Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultanta Financiara


Candidatul ideal Este o persoană dornică de dezvoltare atât profesională cât și personală. Urmărim skill-urile existente dar și dezvoltarea de noi abilități necesare activității precum:- abilități excelente de comunicare- atitudine pozitivă, inițiative, conștiinciozitate- capacitatea de adaptare la lucruri noi- capacitatea de a lucra în echipă- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide- abilități de vânzări și negociere- cunoștiințe în domeniul psihologiei și a relațiilor cu cliențiiDescrierea jobului Activitatea presupune discuții cu clienții 1 la 1 și găsirea celor mai potrivite concepte financiare în funcție de nevoile și dorințele acestora.Consultantul ajută clientul prin crearea de strategii pentru protejarea veniturilor, bunurilor, sa economisească sau să investească, astfel încât să aibă mereu resurse financiare și venituri pasive.Posibilitatea de avansare si de coordonarea unei echipe de vânzariBENEFICII:- program flexibil(remote)- desfașurarea unei activități independente
RADU CONFINANCE S.​R.​L.​

Consultant Financiar: Bucuresti


Candidatul ideal Echipa Oney cauta coleg/a dornic/a sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitia de Consultant Financiar in orasul Bucuresti. Birourile noastre se afla in incinta magazinelor Leroy Merlin si Auchan.Locatiile in care recrutam sunt: - Leroy Merlin Pallady- Leroy Merlin Colloseum- Leroy Merlin Alexandriei- Auchan Titan- Auchan Militari- Auchan Drumul Taberei Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale. Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office Esti atent/a la detalii Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile? Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum
ONEY FINANCES SRL

Consultant Financiar - Bucuresti


Candidatul ideal Ne asteptăm să deții:- Experientă in domeniul financiar, dar căutam și colegi noi fără experiență dispuși să muncească, sa învețe, să fie ambițioși și să își dorească să aibă succes- Cunoștințe MS Office (Word, Excel)- Atitudine proactivă orientată către clienți, fire analitică, abilități bune de comunicare și negociere- Capacitate bună de organizare și prioritizare a sarcinilor- Disponibilitate, seriozitate, integritate.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI- Oferă consultanță financiară personalizată și soluții adaptate nevoilor și obiectivelor clienților noștri- Monitorizează piața financiară și tendințele acesteia, pentru a oferi clienților informații actualizate și oferte competitive de creditare- Consiliază clienții în ceea ce privește planificarea financiară și structurarea creditelor- Construiește și menține relațiile cu clienții existenți și dezvoltă relații noi de afaceri.BENEFICII- Acces la know-how în cadrul companiei noastre- Flexibilitate și productivitate p
SVN ROMANIA

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar Nn Asigurări S.​a.​


Candidatul ideal • Ești sociabil, responsabil și îți place să cunoști oameni noi?• Știi ca rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, pereseverenta și determinare?• Ești orientat către rezultat și succes?• Ai abilități de leadership și comunicare?• Îți dorești o carieră de succes?Descrierea jobului Ce trebuie să faci?- Învață cum să identifici nevoile financiare ale oamenilor;- Oferă consiliere personalizată despre produsele noastre, cum ar fi asigurările de viață și pensiile private;- Fii creativ și găsește moduri noi de a ajunge la potențiali clienți;- Construiește relații puternice cu oamenii și ajută-i să ia decizii financiare înțelepte;Ce obții?- O echipă prietenoasă și sprijin constant în dezvoltarea ta;- Oportunități de formare specializată pentru a-ți perfecționa abilitățile;- Bonusuri și comisioane atractive pentru eforturile tale. Să fii Consultant Financiar la NN înseamnă să fii parte din ceva mai mare, să înveți și să crești în fiecare zi și să aduci o schimb
BURLACU M.​ MARIUS - AGENT DE ASIGURARI

Consultant Financiar


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: minim diplomă de Bacalaureat, studii superioare în curs sau finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Abilități analitice: Abilități bune de analiză și interpretare a datelor financiare.🔹Abilități de comunicare: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.🔹Abilități de lucru în echipă: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă și de a contribui la succesul colectiv. Responsabilitati Activitatea de consultant financiar se desfășoară pe două fronturi distincte: planificarea obiectivelor și consultanța propriu-zisă, care implică intermedierea serviciilor disponibile pe piață. Partea de planificare presupune identificarea și cuantificarea situației actuale și a obiectivelor financiare ale individului sau familiei.Acest lucru ne
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Internship - Consultant Financiar


