Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

88 Locuri de Munca Business Manager in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

88 Locuri de Munca Business Manager in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager - Sala Jocuri


Candidatul ideal - Experienta anterioara in coordonarea operationala/ administrativa a unei echipe, minim 1 an;- Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;- Excelente abilitati de management;- Experienta in activitati ce presupun deschiderea si inchiderea punctelor de lucru pe plan local;- Capacitatea de a implementa politicile, procesele si strategiile companiei;- Orientare spre rezultate, motivat de a lucra intr-un mediu competitiv;- Foarte bune capacitati de coordonare, organizare si motivare a personalului;- Cunostinte de operare MS Office - nivel mediu spre avansat;Descrierea jobului - Planifica, coordoneaza si gestioneaza operatiunile zilnice din locatie;- Supravegheaza modul de functionare al echipamentelor, se asigura ca acestea sunt licentiate si anunta departamentele de specialitate in cazul in care apar disfunctionalitati;- Intocmeste analize si rapoarte privind activitatea din locatie si propune masuri de imbunatatire;- Responsabil de coordonarea si
MAGIC GAMES AB SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimiza
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 185 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent ManagerCerinte: Studii superioare Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM si alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilitati de comunicare si colaborare puternice. Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficient.Descrierea jobului Cautam ASISTENT MANAGER care sa ne ajute sa crestem capacitatile de consultanta asigurand suport vital echipei noastre de conducere.Vei lucra impreuna cu Directorul Departamentului de Vanzari si Directorul Operational (COO), respectiv cu (CFO), crescand eficienta acestora in activitatea lor.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului pe care vei avea: Suport continuu in CRM Actualizarea si intretinerea bazei de date a clientilor in CRM, asigurandu-se ca toate informatiile sunt actuale si corecte Suport
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Dispecer/​coordonator Transporturi


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă;Bune capacitati dе coordonare si organizare;Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor;Descrierea jobului Activitati spеcifice de еxpеditiе si transport rutier dе mаrfuri;- Mentinerea relatiei cu clientii alocati in vederea onorarii comеnzilor de trаnsport primite;- Coordonаreа optima a vehiculelor si conducatorilor auto;- Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul subcontractantilor si a flotei proprii
COLNIC S.​R.​L.​

Manager Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta Excelente abilități de comunicare și relaționare int
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 2079 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Coordonator Grup Validari Si Calificari Sisteme De Utilitati


Candidatul ideal Suntem Gedeon Richter România căutăm un coleg responsabil cu bune abilități tehnice, de organizare, atenție la detalii și comunicare pentru a ocupa rolul de Coordonator grup de validări și calificări ale sistemelor și echipamentelor de utilități și termotehnice, din cadrul Comp.Utilități.Tu ești persoana pe care o căutăm dacă: Ești absolvent de studii superioare profil tehnic, absolvite cu diplomă; Ai experienţă de minim 3 ani în domeniul de validări și calificări GMP (industria farmaceutică); Cunoști schemele tehnologice și de instalații; Cunoști limba engleză / franceză / germană; Ești organizat, atent la detalii și ai abilități de coordonare; Ai cunoştinţe de operare calculator (word, excel).Ar fi un plus pentru tine dacă ai: Experiență în domeniul întreţinerii şi exploatării sistemelor tehnice de utilităţi (apă-canal, RO, SIVAC, centrala termică, centrala frig şi aer comprimat) sau în domeniul întreţinerii şi exploatării de echipamente mecanice sau exploatării inst
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Coordonator Masterdata - Targu-mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Cautam pentru echipa noastra de Masterdata o persoana deschisa cu bune abilitati de coordonare orientat spre rezultate.Pentru acest rol este nevoie de: Studii Superioare Tehnice Limbi straine : Engleza – nivel avansat, Germana – reprezinta avantaj Cunostinte bune de operare PC – Pachetul Office iar SAP – constituie avantajCompetente: Abilitati de coordonare Atentie la detalii Orientare spre rezultat si calitate Orientare spre client Munca in echipa Planificare si organizareDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Masterdata si presupune urmatoarele sarcini: Coordonarea activitatilor responsabililor de masterdata din departament. Asigurarea evaluarii/dezvoltarii responsabililor masterdata. Asigurarea aderentei la KPI; raportare KPI catre Head of Project Area. Organizarea de sedinte pentru a asigura corelarea datelor din sistem introduse de responsa
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Adjunct Manager Magazin Mures Str.​livezeni (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motiva
LIDL DISCOUNT SRL

