Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Bihor

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Bihor

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Bihor si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Bihor si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari


Alatura-te echipei noastre dinamice ca si consultant vanzari si exploreaza o cariera plina de oportunitati si recompense. Cautam persoane pasionate, orientate catre rezultate si dornice sa construiasca relatii durabile cu clientii. BENEFICII: Comisioane si bonusuri atractive Traning specializat si suport continuu pentru dezvoltarea ta profesionala si personala Portofoliu de produse divesificat si adaptat cerintelor pietei Oportunitati de avansare rapida in cariera Program de munca flexibil CERINTE: Abilitati de comunicare si negociere Dorinta de a atinge si depasi obiectivele de vanzari Atitudine proactiva orientata spre client si nevoile lui Daca esti gata sa iti construesti propria cariera intr-o companie multinationala si sa ai un impact pozitiv in vietile oamenilor trimite-ne un CV sau trimite mesaj in privat pentru mai multe informatii. Alatura-te echipei noastre si incepe sa iti construiesti un viitor financiar sigur, atat pentru tine cat si pentruclientii tai!
confidential

Media netă estimată pe baza celor 1194 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Angajam Consultant Vanzari


Optica medicala angajeaza consultant vanzari
VITREUM

Consultant Vanzari Showroom - Oradea


Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare -preferabil femei Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon 0728 043 399 ICA
NekyGrup

Angajam Consultant Vanzari Piese Auto


Service auto si magazin piese auto angajam CONSULTANT VANZARI piese auto cu urmatoarele responsabilitati: - identificarea pieselor auto din cataloagele de specialitate - asigura comenzile si necesarul de piese si matereiale pentru service - intocmeste devizele de reparatii in service - monitorizeaza si compara preturile pieselor auto - pastreaza si dezvolta leguturile cu clientii si furnizorii societatii Cerinte: Seriozitate maxima, respectarea programului de lucru, cunostinte in domeniul tehnic auto, cunostiinte medii in utilizarea P.C. si Office, experienta in utiliizarea programelor de specialitate constituie avantaj, abilitati in comunicare si vanzare , mentine si dezvoltarea relatiei cu colegii de lucru. Oferim : -Contract de munca full time intr-un mediu de lucru placut. -Asistenta si cursuri de dezvoltare profesionala -Colectiv de munca agreabil si dinamic -Salarizare in fuctie de performantele realizate -Program de lucru fix Asteptam C.V. - ul tau
Auto Cosmi

Ssvauto -firma In Domeniul Piese Auto-moto Angajeaza Consultant Vanzari


DESCRIERE SC SSV AUTO SRL firma n domeniul pieselor și al accesoriilor auto-moto, dorim să ne ntregim echipa ANGAJAM CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal : -persoana dinamica, cu initiativa, sociabila si cu bune abilitati de comunicare; -atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; -disciplină, corectitudine, atenție la detalii; -cooperare și spirit de echipă; -experienta anterioara nu este obligatorie, dar constituie avantaj; Descrierea jobului : -prezentarea si promovarea produselor companiei; -intampinarea fiecarui client cu zambet si energie pozitiva; -responsabil de oferirea unui serviciu de vanzari premium; -magazinul sa arate in permanenta impecabil; Iți mulțumim pentru încrederea acordată firmei noastre şi pentru dorinţa de a face parte din echipa noastră. Daca esti interesat de acest loc de munca, te rog sa atasezi un CV ca raspuns la acest anunt. Vom studia CV-ul şi în cazul în care profilul tău corespunde cerinţelor noastre pentru postul disponibil, te vom contacta pe
SSV AUTO

Angajam Agent Vanzari Cu Experienta In Domeniul Confectiilor Textile Pentru Casa Si Horeca


Angajam agent vanzari cu experienta in domeniul confectiilor textile pentru casa si HORECA. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
Gecor SRL

Sales Assistant Piata9


O noua oportunitate la Piata9! Cautam un nou coleg care sa se alature echipei noastre in departamentul de caserie. Ce va avea de facut? Vei vinde și încasa contravaloarea produselor servite clienților preparate culinare și băuturi, în restaurant și pe terasă. Vei cunoaște produsele și asistă clienții, respectând standardele de calitate și urmărind satisfacția clienților și oferirea de servicii impecabile. Daca esti interesat de aceasta oportunitate, te rugam sa ne lasi un mesaj si te contactam. Hai la noi in echipa!
Piata9