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: minim diplomă de Bacalaureat, studii superioare în curs sau finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Abilități analitice: Abilități bune de analiză și interpretare a datelor financiare.🔹Abilități de comunicare: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.🔹Abilități de lucru în echipă: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă și de a contribui la succesul colectiv. Responsabilitati În timpul stagiului nostru de internship în domeniul consultanței financiare, ne vom focusa pe două lucruri principale: vei asista oamenii să-și facă planuri pentru viitorul lor financiar și vei învăța cum să le oferi consultanță financiară personală.Prima parte presupune să-i ajutăm pe oameni să-și înțeleagă situația financiară actuală și să-și
PROSPERA CONSULTING

Consultant financiar junior (Junior financial consultant)


Scurta descriere a companiei În calitate de consultant financiar OVB, te poți aștepta la o zi de lucru flexibilă, la o remunerație în funcție de performanță și la oportunități de dezvoltare continuă. Cerinte Esti ambitios, independent, iti place sa ajuti si iti este usor sa vorbesti cu oamenii din jurul tau? We have the dream job for you!Esti carismatic, ai initiativa, esti responsabil si iti doresti sa inveti lucruri noi? – Interesting, let`s meet!Iti doresti ceva mai mult si esti determinat sa iti atingi toate obiectivele? – We want you in our team!Gandesti out of the box, iti plac provocarile si iti doresti sa iti depasesti limitele? – Inseamna ca iei decizii usor si ca esti un perfect fit pentru echipa noastra tanara si dinamica!experianta in domeniul financiar sau terminarea unei facultati cu profil economic/ financiar pot constitui un avantaj, insa daca esti la inceput de drum, nu iti face probleme, tocmai ai gasit mediul potrivit pentru tine si partenerul de dezvoltare de care a
OVB ALLFINANZ

Consultanta Financiara


Candidatul ideal Este o persoană dornică de dezvoltare atât profesională cât și personală. Urmărim skill-urile existente dar și dezvoltarea de noi abilități necesare activității precum:- abilități excelente de comunicare- atitudine pozitivă, inițiative, conștiinciozitate- capacitatea de adaptare la lucruri noi- capacitatea de a lucra în echipă- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide- abilități de vânzări și negociere- cunoștiințe în domeniul psihologiei și a relațiilor cu cliențiiDescrierea jobului Activitatea presupune discuții cu clienții 1 la 1 și găsirea celor mai potrivite concepte financiare în funcție de nevoile și dorințele acestora.Consultantul ajută clientul prin crearea de strategii pentru protejarea veniturilor, bunurilor, sa economisească sau să investească, astfel încât să aibă mereu resurse financiare și venituri pasive.Posibilitatea de avansare si de coordonarea unei echipe de vânzariBENEFICII:- program flexibil(remote)- desfașurarea unei activități independente
RADU CONFINANCE S.​R.​L.​

Consultant Financiar


CANDIDATUL IDEAL: O persoana cu viziune, carismatica, cu abilitati de comunicare, interesata de dezvoltare personala, de posibilitatea de a construi o cariera solida in domeniul asigurarilor si cel bancar, motivata de performanta, independenta financiara . CERINTE: Specializare pentru: - constituirea unui portofoliu propriu de clienti in creditare,asigurari generale, de viata si de sanatate, - formarea si coordonarea unei echipe de consultanti cu acelasi profil de activitate. BENEFICII: - Comisioane atractive pentru toate tipurile de polite de asigurare si credite. - Program de lucru flexibil. CONDITII MINIME: -sa fii din Bucuresti, - sa ai cel putin o diploma de bacalaureat - sa doresti sa prestezi activitatea de broker de asigurari, credite, daune si leasing imobiliar pe baza de comision la politele/contractele intermediate pe cont propriu.

Media netă estimată pe baza celor 141 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Financiar


Ne marim Echipa!!! Allianz-Țiriac își mărește echipa si VREM să te cunoaștem! Suntem o echipă dinamică, prietenoasă şi căutăm colegi noi. Dar mai întâi, te invităm sa descoperi mai multe despre noi. Allianz-Țiriac este o companie de top din domeniul asigurărilor, cu peste 27 de ani de experiență pe piața din România. Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Din anul 2000 facem parte din grupului german Allianz, cel mai valoros brand din industria asigurărilor la nivel mondial. Allianz-Țiriac nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu? - ești sociabil, responsabil şi îţi place să cunoşti oameni noi - știi că rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, perseverență și determinare - ești orientat spre rezultate şi spre client - ai abilități de leadership și comunicare - ești un bun negociator - îți dorești
Allianz Tiriac

Media netă estimată pe baza celor 213 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Media Credit Srl Cauta 5 Consultant Financiar


