Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca C++ developer in Hunedoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca C++ developer in Hunedoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi C++ developer in Hunedoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi C++ developer in Hunedoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Development Manager Hunedoara,​ Arad


Candidatul ideal - Studii superioare.- Dinamism, initiativa,persuasiune.- Experienta in vanzari (preferabil bauturi alcoolice si/sau nealcoolice,avantaj: apa,vin) minim 3 ani.- Bune aptitudini de negociere,comunicare, planificare, supervizare, analiza, control si implementare.- Abilitati in utilizarea eficienta a programelor MS Office.- Disponibilitate pentru deplasare.- Permis de conducere.Descrierea jobului - Dezvoltarea si supervizarea portofoliului de clienti din zona alocata.- Studierea pietei si identificarea de noi oportunitati.- Indeplinirea targetului lunar.- Raportarea activitatii catre superiorul direct.- Monitorizarea concurentei.- Prezentarea si promovarea produselor conform standardelor si politicilor companiei.- Urmarirea indeplinirii obiectivelor distribuitorilor zonali.- Supervizarea derularii promotiilor.
VALVIS HOLDING DISTRIBUTION SA

Programator De Sistem Informatic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: PROGRAMATOR DE SISTEM INFORMATIC - AJOFM | ANOFMAngajator: QUANTIC CALYPSO S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: HUNEDOARA
QUANTIC CALYPSO S.​R.​L.​

Programator De Sistem Informatic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: PROGRAMATOR DE SISTEM INFORMATIC - AJOFM | ANOFMAngajator: QUANTIC CALYPSO S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: HUNEDOARA
QUANTIC CALYPSO S.​R.​L.​

Programator De Sistem Informatic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: PROGRAMATOR DE SISTEM INFORMATIC - AJOFM | ANOFMAngajator: QUANTIC CALYPSO S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: HUNEDOARA
QUANTIC CALYPSO S.​R.​L.​

Programator De Sistem Informatic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: PROGRAMATOR DE SISTEM INFORMATIC - AJOFM | ANOFMAngajator: QUANTIC CALYPSO S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: HUNEDOARA
QUANTIC CALYPSO S.​R.​L.​

Analist Programator/​inginer - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Spitalul Municipal ,,Dr. Alexandru Simionescu" Hunedoara Expira in 2024-04-02 LocatieHunedoara NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Spitalul Municipal ,,Dr. Alexandru Simionescu", cu sediul in str.Victoriei, nr.14, Hunedoara, judetul Hunedoara, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022, dupa cum urmeaza:Denumire post Nivel studii Sectie/Compartiment/Structura Perioada si durata timpului de munca Determinat/ Nedeterminat Inginer/Analist programator Studii superioare Serviciul de Statistica si Informatica medicala 8h/zi, 40h/saptamana luni - vineri NedeterminatPentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/28.10.2022: a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Euro
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Supply Chain Manager


Candidatul ideal Cautam un Supply Chain Manager motivat si responsabil, pentru unul din clientii nostrii, companie multinationala, specializata injectarea termoplastelor.Pentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai: Studii superioare absolvite, cu diploma de licenta. Minim 5 ani de experienta in domeniu. Cunostinte de limba Engleza la un nivel conversational, italiana constituie un avantaj Cunostinte de Excel la nivel avsant si SAP - modul MM. Cunostinte de legislatie in domeniul transporturilor si importurilor. Capacitate de planificare, organizare si decizie. Abilitati de comunicare si coordonare echipa, orientare catre clienti. Flexibilitate si adaptabilitate.Descrierea jobului Principalele atributii ale rolului sunt: Cumpararea serviciilor si produselor necesare companiei, prin contactul direct cu furnizorii. Gestionarea relatiilor cu clientii si furnizorii. Solicitarea ofertelor de servicii/produse si efectuarea achizitiilor. Monitorizarea modului de functionare a produs
HUMANGEST GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Magazin Zoocenter Hunedoara


Candidatul ideal - Profil: persoana ambitioasa, cu initiativa, orientata catre rezultat, pozitiva, dinamica, corecta, fire analitica- Necesita abilitati de comunicare, relationare, planificare, asimilare rapida de informatii, prezentare, coordonare echipa, cunostinte Microsoft World si Excell- Persoana orientata catre clientDescrierea jobului Responsabilitatile postului:- Conducerea, organizarea si optimizarea activitatii magazinului din subordine- Coordonarea, dezvoltarea si dupa caz, recrutarea echipei din subordine- Vanzarea directa catre consumator cand se impune- Realizarea obiectivelor stabilite- Supravegherea permanenta a competitorilor- Reprezentarea companiei in fata autoritatilor locale- Responsabilitatea gestiunii preluate
SC VABRO RETAIL SRL

Procurement Specialist - Hunedoara


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Excellent interpersonal,
ABC Human Capital

Supply Chain Manager


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. CerintePentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:• Studii superioare absolvite, cu diploma de licenta.• Minim 5 ani de experienta in domeniu.• Cunostinte de limba Engleza la un nivel conversational, italiana constituie un avantaj• Cunostinte de Excel la nivel avsant si SAP - modul MM.• Cunostinte de legislatie in domeniul transporturilor si importurilor.• Capacitate de planificare, organizare si decizie.• Abilitati de comunicare si coordonare echipa, orientare catre clienti.• Fl
IHM Total Consult Romania

Media netă estimată pe baza celor 536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Key Account Manager