Promotor - Agent De Vânzări în Industria Designului Interior


Ai o pasiune pentru designul interior și abilități remarcabile în vânzări? Ești pregătit să aduci inspirație în casele și spațiile comerciale ale clienților noștri? Compania noastră caută un Agent de Vânzări dedicat și dinamic pentru a se alătura echipei noastre pasionate de design interior. Dacă ai o atitudine proactivă, abilități excelente de comunicare și o capacitate demonstrată de a influența și a convinge, aceasta ar putea fi o oportunitate de carieră perfectă pentru tine! Responsabilități: Identifică și contactează potențiali clienți interesați de serviciile noastre de design interior. Consultă clienții în procesul de selecție și achiziție a produselor și serviciilor noastre. Dezvoltă și menține relații solide cu clienții, oferindu-le suportul necesar pe tot parcursul proiectelor lor. Colaborează strâns cu echipa noastră de design interior pentru a înțelege nevoile și preferințele clienților și a oferi soluții personalizate. Monitorizează tendințele din industrie și concurența p
PROXIMUS

Store Manager


Gestionarea, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea și vânzarea produselor de imbracaminte. Dorim doar persoane cu o minima experienta in acest domeniu. Consilierea clientilor si vanzarea produselor alaturi de angajatii din subordine Maximizarea oportunitatilor de vanzari, prin identificarea cerintelor de pe piata Maximizarea rentabilitatii magazinului, prin promovarea magazinului si a produselor si participarea la pregatirea promotiilor Monitorizarea permanenta a rezultatelor angajatilor si a rezultatelor magazinului Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de către angajații din subordine si functionarea in condiții optime a magazinului; Verificarea constanta a stocurilor existente in magazine; Efectuarea comenzilor de marfa; Atingerea obiectivelor stabilite de companie Participarea la inventar si intocmirea de rapoartelor periodice ( saptămânal )privind activitatea din magazin; Reprezentarea companiei in relatia cu tertii: clienți, autoritati,
Liu Jo

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consilier Vânzări Magazin


Ce vrem de la tine? - Studii medii superioare (reprezintă avantaj studiile în domeniul tehnic); - Abilități excelente de comunicare și relaționare; - Orientare către client și capacitatea de a oferi soluții personalizate în funcție de nevoile acestora; - Persoană responsabilă, organizată, atenție la detalii; - Cunoștințe de operare PC. Ce vei avea de făcut? - Asigură interfața magazinului cu clienții; - Consiliază clienții în vederea alegerii produselor potrivite în funcție de necesitățile acestora; - Își oferă solicitudinea pentru orice cerință a clientului care ține de contextul comercial (informații, încasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de funcționare la sculele cumpărate, completare certificate de garanție, etc.) - Întreținerea și organizarea corectă a spațiului de vânzare - produsele să fie expuse în mod ordonat; - Colaborarea cu colegii pentru atingerea obiectivelor de vânzări și a indicatorilor de performanță stabiliți.
RU

Angajam Reprezentant Vanzari Orange D2d


Descrierea jobului Promoveaza D2D in vederea vanzarii serviciile si produsele Orange Romania pentru clientii din portofoliu administrat si pentru clientii noi. Responsabilitati : - Promoveaza si vinde D2D produsele si serviciile Orange; - Managereaza si dezvolta portofoliului de clienti. Cerinte: - Bune abilitati de comunicare verbala si abilitati de ascultare activa - Persoana pozitiva si convingatoare - Cel putin studii medii - Cunostinte operare PC - ( MS Windows, MS Office, Internet) ; - Experienta anterioara este un avantaj. -permis categoria B Oferta: - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Program fix de - luni-vineri ; - Weekenduri si sarbatori legale libere - Salariu fix + bonus din vanzari corelat cu performanta individuala + alte beneficii. Aplica acum si te vom contacta !
armira general

Angajam Expert Tehnic Achizitii


Societate de constructii (care execută lucrări de apă și canalizare), cu sediul în mun. Oradea, jud. Bihor, angajează Expert tehnic achizitii. .Persoanele interesate in vederea angajarii sunt rugate sa trimita CV-uri. Sarcini: Intocmeste documentatia tehnica pentru participarea la licitatii; Analizeaza si verifica indeplinirea conditiilor referitoare la eligibilitate, inregistrare, capacitate tehnico-economica, situatie financiara, solicitate prin documentatia de atribuire; Pregateste si elaboreaza documentatiile in vederea participarii la procedurile de achizitie publica, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si caietele de sarcini; Cerinte: Studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de inginerie). Cunostinte tehnice , economice, juridice. Operare PC: Word, Excel, programe specific (Intel Soft). Abilitati de comunicare. Capacitate de organizare. Capacitate de analiza si sinteza. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara.
SC TERMOPRO EDIL SRL

