Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca C++ developer in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca C++ developer in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi C++ developer in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi C++ developer in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Developer - Arad (determinat)


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Business Development Representative


Candidatul ideal Cautam 3 colegi/colege care vor acoperii urmatoarele zone:1. BH, HD, CS, TM, AR2. SB, BV, CV, HR3. AB, CJ, BN, SJ, MS, SM, MM experienta min 2 ani in vanzari B2B abilitati in dezvoltarea relatiilor de incredere si de durata, excelente abilitati de comunicare verbala si in scris abilitati personale : curios, creativ, auto-organizare, interesat de medii in care se invata, abiltati in utilizarea PC, Microsoft Office, sisteme de operare ERP/CRM competente in realizarea obiectivelor de vanzari si stapanirea tehnicilor de negociere , competente in identificarea si intelegerea nevoilor clientului, in stapanirea tehnicilor de “intrebari si ascultare” si in lucrul cu obiectile competente in organizarea intalnirilor pentru auditare nevoi client, prezentare si testare produse permis de conducere cat B cunoasterea limbii engleze la nivel conversational disponibilitate la calatorii 80% din timpul de lucruDescrierea jobului Prospectarea active a potentialilor eclinti utilizarea cuno
UNITY CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Top Locations Developer - Reprezentant Vanzari Arad,​bihor


Candidatul ideal - Studii medii;- Minim 2 ani experienta in vanzari in domeniul bunurilor de larg consum (FMCG) in piata traditionala, LKA / IKA / HoReCa;- Cunostinte medii de operare PC (Word, Excel);- Permis conducere categoria B;- Cunoasterea pietei de distributie locale;- Abilitati negociere;- Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultate;- Gandire analitica si abilitati de solutionare a problemelor;- Comunicare si lucru in echipa.Descrierea jobului - Atingerea obiectivelor de vanzare si distributie, mercantizare si spatiu la raft pentru clientii alocati (piata traditionala / LKA / IKA / HoReCa);- Dezvoltarea unei relatii eficiente si profesionale cu clientii din portofoliul alocat;- Largirea portofoliului de clienti;- Implementarea politicii de vanzare si activitatilor de trade marketing;- Introducerea comenzilor de marfa si a informatiilor solicitate in sistemul informatic si transmiterea lor catre distribuitori;- Raportare in sistemul intern al companieiZona aloca
STRAUSS ROMANIA SRL

Business Development Manager - Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal 3-4 ani experienta anterioara pe o pozitie similara;Studii superioare absolvite – Studii tehnice absolvite reprezinta avantaj;Cunoasterea MS Excel la nivel avansat;Limba engleza – nivel minim conversational.Descrierea jobului Construirea relatiilor pe termen lung cu clientii noi si existenti;Efectuarea de cercetari pentru a identifica noi piete si nevoi ale clientilor;Dezvoltarea unei strategii de dezvoltare a afacerii concentrata pe cresterea si dezvoltarea regiunii alocate;Dezvoltarea vanzarilor in teritorii si catre clienti care nu au cumparat pana acum tipul de linie de produse a companiei;Organizarea de intalniri de dezvoltare a afacerii cu potentiali clienti si participarea la evenimente si targuri comerciale;Dezvoltarea unei strategii de crestere concentrata atat pe castigul financiar, cat si pe satisfactia clientilor;Mentinerea si administrarea bazei de date clienti existente;Mentinerea familiaritatii cu toate produsele si programele, precum si cu politicile de
LUGERA MAKLER SRL

Editare Site-uri Wordpress + Cunostinte Grafica Web


Candidatul ideal Ne marim echipa si căutam un coleg sau o colegă care să fie familiarizat/ă cu Wordpress și Woocommerce pentru a ne ajuta la dezvoltarea constantă a magazinelor online pe care le deținem. De asemenea, cunoștințele de grafică prezinta un avantaj. Te remarci prin: Perseverență, seriozitate, creativitate, simț estetic. Să ai cunoștințe de Wordpress, si Pachetele Adobe. Flexibilitate și originalitate, atenție la detalii și interes pentru calitate.Descrierea jobului Ne dorim ca viitorul nostru coleg sa ne poata ajuta cu urmatoarele sarcini:Adăugarea de produse în Woocommerce;Editarea acestora la nevoieAdaugarea de functii noi in site in functie de sugestiile managerului de departamentCrearea de elemente grafice pentru website: bannere, grafică pentru paginile de produs și/sau landing page-uri;Experienta in emag marketplace reprezinta un avantaj. Alte task-uri legate de graphic design și web; Oferim un loc de muncă sigur într-o companie în creștere; Pachet salarial atractiv +
GRĂDINA SĂNĂTĂŢII SRL

