Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, județul Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante de consilier juridic, gradul IA la Biroul juridic.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului E
Candidatul ideal Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale, conform prevederilor Legii nr. 514/2003 privind organizarea şi exercitarea profesiei de consilier juridic (publicata în Monitorul Oficial cu numărul 867 din data de 5 decembrie 2003) si Statutul profesiei de consilier juridic (publicat în Monitorul Oficial cu numărul 684 din data de 29 iulie 2004) cu modificarile si completarile ulterioare:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România si indeplineste conditiile
Candidatul ideal • Absolvent al Facultatii de Drept, licentiat in drept;
• Experienta in activitate, de preferat pe o pozitie similara;
• Cunostinte operare PC (MS Word, Excel);
• Cunostinte limba engleza (nivel avansat);
• Permis de conducere - categoria B;
• Bune abilitati de comunicare, relationare si organizare.Descrierea jobului • Consulta periodic noutatile legislative, informeaza si asigura consultanta juridica departamentelor direct interesate cu privire la modificarile legislative specifice fiecarui domeniu de activitate;
• Gestioneaza relatia cu institutiile publice, precum: Re
Candidatul ideal BSG Amanet & Exchange angajeaza Consilier juridic pentru sediul societatii situat in Baia Mare.
Pentru a te alatura echipei noastre ai nevoie de:
- studii superioare finalizate in domeniul juridic;
- foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- bune cunostinte de operare calculator (MS Office);
- integritate morala si profesionala;
- orientare spre atingerea obiectivelor;
- capacitatea de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;
- capacitate deosebita de organizare.Descrierea jobului Responsabilitatile acestui post sunt:
- redactarea documentelor cu car
RESPONSABILITATI CONTRANSCOM CONSTRUCTII BENTA SRL , angajeaza CONSILIER JURIDIC, experienta minim 3 ani.e-mail - office@benta.ro CERINTE experienta minim 3 anicunostinte juridice si de legislatei in domeniul activitatii de constructii civile si industriale DESCRIEREA FIRMEI SC Contranscom Benţa SA, înfiinţată în anul 1991,este o firmă cu o vastă experienţă în domeniul construcţiilor, principalul domeniu de activitate fiind lucrările de construcţii civile şi industriale.
Candidatul ideal
Studii superioare în domeniul juridic absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
Vechime de minim 7 ani în muncă, în domeniul studiilor superioare solicitate;
Experiența în domeniul recuperării de creanțe constituie un avantaj;
Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu;
Bune competenţe de redactare;
Capacitate bună de lucru în echipă, capacitate de a lucra în condiții de stres sau cu termene strânse, încadrare în termenele stabilite;
Bună capacita
Candidatul ideal
Studii superioare de drept cu licenţă;
Cunostinţe de limba engleză nivel avansat scris şi vorbit;
Studii de perfecţionare în domeniul legislaţiei muncii;
Studii de perfectionare si experieta in drept comercial;
Cunoştinţe IT de bază în Microsoft Office Word, Excel, Internet;
Cunoaşterea serviciilor şi a activităţilor comerciale ale companiei;
Cunoaşterea la nivel profesionist a legislaţiei în domeniul financiar-contabil şi fiscal;
Cunoştinţe referitoare la metode şi formule de redactare a corespondenţei oficiale;
Capacitate de concentrare analiză şi sinteză;
Candidatul ideal - Studii în domeniul juridic finalizate
- Experiență profesionala de minim 3 ani
- Cunoștințe drept civil - societar si contracte
- Capacitatea de analiză, sinteză și interpretare contracte
- Persoană cu abilități de organizare și planificare, comunicare și relationareDescrierea jobului - Menținerea legăturii cu institutele de specialitate ( notariate, birouri de avocatură, Registrul Comertului, Oficiul de Cadastru și Carte Funciară)
- Întocmirea de documente juridice (AGA, contracte, notificări, adrese , opinii juridice , împuterniciri etc)
- Efectuarea tuturor formalit
Candidatul ideal
Experienta in cadrul unui Birou de Executori Judecatoresti este obligatorie.
Absolvent si licentiat al Facultatii dе Drept;
Cunoasterea legislatiei specifice domeniului executarii silite:
Cunostinte dе operare PC, in special a pachetului Microsoft Office;
Atitudine pozitiva, optimist, dispus sa invete si sa se dezvolte profesional;
Abilitati dе organizare si planificare, atentie la detalii si capacitate dе analiza a informatiilor;
Descrierea jobului Descriеrea jobului:
Gеstionаreа portofoliului de dosаre еxecutionale аtribuite;
Intocmirea si rеdactаreа аctе
Teatrul „Anton Pann” din Râmnicu Vâlcea, judeţul Vâlcea organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuție, vacante, de consilier juridic, studii superioare, gradul profesional II.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a stat
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal -Absolvent studii superioare in domeniu. –Carnetul de conducere categoria B.
