Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant in Adjud

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant in Adjud

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Adjud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Adjud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Vanzari - Adjud


Scurta descriere a companiei FieldStar inseamna in 3 cuvinte Limitless Brand Activation, o agentie de BTL in care entuziasmul este la el acasa. De la activari de brand, la evenimente mari (Untold, Neversea, Electric Castle), actiuni In Store, de la creatie la implementare, facem din toate si clientii spun ca le facem si bine!Suntem o echipa pentru care nu se poate nu exista, suntem impreuna sa gasim cele mai creative idei si rezolvam orice provocare intalnita. Visam si transformam visele nebunesti in realitate pentru ca ne caracterizeaza perseveranta.Iubim curiozitatea – stim ca suna a cliseu – dar cele mai bune idei au pornit din curiozitatea colegilor nostri, nu vrem sa fii cel mai bun, vrem sa devenim impreuna LIMITLESS! Cerinte Ce ne dorim sa vedem la tine?· Orientare si deschidere catre client;· Dorinta de a invata tehnici de vanzare si comunicare;· Motivat/a sa iti atingi obiectivele de performanta. Responsabilitati Descrierea jobului· Vei avea un spatiu amenajat pentru brandul p
FieldStar

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY
Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari(focsani)


Candidatul ideal RESPONSABIL, ARE EXPERIENTA IN COMERT, ARE DORINTA DE AFIRMARE PROFESIONALA, ISI DORESTE UN JOB STABIL, UNDE POATE SA SE DEZVOLTE FINANCIAR, ESTE FOARTE COMUNICATIV SI AMABIL.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: CUNOASTEREA PRODUSELOR LA VANZARE, DEPRINDEREA FORMULELOR DE CALCUL PENTRU DEVIZE, ORGANIZAREA MAGAZINULUI ( INTRETINERE, EXPUNERE, CURATENIE, ETC ), VANZARE, ABILITATILE DE LUCRU PE PC SUNT UN ATU IN PLUS.
ARMEDA CARPET S.​R.​L.​

Consultant Business: Vrancea,​ Buzau,​ Prahova,​ Arges


Candidatul ideal Ești în căutarea unui job dinamic și flexibil? Ce zici de a aduce un strop de entuziasm în viața ta profesională și de a lucra pe poziția de Consultant în dezvoltarea afacerilor cu grupul Goodwill? Suntem departe de joburile plictisitoare și gri - la noi e plin de culoare, așa că hai să oferim împreuna mediului de afaceri românesc oportunități noi de dezvoltare!Cerințe pentru Acest Rol:Suntem în căutarea unor persoane creative, cu un pic de șarm, capabile să gândească analitic și să proceseze informații cu ușurință. Avem nevoie de autodidacți, comunicatori excepționali, și de oameni orientați spre soluții. Apropo, o ținută bine aleasă și un zâmbet pe față sunt obligatorii!Descrierea jobului Descrierea Rolului:În poziția de consultant business la Goodwill Consulting, vei fi responsabil pentru:- a asculta clienții cu atenție,- a dezlega misterul nevoilor lor de dezvoltare,- a oferi soluții eficiente din portofoliul nostru variat de servicii,- vei crea oferte personalizat
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Operator Dispozitii Livrare Adjud


Candidatul ideal Studii medii și minim 1 an experiență profesională pe un post similar. Cunoștințe de MS Office, SAP. Cunoaște documentele legale de insotire a marfurilor. Capacitate de analiză și de rezolvare a problemelor. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare. Disponibilitate pentru lucru în schimburi.Descrierea jobului Responsabilităţi principale: Completează corect și în timp toate documentele aferente livrărilor de marfă Validează livrările în conformitate cu planificările efectuate de către dispecerii distribuție Răspunde cu promptitudine solicitărilor clienților interni și externi și solutionează aspectele semnalate Răspunde de arhivarea documentelor emiseCe iti oferim: Pachet salarial motivant; Abonament clinică privată; Prima de performanță; Pachet flexibil de beneficii; Asigurare de viață; Mediu de lucru în care sănătatea și siguranța ta sunt pe primul loc.
HOLCIM ROMANIA SA

Operator Mentenanta Electrica


Candidatul ideal Studii medii - calificare electrician sau electromecanic; Minim 2 ani experienta ca electrician; Competențe profesionale: instalații de joasă tensiune (cunoștinte avansate), medie tensiune (cunoștinte minime), principii de bază funcționare automate programabile, convertizoare de frecventa,echipamente de măsură presiuni, temperaturi. Cunostinte despre actionari electrice,pneumatice si hidraulice. Abilități de relaționare, comunicare și spirit de echipă. Preocupare cu privire la respectarea regulilor SSM.Descrierea jobului Responsabilităţi principale: Asigurarea mentenantei electrice pentru echipamente și utilaje. Participarea la întreținerea echipamentelor electrice din cadrul punctului de lucru. Efectuarea inspecțiilor periodice ale echipamentelor electrice.Operarea echipamentelor și utilajelor (echipamente mobile, electropalane, etc) în funcție de calificările și autorizațiile dobândite.Ce iti oferim: Pachet salarial motivant; Abonament clinică privată; Prima de perfo
HOLCIM ROMANIA SA