Programe de internship,​ trainee sau joburi entry-level in Banat


Esti in cautarea unei oportunitati in regiunea Banat? Companii de top au disponibile programe de internship, trainee, graduates, stagii de practica, sau joburi entry-level in cadrul proiectului Internship & Trainee Marathon. Alege programul sau jobul potrivit tie si aplica pe link-ul din denumire.Vezi cateva din oportunitatile disponibile si aplica prin click pe numele programului: Companii la nivel national Denumirea programului STAGII DE PRACTICA IN FINANCE STAGII DE PRACTICA IN INGINERIE / IT STAGII DE PRACTICA IN MARKETING STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE Accenture Summer Internship Vezi toate programele Accenture » Junior Managers Program (Commercial) Vezi toate programele BOSCH Service Solutions SRL» Global HR Systems Operations Internship (TM) Vezi toate programele Continental » AI Data Trainer Vezi toate programele si joburile Amazon » Internships for Students in Software, Hardware and System Engineering Vezi toate programele si joburile ZF Group » Intership - Consultant
Internship and Trainee Marathon

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Tehnician Programare,​ Lansare,​ Urmarirea Productiei - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN PROGRAMARELANSAREURMARIREA PRODUCTIEI - AJOFM | ANOFMAngajator: MECLER SI MECLER INDUSTRIES SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
MECLER SI MECLER INDUSTRIES SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Tehnician Service Imprimante-copiatoare,​ Service It


Candidatul ideal studii medii/superioare (superioare prezinta un avantaj) domiciliul stabil in orasul de resedinta unde se face angajarea sau localitati limitrofe; (*oras Arad) experienta in servisare de imprimante, copiatoare, multifunctionale; experienta in domeniul IT harware/software – instalare sistem operare, softuri aditionale, configurare retele basic – configurare router, setari IP, rezevare IP; experienta/indemanare cable management. permis conducere cat. B pentru deplasari la sediul clientilor; capacitate de auto-informare prin internet/manuale service despre noi tehnologii; cunoasterea de baza a sistemelor de operare si componentelor PC; Organizare, seriozitate, atenție la detalii; Capacitatea de a lucra cu termene strânse; Abilitati de comunicare în relația cu clienții.Descrierea jobului Descrierea jobului Tehnician întreținere și service echipamente periferice, copiatoare, imprimante, echipamente de birou. Diagnosticare/depanare soft/hardwaere PC, laptop si alte echipamen
COMPLETE PRINT SOLUTIONS SRL

Manager Restaurant - Mesopotamia Arad


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall AradCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Atrium Mall Arad? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall Arad- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experi
SET-CORPORATION SRL

Relationship Manager Commercial Partners Arad


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare. Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi. Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un portofoliu de comercian
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Manager Depozit Divizia Foodserv Arad


Candidatul ideal - Experienta minim 2 ani in organizarea, coordonarea si supravegherea activitatii de depozitare- Studii medii / superioare- Limba engleza - constituie un avantaj- Permis conducere categ. B- Abilitatea de a lucra in echipa, intr-un mediu dinamic, abilitati de comunicareDescrierea jobului - Organizează, supraveghează şi răspunde de recepţie, depozitare, pregătire marfă şi livrare din cadrul depozitului de congelate Arad.- Coordonează activitatea de depozitare asigurând reducerea la minim a greşelilor umane.- Supraveghează şi controlează funcţionarea tuturor echipamentelor logistice cu care este dotat depozitul şi informează Manager Regional Operatiuni / Manager Operatiuni orice neconformitate apărută.- Sprijină Managerul HACCP în conducerea, controlul, implementarea şi respectarea normelor HACCP de către întreg personalul din depozit.- Împreună cu Managerul HACCP, propune şi implementează politici şi reguli privind Sistemul de Management al Calităţii şi Siguranţei Alimen
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Tehnician Mentenanta Mecanica


