Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Financiar: Arad Si Cluj


Candidatul ideal Echipa Oney cauta coleg/a dornic/a sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitia de Consultant Financiar in orasele ARAD si CLUJVei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS OfficeEsti atent/a la detaliiAi abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamicDovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile?- Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum, asigurari si garantii extinse) catre clienti in magazinele Leroy Merlin- Semnezi contracte de finantare in locatie,verifici documentele aferente si te asiguri de corectitudinea informatiilor completate.- Abordezi proactiv clientii
ONEY FINANCES SRL

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: minim diplomă de Bacalaureat, studii superioare în curs sau finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Abilități analitice: Abilități bune de analiză și interpretare a datelor financiare.🔹Abilități de comunicare: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.🔹Abilități de lucru în echipă: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă și de a contribui la succesul colectiv. Responsabilitati Activitatea de consultant financiar se desfășoară pe două fronturi distincte: planificarea obiectivelor și consultanța propriu-zisă, care implică intermedierea serviciilor disponibile pe piață. Partea de planificare presupune identificarea și cuantificarea situației actuale și a obiectivelor financiare ale individului sau familiei.Acest lucru ne
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Internship - Consultant Financiar


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: minim diplomă de Bacalaureat, studii superioare în curs sau finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Abilități analitice: Abilități bune de analiză și interpretare a datelor financiare.🔹Abilități de comunicare: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.🔹Abilități de lucru în echipă: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă și de a contribui la succesul colectiv. Responsabilitati În timpul stagiului nostru de internship în domeniul consultanței financiare, ne vom focusa pe două lucruri principale: vei asista oamenii să-și facă planuri pentru viitorul lor financiar și vei învăța cum să le oferi consultanță financiară personală.Prima parte presupune să-i ajutăm pe oameni să-și înțeleagă situația financiară actuală și să-și
PROSPERA CONSULTING
Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari Showroom si Pregatire Comenzi


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Candidatul IdealAtent la detalii, abilitati de comunicare cu clientii, cunostinte tehnice despre biciclete, punctual, sociabil, lucru in echipa, rezistent la efort si stres, adaptabil, domiciliu stabil in Cluj-Napoca. Descrierea jobuluiConsilierea clientilor in alegerea produselor. Aranjarea produselor in magazin. Pregatirea produselor pentru comenzi on-line. Experienta in domeniu si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj. Descrierea companieiMaros Bike este o companie cu capital 100 românesc care activează pe piața din România din 2002. Activitatea principală este vânzarea de biciclete, piese, accesorii de biciclete, închirieri biciclete și service pentru biciclete. Seriozitatea și punctualitatea cu care am dat dovada în servirea clienților noștri de-a lungul timpului ne-a propulsat pe prima poziție ca și magazin dedicat doar bicicletelor la nivel național.Activitatea companiei noastre se desfășoară într-un spațiu fizic situat în Cluj Napoca și on-line cu livra
MAROS BIKE SRL

Operatori sortare - in Cluj


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 2700 LEI pe lună
SGP GROUP angajeaza operatori sortare in ClujSalariu: 2600 ron NETTichete de masa: 735 de leiTransport decontatInstruire la locul de muncaInformatii suplimentare la numarul de telefon afisat.
SGP SORTING GROUP SRL

Operator Productie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3500 LEI pe lună
Angajam Operatori Productie Ce oferim?Salariu cuprins intre 2800-3500 Net;Tichete de masa - 30 Lei/Zi;Bonus de performanta anual;Transport asigurat sau decontat. Responsabilitati:Manipularea produselor si a utilajelor;Igienizarea utilajelor si a spatiilor de lucru; Cerinte:Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi;Atentie la detalii;Seriozitate.
HRS STAFFING SERVICES SRL

Contabilitate Primara /​ Facturist


Candidatul ideal Experienta relevanta in domeniu; Cunostinte Excel si Word; Abilitati foarte bune de planificare, atentie la detalii, atitudine pozitiva si proactiva; Cunoasterea WinMentor constituie un avantaj;Descrierea jobului Facturare, operare documente contabilitate primara specifica domeniului de activitate; Intocmeste rapoarte specifice; Oportunitati de dezvoltare a unei cariere in domeniu; Locul de munca: Cluj-Napoca.
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Contabil Junior


