Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Financiar: Arad Si Cluj


Candidatul ideal Echipa Oney cauta coleg/a dornic/a sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitia de Consultant Financiar in orasele ARAD si CLUJVei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS OfficeEsti atent/a la detaliiAi abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamicDovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile?- Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum, asigurari si garantii extinse) catre clienti in magazinele Leroy Merlin- Semnezi contracte de finantare in locatie,verifici documentele aferente si te asiguri de corectitudinea informatiilor completate.- Abordezi proactiv clientii
ONEY FINANCES SRL

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: minim diplomă de Bacalaureat, studii superioare în curs sau finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Abilități analitice: Abilități bune de analiză și interpretare a datelor financiare.🔹Abilități de comunicare: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.🔹Abilități de lucru în echipă: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă și de a contribui la succesul colectiv. Responsabilitati Activitatea de consultant financiar se desfășoară pe două fronturi distincte: planificarea obiectivelor și consultanța propriu-zisă, care implică intermedierea serviciilor disponibile pe piață. Partea de planificare presupune identificarea și cuantificarea situației actuale și a obiectivelor financiare ale individului sau familiei.Acest lucru ne
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Financiar Oney: Cluj,​ Constanta Si Craiova


Candidatul ideal Echipa Oney cauta colegi dornici sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitii de Consultanti Financiari in: CLUJ, CONSTANTA si CRAIOVAVei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS OfficeEsti atent/a la detaliiAi abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamicDovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile?Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum, asigurari si garantii extinse) catre clienti intr-unul din magazinele Leroy Merlin/ Auchan.Semnezi contracte de finantare in locatie,verifici documentele aferente si te asiguri de corectitudinea informatiilor completate.Abordez
ONEY FINANCES SRL

Internship - Consultant Financiar


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: minim diplomă de Bacalaureat, studii superioare în curs sau finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Abilități analitice: Abilități bune de analiză și interpretare a datelor financiare.🔹Abilități de comunicare: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.🔹Abilități de lucru în echipă: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă și de a contribui la succesul colectiv. Responsabilitati În timpul stagiului nostru de internship în domeniul consultanței financiare, ne vom focusa pe două lucruri principale: vei asista oamenii să-și facă planuri pentru viitorul lor financiar și vei învăța cum să le oferi consultanță financiară personală.Prima parte presupune să-i ajutăm pe oameni să-și înțeleagă situația financiară actuală și să-și
PROSPERA CONSULTING
Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari Showroom si Pregatire Comenzi


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Candidatul IdealAtent la detalii, abilitati de comunicare cu clientii, cunostinte tehnice despre biciclete, punctual, sociabil, lucru in echipa, rezistent la efort si stres, adaptabil, domiciliu stabil in Cluj-Napoca. Descrierea jobuluiConsilierea clientilor in alegerea produselor. Aranjarea produselor in magazin. Pregatirea produselor pentru comenzi on-line. Experienta in domeniu si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj. Descrierea companieiMaros Bike este o companie cu capital 100 românesc care activează pe piața din România din 2002. Activitatea principală este vânzarea de biciclete, piese, accesorii de biciclete, închirieri biciclete și service pentru biciclete. Seriozitatea și punctualitatea cu care am dat dovada în servirea clienților noștri de-a lungul timpului ne-a propulsat pe prima poziție ca și magazin dedicat doar bicicletelor la nivel național.Activitatea companiei noastre se desfășoară într-un spațiu fizic situat în Cluj Napoca și on-line cu livra
MAROS BIKE SRL

Operator ABKANT


Companie verificată
Aplica rapid
Daca:esti pasionat de CNC-uricunosti desenul tehnic (notiuni generale)esti receptiv la noi cunostinte Te asteptam in echipa noastra! Avem locuri disponibile atat pentru persoane cu experienta cat si pentru cei care vor sa invete!Responsabilitati: Rularea programului CNC pe utilaje moderne; Realizarea de repere dupa un desen tehnic; Verificarea pieselor apeland la instrumente de masura si control; Ce oferim:Pachet salarial pe masura experientei;Tichete de masa de 30 de lei;Transport decontat partial;Echipa primitoare Sediul companiei: Drumul Cheile Baciului Nr.4
FEREX Partner Srl

Operatori sortare - in Cluj


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 2700 LEI pe lună
SGP GROUP angajeaza operatori sortare in ClujSalariu: 2600 ron NETTichete de masa: 735 de leiTransport decontatInstruire la locul de muncaInformatii suplimentare la numarul de telefon afisat.
SGP SORTING GROUP SRL

