Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 213 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar


La NN tu contezi cel mai mult! Vino in echipa noastră pentru a-ți atinge independenta financiara mult dorita. Cu un program flexibil adaptat nevoilor tale si o întreaga echipa care te susține in tot ceea ce faci nu ai cum sa nu reușești. Cerul este limita! Tot ce iti trebuie este dorinta de dezvoltare personala si profesionala si diploma de bacalaureat.
NN Asigurari de viata si pensii

Media netă estimată pe baza celor 208 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Agent - consultant vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 LEI pe lună
Descrierea postuluiAdministrarea si dezvoltarea portofoliului (retelei ) de clienti.Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale.Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse care sa raspunda nevoilor clientilor.Furnizează informaţii generale clientilor despre produse, preturi, campanii promotionale. Cerințele postuluiCunostinte tehnice in domeniul consumabilelor auto constituie un avantaj.Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile.Abilitati bune de organizare a sarcinilor de lucru si a timpului.Disponibilitate de deplasare si flexibilitate.Sa aiba spirit organizatoric, promptitudine, constiinciozitate, seriozitate si disponibilitate la efort.Candidatul trebuie sa posede obligatoriu permis de conducere categoria B. BeneficiiPachet salarial atractiv corelat cu performanta (salariu fix + bonusuri).Contract perioada nedeterminata.Prime de sarbatori.Masina, tableta sau lapto
OVITRANSI SRL

Operator calitate si necalificati pe 2 schimburi in Sibiu


Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unui loc de munca si nu gasesti pentru ca nu ai calificare sau experienta?Atunci, haide la noi! Te așteptăm în echipa FORMEL D ROMÂNIA - furnizor global de servicii pentru industria auto.Suntem în căutarea unor colegi, Operator calitate (necalificat) , pentru proiectele noastre din Sibiu. Ce cautam la candidati:- disponibilitate de a lucra in 2 schimburi- seriozitate si implicare- curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim:- munca doar de zi (fara schimbul 3, de noapte)- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca, de asta nu este nevoie de calificare sau experienta- transport asigurat doar in Sibiu (doar abonament Tursib)- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat; Descrierea companieiGrupul Formel D, f
Formel D Romania SRL

Contabil Junior


Companie verificată
Aplica rapid
Calificări profesionale:Nivel de studii dorit: Absolvent/a Universitar (Contabilitate, Studii economice sau relevant)Ani de experiență în muncă doriți: 0-3 ani Competențe și abilităti personale:Atenție mare la detalii, abilități de rezolvare a problemelor, capacitate de prioritizare, capacitate de lucru în echipă, abilitate de a respecta termenele limita și de a oferi soluții de calitateCunostinte medii in domeniul legislatiei contabile si fiscaleEngleza - nivel mediu/ minimCunoștințe tehnice: MS Office. Cunoașterea programului contabil SAP constituie un avantaj. Descrierea postului:Înregistrarea corectă și la zi a facturilor furnizorilor interni și externiTinerea evidenței plăților și încasărilor , confirmarea soldurilor și menținerea relației cu furnizorii și clienții companieiTinerea evidenței mijloacelor fixeEfectuează plăți bancareÎnregistrarea zilnică a plăților si încasărilor Asigurarea suportului la închiderea lunară Verificarea jurnalelor de TVA Stocar
HRVIZER SRL

Consultant - colaborator imobiliar - nu este necesară experiența


Companie verificată
Aplica rapid
ANUTUL ACESTA ESTE PENTRU CEI: - care simt că vor altceva decât au și fac acum; - care acceptă ideea că procesul de învățare nu ține de vârstă, experiență sau venituri; - care cred că a fi consultant este o carieră, nu un refugiu de conjunctură; - care pot comunica ușor cu oricine; - care pot vinde orice, oricui; - care gândesc ca un antreprenor; - care au abilități de negociere; - cărora le place să fie independenți, dar știu să acționeze și ca team-players - care doresc să activeze într-un mediu de lucru dinamic, cu potențial ridicat de dezvoltare profesională; - care sunt mai creativi decât cel care a creat acest mesaj; CANDIDATUL IDEAL pentru postul de CONSULTANT COLABORATOR trebuie să îndeplinească următoarele condiții: -Persoană dinamică, perseverentă și ambițioasă; - Competitivă și empatică, cu excelente abilități de comunicare; - Dornică de a învăța și de a se perfecționa continuu cu noile tendințe ale pieței imobiliare; - Abilitatea de a iniția și susține relații sociale și de
3K Safeinvest SRL