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate la o facultate cu profil economic- Cunostinte foarte bune de Excel (formule, functii, tabele pivot)- Cunostinte avansate de limba engleza sau limba rusa (limba rusa reprezinta un avantaj)- Experienta intr-o poziție similara minim 1 ani reprezinta un avantaj- Spirit analitic, atentie la detalii- Gandire logica, matematica- Capacitate de a rezolva rapid si eficient problemeleDescrierea jobului Intocmire facturi proforme si facturiGestionarea incasarilor, reconcilieri sumeGestionarea facturilor primiteUrmarirea platilorIntocmirea documentelor pentru delegatiiVerificarea documentelor primare aferente achizitiilor de bunuri si servicii de la furnizori si a deconturilorIntocmire de rapoarteGestiunea concediilorPalti furnizori si salariiAlte activitati administrative
MASATTO DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 433 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Certified Accountant (expert Contabil)


Candidatul ideal We are seeking a highly skilled Certified Accountant to join our client’s team. The ideal candidate will be responsible for managing all financial transactions, from day-to-day accounting and end of month/year closing activities to reporting and declarations to authorities. The Certified Accountant will have a keen eye for detail and a strong understanding of accounting principles to ensure accuracy and compliance with regulations.Descrierea jobului Main responsibilities: Managing day-to-day company accounting and book-keeping Activities which may include General Ledger, Fixed Assets, Inter-Company, VAT and Tax reporting transactions, Inventories, Reporting, Accounts Payable, and Accounts Receivable Processes and checks journals according to the defined procedures and accounting principles, and legislation Produces routine accounting reports, schedules, and summaries for management Double checks statements, ledgers, and accounts to identify unusual or overdue items and
INTEGRA HR SRL

Economist Contabil


Candidatul ideal Cautam o persoana cu studii superioare finalizate si cu experienta in contabilitate si fiscalitate.Experienta de lucru intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj.Candidatul ideal trebuie sa fie organizat, constiincios, responsabil, sa aiba capacitatea sa respecte termenele limita impuse de clienti si de legislatia in domeniu.Alte cerinte:Cunostinte cel putin la nivel mediu de operare in MS Office; Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan (in mod eficient, corect si complet); Persoana orientata catre detalii, amabila, cu atitudine proactiva; Capacitate de analiza si sinteza.Ne dorim alaturi de noi pe cineva cu personalitate adecvata, prezenta placuta, cu atitudine pozitiva si cu pasiune pentru ceea ce face.Descrierea jobului Principalele responsabilitati includ lucrari de contabilitate financiara pentru clientii nostri si gestionarea relatiei cu acestia:Inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei in vigoare (facturi de vanzari
MAD INSTRUMENTS ACCOUNTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2623 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Consultant Winmentor


Candidatul ideal Economist consultant WinMENTOR studii superioare finalizate (economice, informatica economica); cunostinte economice: contabilitate, salarizare constituie avantaj: cunostinte programe de contabilitate & salarizare; programe de tip ERP; cunostinte IT soft & hard (sisteme de operare, retele, etc) abilitati de comunicare si de lucru in echipa; atitudine pozitiva si orientata catre identificarea solutiilor; persoana proactiva, organizata si orientata catre rezultate; capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii;Descrierea jobului Beneficii: salariu de baza competitiv in functie de experienta si expertiza; hibrid - se poate munci de acasa o zi pe saptamana; beneficii extra salariale (pachet servicii medicale, transport urban / metropolitan, prime de vacanta, team building activities) alte beneficii extra salariale proportional cu vechimea in companie (ex. zile CO) programe de training specifice sansa de a dezvolta proiecte unicat pentru companii de notorietate si de a
FISC CONSULTING SRL

Unimat Angajeaza Consultant Vanzari


Candidatul ideal UNIMAT S.R.L. - angajeaza CONSULTANT VANZARIABILITATI consultant vanzari: Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, relationare si lucru in echipa Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni), cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent Atentie concentrata si distributiva Persoana punctuala, prezenta agreabila, serioasa Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultateCerinte CONSULTANT VANZARI: Studii medii/superioare Experienta in domeniul materialelor de constructii/instalatiilor reprezinta un avantaj Operare MS Office ( Excel, Word).Descrierea jobului ​ATRIBUTII CONSULTANT VANZARI: Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului Preia comenzile de la client si se ocupa de onorarea lor Urmareste procesul de aprovizionare cu marfa si o receptioneaza Prospecteaza piata
UNIMAT SRL

