Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultanta Financiara


Candidatul ideal Este o persoană dornică de dezvoltare atât profesională cât și personală. Urmărim skill-urile existente dar și dezvoltarea de noi abilități necesare activității precum:- abilități excelente de comunicare- atitudine pozitivă, inițiative, conștiinciozitate- capacitatea de adaptare la lucruri noi- capacitatea de a lucra în echipă- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide- abilități de vânzări și negociere- cunoștiințe în domeniul psihologiei și a relațiilor cu cliențiiDescrierea jobului Activitatea presupune discuții cu clienții 1 la 1 și găsirea celor mai potrivite concepte financiare în funcție de nevoile și dorințele acestora.Consultantul ajută clientul prin crearea de strategii pentru protejarea veniturilor, bunurilor, sa economisească sau să investească, astfel încât să aibă mereu resurse financiare și venituri pasive.Posibilitatea de avansare si de coordonarea unei echipe de vânzariBENEFICII:- program flexibil(remote)- desfașurarea unei activități independente
RADU CONFINANCE S.​R.​L.​

Consultant Financiar: Constanta


Candidatul ideal Echipa Oney cauta coleg/a dornic/a sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitia de Consultant Financiar in orasul CONSTANTA.Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale. Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office Esti atent/a la detalii Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile?- Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum, asigurari si garantii extinse) catre clienti in magazinele Leroy Merlin - Semnezi contracte de finantare in locatie,verifici documentele aferente si te asiguri de corectitudinea informatiilor completate. - Abordezi proactiv client
ONEY FINANCES SRL

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultanta Financiara


Candidatul ideal Este o persoană dornică de dezvoltare atât profesională cât și personală. Urmărim skill-urile existente dar și dezvoltarea de noi abilități necesare activității precum:- abilități excelente de comunicare- atitudine pozitivă, inițiative, conștiinciozitate- capacitatea de adaptare la lucruri noi- capacitatea de a lucra în echipă- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide- abilități de vânzări și negociere- cunoștiințe în domeniul psihologiei și a relațiilor cu cliențiiDescrierea jobului Activitatea presupune discuții cu clienții 1 la 1 și găsirea celor mai potrivite concepte financiare în funcție de nevoile și dorințele acestora.Consultantul ajută clientul prin crearea de strategii pentru protejarea veniturilor, bunurilor, sa economisească sau să investească, astfel încât să aibă mereu resurse financiare și venituri pasive.Posibilitatea de avansare si de coordonarea unei echipe de vânzariBENEFICII:- program flexibil(remote)- desfașurarea unei activități independente
RADU CONFINANCE S.​R.​L.​

Consultant Financiar


OFERTA PENTRU TINE Compania recruteaza, selecteaza si formeaza Consultanti Financiari pentru piata financiara din Romania. Aceasta oferta se adreseaza: - absolventilor de facultate; - celor care vor sa isi schimbe domeniul de activitate; - celor care activeaza in domeniul vanzarilor dar sunt nemultumiti de veniturile actuale; - celor care vor sa-si dezvolte o cariera in domeniul financiar; BENEFICIILE TALE Iti oferim venituri motivante . Iti oferim beneficii atractive. Te formam profesional prin programe de training si perfectionare gratuite, efectuate de profesionisti cu o experienta internationala de peste 20 de ani in vanzari. OPORTUNITATI DE CARIERA. Iti oferim o cariera si recunoasterea meritelor tale in functie de nivelul de performanta atins. Iti oferim programe de dezvoltare personala. Te ajutam sa devii manager daca asta iti doresti! TI-AM PREGATIT UN LOC IN ECHIPA Trebuie DOAR sa iti DORESTI si sa investesti TIMP! Accepta provocarea si pregateste-te pentru o cariera de succes
Allianz-Tiriac Asigurări

Media netă estimată pe baza celor 211 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Contabil


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- sa fii o persoana ordonata, organizata, punctuala si dinamica;- sa ai capacitate de lucru in echipa;- sa ai cunostinte de operare Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), e-mail, navigare internet;- experienta de lucru IN DEPARTAMENTUL DE CONTABILITATE de cel putin 2 ani- cunoasterea legislatiei contabile si fiscale- Cunoasterea programului de contabilitate CIEL reprezinta un avantaj- excelente abilitati de comunicare- resistenta la stress- abilitati de organizare si planificare;- siguranta de sine si tenacitate;- domiciliul stabil in Constanta si imprejurimi.Descrierea jobului sa inregistreze facturi de la furnizori, bonuri fiscale, deconturi si alte documente justificative;sa inregistreze extrasele de cont bancare si sa verifice incasarile prin alte forme de plata;să conceapă articole contabile ale firmei/ clienţilorsă efectueze calcule specificesă verifice balanţa de verificare analitica pentru furnizori si clientisa participe la inventarier
CREATIVE EYE SRL