Candidatul ideal Dacă ești un expert în gestionarea relațiilor cu clienții, ești pasionat de vânzări și auto și îți dorești să fii parte dintr-un proiect măreț, te încurajăm să aplici pentru una din zonele: AB - AR - TM - HD - CS IF - IL - CL - CTCerințele noastre esențiale includ:- Experiență demonstrată în gestionarea relațiilor cu clienții și vânzări de succes, preferabil în industria noastră sau similar- Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații bazate pe încredere și profesionalism.- Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra cu obiective clare și de a obține performanțe de vânzări excelente.- Cunoștințe din industria auto (preferabil camioane și utilaje) și înțelegerea nevoilor și tendințelor clienților din zona alocată- Permis de conducere cu experiența în condus și disponibilitate pentru călătorii în zona alocată.- Reprezinta avantaj: permis de conducere categoria C, D, EIți oferim:Pachet salarial compus din salariu
ATP - EXODUS SRL

Media netă estimată pe baza celor 517 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Tehnician Cablaje - Motorsport


Candidatul ideal Studii medii Abilitati si cunostinte tehnice Atentie detalii/ PrecizieDescrierea jobului Tehnician cablaje - MotorsportRolul și responsabilitățile postului: Realizarea unei game variate de cablaje auto, folosind procedee diferite si echipamente special concepute; Capacitate de a interpreta scheme / desene si de a de a construi circuitul firelor pe baza acestora; Capacitate de a aplica proceduri specifice de sertizare, lipire, izolare, montare a invelisului de protectie, etichetare etc.; Capacitate de a identifica vizual eventualele defecte, in vederea remedierii acestora in cel mai scurt timp;Beneficii: Venit BRUT lunar: 4297 RON Tichet de masă : 35 RON/ ZI Indemnizatie de transport, peste 1,5 km de la domiciliu la locul de munca 26 de zile concediu anual plus sărbătorile legale Program de munca de L-V de la 08:00- 16:30 cu 30-minute pauza
BF SYSTEMS MANUFACTURING SRL

Tehnician Electronist,​ Ribita


Candidatul ideal Studii medii tehnice (liceu, școală profesională: profil electro, informatică);Experiență în domeniul electro, automatizări și automate programabile - prezintă avantaj;Experiență în reparația, întreținerea sau tehnologia construcțiilor de mașini - prezintă avantaj;Cunoştinţe de operare PC (Pachetul MS Office);Persoană cu spirit practic, dinamic, inovativ, abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;Disponibilitate de muncă pe 3 schimburi.Descrierea jobului Întreţinerea echipamentelor din producţie;Urmărirea menţinerii în parametrii normali de funcţionare a echipamentelor în timpul programului de producţie;Executarea programului de întreţinere preventivă a maşinilor;Participarea la revizii curente, revizii tehnice şi reparaţii capitale.
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Inginer Automatist,​ Ribita


Candidatul ideal Studii superioare tehnice (Automatizări și calculatoare, Electronică și Telecomunicații - prezintă avantaj);Cunoştinţe de programare STEP 7 şi/sau TIA Portal;Experienţă în programarea sistemelor SIEMENS – minim 1 an, Mitsubishi prezintă avantaj;Cunoaşterea limbii engleze la nivel conversaţional;Cunoştinţe operare PC (Pachetul MS-Office);Persoană cu abilităţi organizatorice, de comunicare, lucru în echipă şi rezistenţă la stres;Inițiativă și adaptabilitate rapidă într-un mediu dinamic.Descrierea jobului Dezvoltarea, depanarea de software conform noilor necesităţi de producţie;Efectuarea reviziilor şi diagnosticarea defectelor accidentale;Îndrumarea electricienilor şi electroniştilor în vederea remedierii defectelor;Elaborarea de programe noi şi participarea la îmbunătăţirea continuă a procesului de producţie.
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Specialist It,​ Intretinere - Ribita


Candidatul ideal Studii superioare;Cunostinte solide de configurare si depanare echipamente IT si periferice (PC-uri, imprimante termice, scanare coduri de bare);Cunoştiințe de baza – retele de calculatoare si baze de date Oracle;Cunoaşterea limbii engleze la nivel conversaţional;Persoană cu spirit practic și inovativ;Bune abilităţi de comunicare şi lucru in echipă;Disponibilitate de lucru pe schimburi.Descrierea jobului Intreţinerea echipamentelor si sistemelor din productie;Crearea etichetelor de omologare;Tipărirea / retipărirea etichetelor din producţie;Detectarea şi depanarea defecţiunilor la echipamentele din producţie;Participare la revizii curente, revizii tehnice si reparatii capitale a echipamentelor si sistemelor din productie.
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Area Sales Manager Linia De Bussines Prefabricate Din Beton


Candidatul ideal Florea Grup angajează pentru linia de business PETRA Pavaje Area Sales Manager.Zona în care căutăm coleg este​ jud. Hunedoara.Descrierea jobului Responsabilitățile tale: Menținerea și creșterea vânzărilor produselor din portofoliu; Dezvoltarea strategiilor de vânzare și stabilirea obiectivelor; Atingerea obiectivelor stabilite pentru zona alocată; Stabilirea, menținerea și extinderea bazei de clienți; Dezvoltarea oportunităților de afaceri prin diferite canale de vânzări; Compilarea și analizarea cifrelor de vânzări; Colectarea feedback-ului clienților și cercetare de piață; Monitorizarea politicii comerciale a concurenței.Responsabilitățile noastre: Să îți oferim suport în demersurile tale profesionale; Să îți punem la dispoziție materiale de Marketing necesare pentru promovarea și vânzarea produselor; Să te ajutăm să îți faci un plan de carieră.Detalii de menționat:În mod normal, vei lucra între 08:00 și 17:00, de luni până vineri. Cu toate acestea, vor exista moment
FLOREA GRUP S.​R.​L.​

EAF Specialist/​ Inginer metalurgic/​Sef departament


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte de limba engle
ABC Human Capital

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1478 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Specialist SSM


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 300 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.