Digital Services Consultant


Candidatul ideal Hoya Lens Romania recruteaza pentru rolul de Digital Services Consultant in Cluj-Napoca.Profilul ideal este caracterizat prin:- etica, integritate personala, atitudine proactiva- orientare spre client, adept al lucrului in echipa- abilitati de comunicare si negociere, planificare si prioritizare a activitatilor- disponibilitate pentru deplasari in teritoriu peste 75% din timp- domiciliul in Cluj- ​notiuni generale de IT, atat hardware cat si software- constituie un avantaj (punct forte) experienta in vanzari Business to Business- constituie un avantaj (punct forte) experienta in domeniul opticiiDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- conduce activitatile de training si intretinere a sistemului de comanda direct de la client si a sistemelor de masurare digitala- urmareste si implementeaza instalarile sistemelor de comanda de la client in conformitate cu strategia de vanzare- coordoneaza si monitorizeaza activitatea in teritoriu in cadrul zonei comerciale- coordoneaza impr
HOYA LENS HUNGARY ZRT,​ BUDAPESTA - SUCURSALA ROMANIA

Referent Facturare Cluj


Candidatul ideal Referent facturare ClujMAIRON își mărește echipa și angajează REFERENT FACTURARE pentru punctul de lucrudin CLUJ-NAPOCA!Ești persoana pe care o căutăm dacă: îți place să fii o persoană organizată, să lucrezi cu cifre și să relaționezi cu colegii și clienții lucrezi la nivel avansat cu MS Office (Excel, Word, Outlook) ai cunoștințe, pe care poți să ni le arăți, de contabilitate primară și/sau gestiune (în discuție, sauîntr-un scurt test) ai cunoștințe minime de lucru într-un program de contabilitate - WizCount reprezintă avantaj ai experiență de minim 2 ani într-un post similarPersoana pe care o căutăm va trebui să: întocmească facturi / avize verifice instrumentele de plată (CEC, BO, OP) pregătească și să verifice borderoul de instrumente de plată încaseze numerar și să emită bonuri fiscale întocmească și să verifice registrul de casăBeneficii: îţi oferim oportunitatea de a lucra cu o echipă experimentată salariu motivant şi prime periodice tichete de masă
MAIRON GALATI SA

Consultant Vanzari - Optica Medicala


Candidatul ideal Videt își mărește echipa, noua locatie fiind in Iulius Mall! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:- ești sociabil, îți place să comunici cu clienții;- ai răbdare și acționezi cu calm și diplomație în orice situație;- ai o atitudine pozitivă;- ești corect, serios și onest;- ești vigilent, atent la detalii și îți place să fii proactiv și să vii cu soluții;- ai spirit de echipă și te asiguri că menții o atmosferă plăcută la muncă;- ai studii medii finalizate (BAC)/ superioare;- ai cunoștințe de bază de operare la calculator;- reprezintă un MARE avantaj: experiență anterioară în domeniul opticii.Descrierea jobului - întâmpini și oferi consiliere clienților cu privire la produsele și serviciile noastre;- identifici necesitățile clienților și le of
NOAVIDET SRL

Sap Application Management Consultant


Candidatul ideal Completed technical studies or adequate vocational training Experience in project or sub-project management of small to medium-sized projects in the SAP environment SAP Landscape (Charm, Basis , Solution Manager, etc) and related tools for AO Customer-oriented appearance and good argumentation and presentation skills Solid knowledge around hardware and network architecture Good German and English language skillsDescrierea jobului SAP Basis is a critical part of the SAP landscape, which manages essential functions, and it just so happens that we are now in search of an enthusiastic Administrator with the skill set detailed below: Act as a link between the client and the SAP Basis-/ Network-/ Monitoring teams Plan team's activities (e.g.: releases, etc) in collaboration with the client Offer support for Release phases of the project (frequently outside of working hours too) Ensuring stable system landscapes and guaranteeing smooth SAP operation Consulting with custom
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Consultant Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare, completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților; Atitudine proactivă: Orientare către client și către soluționarea nevoilor acestuia; Abilități bune de operare PC (internet browser, editare text, tabele si baze de date), precum si capacitatea de a lucra cu mai multe programe simultan; Cunoștințe ale unor limbi straine la cel putin nivel mediu si dorinta de perfectionare; Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului Reprezintă interfața dintre client si companie; Preluarea apelurilor/mail-urilor/mesajelor clienţilor, furnizând informaţii sau asistenţă; Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă; Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către departamentele din firma si clienti; Identifică nevoia fiecărui client și răspunde cererilor acestuia cu oferte din portofoliul companiei; Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoştinţe, orient
Confidenţial

Consultant Vanzari - Showroom Cluj


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom ClujȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultan
EMAG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.