Media netă estimată pe baza celor 5645 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal ECONOMIST - pentru contabilitate de gestiunein cadrul complexului hotelier 5* MARINA REGIA RESIDENCEdin B-dul Mamaia Nord nr.77, Navodari (langa camping "Hanul Piratilor")Oferim salariu atractiv si loc de munca permanent.Cerinte: -studii superioare economice, disponibilitate si capacitate pentruinsusirea legislatiei aferente industriei Horeca- cu sau fara experienta.Relaţii la telefon 0744337904CV la adresa de e-mail [email protected]
TRACON SRL

Media netă estimată pe baza celor 1240 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Operator Comercial


Candidatul ideal rigurozitate in realizarea sarcinilor; amabilitate; abilitati verbale/numerice/spatiale la nivel mediu; foarte buna organizareDescrierea jobului Responsabilitati: Asigura suport sefului de punct de lucru in coordonarea activitatii biroului postal; Verifica rapoartele referitoare la trimiterile postale cu confirmare de primire si se asigura ca acestea ajung la destinatar in zona alocata; Asigura gestionarea eficienta a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar din dotarea biroului postal; Asigura back-up pentru seful de punct de lucru (indeplineste sarcinile acestuia in urmatoarele situatii: concediu/ absenta/ activitate de teren); Verifica rapoartele de livrare.
ILRA PINK POST OPERATIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3950 RON/Luna

Consultant Vanzari - Showroom Constanta


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunica
EMAG

Consultant Vanzari Flanco Constanta


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL SA

Contabilitate


Candidatul ideal Suntem o societate de contabilitate cu o echipa tanara si dinamica, ce dorește sa angajeze o persoana cu studii economice si care indeplineste urmatoarele conditii:- experienta in domeniul financiar-contabil de minim 2 ani- cunostinte operare in softul de contabilitate SAGA- cunostinte operare PC- persoana cu simtul raspunderii, serioasa, atenta la detalii;- rigurozitate, calitate de bun organizator, abilitati de comunicare;- capacitate puternica de auto-organizare, capacitate de a lucra in echipa..Descrierea jobului - Mentinerea relatiei cu clientii / furnizorii si raspunderea prompta la toate solicitarile acestora- Introducerea documentelor contabile in programul de contabilitate SAGA- Verificarea lunara a tuturor inregistrarilor contabile- Intocmirea si verificarea tuturor registrelor contabile relevante ( de ex: registru jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala, registru de casa etc)- Indosarierea documentelor operate si arhivarea acestora- Intocmire decontu
GG JOB RESOURCE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3168 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Operator Comercial - Dep.​ Import /​ Export


Candidatul ideal - persoana motivata, responsabila, organizata;- experienta intr-un post similar;- minim studii medii;- bune cunostinte operare PC;- experienta in dep. aprovizionare/logistica/distributie/import- exportDescrierea jobului - solicita si receptioneaza necesarul de marfa / comenzile ;- intocmire/ gestionare facturi import/export;- intocmeste comenzi catre dep.comercial - import;- intocmeste avizele pentru marfa distribuita;- monitorizarea miscarii marfurilor;
BLACK SEA SUPPLIERS SRL

Economist


Candidatul ideal Persoana motivata, responsabila, organizata, studii superioare/medii de specialitate, cunoasterea temeinica a legislatiei economico/financiare si fiscale in vigoare, experienta intr-un post similar, operare PC ( Excel)Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiilor financiar/contabile in conformitate cu principiile generale ale contabilitatii, verifica exactitatea si corectitudinea inregistrarilor si situatiilor contabile.Intocmire si centralizare facturi fiscale si introducerea acestora in programul de contabilitate, operare;Verifica exactitatea si corectitudinea inregistrarilor efectuate (jurnale, scadentare, registre contabile, etc);Evidenta primara (Saga)
BLACK SEA SUPPLIERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 6490 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Calculator/​ Dep.​ Distributie


Candidatul ideal Obligatoriu curs operare PC, cunostinte temeinice operare pachet Office (prezinta avantaj experienta operare programe contabilitate), minim studii medii contabilitate, persoana dinamica, organizata, atenta la detalii.Descrierea jobului - solicita si receptioneaza necesarul de marfa / comenzile punctelor de lucru;- urmareste livrarile catre beneficiari (punct de lucru / client);- intocmeste comenzi catre dep.comercial - import;- intocmeste avizele pentru marfa distribuita;- monitorizarea miscarii marfurilor;
BLACK SEA SUPPLIERS SRL

