Candidatul ideal – Absolvent studii superioare drept
– Legislatia specifica jocurilor de noroc precum si legislatie fiscala
– Volum ridicat de cunostinte teoretice si practice
– Cunostinte de operare PC: pachet MS Office – nivel avansat;
– Experienta relevanta pe un post similar in domeniu (minim 2 ani) constituie avantaj
– Abilitati de coordonare, planificare si organizare a timpului de lucru
– Flexibilitate in gandire si comunicare
– Capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si verifica
– Disponibilitatea la deplasari (permis categ. B)Descrierea jobului – Intocmire d
Candidatul ideal
studii superioare în domeniul juridic şi acreditare în profesie (consilier juridic definitiv înscris pe tabloul consilierilor juridici);
minim 5 ani experienţă într-un rol similar în sectorul privat în cadrul unei companii de dimensiuni medii şi/sau mari;
experienţă în reprezentarea în instanţă a angajatorului;
experienţă şi cunoştinte temeinice privind organizarea şi funcţionarea persoanelor juridice;
foarte bune cunoştinţe de utilizare Microsoft Office, program legislativ, internet;
excelente aptituni de comunicare verbală şi scrisă, organizare,relaţionare, nego
Candidatul ideal
Studii superioare juridice;
Experiența în domeniul constructiilor - constituie un avantaj;
Cunoștințe bune de operare PC (Word, Ex-cel);
Persoana organizată cu bune abilități de comunicare;
Acreditare de consilier juridic;
Capacitate de lucru în echipă;
Cunoștințe bune de limba engleza;
Descrierea jobului
Întocmirea si verificarea contractelor necesare desfășurarii activității societății;
Participarea activa la negocierea unor contracte - atunci cand este cazul;
Întocmirea documentelor prevăzute de lege în cazul modificării actelor constitutive, înreg
Candidatul ideal
studii superioare juridice;
experiență relevantă pe un post similar;
persoană ordonată, activă și dinamică;
excelente abilitați de comunicare scrisă și verbală;
putere de concentrare;
capacitate de sinteză și prioritizare a sarcinilor;
capacitate de a identifica probleme/soluții;
onestitate, capacitate de adaptare la specificul situațional.
Descrierea jobului
asigurarea desfășurării activității firmei în conformitate cu normele legale;
consilierea departamentelor și a conducerii acestora sub aspect juridic;
acordarea consultanței juridice și avizarea c
Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, judeul Arge
Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, județul Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante de consilier juridic, gradul IA la Biroul juridic.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului E
Centrul Teritorial Veterinar Sector 2, Bucureşti organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de consilier juridic S, grad IA, la Biroul Juridic – Resurse Umane.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelo
Candidatul ideal
Studii superioare juridice
Experienta relevanta in domeniu
Cunostinte bune de operare PC
Persoana organizata cu excelente abilitati de comunicare
Capacitate de lucru in echipa
Implicare personala, initiativa si creativitate.
Descrierea jobului
Intocmirea, redactarea, supervizarea si gestionarea de contracte comerciale
Reprezentare companiei în fața diverselor organisme/ instanțe sau parteneri desemnați
Consiliaza si ofera suport si solutii legale departamentelor societatii
Relationare continua cu departamentele interne
Monitorizarea legislației relevan
Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu examen de licenta - Facultatea de drept, specializarea stiinte juridice;
Cunostinte legate de legislalatie in domeniul achizitiilor publice, priecte fonduri europene, legislatie comerciala;
Foarte bune competente de operare PC, pachet Office (Word, Excel, Power Point);
utlook, navigare internet;
Permis de conducere categ B;
Atitudine pozitiva, echilibrata si rezistenta la stres;
Persoana organizata, receptiva, onesta, cu bune abilitati de comunicare si promptitudine in rezolvarea sarcinilor de serviciu;Descrierea jobului Participa sau elabo
Candidatul ideal Cerinţe pentru ocuparea postului:
Pregătire de specialitate: Licenţiat în Ştiinţe Juridice
Cunoștinte de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): cunoștinte bune operare PC
Limba engleză - nivel avansat
Vechime în funcţie: experienţă minim 5 ani în funcția de consilier juridic
Cunoașterea legislației civile și procesual civile, a achizițiilor publice, a dreptului muncii și a dispozițiilor legale din domeniul cercetării-dezvoltării
Atenție sporită la detalii
Fire meticuloasă, responsabilă, ordonată.
Descrierea jobului Descrierea jobului:
Asig
Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, cu experienta, o persoana determinata si implicata in ceea ce face. Candidatul ideal trebuie sa fie punctual, sa aiba un mindset deschis, orientat spre solutii, colaborativ si usor adaptabil la orice situatie.