Project Manager ,​ Targu Mures


Candidatul ideal Accepta provocarea viitorului si alatura-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Suntem in cautare de noi colegi pentru echipa de Project Management, iar pentru ocuparea acestui rol este nevoie de: Studii Superioare preferabil Tehnice Experienta relevanta in managementul proiectelor Limba engleza nivel avansat ; Limba germana – reprezinta avantaj Competente profesionale, sociale si metodologice Abilitatea de a lucra intr-o maniera analitica si orientata catre rezultate Abilitati de comunicare, atentie la detalii Experienta in organizare, planificare si coordonareNoi iti oferim:Transport gratuit, tichete de masă, bonus anual de performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, abonament medical, posibilități de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Provocarile rolului ar consta in : Planificarea, definirea structurii si frecventei sedintelor specifice proiectelor cu departamentele implicate; Creearea, urmarirea con
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Adjunct Manager Magazin Mureș Str.​libertății (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motiva
LIDL DISCOUNT SRL

Manager Calitate Produs


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare și postuniversitare (Diplomă de licență și Master) cu specializare în inginerie sau inginerie alimentară2.Competențe/abilități: Capacitate organizatorică desavarșită, disciplină și eficiență în lucru; Bun planificator pe termen mediu și lung, cu o capacitate de analiză complexă a situațiilor; setare de priorități dar și cu o bună privire de ansamblu a obiectivului setat; Persoană setată pe rezolvarea de probleme, obținerea de soluții, gândire critică; Personalitate obiectivă , integră, pragmatică și imparțială; Spirit de observație, dinamism, perseverentă; Abilități excelente de comunicare și relații interpersonale, persuasivitate Responsabilitate, etică, onestitate, intransigență, conduită etică și confidențialitate Competențe tehnice în utilizarea suitei MS Office ( Ms Excel, Ms Word, PowerPoint ) Respect față de lege și loialitate față de interesele companiei Competențe lingvistice avansate în limba romînă, oral și în scris Com
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Coordonator Bpf-gvp


Candidatul ideal Candidatul IdealSuntem Gedeon Richter România și căutăm un Coordonator BPF, cu bune abilități tehnice, atitudine proactivă și dornic de a învăța lucruri noi.Tu ești persoana pe care o căutăm, dacă:Ai studii superioare în domeniul ingineriei/farmaciei/chimiei;Deții cunoștințe tehnice solide;Cunoști limba engleză la nivel cel puțin mediu;Ai atenție distributivă, ești comunicativ și flexibil;Ești optimist, deschis la nou.Ar fi un plus pentru tine dacă:Ai experiență în domeniu;Ai cunoștințe de bază Excel, Outlook;Deții cunoștințe specifice de utilizare a programului AutoCadDescrierea jobului Provocările tale vor fi: Respectarea normelor cBPF (cGMP) specifice postului şi a procedurilor (generale, de operare standard, respectiv a instrucțiunilor de lucru) emise şi primite de la Compartimentul Asigurarea Calităţii.Sarcinile tale concrete vor fi:Coordonarea din punct de vedere al sistemului de asigurare a calităţii, a activităţilor de investiţii, întreţinere şi de metrologie;C
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Manager Proiect Investitii