- Limba Engleza,Germana,constituie avantajDescrierea jobului
–Disponibilitate deplasare la locul de munca.
-Spirit de echipa, corectitudine, responsabilita
Direcția Mobilitate Urbană Sector 4 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de consilier juridic, grad IA, Serviciul Juridic și Operațiuni/Compartimentui Achiziții Publice.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Euro
Candidatul ideal - Entuziasm, creativitate, integritate morală;
- Capacitate de însușire rapidă a informațiilor;
- Excelente abilități de organizare și planificare a activității;
- Abilitatea de a-și prioritiza sarcinile;
- Abilitatea de a comunica eficient cu restul colegilor;
- Abilități de lucru în echipă;
- Bună cunoaștere a limbii române;
- Cunoșterea pachetului de programe Microsoft Office și foarte bună viteză tehnoredactare.
Cunoașterea fluxului de lucru în cadrul biroului este absolut necesară pentru îndeplinirea sarcinilor. Pentru acest scop, angajatul va beneficia de o per
Spitalul Judeţean de Urgenţă Piatra-Neamţ, județul Neamț, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuție, vacante, de consilier juridic I A(S) – specialitatea științe juridice la Serviciul Achiziții, Aprovizionare, Transport.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a a
Universitatea „Ovidius” din Constanţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuţie, vacante, de consilier juridic S II, în cadrul Direcției Juridică și Contencios.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparți
Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție vacante, de consilier juridic la Serviciul Juridic și Contencios.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a
Candidatul ideal Candidatul ideal
– Absolvent studii superioare drept
– Legislatia specifica jocurilor de noroc precum si legislatie fiscala
– Volum ridicat de cunostinte teoretice si practice
– Cunostinte de operare PC: pachet MS Office – nivel avansat;
– Experienta relevanta pe un post similar in domeniu (minim 2 ani) constituie avantaj
– Abilitati de coordonare, planificare si organizare a timpului de lucru
– Flexibilitate in gandire si comunicare
– Capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si verifica
– Disponibilitatea la deplasari (permis categ. B)Descrierea job
Candidatul ideal- Student/Absolvent al Facultatii d Drept;- Cunostinte juridice drept civil, societar,financiar;- Foarte bune cunoștințe de redactare și formatare documente (MS Ofice Word, Excel);- Foarte bune abilitati d comunicare, negociere si d solutionare d probleme;- Persoana organizata, dinamica, energica, perseverenta si orientata catre rezultate in acelasi timp;- Respectă confidențialitatea informațiilor;Descrierea jobului - Responsabilitati:- Avizeaz si contras mneaza acte cu car cter juridic c re urmeaz s fie supus cordului sup riorilor i rarhici și organ lor d conducer a
Candidatul ideal Intra cu dreptul in lumea consultantei! Daca vrei performanta si oportunitati reale pentru cariera ta, aplica pentru pozitia de consiler juridic!
Angajam CONSILIER JURIDIC.
Conditii: absolvent DREPT, cu sau fara experienta (te invatam noi tot ce trebuie sa stii!) :)
Spirit de echipa, corectitudine, responsabilitate.
Abilitati foarte bune de comunicare si relationare.
Abilitati de organizare si planificare a activitatilor, atentie la detalii
Responsabilitati principale: redactare dosare pentru depunere la Registrul Comertului, consultanta si consiliere juridica pent
Candidatul ideal - licență facultate Drept; bun cunoscător al legislației comerciale și a codului de procedură civilă;
- cunoaștere sistem de operare MS Office, competențe digitale temeinice;
- adaptabilitate și capacitate de asimilare rapidă a informației;
- capacitatea de a se conforma regulilor și procedurilor existente în cadrul firmei noastre;
- dorință permanentă de perfecționare a metodelor și abilităților pentru creșterea eficienței profesionale;
- cunoașterea unei limbi de circulație internațională, poate constitui un avantaj.
- punctualitatea, politețea, buna relaționare colegi
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, județul Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante de consilier juridic, gradul IA la Biroul juridic.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
diplomă de licență în specialitate;
6 ani și 6 luni vechime în specialitate,
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
09 martie 2020, data limită pentru depunerea dosarelor;
16 martie 2020, ora 09.00: proba scrisă;
19 martie 2020, ora 09.00: proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, Aleea Spitalului nr. 36, județul Argeș, telefon 0248/287.150, interior 177.
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.