Operator Facturare/​ Facturist


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba:Cunostinte de limba Engleza mediu;Rezistenta la sarcini repetitive;Bune abiliati de comunicare si relationare;Foarte bune abilitati de organizare si gestionare;Competente decizionale in situatii critice;Punctualitate, atentie la detalii, spirit de observatie dezvoltat;Determinare, seriozitate;Responsabilitate si profesionalism;Deprinderi pentru munca in echipa.Descrierea jobului Rolul presupune:Întocmirea documentelor necesare livrarii marfii si a paletilor;Emiterea facturilor din sistemul informatic;Operarea stornarii de facturi și ajustari de stocuri in sistem ca urmare a retururilor de marfa;Trimiterea facturile de storno si credit clientilor;Monitorizarea statusului acestora.Intocmirea rapoartele de deseuri necesare raportarilor la mediu;Intocmeste analize si rapoarte legate de activitate;Transmite documentele de însotire a marfii departamentului contabilitate (facturi, avize, certificate de conformitate, facturi transport) si inreg
RONDOCARTON SRL

Operator Date Contabilitate


Candidatul ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, ContabilitateExperiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar/contabilConștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelorResponsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilorOrganizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilorDeschis, implicat și proactivComunicativ, sociabil, capabil să asculte activCunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - ExcelDescrierea jobului Locație: sediu CON-A din SibiuDepartament: FinanciarResponsabilități:Înregistrarea facturilor de materiale primite de la furnizori și operarea consumul acestora pe lucrări;Emiterea facturilor de materiale către clienți;Verificarea jurnalului de TVA pentru înregistrările proprii;Transmiterea confirmărilor de sold către furnizorii/clienții firmei;Verificarea periodică a soldurilor cu furnizorii de materiale ;Arhivarea și verificarea documentelor procesate.Beneficii:Pachet
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Functionar Bancar - Administrativ Arhivar


Candidatul ideal Permis de conducere categoria B și experiență anterioară pe un rol similar, sunt două dintre cerințele pe care le căutăm la viitorul nostru coleg.Pe lângă acestea, ne-ar mai plăcea să regăsim:- Un nivel crescut de responsabilitate;- Atenție distributivă și concentrare;- O atitudine corectă față de ceilalți cu un spirit crescut de echipă;- Carnet dе conducerе cаtеgoria B;- Disponibilitate pentru deplasări frecvente;- Apt pentru efort fizic.Știm, primul pas e complicat uneori – mai ales când vine vorba de cariera ta. Dacă te gândești să faci o schimbare, vrem să te cunoaștem. Ce vise îndrăznețe încurajăm azi?Descrierea jobului Poveștile bune se scriu atunci când drumurile se întâlnesc.Descoperă cine poți fi în povestea noastră!#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Ca Funcționar Bancar Administrativ Arhivar vei fi responsabil de:- Gestionarea parcului auto al sucursalei și efectuarea revizii
BANCA TRANSILVANIA SA

Economist Senior


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice: Finanțe-Bănci, ContabilitateCunoștințe temeinice de contabilitate și legislație economico-financiarăExperiență de cel puțin 5 ani în rol de economistCunoștințe foarte bune de utilizare MS Office, în mod special ExcelConștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelorDisponibil la program prelungitResponsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilorOrganizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilorDeschis, implicat și proactivComunicativ, sociabil, capabil să asculte activDescrierea jobului Locație: sediu CON-A din SibiuDepartament: FinanciarResponsabilități:Înregistrarea facturilor primite de la subantreprenori/prestatori în baza contractelor/comenzilor încheiate cu aceștia;Verificarea/ urmărirea contractelor de subantrepriză, a actelor adiționale aferente (valoare, termen de execuție, respectare rețineri e.t.c.);Verificarea garanțiilor primite de la furnizori;Pro
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2372 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Salarizare


Candidatul ideal Absolvent de Studii Economice sau un alt domeniu similar Cunostinte solide de payroll, operare pontaje Spirit analitic si atentie la detalii Cunostinte de limba engleza constituie avantajUrmătoarele caracteristici personale sunt preferate: Rabdare si profesionalism Capacitatea de a respecta termenele Capacitatea de a lucra într-un mediu internațional Loialitate si spirit de echipaDescrierea jobului Locul de munca implica desfasurarea de activitati tipice unui departament de Salarizare (operare pontaje, intocmirea/evidenta dosarelor de personal, adeverinte etc.) si alte activitiati administrative.Ce oferim: Conditii de munca excelente, intr-un birou modern Suport in activitatea de invatare si integrarePachet salarial motivant care include si: Al 13-lea salariu Asigurare medicala privata Pensie privata (pilon III) Tichete de masa Activitati de socializare si evenimente sportive periodicePuteti aplica direct la anunt sau pe mail la adresa [email protected], specificand
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 300 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Operator Date Cu Program Doar De Noapte Sameday Sibiu