Candidatul ideal Suntem Gedeon Richter România căutăm un coleg responsabil și dedicat, cu bune abilități de organizare și comunicare pentru a ocupa rolul de Manager Proiect Investiții din cadrul echipei de la Investiții.Tu ești persoana pe care o căutăm, dacă: Ești absolvent de studii superioare de specialitate: electric, electromecanic sau automatist; Ai experienţă în lucrări de întreţinere electrice, automatizări; Ai abilităţi bune de comunicare; Ai cunoştinţe de operare calculator; Cunoști schemele tehnice şi electrice; Cunoști limba engleză.Ar fi un plus pentru tine dacă: Deții autorizare electrician la tensiune medie; Deții autorizaţie de diriginte de șantier.Descrierea jobului Obiectivul postului: Urmărirea, coordonarea și evaluarea lucrărilor de investiții.Provocările tale vor fi: Exercită controlul nemijlocit asupra execuției lucrărilor de construcții-montaj care i-au fost încredințate, asigurând punerea în aplicație a următoarelor: Cunoașterea documentațiilor tehnico-economice
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Manager Punct De Lucru


Candidatul ideal Cautam Manager Punct de Lucru pentru compania APC Universal Partner: experiență în vânzări B2B; experienta in coordonarea unei echipe de vanzari; abilitati de relationare, comunicare si negociere; abilitati de coordonare, motivare si dezvoltare a echipei din subordine; Reprezinta avantaj daca ai lucrat in piața construcțiilor / materialelor de construcții și finisaje.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Planificarea si organizarea punctului de lucru; Coordonarea și evaluarea activitătații echipei de vânzări; Realizarea obiectivelor de vânzări; Analizarea și raportarea indicatorilor de performanță și eficiență ai punctului de lucru; Participarea la elaborarea și execuția bugetelor anuale pentru punctul de lucru; Organizarea și controlul inventarelor; Participarea activă la promovarea brandului companiei pe piața locală și națională.BENEFICII: Pachet salarial atractiv, format din salariu fix si bonusuri în raport cu performanțele punctului de lucru; Telefon, laptop si au
APC UNIVERSAL PARTNER SRL

Manager De Proiect /​ Project Manager


Candidatul ideal Cautam Manager de proiect / Project Manager care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.Cerinte pe care trebuie sa indeplinesti pentru a putea candida cu succes sa fi colegul nostru: Minim 2 ani experienta relevanta (pentru Autoritati publice locale (PNDR 7.2, PNDR 7.6, POR, POCU, POCA etc.) si pentru sectorul IMM (ex. POR 2.2, POR 2.1, HG 807/2014 etc.) Studii superioare, constituie avantaj studiile in domeniul economic, management, juridic, tehnic cont Absolvire cursuri de perfectionare in domeniu: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte - constituie avantaj Aptitudini de buna comunicare in limba romana – reprezinta avantaj cunostintele de limba maghiara (desi nu este obligatorie) Permis categoria B - constituie avantaj.Descrierea jobului Cautam PROJECT MANAGER care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului (
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu dorinta de munca, dinamica, ordonata, organizata, cunoscatoare a limbii engleze (nivel mediu), cunostinte de contabilitate primara (registru de casa, emitere facturi/ chitante), cunostinte in utilizare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)Descrierea jobului Activitatea se desfasoara la Organizarea de santier din Targu JiuResponsabilitati:Activitati zilnice de secretariat; corespondenta; relatii cu Contractori, Subantreprenori si Supraveghetori de Contract; arhivare documente; traduceri in/ din engleza; contabilitate primara (include registru de casa, urmarire facturi si plati); intocmire situatii/ documente/ rapoarte cerute de manager;Beneficii:Salariu motivant intr-un cadru de munca profesionist;TelefonDecontare transport
LUDWIG PFEIFFER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Comercial_metro Targu Mures


