Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

222 Locuri de Munca Consilier Vanzari in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

222 Locuri de Munca Consilier Vanzari in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Achizitor


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 7000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii sau superioare-Gandire analitica, idei de imbunatatire continua-Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii-Experienta pe un post similar-Cunostinte tehnice-Cunostinte bune de limba engleza Beneficii:- Salariu competitiv-Tichete de masa-Asigurare medicala- Oportunitati de dezvoltare profesionala Responsabilități:-Are rolul de a asigura in permanenta companiei necesarul de marfuri, materii prime, servicii comandate- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori, negocierea contractelor de furnizare-Intocmire comenzi catre furnizori-Urmareste termenele de livrare-Organizeaza transportul de materiale-Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale-Verifica preturile de achizitie-Participa la targuri. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Specialist marketing si vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:-Diplomă de licență- Experiență într-o poziție de specialist în marketing/vanzari; -Experiență în planificarea și implementarea de campanii de promovare, vânzări etc; Descrierea jobului:-Activități specifice de marketing și comunicare-Propunerea și implementarea ideilor, conceptelor și instrumentelor de marketing pentru promovarea serviciilor, creșterea notorietății și atragerea de noi clienți; - Menținerea comunicării cu clienții și atragerea de noi clienți, relaționarea cu partenerii de business; -Realizarea rapoartelor de vânzări și a altor tipuri de rapoarte;- Implementarea diverselor promoții; - Monitorizarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor și a rezultatelor obținute. Beneficii:-Salariu fix si comision-Tichete de masa-Asigurare medicala-Oportunitatea de a lucra într-un mediu plăcut, într-o companie în plină dezvoltare; -Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional.
Clarismart Consulting SRL

Reprezentant vanzari/​Casier pariuri Stanleybet Timisoara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 2900 LEI pe lună
Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine.Ce trebuie sa faci?        Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;        Să ai studii medii finalizate;        Să te descurci cu calculatorul;        Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.Ce trebuie sa stii?        Vei opera intr un sistem specific de pariere;        Vei emite si vei valida tichetele de pariere;        Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile;        Vei gestiona zilnic incasarile.Ce iti oferim?    &
Stanleybet

Referent vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Cerinte:- Studii superioare- Experienta in domeniul vanzarilor- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de-Bonus lunar Responsabilități:- Desfasoara activitati de vanzare in cadrul companiei: case, blocuri, terenuri, hale;- Intampina clientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia;- Identifica nevoile clientului si-i propune acestuia solutii potrivite;- Programeaza si /sau reprogrameaza diverse intalniri;- Contribuie la atingerea obiectivelor si targetelor de vanzari . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Reprezentant vanzari B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 5000 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza Reprezentant vanzari B2B pentru companie de telecomunicatii din Timisoara Responsabilitati:- indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare- dezvoltarea portofoliului de clienti- indeplinirea rapoartelor de activitate-deplasare in aria judetului Timis Candidat ideal:- studii tehnice profil telecomunicatii/calculatoare sau similar, constituie avantaj- intelegerea tehnologiei networking, tehnologia informatiei, securitate cibernetica -cunoasterea limbii engleze. Beneficii:-salariu fix+ comision din vanzari-autoturism de serviciu, telefon si laptop SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Reprezentant Vanzari/​consultant Vanzari Magazin - Timisoara


Candidatul ideal - sa aiba o atitudine pozitiva si sa fie deschis provocarilor- sa indrageasca sportul si sa il practice (chiar si la nivel de amator)- sa detina bune abilitati de comunicare verbala- sa fie familiarizat cu utilizarea calculatorului- experienta in retailul de articole sportive reprezinta un avantaj- sa fie altfel :)Beneficii tichete de masa program flexibil discount personalizat pentru produsele comercializate de companie* Daca esti sportiv profesionist insa ti-e teama ca programul nu iti permite sa faci parte din echipa noastra, te incurajam sa aplici. Nu ai fi singurul in situatia aceasta si impreuna putem gasi o solutie.Descrierea jobului - sa ofere suport si consiliere pre-vanzare si post-vanzare- sa receptioneze produsele in gestiunea magazinului si sa le expuna la raft- sa actualizeze constat preturile conform diverselor campanii- sa contribuie activ la dezvoltarea si imbunatatirea fluxurilor de vanzare- sa participe la inventarele periodice- sa aiba idei si sa fi
SPORT GURU S.​A.​