Descrierea jobului Descrierea jobuluiSi la Sameday, ca la orice firma de curierat din lume, în centrul atentiei se afla coletele si bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunatatile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie sa ajunga in siguranta la cei care le asteapta.Ce zici, ti-ar placea sa asiguri un flux corect si eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii si nu-ti scapa nimic?Ti-ai dori sa iei parte la realizările noastre, sa devenim impreuna tot mai buni in fiecare zi si sa ai satisfactia ca si datorita tie clientii aleg sa lucreze cu Sameday?Daca raspunsurile tale sunt pozitive, vino in familia Sameday, iar noi vom avea grija de tine la randul nostru.Ce ar trebui sa ai? Abilitatea de a introduce și a centraliza date; Experienta anterioara în industria curieratului/transportului (reprezinta un avantaj); Cunostinte de operare PC si Microsoft Excel - nivel mediu; Studii medii; Rezistenta la stres, flexibilitate si abi
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Consultant Vanzari Pandora - Promenada Mall Sibiu


Candidatul ideal Ne marim echipa pentru magazinul PANDORA din Sibiu!!!Suntem in cautarea unei persoane entuziaste, deschise spre cunoastere si sociabile, care sa interactioneze natural cu toti clientii nostri.Totodata, ne dorim de la tine:- Zambetul - este primul pe aceasta lista :)- Incredere in propriile forte si ambitie- Capacitate buna de comunicare si relationare cu clientii, rabdare- Capacitate de empatizare in procedeul de identificare a nevoile clientilor- Putere de convingere- Experienta de lucru in acelasi domeniu sau unul asemanator, reprezinta un plus- Spirit de echipa- Orientare catre rezultate- Bune capacitati organizatoriceDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- Consultarea si asistarea clientilor in procedeul de alegere a produselor- Gestionarea marfii- Completarea registrului de casa- Aranjarea produselor in spatiile amenajate- Incasarea cu mijloace electronice (casa de marcat, calculator etc.)- Intretinerea curateniei vitrinelor si a marfurilor expuse- Implementarea cam
FIG JEWELLERY ROMANIA SRL

Consultant Vanzari /​ Optometrist


Candidatul ideal Avem o viziune pentru a combina tehnologia de ultimă oră cu o abordare cu adevărat personală a îngrijirii ochilor.Tot ceea ce facem este centrat în jurul vederii. Pentru că îngrijirea de calitate ne ajută să vedem bucuria vieții. Pentru că învățarea de la cei mai buni ne face pe toți mai buni.Ne dorim ca fiecare persoană care intră pe ușile noastre să simtă pasiunea noastră pentru îngrijire. Și de aceea ne angajăm să avem grijă de tine, astfel încât să poți oferi cea mai bună experiență de calitate pacienților și clienților noștri.Ce așteptăm de la tine? E simplu:✔️ Abilitatea de a oferi servicii de calitate și de a depăși așteptările clienților.✔️ Dorința de a învăța și de a te perfecționa în domeniul opticii medicale.✔️ Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții.✔️ Profesionalism și atitudine pozitivă.Descrierea jobului Indiferent dacă ai deja experiență în domeniu sau abia începi să-ți croiești drumul, te așteptăm în echipa noastră!Ce oferim?✔️ Su
TTO FAM TRADE S.​R.​L.​

Operator De Date Cu Program Doar De Noapte Sameday Sibiu


Descrierea jobului Descrierea jobuluiSi la Sameday, ca la orice firma de curierat din lume, în centrul atentiei se afla coletele si bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunatatile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie sa ajunga in siguranta la cei care le asteapta. Ce zici, ti-ar placea sa asiguri un flux corect si eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii si nu-ti scapa nimic?Ti-ai dori sa iei parte la realizările noastre, sa devenim impreuna tot mai buni in fiecare zi si sa ai satisfactia ca si datorita tie clientii aleg sa lucreze cu Sameday? Daca raspunsurile tale sunt pozitive, vino in familia Sameday, iar noi vom avea grija de tine la randul nostru. Ce ar trebui sa ai? Abilitatea de a introduce și a centraliza date;Experienta anterioara în industria curieratului/transportului (reprezinta un avantaj);Cunostinte de operare PC si Microsoft Excel - nivel mediu;Studii medii;Rezistenta la stres, flexibilitate si abil
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Operator Online