Trebuia sa ii faca placere sa participe activ in activitatea companiei, sa vina cu sfaturi juridice si solutii pe domeniul legal. Suntem in cautarea unui om dedicat, gata sa puna umarul la cresterea companiei noastre.Descrierea jobului Cerinte:
Studii superioare juridice
Experienta în domeniu juridic de minim 3 ani
Experienta min
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal Studii superioare juridice
Experienta de min. 1 ani intr-o pozitie similara
Cunostinte solide in domeniul dreptului civil, comercial si societar
Abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza;
Bune cunostinte de operare PC, pachet Office
Permis conducere categ.BDescrierea jobului Asigura consultanta juridica tuturor departamentelor din cadrul companiei;
Reprezinta interesele societatii in fata autoritatilor sau in fata altor organe administrative sau private;
Intocmeste documentatia pentru obtinerea avizelor, autorizatiilor si certificatelor necesare activita
RESPONSABILITATI REDACTAREA ACTELOR SPECIFICE PROCEDURILOR DE EXECUTARE SILITA,CORESPONDENTA, ARHIVA,COMUNICAREA ACTELOR,RELATII CU INSTITUTIILE PARTENERE, ETC CERINTE STUDII JURIDICE, LICENTIAT DREPT DESCRIEREA FIRMEI BIROU DE EXECUTORI JUDECATORESTI
Scurta descriere a companieiGrawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie. Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.Vino și tu în echipa n
Angajari: Consilier juridic (Bucuresti)Asociatia JRS Romania angajeaza CONSILIER JURIDIC in orasul BucurestiTip job: 8h/zi; 40h/saptamana (perioada de proba min. 30 zile)Locul muncii: BucurestiProiect: Border Management and Protection of Asylum-Seekers in Romania finantat de Inaltul Comisariat ONU pentru refugiati - reprezentanta in Romania Durata proiect: 01.01.2 (cu posibilitatea continuarii)Principalele atributii: efectueaza vizite de monitorizare in zone selectate de frontiera aflate in competenta ITPF-urilor, conform planificarii sau la nevoie/solicitare (cel putin doua vizite/luna)
Candidatul ideal Cerinte obligatorii :
- Absolvent/a facultatea de drept,promotia 2020
-Abilitati de tehnoredactare
-Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional
-Bun cunoscator Microsoft Office
-Punctualitate,integritate,responsabilitate,atitudine proactiva
-Atentie sporita la detaliiDescrierea jobului Activitatea se va desfăşura la sediul biroului şi va consta în primirea si sortarea corespondentei, pregatirea si trimiterea corespondentei, indosarierea documentelor, pregatirea si formarea dosarelor de executare silita, redactare documente, preluare apeluri telefonice.
Candidatul ideal
Experienta in cadrul unui Birou de Executori Judecatoresti este obligatorie.
Absolvent si licentiat al Facultatii dе Drept;
Cunoasterea legislatiei specifice domeniului executarii silite:
Cunostinte dе operare PC, in special a pachetului Microsoft Office;
Atitudine pozitiva, optimist, dispus sa invete si sa se dezvolte profesional;
Abilitati dе organizare si planificare, atentie la detalii si capacitate dе analiza a informatiilor;
Descrierea jobului
Gеstionаreа portofoliului de dosаre еxecutionale аtribuite;
Intocmirea si rеdactаreа аctеlor dе еxecutare sili
Candidatul ideal Regia Autonoma MONETARIA STATULUI organizeaza selectie pentru ocuparea postului de consilier juridic cu contract individual de munca pe durata nedeterminata.
Pentru a ocupa postul de consilier juridic va rugam sa trimiteti in perioada 25.02.2021- 09.03.2021 (inclusiv), pe adresa de email: angajari@monetariastatului.ro, urmatoarele documente:
1. Curriculum Vitae;
2. Copie a actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea;
3. Copii ale documentelor care să ateste studiile absolvite și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări/perfecționăr
Descrierea jobului Noi suntem:
Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
Nu vindem doar produse, cream experiente.
Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.
Ce facem noi pentru tine:
- Oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire
Candidatul ideal
Studii superioare juridice
Experiența în domeniul constructiilor constituie un avantaj
Cunoștințe bune de limba engleză
Cunoștințe bune de operare PC (Word, Ex-cel)
Persoana organizată cu bune abilități de comunicare
Acreditare de consilier juridic
Capacitate de lucru în echipă
Descrierea jobului
Întocmirea si verificarea contractelor necesare desfășurarii activității societății; participarea activa la negocieri atunci cand este cazul
Întocmirea documentelor prevăzute de lege în cazul modificării actelor constitutive; întreprinderea tuturor acțiunilor nece
Spitalul Orășenesc Hârșova, județul Constanța organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de consilier juridic la care au acces persoane fizice care întrunesc cumulativ următoarele condiții specifice: studii superioare (drept); vechimea în specialitate nu este obligatorie.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor st
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Industrie: Administratie / Sector Public, Drept, Arta / Entertainment, Educatie / Training, Media / Internet
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență: Mid-Level (2-5 ani)
Candidatul ideal – Absolvent studii superioare drept
– Legislatia specifica jocurilor de noroc precum si legislatie fiscala
– Volum ridicat de cunostinte teoretice si practice
– Cunostinte de operare PC: pachet MS Office – nivel avansat;
– Experienta relevanta pe un post similar in domeniu (minim 2 ani) constituie avantaj
– Abilitati de coordonare, planificare si organizare a timpului de lucru
– Flexibilitate in gandire si comunicare
– Capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si verifica
– Disponibilitatea la deplasari (permis categ. B)
Descrierea jobului
– Intocmire dosare autorizare in domeniul jocurilor de noroc;
– Evidenta miscarii slot-machine la punctele de lucru;
– Pregatirea si inregistrarea documentatiei pentru deschiderea noilor locatii;
– Evidenta puncte de lucru;
– Urmarirea documentelor si colaborarea cu operatorii din tara;
– Reprezentarea firmei în relatiile cu institutiile abilitate in domeniu
– Centralizarea si emiterea rapoartelor de activitate si evidentele specifice postului;
– Activitati de arhivare fizica si electronica, scanare si amplasare in arhiva fizica;
Oferta
– Salariu motivant
– Mediu de lucru profesionist si dinamic intr-o firma in dezvoltare
– Conditii de lucru ideale la sediu propriu din Brasovlui;
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.