Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2357 Locuri de Munca Business Manager - Joburi Business Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2357 Locuri de Munca Business Manager - Joburi Business Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Manager - Horeca


Candidatul ideal Linie de Raportare: Business Manager HoReCa va raporta direct Directorului Comercial.Cerinte/CalificariStudii superioare finalizare;Experienta vanzari minim 3 ani in domeniul HoReCa;Cunoastere limba engleza – nivel avansat;Cunostinte Microsoft Office: Excel, Office, Power Point;Capacitate ridicata pentru pregatire si sustinere prezentari, P/L etc;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Abilitati de leadership si coordonare echipa;Permis conducere categoria B;Disponibilitate deplasari si posibila relocare. Descrierea jobului ResponsabilitatiParticipare activa la realizarea planului anual de afaceri;Conducerea și dezvoltarea strategiilor de vanzari si implementarea ideilor inovatoare;Coordonarea fortei de vanzare;Intelegerea si dezvoltarea retelei de distributie;Negocierea contractelor cu partenerii comerciali si urmarirea respectarii conditiilor contractuale;Intocmirea rapoarte periodice;Gestionarea bugetelor vanzari;Oferta (bonusuri, beneficii)- posibilitat
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Finance Business Manager


A Snapshot of your DayAs a Finance Business Manager you will serve as a trusted partner in the Country Romania & Moldova. In this role, you will be responsible for all Finance and Business Administration related matters for the country Romania (including Moldova) while leading activities related to P&L and B/S responsibility, financial transparency, forecasting, governance, risk management and internal control systems. Your role offers great development opportunities, as you will get responsibility as a commercial key player and Management visibility in the region. The role covers the whole Grid Technology business which is separated in 3 Execution Units (BU) like Products, Service and Grid Solution.A close alignment with the team members as also the heads of the Execution Units is of great importance as well as leading the people in the local Finance organization of the respective business as the In-company Manager and functional daily operations. How You'll Make an Impact Act
Siemens Energy

Responsabil Licitatie


Candidatul ideal Responsabil licitatieNivel de experienta: Entry level; Mid levelBucuresti; Full time; Partial remoteCandidatul IdealStudii superioare finalizate cu diploma de licenta;Cunostinte bune de operare a pachetul MS Office(ex:Word, Excel);Buna cunoastere a limbii engleze;Cunoasterea unui program de planificare a proiectelor (ex: MS Project) si platformei SEAP constituie avantaj;Persoana dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa;Abilitati bune de organizare si planificare;Capacitate de analiza si sinteza;Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare;Experienta in activitati similare si/sau in management de proiect constituie avantaj.Descrierea jobului Monitorizarea anunturilor de interes publicate in SEAP si alte surse publice;Analizarea documentațiilor de atribuire;Pregatirea eventualelor contestatii/ intrebari de clarificare catre Autoritatea Contractanta;Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare transmise de Autoritatea Contractanta si inc
ALL BUSINESSES MANAGEMENT SRL

Manager restaurant de tip fast food - Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 6000 LEI pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța sau Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!Intra Interim recrutează Manager restaurant de timp fast-food in zona Bucuresti.Cerințe:Experiență anterioară în industria ospitalității, preferabil într-un rol similarExperiență în coordonarea unei echipeO foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Abilitatea de a lucra și a gestiona eficient bugete.Bune abilități de comunicare, organizare si planificare.Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de presiune.Orientare către client și capacitatea de a rezolva problemele într-un mod profesionist.Condiții:Salariul lunar: 5000 lei net (în mână)Telefon de serviciu, laptop, mașină de serviciuResponsabilități:Supraveghează operațiunile zilnice ale fast-food-ului.Angajează, formează și gestionează echipa de lucru.Programează turele d
HR Intra Interim SRL

Key Account Manager - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un profesionist motivat cu pasiune pentru vânzări și managementul clienților cheie? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Key Account Manager! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic sau economic (Administrarea Afacerilor, Marketing, Inginerie sau domeniu similar)* să fii concentrat pe atingerea obiectivelor și să urmărești performanța/atingerea cifrelor de vânzări* să ai abilitatea de a lucra independent, de a-ți prioritiza sarcinile și de a gestiona mai multe proiecte simultan* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști programe de management al relațiilor cu clienții (CRM), sisteme ERP și Microsoft Office Suite* să ai carnet de conducere categoria B și disponibilitate de a călători în funcție de nevoile
HR Design Consulting