Candidatul ideal Cerinte:- experienta in domeniu prezinta avantaj- capacitate de a discuta amabil cu clientii in conditii de stres- nivel educatie: cel putin Bacalaureat absolvit sau studii superioare- studiile sau abilitatile in domeniul IT constituie un avantaj- responsabilitate, amabilitate, punctualitate, corectitudine si seriozitate- capacitate de planificare si prioritizare- placere si abilitate de a invata lucruri noi, spirit de echipa- cunostinte bune operare PC, navigare internetDescrierea jobului Descrierea jobului:- preia comenzi telefonice- consiliere clienti telefonic- ofera informatii despre comenzi si produse- procesare comenzi magazin onlineOferta:- Salarizare: incepand de la 3200 lei- loc de munca stabil intr-o firma in plina expansiune- program Luni-Vineri, 8 ore/zi + 30 minute pauza de masa- contract de munca FullTime pe perioada nedeterminata- mediu de lucru placut alaturi de un colectiv tanar
ABC BUILDING SRL

Operator Industria Alimentara


Candidatul ideal Persoana atenta, serioasa.Experienta anterioara reprezinta avantaj, insa nu este necesara.Descrierea jobului Responsаbilitati:- Respectarea fluxului de fabricatie, a dispozitiilor de lucru;- Respеctаreа progrаmului dе lucru.Benеficii:- Salаriu аtrаctiv in functie de abilitati si experienta;- Contract de munca pe perioada nedeterminata;- Program dе lucru in doua schimburi de luni-vineri (cu posibilitatea de a efectua ore suplimentare sambata, platite dublu);- Majorare salariala dupa trei luni de la angajare;- Tichetе de mаsa in valoare de 36 lei/zi;- Prime de Paste, Craciun;- Prime de recomandare;- Prime de vechime in companie;- Cadou pentru angajati cu ocazia zilei onomastice;- Transport asigurat/decontat;- Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie;- Actiuni sociale pentru angajati;- Perspective de dezvoltare profesionala si calificare la locul de munca;- Conditii deosebite de munca.
EXPERTAROM FOOD INGREDIENTS SRL

Operational Improvements Manager


Candidatul ideal Pentru ca Pall-Ex este lider în calitatea serviciului de distribuție expres de mărfuri paletizate.În România,suntem prezenți pe piață din anul 2011. Rețeaua se extinde în fiecare an, în prezent avem peste 45 de membri și suntem lideri în calitatea serviciilor oferite. Cautam un coleg nou care sa se ocupe de managementul echipei de noapte pentru cel mai mare Hub al companiei! Experienta de minim 5 ani in gestionarea si coordonarea de procese/ modele logistice complexe; Excelente abilitati de analiza, planificare si control-evaluare; Capacitate de reorganizare si regandire a proceselor operatioanale in functie de schimbarile din business, piata logistica, nevoi interne; Abilitati de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate de a rezolva probleme si situatii nou aparute; Excelente abilitati de comunicare si relationare; Perseverenta in atingerea obiectivelor, gandire strategica, dinamism; Mobilitate la nivel national si disponibilitate ridicata p
PALLET EXPRESS SRL

Economist


Candidatul ideal La GSD, dezvoltăm tehnologie pentru business și industrie, oferim servicii și soluții la nivel internațional alături de o echipă în care oamenii sunt susținuți să evolueze, se simt inspirați și creativi.În cadrul companiei vei face parte din departamentului financiar-administrativ, o oportunitate de a înțelege nucleul firmei și de a susține și asigura evoluția ei într-o manieră cat mai eficientă și prosperă.Împreună, dezvoltăm mai mult decât o companie! Construim o cultură axată pe principii și valori!Ești persoana potrivită dacă:- ești preocupat/ă de dezvoltarea competențelor tale profesionale și de dezvoltarea ta ca persoană- înțelegi că acțiunea concretă și rezultatele măsurabile stau la baza evoluției autentice- cauți un loc unde activitatea să îți ofere semnificație, siguranță și împlinire- dorești să faci parte dintr o echipă pasionată unde vei putea crește și respectiv căreia să-i oferi din experiența și expertiza ta- te reprezintă organizarea, atenția la detali
GSD SOFTWARE TECHNOLOGY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6825 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.