Operator Facturare /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Experienta relevanta in domeniu; - Cunostinte Excel si Word; - Abilitati foarte bune de planificare, atentie la detalii, atitudine pozitiva si proactiva; - Cunoasterea WinMentor constituie un avantaj;Descrierea jobului - Facturare, operare documente contabilitate primara specifica domeniului de activitate;- Deconturi cursa al soferilor; - Intocmeste rapoarte specifice;- Oportunitati de dezvoltare a unei cariere in domeniu;
AAS TRANSFREIGHT S.​R.​L.​

Contabilitate Primara /​ Facturist


Candidatul ideal Experienta relevanta in domeniu; Cunostinte Excel si Word; Abilitati foarte bune de planificare, atentie la detalii, atitudine pozitiva si proactiva; Cunoasterea WinMentor constituie un avantaj;Descrierea jobului Facturare, operare documente contabilitate primara specifica domeniului de activitate; Intocmeste rapoarte specifice; Oportunitati de dezvoltare a unei cariere in domeniu; Locul de munca: Cluj-Napoca.
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Contabil Junior


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate la o facultate cu profil economic- Cunostinte foarte bune de Excel (formule, functii, tabele pivot)- Cunostinte avansate de limba engleza sau limba rusa (limba rusa reprezinta un avantaj)- Experienta intr-o poziție similara minim 1 ani reprezinta un avantaj- Spirit analitic, atentie la detalii- Gandire logica, matematica- Capacitate de a rezolva rapid si eficient problemeleDescrierea jobului Intocmire facturi proforme si facturiGestionarea incasarilor, reconcilieri sumeGestionarea facturilor primiteUrmarirea platilorIntocmirea documentelor pentru delegatiiVerificarea documentelor primare aferente achizitiilor de bunuri si servicii de la furnizori si a deconturilorIntocmire de rapoarteGestiunea concediilorPalti furnizori si salariiAlte activitati administrative
MASATTO DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 433 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Contabil/​economist


Candidatul ideal Absolvent de Facultate sau Master profil economic.Persoana competitiva, dinamica, orientata spre dezvoltare in domeniul contabilitatii. Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Atentie la detalii, cunostiinte teoretice de contabilitate.Descrierea jobului Inregistrare documente contabile;Solicitare, sortare si arhivare documentele contabile;Intocmire balanta de verificare. declaratii fiscale;Intocmirea statelor salariale;Operarea modificarilor contractuale in programul Revisal;Menținerea relației cu clienții din portofoliu sau administrațiile financiare si atunci cand este cazul;
PHI ACCOUNTING GROUP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1341 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Financial Analyst


Candidatul ideal What are we looking for? University Degree in Economics or Finance or equivalent. 3-5 years postgraduate experience in FP&A; Audit or Data Mining experience is a plus. Excellent communicator with the ability to transform a regular analysis into insightful business reporting with appropriate visuals – e.g., bridges, trends, graphs – to communicate key performance messages. Outstanding analytical skills and attention to detail: Experience with front end analysis and reporting tools is a must – MS Office (advanced Excel skills). Experience with PowerBI and financial planning systems – Hyperion Planning and/or HFM is a plus. Worked in an international and culturally diverse organization. Resilience, not thrown by ambiguity, uncertainty, and risk. Persuasive skills, using a style that matches the circumstances – logical persuasion, consensus building and visioning. Language skills: English – Minimum C1 English Language requirements.Descrierea jobului We are looking for a Fi
VERTIV ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 832 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Candidatul Ideal1. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara;2. Studii economice superioare;4. Cunostinte de contabilitate;3. Cunostinte operare PC;5. Cunostinte programe informatice;4. Limba engleza - nivel mediu;5. Abilitati proactive si receptive;6. Seriozitate si corectitudine;Descrierea jobului Descrierea jobuluiAtributii principale:1.Verifica concordanta dintre receptiile de la furnizorii de deseuri feroase, neferoase si nemetalice si facturile aferente. Inregistreaza preluarea facturilor de receptii aferente punctelor de lucru alocate;2. Verifica si prelucreaza consumurile de materii prime, materiale, marfuri si inregistreaza manoperarile de produse finite pentru punctele de lucru alocate;3. Inregistreaza facturile de diverse, verifica rapoartele de colecare;4. Inregistreaza deconturile de deplasare aferente punctelor de lucru alocate;5. Inregistreaza extrasele de cont ale punctelor respective de lucru;6. Ajuta la verificarea jurnalelor de TVA;7. Confrunta
REMATINVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 6490 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Cerinte:• Cunostinte de baza in domeniul financiar- contabil• Aptitudini operare PC• Seriozitate si abilitati bune de comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitati:• Prеluarеa si аrаnjareа documentеlor primare primitе• Inregistrаreа in contabilitate a documentelor (facturi de vanzari, extras de banca, registrul de casa)• Impunere /radiere autoturisme la autoritatile locale• Inlocuire casier pe perioada concediului de odihna• Indeplinirea altor sarcini (privind lucrarile de contabilitate in lucru) trasate de superioriBeneficii:• Oportunitatea de a lucra alaturi de un colectiv cu experienta• Bonusuri in functie de realizari• Pachet de beneficii ce include si un abonament medical• Premii de sarbatori• Evenimente interne
COMPEXIT TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 5645 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Financial Controller