Acest anunt se adreseaza doar persoanelor cu spirit intreprinzator, sociabile si interesate de domeniul financiar. Nu este vorba de un job traditional, ci despre o colaborare platita pe baza de comision care poate deveni o opurtunitate de afacere. Dupa ce candidatul vine ales va a partecipa la un curs formativ la sediu firmei total oferit da la compania noastra Media Credit srl, si in urma devin colaborator si poate intermedia: - credite de nevoie personale, - prima casa, - credite ipotecar In plus, dupa anumite rezultate colaborator poate forma o echipa de colaboratori noi total formati da la Media Credit srl cu castig astfel venituri substantiale. Tot depinde de la implicarea a colaboratorului. Programul de lucru este flexibil. Studi ideali sunt in domeniu bancar sau contabil dar nu este un avantaj Sa cere minim o diploma de baclaureat. Alegerea candidatul porneste da eventual experienta in domeniu de intermediere financiarie si in domeniu bancar. Poteti tremite CV-ul prin acest site
Media credit srl
Vezi alte joburi relevante

Consultant vanzari /​ contabil primar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 LEI pe lună
Candidatul IdealCandidatul ideal pentru această poziție ar trebui să fie o persoană motivată, cu o atitudine proactivă și orientată către rezultate. Ne dorim să lucrăm alături de cineva care să fie pasionat de domeniul economic și să fie dornic să învețe și să se dezvolte continuu. Abilitățile excelente de comunicare și gestionare a relațiilor interpersonale sunt esențiale, deoarece aceasta este o poziție în care interacțiunea cu colegii și clienții este constantă. Candidatul ideal ar trebui să fie organizat, atent la detalii și să aibă capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant. De asemenea, apreciem înalt atitudinea pozitivă și dorința de a contribui activ la succesul echipei și al companiei în ansamblu. Punct de lucru in Afumati , Ilfov. Descrierea jobuluiAsistentă Administrativă și Contabilă Cerințe:Studii superioare în domeniul vanzărilor sau similar;Cunoștințe primare în vanzari și gestiune;Experiență sau familiaritate cu procesul de facturare;Abilități î
IDEAL GLAMOUR BUSINESS SRL

Economist /​ Contabil


Companie verificată
Aplica rapid
Locație: București Despre Noi:YOURJOB recrutează Economist/Contabil Junior. Un prilej excelent pentru cei pasionați de contabilitate și plăți. Dacă ai cunoștințe în domeniu și ești gata să faci parte dintr-o echipă dinamică, alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru financiar! Candidatul Ideal:Diplomă de licență în Contabilitate, Finanțe sau domeniu similar.Experiență anterioară în contabilitate și gestionarea plăților (experiența într-un rol similar reprezintă un avantaj).Cunoștințe solide de contabilitate primară și legislație fiscală.Abilități bune de comunicare și rezolvare a problemelor.Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită. Descrierea jobului: Contabilitate Primară:Întocmirea și actualizarea registrelor contabile.Verificarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare.Menținerea evidenței corecte a documentelor contabile. Gestionarea Plăților:Procesarea plăților furnizorilor și urmărirea termenelor de plată.Monit
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteObligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureatPersoana cu bune abilitati de comunicare.Abilitati de organizare. Responsabilitati / RealizariContactarea telefonica a clientilorPregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzareIntroducerea comenzilor in sistem Alte informatiiPachet salarial net 3000 LEiBonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie)Contract pe nedeterminat;Tichete de masa in valoare de 30 RON/ZIAsigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate)Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-enduri libere
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Asistent Medical Bloc Operator


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Contract individual de munca pe durata nedeterminata;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Contabil - București


Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi cu documente și cifre? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de contabilitate, audit financiar și consultanță în domeniul fiscal, din București - un Contabil! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare economice*să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare*să ai cunoștințe de operare pe calculator (Excel, Outlook) și în programe de gestiune financiară (SAGA) Experiența anterioară într-o firmă de contabilitate constituie un avantaj.Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. întocmești evidențele contabile pentru domeniile de activitate ale clienților din portofoliul companiei, conform standardelor contabile2. întocmești și depui declarații fiscale, bilanț și alte raportări conform legii
HR Design Consulting

Operator producție mase plastice - Bucuresti si Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4600 până la 4601 LEI pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța, Belgia sau Germania pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!Angajăm Operatori producție linie de extrudare mase plastice pentru fabrică de extrudare țevi PEHD, în Măgurele, județul Ilfov. Cum ne-ar plăcea să fii:-Experiența dovedită în domeniul extrudării de țeavă de polietilenă - OBLIGATORIU-Abilitate în efectuarea de măsurători și luarea de decizii rapide-Pregătire școlara medie (liceu sau scoală profesională)-Stare de sănătate satisfăcătoare și o bună condiție fizică Atribuții și responsabilități:-Trebuie să asigure buna funcționare a liniei de extrudare și realizarea produsului finit în parametrii prevăzuți de standard-Participă la montarea SDV-urilor-Pornește linia de extrudare-Asigură alimentarea liniei cu materie prime-Aduce țeava în parametrii optimi de producție-Face măsurători periodice de
HR Intra Interim SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.