Candidatul ideal Calificări Experienta profesionala relevanta pentru aceasta pozitie; Studii superioare; Permis de conducere cat. B Poți fi și tu #METROCHAMPION, dacă: • Iți place să lucrezi cu clienții si să le fii de ajutor; • Ești organizat, atent și dai dovadă de responsabilitate în privința activităților zilnice; • Dorești să înveți ce înseamnă munca cu sortimente variate și clienți diverși din mediul business;Descrierea jobului Serveste clientii METRO in mod activ, oferind informatii despre produsele si serviciile METRO; Asigura calitatea, prospetimea si termenul de valabilitate al produselor expuse in zona comerciala si in spatiul de depozitare respectand principiul FEFO (“first expire- first out” – marfurile cu termen de expirare mai rapid se prezinta in fata marfurilor cu termen de expirare mai indepartat); aplica Sistemul de Analiza a Riscurilor Punctelor Critice de Control (HACCP); Asigura prezenta marfurilor la raft in mod direct si prin coordonarea echipei din subordine, c
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Marketing Manager


Candidatul ideal Persoana definita de creativitate si originalitate, organizata, atenta la detalii, problem-solver; Este tot timpul la curent cu tendințele marketingului digital, rețele sociale si tot ce compune promovarea in comertul modern trading; Abilități de exprimare corectă, atât verbal, cât și în scris, de redactare texte și conținut de calitate, creativ și usor de înțeles, atât în limba română, cât și în limba engleza; Creare de conținut adaptat mediului în care este publicat, content writing și copywriting - offline si online; Abilitaţi excelente de comunicare şi de abordare interpersonală; Experiența în domeniu constituie un avantaj Cunoştinţe operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Cunoaşterea limbii engleze;Descrierea jobului Stabilirea obiectivelor de marketing si elaborarea strategiilor de piata, inclusiv bugetarea acestora; Organizarea si supervizarea actiunilor de marketing; Monitorizarea concurentei; Intocmirea de contracte de marketing aferente fiecarei actiuni
LOXAN ATRAKTIVE SRL

Media netă estimată pe baza celor 305 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Export Manager (reghin)


Candidatul ideal Căutăm o persoană proactivă, care găsește soluţii rapide şi relevante pentru clienți, cu abilități excelente de comunicare, negociere și organizare, dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică!Candidatul ideal Studiile universitare de licență sunt o condiție standard (economice/management sau tehnice) Experiență pe un post similar, de minim 2 ani Spirit de observație, orientare către dezvoltarea afacerii, inițiativă, implicare Excelente abilități de comunicare, negociere, relaționare și organizare Cunoștințe bune de operare PC (MS Office) Cunoștințe operațiuni import-export și vamale Abilități în utilizarea eficientă a resurselor Capacitate de a culege, structura şi analiza informaţii Cunoștințe de limba engleză nivel avansat Permis dе conducere categoria B, disponibilitate la deplasări Descrierea jobului Coordonează, monitorizează și verifică activitatea de import-export a produselor, cu respectarea politicilor comerciale stabilite la nivelul societăţii și legislați
IRUM SA

Business Development Representative


Candidatul ideal Calificari:* Studii medii/ superioare* Experienta in vanzari minim 2 ani* Permis de conducere categoria B fara antecedenteAbilitati:* Limba engleza: nivel mediu* Bune cunostinte operare PC: Microsoft Office* Abilitati de comunicare si negociere* Abilitati de lucru cu cifrele si cunostinte financiare* Gandire analitica* Orientare spre rezultat* Cunostiintele financiare constituie un avantaj* Eficienta interpersonala.Descrierea jobului Responsabil de dezvoltarea business-ului in canalul On Premise (HoReCa) din zona alocata, prin cresterea numarului de clienti activi a volumului de vanzare si a profitabilitatii.* Asigura o medie lunara de minim opt clienti vizitati pe zi din portofoliu de clienti cu conditii speciale PepsiCo si hunting;* Viziteaza minim o data pe an toti clienti AFH din zona alocata (Census) si ofera informatii valoroase din piata;* Colecteaza coordonate GPS la fiecare tip de vizita(ex: Execution Pep, Hunting, Census, etc...);* Se asigura ca sunt scanate
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 88 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.