Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar


Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar - Asigurari de Sanatate, Viata si Pensii Private in cadrul unei Multinationale de Top.Ce cautam? Persoane comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil.CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat.Ce iti oferim?Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil.Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare.Contract de colaborareCe inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar?- indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor- sa mentii legatura continua cu
Multinationala

Media netă estimată pe baza celor 121 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Consultant Financiar - Asigurări (venit între 2000-12000 Ron)


#Multinațională de top din domeniul asigurărilor, cu experiență de peste 27 de ani pe piața din România, recrutează consultant financiar în Bacău! Oferim o gamă extinsă de soluții financiare personalizate adaptate nevoilor fiecărui potențial client. De ce tu ești sociabil și responsabil comunici ușor și ești orientat spre rezultate îți dorești să-ți dezvolți o carieră și un bussines propriu într-un domeniu în plină expansiune ai experiență în vânzări (nu este condiție eliminatorie) știi că pentru a avea succes este nevoie să îți asumi responsabilități De ce noi iți oferim cel mai bun program de pregătire și training în domeniu te bucuri de susținerea și feedbackul managerului pe toată perioada activităților tale pentru a pune în practică cele învățate ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă ești implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim și sigur. Ce îți oferim? un med
-
Vezi alte joburi relevante

Operatori confectioneri fara experienta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3400 până la 4050 LEI pe lună
Daca iti cauti un loc de munca, dar nu ai experienta, PROFESIONAL LEASING recruteaza Operatori Confectioneri, fara experienta Salariu lunar peste media pieteiTichete de masa in valoare de 35 lei / zi lucrataTichete cadou de sarbatoriTransport asiguratFacilitati pentru masa de pranzBonus de loialitateProgram de lucru in 2 schimburiOportunitati de crestere si dezvoltare profesionala
ASV SERVICE A PLUS SRL

Economist Junior


Candidatul ideal Esti proaspat absolvent, la inceput de drum si iti doresti o cariera in domeniul financiar / contabil? Vrei sa beneficiezi de un mediu de lucru dinamic si placut ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa motivata si eficienta ?Iata o OPORTUNITATE excelenta pentru tine ! Trimite-ne acum APLICATIA TA pentru aceasta pozitie. Suntem nerabdatori sa te cunoastem si sa te avem alaturi de noi !Cerințe: Minim 1 an experienta anterioara pe un post similar Cunostinte medii de Excel Abilitati analitice si organizatorice, atentie la detalii Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona simultan mai multe procese de salarizare Capacitatea de a rezolva autonom diversele situatii neprevazute Cunostinte solide in domeniul legislatiei de salarizare in vigoare Experienta in programul SAP constitue un avantaj Studii superioare profil economic / contabilitateDescrierea jobului Responsabilitati: Întocmirea și verificarea documentelor contabile (facturi, chitanțe, borderouri etc.). Înregistrarea
INDUSTRIES YIELD SRL

Media netă estimată pe baza celor 2376 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Introducere,​ Validare Date Bacau


Candidatul ideal Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte operare PC (Word, Excel, CRM / ERP) Persoana atenta la detalii si Responsabila Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa O buna organizare in efectuarea taskurilor de lucru.Descrierea jobului Descrierea jobului Inregistreaza in sistemul informatic facturile de la furnizori interni si externi(intracomunitare,extracomunitare,DVI si NIR) Verificarea ,indosarierea si arhivarea documentelor contabile prelucrate. Verifica conformitatea datelor prelucrate/ introduse in baza de date cu cele din documente. Ofera suport in realizarea activitatilor din cadrul departamentului financiar-contabil.Ce oferim: Suport in instruirea necesara pentru informatiile noi Avem rabdare pentru intelegerea si indeplinirea cat mai corecta a sarcinilor de lucru, a persoanei nou venita in echipa. Prime de sarbatori legale Oportunitati de promovare Mediu de lucru placut Program de lucru de Luni pana Vineri – 08.00-17.00
IDEAL FEROLUC SRL

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Operator Introducere Si Validare Date,​facturare