Inginer chimist-coordonator calitate


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta sa angajeze pentru clientul sau, companie de productie, opersoana pentru rolul de Manager Calitate. Cerinte:- Abilități excelente de planificare, organizare și coordonare a activităților;-Persoană foarte organizată, atentă la detalii;-Experiență de minimum 3 ani in domeniu-Comunicare eficienta si abilitati de lucru in echipa;-Capacitatea de a lua decizii, planificare, coordonare, control si monitorizare;-Abilitatea de a analiza si sintetiza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea obiectivelor finale;-Cunostinte avansate in operarea programelor Word, Excel.-Cunostinte de limba engleza la nivel avansat Beneficii-Salariu avantajos-Tichete de masa-Prime de sarbatori-Asigurare medicala-Contract de munca pe durata nedeterminata-Transport asigurat SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind ac
Clarismart Consulting SRL

Manager Productie - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un lider motivat, cu o pasiune pentru excelență operațională și un record de succes în managementul producției? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Manager de Producție! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare, profil tehnic (licență în Inginerie, Managementul Producției sau domeniu similar)* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să respecți procedurile de lucru și să obții rezultatele bugetate* să ai disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe proiecte simultan* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să ai competențe avansate în utilizarea MS Office și a programelor de gestionare a producției; experiență cu sistemele ERP reprezintă un avantaj Competențele cheie pe care l
HR Design Consulting

Coordonator Marketing - Internship


Companie verificată
Aplica rapid
Startup international cu activitate in domeniul consultantei de afaceri cauta un coleg/a motivat care sa ne ajute pe directia de Marketing si Vanzari in regim flexibil, part-time. Taskuri: dezvoltarea activitatilor de marketing, inclusiv social mediadezvoltarea materialelor de promovareexecutarea de campanii de marketingcontactarea potentialilor clientialte taskuri in directa legatura  Cerinte: Experienta nu este necesara.Limba engleza nivel mediu/avansat este necesara.Studentii si proaspeti absolventi (preferabil dar nu obligatoriu la Stiinte Economice, Marketing sau Business) sunt bineveniti.Rolul este remote, comunicarea este online.Programul este flexibil, axat pe taskuri, nu pe numar de ore.Durata internshipului este de 6 luni, cu posibilitate de angajare full-time la completare.Plata este in forma de comision.Mai multe detalii pe parcursul conversatiilor de recrutare.
Alderton Rowe SRL

Coordonator tehnic_telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 6000 LEI pe lună
Pentru partenerul nostru - o firma de top in instalatii de telecomunicatii din tara - cautam un Coordonator Tehnic echipe tehnicieni in Timisoara. Responsabilitatile postului:-Organizeaza si programeaza echipele de tehnicieni-Ofera solutii pentru problemele identificate;-Stabilibeste strategii de organizare eficienta a echipelor de tehnicieni;-Supervizeaza echipele de tehnicieni; Cerinte:-Studii tehnice medii sau superioare-Seriozitate;-Adaptabilitate;-Experienta in telecomunicatii;-Permis cat. B-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Manager Calitate - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un profesionist dedicat calității, cu o pasiune pentru îmbunătățirea continuă și asigurarea satisfacției clienților? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Manager Calitate! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic (Inginerie sau Managementul Calității)* să identifici soluțiile de evitare și eliminare a problemelor care apar pe parcurs* să respecți procedurile de lucru și să obții rezultatele bugetate* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști sistemele de management al calității (QMS), sisteme ERP și Microsoft Office Suite Competențele cheie pe care le căutăm:* experiență dovedită în domeniul managementului calității sau al asigurării calității în industria manufacturieră, cu accent pe plastic sau material
HR Design Consulting

Senior Sales Manager B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5500 până la 6500 LEI pe lună
Responsabilitati : Acorda asistenta din punct de vedere tehnic si commercial actualilor si potentialilor client. Intocmeste oferte de marfuri si gestioneaza derularea relatiei comerciale. Coordoneaza livrarile catre client. Calculeaza permanent eficienta procesului de vanzare. Colaboreaza cu departamentul productie in vederea preagatirii marfii. Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor comerciale. Urmareste eficientizarea costurilor de distibutie. Identifica si contacteaza potentiali client in vederea dezvoltarii de noi colaborari Solutionarea cererilor clientilor ; Ajustari ale preturilor si urmarirea evolutiei pietei interne ; Responsabil pentru organizarea si gestionarea echipei de vanzari si a soferilor ; Defineste termenele de livrare in concordanta cu resursele tehnice si umane ; Organizeaza prezentari de afaceri ale programului de productie ; Defineste cantitatile, datele de livrare si metodele de
Public Euroconsulting SRL

