Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

114 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

114 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari (inginer)


Candidatul ideal Absolvent(a) de studii superioare profil tehnic; Minimum 3 ani experienta in vanzari de produse (nonfood) / servicii in industria materialelor electrice / sanitare / constructii / domeniu conex (reprezinta un avantaj important); Ai cunostinte tehnice in domeniul electric (reprezinta un avantaj); Detii permis de conducere categoria B; Ai abilitati de lucru in pachetul Mc Office si experienta de lucru cu sistem tip ERP, CRM, BI; Ti se spune des ca ai aptitudini excelente de comunicare, persuasiune; Manifesti maturitate, integritate si profesionalism.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Dezvolti si gestionezi portofoliului de clienti, asigurand indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare / semestriale stabilite de catre companie; Gestionezi intregul proces de vanzare, fiind responsabil/a de realizarea volumelor de vanzari si stabilirea relatiilor de parteneriat cu toti clientii, respectand standardele si politicile companiei; Urmaresti si respecti procedurile si instructi
CONSOLIGHT COM SRL

Consultant Vanzari Zoomania Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari - Cluj,​ Brasov,​ Bacau,​ Sibiu,​ Timisoara


Candidatul ideal Noi suntem Optical Investment Group si operam cea mai mare retea de Optica Medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, Optiplaza si O51. Ca orice companie de succes, evoluam si avem nevoie de colegi dornici care sa ni se alature la drum, pentru a ne sustine reciproc.Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele:1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii;2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa;3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare;4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare;5. Sa se implice in activitatile zilnice ale magazinului;La randul nostru iti vom oferi urmatoarele:1. Salariu fix in functie de experienta in domeniu (optica medicala);2. Tichete de masa in sistem electronic;3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale;4. Abonament medical clinica privata;5. Extra zile de concediu in functie de vechimea in companie;6. Bonus recoma
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Consultant Vanzari /​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene în cadrul departamentului de vanzari, în cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte și în cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei. Suntem o echipă tânără, dinamică și în continuă dezvoltare.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul în accesarea finantarilor nerambursabile oferă servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea și implementarea proiectelor finanțate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale și alte surse.Descrierea jobului ResponsabilitățiContactarea clientilor și contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)Scrierea și implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clienților (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)Menținerea legăturii cu clienții și informarea acestora cu p
CONSEIL EN ENTREPRISE SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Agent vanzari teren Bacau


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:-Bacau Contactati telefonic sau trimiteti CV prin whatsapp la nr. afisat
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Căutăm o persoană care își asumă atât succesele cât și provocările legate de munca sa. Dacă îndeplinești calificările de mai jos și îți dorești să colaborezi pentru atingerea obiectivelor companiei noastre, abia așteptăm să te cunoaștem.Cum ne dorim să fii? Absolvent de studii medii, cel puțin. Experiență în lucrul într-un magazin. Cunoștințe în operarea casei de marcat. Atenție la detalii, implicare și responsabilitate. Dornic de a acumula cunoștințe noi și de a le asimila rapid. Punctualitate și plăcere de a lucra în echipă.Descrierea jobului Ce trebuie să faci? Să ne ajuți în susținerea și dezvoltarea brandului IFL. Să recepționezi marfa conform procedurii specifice de recepție a mărfii, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ, pe baza documentelor de livrare specifice. Să te asiguri că marfa recepționată va fi afișată la raft și etichetată corespunzător. Să oferi clienților suport și consiliere de specialitate, conform cursurilor de care vei beneficia
IDEAL FEROLUC SRL

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Expert Achiziții Publice în Sistemul Seap


Candidatul ideal IDEAL FEROLUC SRL, caută să își extindă echipa cu un Expert Achiziții Publice pasionat și dedicat, care să gestioneze eficient achizițiile prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Suntem în căutarea unei persoane cu experiență solidă în achiziții publice, care să contribuie activ la optimizarea proceselor noastre de achiziție și să asigure conformitatea cu standardele legale și etice.Candidatul Ideal:Experiență Relevantă: Minim 2 ani de experiență în achiziții publice, cu utilizare avansată a sistemului SEAP și pregătirea documentațiilor de atribuire.Cunoștințe Legislative: Înțelegere aprofundată a legislației și procedurilor de achiziții publice din România.Competențe de Comunicare: Abilități remarcabile de comunicare, atât verbală cât și scrisă, cu un accent pe redactarea documentației specifice achizițiilor publice.Dinamism și Eficiență: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu rapid, respectând termenele limita stricte.Negociere și Managementul Re
IDEAL FEROLUC SRL