Candidatul ideal  Persoana cu bune abilitati de organizare, comunicare si planificare; Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office .Descrierea jobului  selectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculator; preia datele de pe documentele/mediile primare şi le introduce în calculator; Centralizeaza contractele si urmareste valabilitatea acestora; efectuează prelucrarea primară a datelor introduse, validează și transpune datele pe suport electronic; Comunică eficient cu beneficiarii, analiştii, programatorii, ceilalţi specialişti IT, precum şi cu persoanele din structurile ierarhice de conducere ale organizaţiei; Urmareste trasabilitatea facturilor fiscale si se asigura ca acestea au fost transmise si receptionate; Intocmeste, actualizeaza si verifica situatii centralizatoare cu furnizorii; Intocmeste pontajul personalului; Centralizeaza concediile personalului; Colaboreaza cu departamentul financiar central;
DEMECO SRL

Operatori Sali De Jocuri Bacau


Candidatul ideal Angajam operator/operatoare sală/slot attendant pentru locațiile din BacauCandidatul ideal ar trebui să corespundă următoarelor cerințe:• absolvent de studii medii;• aptitudini de comunicare excelente;• claritate în exprimare;• capacitate de a învăța rapid;• atenție distributivă și atenție la detalii;• atitudine orientată către client;• seriozitate și spirit de echipă;• aspect fizic plăcut, îngrijit;• disponibilitate pentru program de lucru în ture;• experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile tale?• Zâmbetul;• Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc;• Promovarea campaniilor și evenimentelor desfășurate în locații• Efectuarea plăților către clienți;• Crearea și menținerea unui ambient plăcut pentru clienți.Care sunt beneficiile?• Posibilitatea unui start promițător al carierei într-un mediu profesional;• Condiții de muncă deosebite alături de o echipă tânără și dinamic
NOBLEPIAGIO SRL

Operator Date Gestiune Stocuri - Sap


Candidatul ideal Ceilalți îți spun să “stai in banca ta” și să “nu faci valuri”!Ceilalți îți spun să ramai cu picioarele pe pământ''. Să urmezi ,,cărări bătătorite''. Să taci.Noi te învățăm “să-ți croiești” cariera in Barrier si te incurajam sa explorezi propriul drum profesional!Noi te sprijinim să “ieși din rând'' și să lucrezi în ritmul tău .Să visezi mai mult la viitorul tău.Să îți urmezi pasiunea.Barrier este lider in piata de usi si ferestre, oferind clientilor sai solutii de calitate, eficiente energetic si care contribuie la conservarea mediului inconjurator.Vrei sa te alaturi unei echipe de profesionisti care ofera o experienta remarcabila clientilor sai?Daca ai: Cunostinte operare MS Office ( Excel – nivel mediu) Cunostinte de operare ERP - SAP (constituie avantaj) Cunostinte de contabilitate primara Experienta relevanta in domeniu si in lucru cu stocurile de minim - 2 ani Abilitati de comunicare, organizare, planificare, rezolvarea problemelor si luar
BARRIER S.​R.​L.​

Retail Delivery Consultant - Showroom Bacau


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce co
EMAG

Consultant Vanzari Zoomania Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Operatori Back Office- Con Italiano,​ Bacau


Candidatul ideal Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate ora
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Operator Receptie Marfa (depozit Bacau)


Candidatul ideal Căutăm colegi veseli, motivați și dornici să se dezvolte într-o companie de renume și care este în continuă expansiune în România, Aurora Multimarket.Dacă îți place să ai lucrurile în ordine și să fii în permanentă mișcare, atunci te așteptăm să fii parte din echipa Aurora Multimarket – depozit Bacău.Cerințe: Cunoștinte de utilizare PC; Seriozitate și punctualitate; Capacitate organizatorică și putere de concentrare; Abilități de comunicare, lucru în echipă și atenție la detalii;Descrierea jobului Descrierea jobului: Confirmă comenzile primite sau de expediat; Verifică documentele de însoțire marfă; Întocmește documentele de însoțire marfă: avize, proforme, declarații de conformitate, etc; Întocmește etichetele pentru intrări/livrări marfă; Raportează ieșiri și intrări marfă; Raportează diferențele sau distrugerile în momentul recepției de marfă; Respectă și îndeplinește sarcinile încredințate de șeful de depozit.Beneficii: Salariu fix; Bonus de performanță; Tichete de
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Echipamente Smt