Reprezentant Tehnic&vanzari Cu Atributii De Gestiune&livrare


Candidatul ideal - Studii finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență în vânzarea produselor/serviciilor de natură tehnică (echipamente, produse industriale);- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Contribuie la elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor zonale- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din zona alocată;- Identificarea de noi clienți la nivel zonal și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Vizitarea în mod regulat a clienților din zona alocată;- Gestionarea stocului de marfă din depozitul din zona alocată;- Dezvol
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Reprezentant Tehnic&vânzări Cu Atribuții De Gestiune&livrare


Candidatul ideal - Studii finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență în vânzarea produselor/serviciilor de natură tehnică (echipamente, produse industriale);- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Contribuie la elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor zonale- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din zona alocată;- Identificarea de noi clienți la nivel zonal și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Vizitarea în mod regulat a clienților din zona alocată;- Gestionarea stocului de marfă din depozitul din zona alocată;- Dezvol
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Manager Zonal De Vanzari - Technical Sales Manager


Candidatul ideal - Studii universitare finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență relevantă în managementul vânzărilor;- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Experiența în domeniul vânzării echipamente/servicii tehnice - constituie avantaj;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor regionale;- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din teritoriul alocat;- Identificarea de noi clienți la nivel regional și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Planificarea și executarea planurilor de dezvoltare a vânzărilor în zona alocată;-
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
HATTRICK BET SRL

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Experienta nu conteaza pentru noi, trebuie doar sa:- Fii sociabil si sa iti placa sa lucrezi cu oamenii- Ai o atitudine pozitiva- Fii un bun coleg- Ai abilitati de lucru cu cifreDescrierea jobului Ce vei face?· Vei efectua tichete de pariere in sistemul informatic al companiei;· Vei intocmi zilnic documentele de contabilitate primara;· Vei informa clientii cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;· Vei crea un mediu agreabil pentru clienti.Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture
HATTRICK BET SRL

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Operator Facturare


Candidatul ideal • Studii superioare sau medii;• De preferat, experiență anterioară în domeniul comertului cu materiale de constructii. Apreciem insa si tinerii entuziasti si ambitiosi;• Cunoștințe de contabilitate primara;• Abilitati de utilizare a programelor de contabilitate si a instrumentelor Microsoft Office(cunoasterea programului ASIS constituie avantaj)• Abilități de comunicare și lucru în echipă;• Abilități de analiză și rezolvare a problemelor;• Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele.Descrierea jobului -Preluare comenzi de la agentii de distributie-Facturare-Incasare-Operare casa de marcat-Efectuare note de intrare-receptie
CERVO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 650 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Contabil /​ Director Economic


Candidatul ideal Căutăm un profesionist dedicat și meticulos, cu o pasiune pentru contabilitate și o viziune strategică asupra finanțelor. Candidatul ideal va fi un lider înnăscut, capabil să gestioneze echipe și să dezvolte strategii financiare eficiente.Competențe și Abilități:Expertiză Contabilă: Cunoștințe aprofundate în toate aspectele contabilității și finanțelor, inclusiv raportare financiară, bugetare, și fiscalitate.Analiză Financiară: Abilitatea de a interpreta date financiare complexe și de a face recomandări strategice bazate pe aceste analize.Atenție la Detalii: Rigurozitate în urmărirea detaliilor și precizie în toate rapoartele și documentele financiare.Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare, atât în scris cât și verbal, cu capacitatea de a explica concepte financiare complexe în termeni simpli.Calități Personale:Integritate: Un angajament ferm față de etică și integritate în toate practicile financiare.Inițiativă: Proactivitate în identificarea și re
GREENAGRO CROP SRL

Economist Senior


Candidatul ideal Rolul in companie Asigura gestionarea, urmarirea si analiza furnizorilor societatii si a activelor imobilizate, verifica reflectarea corecta din punct de vedere contabil si fiscal a tranzactiilor specifice.Cerinte Absolvent studii superioare de specialitate (economice, contabilitate si informatica de gestiune); Experienta anterioara pe un rol similar – 5 ani; Foarte bune cunostinte in domeniul fiscalitate, contabilitate; Abilitati analitice si sintetice; Atentie la detalii; Planificare si organizare; Lucrul in echipa; Comunicare si relationare; Utilizare MSOffice (Excel) la nivel avansat.Competente tehnice Cunostinte economico-fiscale (Legea Contabilitatii, Reglementari contabile, Cod Fiscal); Cunostinte de analiza financiara (calcul indicatori financiari, analiza costuri, etc).Descrierea jobului Responsabilitati: Urmareste si verifica din punct de vedere contabil si fiscal operatiunile de gestiune inregistrate in sistemul informatic (Asis); Verifica inregistrarea extr
BECIUL DOMNESC S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2302 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Operator Comercial Identificare Piese Auto


Candidatul ideal - Cunostinte de operare programe de identificare piese auto;- Studii medii finalizate;- Experienta dovedita pe o pozitie similara constituie avantaj;- Cunostinte tehnice - piese auto pentru turisme constituie avantaj;- Experienta in lucrul cu clientii persoane juridice;- Cunostinte de operare PC;- Abilitati excelente de comunicare, spirit de echipa, rabdare.Descrierea jobului Identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme in programe de specialitate (ex. PartsLink24); Preluarea apelurilor telefonice sau prelucrarea cererilor de oferta primite pe email de la clienti; Consilierea tehnica a clientilor - service-uri auto / magazine de piese auto.Beneficii: Acces la platforna de learning Training la inceputul activitatii. Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Venitul tau este format din parte fixa + bonus, platit la timp, fara intarzieri.
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.