Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Consilier Juridic în Timisoara

Numele companiei:

Consilier Juridic în Timisoara

Consilier Juridic


PKF ECONOMETRICA

Consilier Juridic


Confidenţial

Consilier Juridic


GRACEL BUSINESS SOLUTIONS

Consilier Juridic


GRUP FEROVIAR ROMAN

Consilier Juridic


Confidenţial

Consilier Juridic


BANCA COOPERATISTA VICTORIA BUCURESTI

Consilier Juridic


MEDICHUB MEDIA

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Consilier Juridic


GARANTI PREST

Consilier juridic IA


Locuri de munca la stat

Consilier Juridic


MILLENNIUM ASSISTANCE

Consilier Juridic


NOVA VITA HOSPITAL

Consilier Juridic


Gi Group Professional

Consilier Juridic


SOCIETATE PROFESIONALĂ NOTARIALĂ AUTHENTICA LEGIS

Consilier Juridic


BEJA BOCANCEA SI ZASTAVNETCHI
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Consilier Juridic
PKF ECONOMETRICA
Timisoara

Industrie: Drept, Banci / Servicii financiare

Tip job: Full time

Departament: Juridic

Experiență: Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)


Candidatul ideal
Studii superioare de drept cu licenţă;
Cunostinţe de limba engleză nivel avansat scris şi vorbit;
Studii de perfecţionare în domeniul legislaţiei muncii;
Studii de perfectionare si experieta in drept comercial;
Cunoştinţe IT de bază în Microsoft Office Word, Excel, Internet;
Cunoaşterea serviciilor şi a activităţilor comerciale ale companiei;
Cunoaşterea la nivel profesionist a legislaţiei în domeniul financiar-contabil şi fiscal;
Cunoştinţe referitoare la metode şi formule de redactare a corespondenţei oficiale;
Capacitate de concentrare analiză şi sinteză;
Echilibru emoţional;
Usurinţă în stabilirea relaţiilor interpersonale;
Capacitatea de a lua decizii şi a-şi asuma responsabilitatea;
Capacitatea de a învaţa şi de a se informa permanent;
Persevereanţă, urmarirea şi finalizarea scopului;
Etică profesionala.
Abilităţi de comunicare
Discernamânt şi capacitatea de a rezolva problemele;
Capacitatea de autoorganizare şi punctualitate;
Persoana trebuie sa fie cu mare putere de muncă în condiţii de stres, activitatea presupunând lucrări cu termene strânse, atenţie distributivă;
Trebuie sa aibă capacitatea de a lucra în echipă şi de a interacţiona eficace cu persoanele de contact externe sau din interiorul companiei;

Descrierea jobului

Acordă asistenţă, consultanţă şi reprezentare juridică clienţilor companiei pe bază contractelor încheiate, în următoarele domenii: înfiinţarea asocietăţilor comerciale/modificările de orice natură aduse statutului acestora/ dizolvarea sau suspendare acestora, cât şi în cazul fuziunilor sau divizărilor.
Acordă asistenţă, consultanţă şi reprezentarea juridică companiei în urmatoarele domenii: încheierea de contracte cu clientii si cu furnizorii companiei,
Întocmeşte oferte de contract pentru clienţii potenţiali şi pentru clienţii existenţi cărora li se propun modificarea termenilor contractelor încheiate;
Întocmeşte contracte economice cu clienţii şi cu furnizorii companiei pe baza observaţiilor şi negocierilor asupra propunerilor de contract;
Organizează evidenţa contractelor economice şi sesizează toate situaţiile în care acestea nu mai corespund cerinţelor legale sau se apropie de termenul de expirare;
Înregistrează la Registrul Comertului documentele legale pentru înfiinţarea şi modificarea actelor constitutive ale societăţilor comerciale deţinute de clienţi existenţi sau potenţiali
Întocmeşte proiecte de acte constitutive sau de acte adiţionale pentru modificarea actelor constitutive pentru clienţi pe baza contractelor încheiate de companie;
Organizează semnarea şi autentificarea actelor constitutive şi a altor documente care fac obiectul înregistrării în Registrul Comerţului;
Întocmeşte documentele premergătoare înregistrării de noi societăţi comerciale la Registrul Comerţului şi le înregistrează la organele de drept;
Urmareşte documentele pe circuitul aprobarii şi înregistrării lor în Registrul Comerţului şi rezolvă orice neconcordanţă prin modificarea documentelor înregistrate sau prin noi documente;
Primeşte de la Registrul Comerţului documentele privind înfiinţarea şi modificarea actelor constitutive ale clienţilor companiei existenţi sau potenţiali;
Participă la întalniri cu clienţii înaintea sau pe parcursul definitivării documentelor pentru înregistrarea sau modificarea actelor constitutive ale societăţilor comerciale deţinute de clienţi.
Reprezintă în faţa judecatorului delegat pe lânga Oficiul Registrul Comerţului interesele clienţilor, conform împuternicirilor primite de la aceştia în mod expres.
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.