General Manager - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Te pricepi să elaborezi și să implementezi strategii pentru creșterea și succesul continuu al unei afaceri în domeniul producției? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un General Manager! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic sau economic* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști sisteme ERP și Microsoft Office Suite Competențele cheie pe care le căutăm:* experiență demonstrată într-un rol similar, de preferat în industria producției masei plastice sau în domenii similare* cunoștințe solide în domeniul proceselor de producție și în gestionarea afacerilor* abilități excelente de conducere și de gestionare a echipelor* abilități excelente de comunic
HR Design Consulting

Manager Proiect


Companie verificată
Aplica rapid
Manager de ProiectBucuresti, Sector 1 De preferat absolvent al Facultatii de Constructii;Experienta de minim 5 ani pe un post similar;Capacitate de comunicare, atenție la detalii; Descrierea jobuluiCoordonarea proiectelor în parametrii stabiliți respectând cerințele de calitate, grafic de execuție și cerințe tehnice pentru fiecare specialitate.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Software Product Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să dezvolți și să îmbunătățești în permanență produse software? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul automatizărilor și a sistemelor electronice de securitate și siguranță - un Software Product Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în crearea și dezvoltarea de produse software* să ai expertiză (cel puțin nivel mediu) și în zona de produse și soluții hardware (de ex.: soluții de automatizări și/ sau sisteme de IT comunicații)* să îți placă să obții rezultate bune în munca ta și să contribui la dezvoltarea portofoliului companiei* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de elaborat rapoarte specifice Experiența anterioară în rolul de Softw
HR Design Consulting

Contract Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să conduci oameni și proiecte astfel încât să eviți sau să elimini situațiile neplăcute?HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Contract Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în monitorizarea implementării proceselor și să respecți procedurile de lucru* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să identifici soluțiile optime de evitare și eliminare a blocajelor apărute pe parcurs* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de gestionat bugete și elaborat rapoarte specifice* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul directExperiența anterioară în domeniul derulării contractelor din domeniul tehnologiei con
HR Design Consulting

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 până la 2800 LEI pe lună
Descrierea postuluiAsigurarea suportului administrativ pentru Manager în gestionarea activităților zilniceCoordonarea și monitorizarea proiectelor și sarcinilor în desfășurareOrganizarea întâlnirilor și a programului de lucru al ManageruluiÎntocmirea și gestionarea documentelor și rapoartelor necesareMonitorizarea și implementarea politicilor și procedurilor de mediu în conformitate cu reglementările legaleElaborarea și actualizarea planurilor de acțiune pentru protecția mediuluiCoordonarea și supervizarea activităților de gestionare a deșeurilor și a resurselor naturale Cerințele postuluiDiplomă de studii medii/ superioare într-un domeniu relevantExperiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantajAbilități excelente de comunicare și organizareCunostinte limba italiana si limba englezaCapacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultanAtenție la detalii și orientare către rezultateCunoștințe avansate de operare a calculatorului și a
PCM ROM SRL

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Store Manager Sinsay Lemon Voluntari


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine;Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei. Asteptari:Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;Atentie distribuitiva, orientare catre detalii;Bun organizator;Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;Experienta in coordonarea unei echipe;Limba engleza scris si vorbit nivel mediu-avansat; ...Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! Beneficii:Contract de munca pe perioada nedeterminata;Bonus lunar in functie de categoria si de performantele magazinului;Tichete de masa in valoare de 40 de lei/zi lucrata;Asigurare medicala privata;25 la suta discount in toate magazinele LPP Romania;Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie;Posibilitati de avansare
LPP Romania Fashion SRL

Store Manager Sinsay Vicovu de Sus


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine;Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei. Asteptari:Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;Atentie distribuitiva, orientare catre detalii;Bun organizator;Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;Experienta in coordonarea unei echipe;Limba engleza scris si vorbit nivel mediu-avansat; ...Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! Beneficii:Contract de munca pe perioada nedeterminata;Bonus lunar in functie de categoria si de performantele magazinului;Tichete de masa in valoare de 40 de lei/zi lucrata;Asigurare medicala privata;25 la suta discount in toate magazinele LPP Romania;Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie;Posibilitati de avansare
LPP Romania Fashion SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2357 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.