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara la fabrica din Arad. Studii medii tehnice in domeniul electric/mecanic Experienta dе minimum 2 ani intr-o pozitie similara Bune abilitati dе analiza, sinteza si intelegere a proceselor tehnologice Abilitati dе organizare si planificare, abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativa Atitudine pozitiva si constructiva Disponibilitate dе a lucra in tureDescrierea jobului SCOPUL POSTULUI: titularul postului are rolul de a asigura funcţionarea corespunzătoare si intretinerea instalatiilor, utilajelor si a masinilorRESPONSABILITATIIntreținеrеа еchipаmentеlor conform spеcificаțiilor cărții tеhnicе a utilajеlor prin еfectuarеа de inspеcții pеriodicе și revizii/rеpаrаții conform procеdurilor internеRespеctareа procedurilor SSM și identificarea riscurilor în zona de activitatеRеalizаrea activităților de mentenanță preventivă și corectivăGestionarea materialelor și pieselor de schimb.Participare activă la activitățile desfășurate în ateli
AUSTROTHERM COM S.​R.​L.​

Store Manager Arad


Candidatul ideal Store Manager AradC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plă
CA MODA RETAIL SRL

Custommer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare sau medii- Limba engleza - nivel intermediar, ideal- Obligatoriu: limba italiana – nivel avansat (comunicare orala si scrisa)- Experienta anterioara pe partea de customer service sau procesare comenzi- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala- Orientare catre client- Orientare catre solutii- Abilitati de gestionare a conflictelor- Atentie la detalii- Cunostinte PC: Cunostinte Word, Excel, Outlook Descrierea jobului Locatie job: Strada Cornelia Bodea, nr.2A, AradProgram de lucru: 09.30 – 18.30 Descriere Job:- Supravegheaza intreg procesul de operare al comenzilor (de la introducere, la trimiterea confirmarii, pana la indeplinirea completa a acesteia), lucreaza in sinergie cu Vanzarile, Opreatiunile, Achizitiile si Depozitul asigurand respectarea timpilor de procesare conveniti cu Clientul, si implementand toate actiunilor posibile si necesare pentru a respecta data de livrare solicitata de Client-Se asigura ca, comenzile sunt pr
SMC ROMANIA S.​R.​L.​

District Manager Arad


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Candidatul ideal:Studii medii (profil tehnic: electric, mecanic, automatizari) sau studii superioareAbilitati de lucru cu calculatorul – nivel incepator/mediu (MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Windows)Avantaj cunosterea pietei locale in domeniul industrial /productie echipamente ,mase plastice ,automotive etc Descrierea jobului TEHNICIAN MENTENANTA Echipamente Industriale Mentenanta corectiva/preventiva pentru echipamente industrialeInterventii mecanice, electrice, pneumatice, Lucrul cu diverse scule, aparate de masura si controlActivitatea se desfasoara in zona/judetului Arad Vizita periodica in zona alocata Mentinerea relatiilor cu clientii companiei ,
INDUSTRIAL AIR SYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 146 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad


Candidatul ideal Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad▪Nivel experiență: Manager Raion Hiper, cu experiență în PFT sau Manager/ Manager Adjunct Supermarket;▪Abilități de conducere a echipelor (motivare, delegare, prioritizare, oferire de feedback etc.);▪Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu;▪Foarte bune noțiuni de merchandising și o gândire strategică.Descrierea jobului Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad▪Adaptarea la nivel de magazin a modelului comercial dezvoltat, în funcție de criterii precum: profilul cumpărătorului, cifra de afaceri estimată pe categorie de produse, rolul și strategia pe categorie de produse, spațiul optim pentru respectiva categorie de produse;▪Implementarea strategiei la nivel de magazin mobil și monitorizarea conform inițiativelor strategice;▪Implementarea strategiei de formare a echipelor de profesioniști din magazin conform modelului din inițiativele strategice;▪Analizarea detaliat
CARREFOUR ROMANIA SA

Specialist Salarizare /​ Referent Resurse Umane


Candidatul ideal Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Experiență anterioară relevantă în domeniul salarizării și resurselor umane. Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa;Descrierea jobului Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi!PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Administrarea completă a procesului de salarizare, inclusiv colectarea și verificarea pontajelor pentru calcularea salariilor, Răspunderea pentru întocmirea și actualizarea politicilor și procedurilor de salarizare și resurse umane, în conformitate cu practicile recomandate și cerințele legislative. Furnizarea de asistență și consultanță angajaților în probleme legate de salarizare, b
VERBITA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.