilitati de coordonare si relationare;- Cunostinte legislative, de baza: SSM / SU.Descrierea jobului - Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare;- Gestioneaza circuitul produselor, receptie intrari/iesiri, stocare, atat din punct de vedere cantitativ precum si al starii tehnice;- Asigura planificarea activitatilor si alocarea resurselor;- Intocmeste documentele necesare conform normelor specifice de gestiune precum si cerintelor firmei;- Urmareste si imbunatateste indicatorii KPI si SLA;- Organizeaza activitatiile in deplina siguranta fata de angajatii din subordine;- Asigura folosirea corecta si sigura a echipamentelor din depozit.
IDL BUCHAREST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 15 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Business Development Manager


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.