Agent Vanzari-merchandiser


Candidatul ideal Experiență de minim 2 ani în vânzări / mercantizare, de preferat categorii de produse cosmetice; Cunoaște piața din zona alocată (TT si IKA); Deține abilități excelente de comunicare și de negociere; Persoană responsabilă și capabilă să respecte procedurile de lucru; Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate; Posesor carnet auto categoria B; Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată.Descrierea jobului Merchandiser: Vei juca un rol esențial în cadrul companiei, asigurandu-te de existenta la raft a produselor si a testerelor din portofoliu, de comunicarea cu reprezentantii din filialele arondate si de transmiterea situatiilor gasite in teren, de creerea unei o imagini favorabile pentru companie in relatia cu clientii.Agent vanzari : Pentru acest rol vei gestiona și dezvolta vânzările în zona alocată, concentrându-te pe comerțul Tradițional. Responsabilitățile tale vor include prezentarea și promovarea produselor companiei noastr
LOXAN ATRAKTIVE SRL

Agent Vanzari-telesales- Reprezentant Vanzari (prin Telefon)


Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA DE VANZARI PRIN TELEFON! Cautam colegi pe care sa-i ajutam sa-si puna la incercare si sa-si depaseasca asteptarile!Daca ti-am starnit curiozitatea hai sa-ti spunem cum sunt oamenii din echipa noastra: Comunica cu placere si usurinta; Au capacitatea de analiza si sinteza, isi urmaresc obiectivele pe termen mediu si lung; Indiferent de provocari se bazeaza mereu pe puterea echipei; Competitia cea mai apriga e cu ei insisi; Nu accepta cu usurinta refuzurile; Au o permanenta dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Contactarea telefonica a potentialilor clienti persoane juridice (companii medii sau mari si institutii publice) si promovarea produselor si serviciilor Echo Plus; Identificarea nevoilor clientilor si gasirea unei solutii personalizate; Negocierea si inchiderea vanzarii; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu, preluarea comenzilor recurente si extinderea categoriilor de produse pe care le ofertam clientilor nostri; Atingere
ECHO PLUS SRL

Asistent Vanzari Jysk Aristide Demetriade


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Reprezentant Vanzari Prin Telefon


Candidatul ideal Ești o persoană ambițioasă și nu renunți usor. Poate chiar încăpățânată… Când obții ce vrei, dorești mai mult.Eșecurile te motivează. Și îți garantăm că vor fi și esecuri.Poți și vrei să înveți lucruri noi.Vorbești mult, poți învăța să negociezi și să oferi soluții, deci știi și să asculți și să întrebi.Nu dorești doar să primești bani, ci ai mândria de a-i câștiga. De asemeni apreciezi că toți banii sunt plătiți legal și nu la “negru”.Dezvoltarea profesională este importantă pentru tine.Descrierea jobului Job-ul înseamnă vânzarea de consumabile pentru imprimante, produse de birotică și papetărie către clienții din toată țara. Procesul de vânzare se desfasoară exclusiv prin telefon, doar de la sediul companiei. Este un job de birou și NU există deplasări la sediile clienților noștri. Pe scurt trebuie: să contactezi telefonic clienții; să promovezi produsele noastre; să identifici nevoile clienților; să închizi vânzarea și să menții relația cu acei clienți;Beneficii:Tra
EVO SPRINT SRL

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Iulius Town


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre ca Asistent Vanzari ! Daca ești in cautarea unei cariere in retail, iti place sa lucrezi aproape de oameni si cauti noi provocari, Madhouse. este locul pentru tine!Cerințe Comune:Experiență anterioară în domeniul retail, preferabil în modă de tip streetwear.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Orientare către clienți, cu o atitudine proactivă și orientată spre rezultate.Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și receptiv la schimbare.Descrierea jobului Suntem în căutarea unor profesioniști entuziaști și dedicați pentru a se alătura echipei noastre în calitate de:Asistent VanzariResponsabil pentru interactionarea intr-un mod prietenos cu toate persoanele care viziteaza magazinul.Aplicarea strategiilor de vânzare pentru a atinge și depăși obiectivele stabilite.Coordonarea cu ceilalti membri ai echipei pentru a oferi clientilor o experiența de cumpărături excepționala.Ce Oferim:Oportunități de avansare în cadrul c
ZOMA ENTERPRISES INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Timisoara