Referent Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare, experienta in vanzari.Abilitati:buna comunicare, lucru in echipa, viteza de reactie, atentie la detaliiCompetente:capacitate de organizare, capacitate de analiza, cunostinte operare PC Descrierea jobului Asigura suportul activitatii Fortei de executie vanzari in relatia cu clientii arondati.Livreaza Directorului de Vanzari situatii de analiza vanzari pe canale, clienti, produse.Raspunde de comunicarea in intern cu:personalul de executie, personalul de suport din cadrul Departamentului Vanzari si celelalte departamente, precum si de comunicarea in extern cu:clientii IKA arondati privind:preturi, promotii, informari, disponibilitate marfa.Introduce in sistem comenzile primite/luate de la Forta de executie Vanzari, respectand graficul de transmitere agreat cu Sef Compartiment Prognoza.Realizeaza post analiza propriilor initiative (completeaza/intretine formular promotii).Se implica in rezolvarea/preluarea si inaintarea spre rezolvare catre Forta de exec
AGRICOLA INTERNATIONAL SA

Media netă estimată pe baza celor 2402 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal - studii superioare:- experienta in domeniul achizitilor- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor;- certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului - Participa la negocierea contractelor cu furnizorii/producătorii în concordanță cu strategia companiei și urmărești traseul contractelor până în momentul semnării de către părţi;- Prospecteaza piața de profil și condițiile de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;- Furnizeaza datele necesare celorlalte departamente, precum și furnizor
ROSCHEM CORP.​ SRL

Manager Vanzari Bacau


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Iată ce vei face: Vei coordona și susține echipa în vederea atingerii obiectivelor de business; Vei dezvolta strategii de prospectare și vânzare în vederea atragerii de noi clienţi şi menținerii celor existenţi; Vei recruta și dezvolta oamenii pe care îi ai în echipă, asigurând o performanță durabilă; Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare membru din echipă
Confidenţial

Agent Vanzari Retail Bacau


Candidatul ideal Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari Retail.Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows) Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj) Atentie la detalii Abilitati foarte bune de comunicare si relationare Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea Gandire strategica pe termen scurt si lung Flexibilitate si adaptabilitate Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancarDescrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospectarea piatei si identificarea potentialilor clienti interesati de credite de nevoi personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in v
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Ai studii medii sau superioare, poate și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției sau vânzărilor de echipamente IT&C, securitate, networking, etc, cunoștințe bune de operare PC și abilități de comunicare? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilități pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.Descrierea jobului Responsabilități Oferi consultanță în cadrul procesului de vânzare; Analizezi și iei decizii cu privire la comenzile efectuate de parteneri Telesystem prin intermediul platformei B2B; Intocmesti oferte comerciale; Promovezi imaginea companiei; Creezi rapoarte și participi la campanii de promovare.Responsabilități Vei lucra în cadrul unei companii aflată în dezvoltare unde alături de o echipă cu experienţă vei interacționa cu partenerii noștri care activează într-un domeniu profesional bazat pe cele mai noi tehnologii la nivel global; Mediu de lucru profesional şi prietenos; Acces constant la informații noi
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Consilier Vanzari Auto


Candidatul ideal 📢📢📢Vrei să te alături unei echipe tinere și dinamice?MIHOC GRUP AUTOMOBILE angajeaza în echipa sa CONSILIER VANZARI.Care sunt cerințele pe care trebuie să le îndeplinești?📌 Promovarea vanzarilor atat in showroom cat si in afara acestuia📌 Prospectarea pietei si stabilirea contactelor cu clienti potentiali📌 Abilitati de comunicare, organizare, planificare, negociere;📌 Bune cunostinte de operare PC📌 Sa fii dispus(a) sa inveti, sa te inventezi si reinventezi de cate ori e nevoie📌 Prezenta agreabila, amabilitate, seriozitate, tinuta adecvata la locul de munca📌 Corectitudine, tenacitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii📌 Receptivitate, spirit de echipa📌 Atentie la detalii📌 Permis conducere categ BDaca esti potrivit(a) pentru acest post contacteaza-ne:📲0743 810 874📧[email protected]📍Showroom Nicolae Balcescu, KM 279Abia asteptam sa ne cunoastem!#job #joburibacau #angajari #operatorfacturare #mihocgrup #autosanremo #mihoc #peugeotbacau #citroenb
MIHOC SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Merchandiser produse lactate - Bacau


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Firma producatoare de produse lactate, angajeaza MerchandiserCandidatul ideal: - Studii medii- Experienta pe un post similar- Persoana responsabila, organizata si constiincioasa. Responsabilitati - aranjarea si aprovizionarea produselor la raft;- verificarea și actualizarea preturilor la raft;- asigurarea semnalizarii produselor la raft aflate in promotie;- monitorizarea stocurilor;- elaboreaza rapoarte cu privire la activitatea desfasurata conform fisei postului. Alte informatii Beneficii: salariu fix + bonuri de masa + decontare transportProgram de lucru: L
Professional

Specialist Achiziții


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 114 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.