Agent Vanzari Telesales


Candidatul Ideal Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descrierea jobului Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.
PubliDigital

Agent Vanzari


Candidatul Ideal: -Cunostinte de limba engleza nivel mediu avansat prezinta un avantaj -Aptitudini de comunicare in relatia cu clientii; -Capacitate de lucru in conditii de stress rezistenta la stres; -Capacitate de acumulare rapida a cunoştinţelor noi; -Capacitate de munca in echipa; -Comportament adecvat; -Bune abilitati de negociere; -Capabil sa respecte termenele limita; -Capacitate de coordonare, organizare si planificare a activitatii; Descrierea jobului: -Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor; -Transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii directe cu acestia pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu; -Rezolvarea prompta a situatiilor ivite si a nevoilor soferilor; -Contactarea clientilor, ofertarea , negocierea preturilor, particularizarea ofertei de produse si servicii pentru fiecare potential beneficiar; -Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificarea noilor oportunitat
Lugasi Trans

Media netă estimată pe baza celor 2646 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Casier - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURI Expira in 2024-05-09 LocatieBihor NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorGuvern si ministere CategorieFunctie contractualaAnunt ANUNTpentru organizarea concursului de ocupare a functiei contractuale de executie vacante, pe perioada nedeterminata, de casier - 1 post unic, (COR 523003) in cadrul Serviciului Financiar - Administratia Bazinala de Apa Crisuri.Administratia Bazinala de Apa Crisuri, cu sediul in Oradea, str. Atelierelor, nr. 6-8, institutie publica de interes national cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie vacante, pe perioada nedeterminata functia: casier - COR 523003 in cadrul Serviciului Financiar - Administratia Bazinala de Apa Crisuri Activitatea profesionala a casierului se va desfasura in cadrul Serviciului Financiar din sediul Administratiei Bazinale de Apa Crisuri, din Oradea, strada Atelierelor, nr. 6-8, judetul Bihor. Conditiile spe
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Lucrator comercial Oradea.​


Suntem de 28 de ani, in Mega Image, cautam colegi noi, in Oradea. Am pornit in cautare de noi colegi care sa ni se alature pe posturi de: Lucrator comercial,Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: abonament sala fitness, tichete de masaDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Casier Benzinarie


Benzinariile Gazprom Oradea Str. Suisului nr. 10 (hypermarket Real) si Gazprom Oradea Calea Borsului nr.53 C (intrare Santion) angajeaza Casier a cu munca in ture. Cerinte: bune abilitati de comunicare, corectitudine, seriozitate, responsabilitate. Nu necesita experienta in domeniu.
expert collect

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2000 RON/Luna

Angajam Casier Statie Peco


Cerințe și competențe specifice: Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința de a lucra într-un mediu dinamic, civilizat si placut Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture 12/24 ; 12/48 Principale responsabilități: Promoveaza si incaseaza produsele noastre Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor noastre Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinului Oferta noastră: Un post sigur, într-o companie cu retea nationala si internationala Program flexibil si ture libere Salariu +sporuri Bonusuri din vânzări Bonuri de masă Contract de munca sigur si serios intr-un mediu de lucru placut Adresa: Calea Borsului , Calea Suisului.
NIS PETROL

Angajam Pt Firma Incaltaminte


FIRMA DE INCALTAMINTE ANGAJEAZA PENTRU URMATOARELE FAZE: MAISTRĂ, CUSATOARE, MONTATOARE SI SUBTIETOARE. PERSOANA DE CONTACT:
SC VEDOR SHOES SRL

Magazin Alimentar Angajeaza Casierita Lucrator Comercial Zona Rogerius


Magazin Alimentar din zona Rogerius angajeaza casierita. Pentru informatii suplimentare apelati la numarul de telefon atasat anuntului. Salariu: 2600-3000 net Candidatul Ideal: Punctual Cu spirit de echipa Comunicativ Sociabil Sa fie o persoana placuta!
Magic
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.