Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Consilier Juridic în Bacau

Numele companiei:

Consilier Juridic în Bacau

Consilier Juridic


Confidenţial

Consilier Juridic


GRACEL BUSINESS SOLUTIONS

Consilier Juridic


GRUP FEROVIAR ROMAN

Consilier Juridic


Confidenţial

Consilier Juridic


Confidenţial

Consilier Juridic


C.​N.​ ROMARM S.​A.​

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Consilier Juridic


BEJA BOCANCEA SI ZASTAVNETCHI

Consilier Juridic


Gi Group Professional

Consilier Juridic


GARANTI PREST

Consilier Juridic


MILLENNIUM ASSISTANCE

Consilier juridic IA


Locuri de munca la stat

Consilier Juridic


NOVA VITA HOSPITAL

Consilier Juridic


BANCA COOPERATISTA VICTORIA BUCURESTI
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Consilier Juridic
Confidenţial
Bacau

Industrie: Banci / Servicii financiare, Comert / Retail, Energetica, Imobiliara, Productie

Tip job: Full time

Departament: Juridic

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
Suntem unul dintre cele mai importante și vizibile fonduri de investiții private de pe piața de capital din România, cu o reputație serioasă și solidă, precum și o lungă istorie de succes în domeniu. Succesul nostru se bazează pe nivelul ridicat de profesionalism și pe o echipă de profesioniști experimentați care doresc să se extindă cu noi colegi experimentați / talentați pentru a se alătura companiei noastre în rolul de

Consilier Juridic

Compania gestionează un portofoliu de active convenționale și alternative care acoperă mai multe sectoare de activitate, cum ar fi energia, finanțele și imobiliarele. Cultura noastră se bazează pe transparență, calitate, experiență dovedită și integritate ca valori de bază. Împărtășim o pasiune, un interes și o implicare egale în ceea ce privește piața financiară pentru a oferi sfaturi strategice cu privire la deciziile de investiții.

Descrierea jobului

1. Responsabilitatile functiei:
Consultanta si asistenta juridica:
asigura activitati specifice pentru
  • Consiliul de Administratie, Comitetul de Directie/Comitetul de Management si pentru directorii societatii, in realizarea sau protejarea drepturilor si intereselor legitime ale societatii.
  • Conducatorii departamentelor, departamente din cadrul societatii, persoanelor care actioneaza in executarea unui mandat acordat de catre directorii societatii sau de catre Consiliul de Administratie, in indeplinirea sarcinilor de serviciu sau a unei dispozitii exprese a directorului general sau a directorului general adjunct, pentru protejarea drepturilor si realizarea intereselor legitime al societatii, la cerere si in baza unei aprobari prealabile a conducerii.
  • Societate, in domeniul dreptului comercial; civil; penal; contraventional; dreptul muncii si securitatii sociale; contencios administrativ; proprietate intelectuala.
Asigura asistenta juridica, pentru
  • Stabilirea pretentiilor, intocmirea si sustinerea unor actiuni judiciare sau extrajudiciare ale Companiei in apararea sau protejarea intereselor legitime.
  • Intocmirea unor acte cu caracter juridic.
  • Emiterea, la cererea conducerii, de avize de legalitate privind acte juridice in care societatea este parte sau este interesata in mod direct.
  • Analizeaza, avizeaza si se asigura ca, clauzele oricarui contract angajat de Companie se incadreaza in limitele legale si prudentiale aplicabile.
Reprezentare juridica:
  • Asigura activitati de reprezentare juridica, pe baza de mandat, a drepturilor si intereselor legitime ale societatii, in fata instantelor judecatoresti sau arbitrale, a organelor de cercetare penala sau administrativa, in cadrul procedurilor de conciliere, mediere sau executare silita, a notarilor publici, precum si in fata oricaror persoane, autoritati sau organisme locale, nationale sau internationale.
Alte activitati administrative specifice:
  • Asigura tinerea evidentei litigiilor si informarea conducerii si a compartimentelor societatii cu privire la evolutia litigiilor.
  • Asigura legatura cu avocatii, birourile notariale, birourile executorilor judecatoresti, mediatori, instantele de judecata sau arbitrale, oficiile registrului comertului, oficiul de cadastru si publicitate imobiliara, operatorii arhivei electronice de garantii reale mobiliare, parchete, organe de politie, alte organe de ancheta si/sau cercetare, etc.
  • Asigura, la cerere, efectuarea de acte si operatiuni de inscriere si publicitate legala la Oficiul Registrului Comertului, la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare si redactarea documentelor specifice realizarii operatiunilor respective in limita mandatului acordat si a competentelor legale.
2. Cerintele postului:
  • Studii superioare juridice absolvite.
  • Consilier Juridic definitv, conform legii.
  • Experienta: minim 1 an de la definitivarea studiilor.
  • Mobilitate functionala mare in ceea ce priveste locul si localitatea de desfasurare a activitatii principale - posibilitatea de a desfasura activitatea curenta in alt loc decat sediul societatii (la sediul instantelor, la sediul organelor de cercetare sau de ancheta, la sediul executorilor judecatoresti, a notarilor publici, a mediatorilor, a debitorilor).
  • Dreptul de a exercita profesia de consilier juridic.
  • Respectarea obligatiilor legale specifice ale consilierului juridic. Sa nu fi suferit condamnari pentru fapte legate de activitatea desfasurata in cadrul serviciului.
3. Cunostinte/competente:
  • Cunostinte temeinice in domeniul dreptului societar&comercial, pietelor de capital, dreptului financiar-bancar, dreptului civil, dreptului muncii, drept penal, drept procesual civil si penal.
  • Capacitatea de a utiliza eficient tehnica de calcul in special Microsoft Word; Microsoft Excel; Internet Explorer; softuri speciale ale societatii.
  • Experienta in domeniul functionarii mediului economic, financiar si al pietei de capital.
  • Redactarea de acte juridice, usurinta in comunicare si utilizarea corecta a vocabularului de specialitate.
  • Utilizarea calculatorului si a mijloacelor de comunicare fax, telefon, e-mail.
4. Aptitudini, abilitati:
  • ​Sa aiba aptitudini de comunicare, de ascultare, sa fie receptiv la solicitari.
  • Sa posede aptitudini de planificare, organizare a activitatii, aptitudini decizionale.
  • Sa aiba spirit de initiativa si capacitate de invatare, deschidere catre schimbare.
  • Sa aiba tact in relatiile interumane si sa cultive relatii de munca bazate pe respect reciproc.
5. Profil candidat
  • Capacitatea de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, riguros; atent la detalii si calitate.
  • Persoana activa, energica si puternica, orientata spre munca si activism, sa aiba capacitatea de a lucra atat in echipa cat si individual.
  • Persoana echilibrata cu grad ridicat de autocontrol a starilor emotionale astfel incat acestea sa nu influenteze performantele si rezinstenta la stres.
6. Oferta noastra
Vei avea ocazia să fii proactiv, să acționezi independent, să vezi contribuția directă a muncii tale. De asemenea, compania înțelege să susțină și să recompenseze performanța fiecărui angajat datorită implicării și rezultatelor sale, precum și datorită performanței financiare a companiei, după cum urmează:
  • Pachet salarial competitiv în funcție de nivelul de experiență.
  • Bonusuri legate de performanță.
  • Stimulentele legate de performanța companiei financiare.
  • Acces la planuri de dezvoltare a instruirii.
  • Asigurare medicală privată.
  • Bilete de vacanță.
  • Bilete de masă.
  • Cadouri oferite cu ocazii speciale (Crăciun, ziua femeii etc.).
Tab Salariu
Numele companiei:
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.