Candidatul ideal We are looking for a new colleague to grow our Controlling team in Eckerle Cluj!If you are looking to improve your professional experience into a multinational environment, you are a proactive person and have strong accounting knowledge, high attention to details and analytical approach, then you might be the person we are looking for!The ideal candidate must be educated to Finance University level.Good knowledge of Romanian accounting is a must, previous experience of working in Controlling area (with ERP systems) is a plus.Excel knowledge, excellent spoken and written English language is a must.Descrierea jobului Your main tasks and responsibilities shall be:- Costs allocation analysis on cost center level/cost object;- Check and do proactive maintenance of the routings and work orders, by strong collaboration with the production department;- Active role in the factory stock counting management & elaborate the stock counting deviations report;- Various reports (stock
ECKERLE AUTOMOTIVE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2600 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Contabil-economist


Candidatul ideal Căutăm un economist/contabil experimentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal ar trebui să fie o persoană care demonstrează pasiune pentru domeniul contabilității și finanțelor și care este pregătit să se angajeze într-o colaborare pe termen lung pentru succesul companiei noastre.Avem în vedere un profesionist cu cel puțin 3 ani de experiență în domeniul contabilității, care să posede cunoștințe solide în întocmirea și analiza datelor financiare. Candidatul ideal va fi familiarizat cu principiile contabile și va putea aplica corect legislația fiscală și reglementările contabile relevante.Un aspect esențial al acestui rol este capacitatea de a lucra cu precizie și atenție la detalii pentru a asigura exactitatea și corectitudinea informațiilor financiare. Candidatul ar trebui să fie capabil să analizeze și să interpreteze datele financiare pentru a identifica tendințe, discrepanțe sau anomalii și să ofere soluții eficiente pentru rez
PREMIUM ACCOUNTANTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1264 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Consultant Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare, completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților; Atitudine proactivă: Orientare către client și către soluționarea nevoilor acestuia; Abilități bune de operare PC (internet browser, editare text, tabele si baze de date), precum si capacitatea de a lucra cu mai multe programe simultan; Cunoștințe ale unor limbi straine la cel putin nivel mediu si dorinta de perfectionare; Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului Reprezintă interfața dintre client si companie; Preluarea apelurilor/mail-urilor/mesajelor clienţilor, furnizând informaţii sau asistenţă; Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă; Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către departamentele din firma si clienti; Identifică nevoia fiecărui client și răspunde cererilor acestuia cu oferte din portofoliul companiei; Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoştinţe, orient
Confidenţial

Economist Consultant Winmentor


Candidatul ideal Economist consultant WinMENTOR studii superioare finalizate (economice, informatica economica); cunostinte economice: contabilitate, salarizare constituie avantaj: cunostinte programe de contabilitate & salarizare; programe de tip ERP; cunostinte IT soft & hard (sisteme de operare, retele, etc) abilitati de comunicare si de lucru in echipa; atitudine pozitiva si orientata catre identificarea solutiilor; persoana proactiva, organizata si orientata catre rezultate; capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii;Descrierea jobului Beneficii: salariu de baza competitiv in functie de experienta si expertiza; hibrid - se poate munci de acasa o zi pe saptamana; beneficii extra salariale (pachet servicii medicale, transport urban / metropolitan, prime de vacanta, team building activities) alte beneficii extra salariale proportional cu vechimea in companie (ex. zile CO) programe de training specifice sansa de a dezvolta proiecte unicat pentru companii de notorietate si de a
FISC CONSULTING SRL

Contabil Economist Gestiune


Candidatul ideal Cerinte:- cunostinte in gestiune in domeniul alimentar (restaurant) si experienta pe un post similar- capacitate de lucru in echipa- studii medii sau superioare economice- cunostinte avansate PC - MS Office, Word, Excel- persoana organizata si responsabila fata de indatoririle de serviciu- initiativa, spirit practic- interes pentru dezvoltarea profesionala proprie- atentie la detalii, capacitatea de a efectua sarcini rutiniere;- constituie avantaj cunoasterea programelor informatice de gestiune Micros si/sau KeepAppDescrierea jobului Acest job presupune gestionarea scriptica a stocurilor de marfa din doua restaurante, operarea cantitativ valorica in programele informatice Micros si KeepApp a achizitiilor de marfa, introducerea/actualizarea retetelor de feluri de mancare/bauturi servite in restaurante , pe baza carora se efectueaza scaderea materiilor prime consumate, verificarea costurilor per reteta, analiza costuri, inventarieri.Principalele responsabilitati:- inregi
PRITAX INVEST SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.