Candidatul ideal Vino in echipa noastra si te premiem cu 1000 de lei la primul salariu​​ Studii tehnice, Cunostintele de electronica si experienta pe linii de asamblare constituie un avantaj Capacitate dezvoltată de analiza si gestionare a sarcinilor Riguros in respectarea procedurilor de lucru Atentie la detalii Motivatie pentru a invata lucruri noi intr-un mediu dinamic si provocator unde este instruit si spijinit in dezvoltarea profesionala Are bune abilitati de comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitati Operare echipamente de plantare a componentelor SMD prin tehnologia SMT pe placile electronice Inspectia calitatii lucrărilor efectuate Semnalarea neconformităţilor constatate privind procesele, produsele cu care vine în contact prin sarcinile de lucruBeneficii: Bonus de performanta, acordat trimestrial Tichete de masa Tichete cadou (Paste, Craciun, zi de nastere etc.) Asigurare medicala si asigurare de viata Voucher de vacanta Decontare transport public intrau
A-E ELECTRONICS S.​A.​

Operator Cnc In Prelucrarea Sticlei


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în operarea echipamentelor CNC- Cunoștințe solide de operare a PC-ului- Competențe avansate în utilizarea software-urilor CAD- Limba engleză - nivel conversaționalDescrierea jobului Responsabilități:- Operarea echipamentului CNC pentru prelucrarea sticlei- Utilizarea software-urilor CAD pentru programarea și optimizarea proceselor- Asigurarea calității produselor finiteBeneficii:- Mediu de lucru stimulant și inovator- Oportunități de dezvoltare profesională- Pachet salarial competitiv- Asigurare Medicală Privată- Bonusuri de Performanță- Prime de Sărbători (Paște și Crăciun)Alăturați-vă echipei noastre și fiți parte dintr-o companie dedicată excelenței în prelucrarea sticlei!
SAMI PREST SERV SRL

Operator Cnc în Prelucrarea Sticlei


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în operarea echipamentelor CNC- Cunoștințe solide de operare a PC-ului- Competențe avansate în utilizarea software-urilor CAD- Limba engleză - nivel conversaționalDescrierea jobului Responsabilități:- Operarea echipamentului CNC pentru prelucrarea sticlei- Utilizarea software-urilor CAD pentru programarea și optimizarea proceselor- Asigurarea calității produselor finiteBeneficii:- Mediu de lucru stimulant și inovator- Oportunități de dezvoltare profesională- Pachet salarial competitiv- Asigurare Medicală Privată- Bonusuri de Performanță- Prime de Sărbători (Paște și Crăciun)Alăturați-vă echipei noastre și fiți parte dintr-o companie dedicată excelenței în prelucrarea sticlei!
SAMI PREST SERV SRL

Economist Accounts Payable


Candidatul ideal Studii superioare finalizate- domeniul economic;Limba engleza: nivel mediu scris si vorbit;Cunostinte IT (Ms-Office);Gestionarea in siguranta a proceselor contabile in SAP Financial Accounting (SAP FI), Material Management (SAP MM), reprezinta un plus;Cunostinte de operare in programul de contabilitate Mentor reprezinta un avantaj;Abilitati de organizare si de gestionare a timpului;Abilitati de comunicare si spirit de echipa;Descrierea jobului Indeplineste sarcini profesionale de contabilitate, care implica revizuirea documentelor sursa utilizate pentru contabilitate, tinerea registrelor sau a altor evidente si intocmirea rapoartelor financiare periodice si specifice in conformitate cu standardele contabile si procedurile interne; Verifica daca documentele contabile aferente Accounts Payable sunt conform cerintelor legale, procedurilor interne si rezolva neconcordantele; Inregistreaza date contabile folosind sistemul SAP, date aferente domeniului de responsabilitate Ac
VIMERCATI EAST EUROPE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.