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• locatia job-ului: Iulius Town• bonusuri de performanță;• mediu de luc
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Consultant Vanzari- Showroom Timisoara Sagului


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom Timisoara SaguluiȘtii că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune:
EMAG

Asistent Vanzari Timisoara Calea Buziasului


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Esti super zambaret si prietenos, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Esti entuziasmat si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de re
JYSK ROMÂNIA SRL

Consultant Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. Studiile superioare juridice absolvite cu diplomă de licență constituie un avantaj; Specializare acreditată în domeniul achiziţiilor publice (certificat de absolvire curs Expert achiziții publice, cod COR 242116); Vechime de minim 5 ani în domeniul studiilor superioare. Experiența în domeniul achizițiilor publice de produse, servicii și lucrări constituie un avantaj; Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu; Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office – nivel mediu; Bune competențe de redactare; Capacitatea de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse; Capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, capacitate bună de comunicare, seriozitate, punctualitate, corectitudine; Respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări, cu respectarea prevederilor Leg
AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA A REGIUNII VEST

Visual Merchandiser Manager


Candidatul ideal VMM - Visual Merchandiser ManagerDescrierea jobului VMM
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Buyer Indirect - Wd182071


Candidatul ideal The experience we’re looking to add to our team:• Typically requires a Bachelor’s Degree;• Typically requires a minimum of 2 to 4 years of procurement experience;• Use of the following tools may be required: Office Skills, comprehensive vision, strategic thinking, drive for continuous improvement, project level thinking, positive attitude, proactive, contributing attitude;• A sense of control, good communication skills, precision, good team work, business mindset, defined personality, integrity;• English language skills.Descrierea jobului Job SummaryThe Buyer Indirect will be based in Timisoara reporting to the Indirect Purchasing & Contract ManagerThis role will be coordinating activities involved with procuring indirect materials.What a typical day looks like:• You will use different forms of caring- e-auction, sealed, open care;• Procurement of non-standard materials on aQuire basis;• Ongoing and close participation with cross-functional teams, the global IP team an
FLEXTRONICS ROMÂNIA SRL

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Competențele tale Studii superioare finalizate în domeniul Construcțiilor Certificat de Expert Achiziții Publice Experiență de minim 3 ani în utilizarea SEAP (www.e-licitație.ro) Experiență de minim 3 ani în pregătirea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziție publică pentru autoritățile contractante Cunoașterea legislației naționale aplicabilă în domeniul achizițiilor publice Cunoștințe medii de limba engleză Abilitați organizatorice, interrelationare și rezolvarea situațiilor problematice Capacitatea de a gestiona sarcini multiple Asumarea responsabilităților Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă Capacitatea de analiză și sinteză a informațiilorDescrierea jobului Responsabilităţile tale Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de c
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1679 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Back-office/​ Vanzari/​ Customer Sales


Candidatul ideal Esti candidata/ul ideal pentru noi daca ai urmatoarele calitati:Ai cunostinte avansate in PC ( pachet MS Office, internet, e-mail,etc).Ai cunostinte de limba engleza ( nivel mediu).Ai experienta in pozitii de vanzari, logistica, achizitii sau contabilitate.Ai abilitati de comunicare excelente si putere de convingere.Te adaptezi usor si “te mulezi” pe cerintele jobului si esti pro activ in rezolvarea eventualelor probleme.Iti place sa lucrezi sub presiune ( sa rezolvi mai multe tasck-uri simultan, sa te incadrezi intr-un interval de timp prestabilit).Daca toate cele de mai sus iti sunt cunoscute, atunci hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Ofera suport general pentru celelalte departamente, raspunde la solicitarile colegilor.Intocmeste documentele necesare solicitariilor.Preia si prelucreaza comenziile telefonic si prin e-mail.Factureaza comenziile primite.Mentine comunicarea/colaborarea in permanenta cu depozitul in vederea pregatirii si livrarii marfii la timp,Comun
INOX METAL SSR SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 222 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.