Contabil


Candidatul ideal - Absolvent de facultate cu profil economic;- Experienta minim 2 ani in contabilitate;- Experienta in coordonarea departament contabilitate, minim 2 ani- Experienta in operarea in softul Saga- Cunostinte solide contabilitate si fiscalitate;- Cunostinte operare PC;Descrierea jobului - Planificarea, organizarea si conducerea activitatii serviciului contabilitate;- Verificare documente contabile primare;- Oferirea de suport in interiorul departamentului, dar si interdepartamental;- Verificare jurnale tva, registru casa, banca;- Evidenta mijloace fixe;- Inchidere balanta lunara;- Intocmirea, semnarea si depunerea la termen a situatiilor financiare anuale si a raportarilor semestriale catre ANAF- Elaborarea procedurilor de lucru la nivelul departamentului;- Intocmirea si transmiterea in termen a declaratiilor privind obligatiile de plata catre buget: TVA, Obligatii de plata la Bugetul statului, taxe si impozite, impozit pe profit;- verificarea contabilitatii de gestiune pen
ORCA SHIPPING SRL

Media netă estimată pe baza celor 5792 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant De Turism Constanta


Candidatul ideal Ne place sa credem ca suntem cei mai buni in a oferi clientilor nostri vacante de neuitat. Si ne dorim in echipa noastra un astfel de om: pasionat de calatorii, dar si de oameni, impatimit al vacantelor, dar si motivat de bucuria clientilor, de zambetul pe care il au de fiecare data cand revin din vacantele planificate impreuna.Suntem o echipa frumoasa, unde punem accent permanent pe dezvoltarea profesionala, dar si personala. Iar tu, ca viitor Consultant de Turism, parte din echipa noastra esti, de fapt, parte dintr-o familie in care vacantele memorabile si amintirile frumoase sunt la loc de cinste.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei int
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Economist - Contabilitate Generala


Candidatul ideal - minim 5 ani experienta pe un post similar;- cunostinte solide cu privire la legislatia financiar-contabila, fiscala si comerciala;- cunostinte operare PC (MS Office);- persoana tanara, motivata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati;- abilitati de lucru cu termene limita;- capacitate de planificare, organizare si finalizare;- abilitati de comunicare;- limba engleza la nivel mediu-avansat.Descrierea jobului - asigurarea evidentei financiar-contabile;- mentinerea legaturii cu institutiile bancare, administratiile financiare si alte institutii;- intocmirea declaratiilor fiscale lunare;- intocmirea de rapoarte/situatii solicitate de managementul societatii.
AL PROMT SRL

Consilier Juridic ( Secretar Notarial - Operator Calculator)


Candidatul ideal studiile superioare sunt obligatorii; bun cunoscător al regulilor ortografice, ortoepice și de punctuație; atenție distributivă, dorință de afirmare și disponibilitate de lucru cu publicul; atentie la detalii, abilitati de relationare cu publicul/ client cat si in echipa; seriozitate, punctualitate si seriozitate; excelent cunoscător al regulilor de operare PC / Microsoft Office; bun manipulator al tastaturii.Descrierea jobului verificarea documentației în vederea pregătirii actelor notariale; tehnoredactarea actelor notariale după documentația dată; prezentarea actului către părți; activități de secretariat specifice unui birou notarial; operare cu registre notariale ; inregistrari; operare pe programul de facturari Smart Bill ; primire si relationare cu clientii ; intocmire dosare Carte funciara; orice alte lucrari cu specific notarial.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA ELEONORA STAN SI LAURA MANTU

Crew Operator


Candidatul ideal TMK is looking to hire Crewing Operator with minimum 5 years of experience, full time position, at a manning agency. If you are an organized, responsible person with good computer skills, strong communication abilities and good command of English language, we are waiting for your CV. We are offering attractive salary package and a pleasant working environment with a very good team.Descrierea jobului Performs all the necessary day to day activities.Helps and assists in the recruitment and selection of the candidates.Introduces the data in the database and performs the departure and sign-off check lists.Prepares the reports and records for management.Performs related duties as assigned and participates in special projects assigned by the management as and when required.General day to day correspondence with vessels, customers, and agents.Executes crew changes related to the assigned fleet in an effective and cost-efficient manner.Ensures effective collaboration and commu
TMK TECHNICAL SERVICES S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.