Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant in Chiajna

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant in Chiajna

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant In Imobiliare


Candidatul ideal Suntem in cautare de persoane hotarate sa isi dezvolte cariera in domeniul imobiliar, in cadrul biroului RE/MAX Value, Bucuresti-Ilfov. De ce ai vrea sa evoluezi in imobiliare?Pentru ca: Este un domeniu care acopera o nevoie de baza a societatii Romania este tara cu cea mai mare pondere de proprietari din Europa In imobiliare sunt cele mai mari volume de vanzari si deci si cele mai mari comisioane generate Indiferent de situatia economica generala, mereu vor fi oameni care vor vrea sa vanda sau sa cumpere Nu ai nevoie de calificare sau de experienta anterioara in imobiliare, suntem aici sa iti oferim tot suportul necesar, instrumentele si informatiile care sa te ajute sa poti deveni un profesionist in domeniu.Asadar, intrebarea este “De ce nu?”Descrierea jobului Te invitam sa ne contactezi daca indeplinesti criteriile obligatorii de mai jos:1. Ai dorinta de a-ti dezvolta propriul business de succes si ai in vedere sa iti deschizi o firma (SRL, PFA, microintreprindere e
DTS SPEED CONCEPT S.​R.​L.​

Administrare Site /​ Consultant Vanzari Online


Candidatul ideal Cautam un/o coleg ordonat, agreabil, constiincios, motivat, care sa isi doresca sa invete lucruri noi.De asemenea, sa aiba bune abilitati de comunicare si munca in echipa si disponibilitatea sa se angajeze intr-un contract de munca pe termen lung.Oferim un mediu de lucru placut si un colectiv prietenos.Descrierea jobului Administrează produsele de pe site (actualizeaza descrieri-poze produse, adăugare produse noi, adauga promotii, schimba slider, etc)Ca activitate de Call- Center, identifica produsul dorit de client, realizează oferte personalizate si mentine legatura cu acestia.Procesează digital comenzile in CRM sau ERP (soft gestiune) in sensul că verifică stoc, anunță client stadiu comanda, acorda ok de livrare la depozit, etc. De manipularea mărfii, împachetarea și de livrarea lor se ocupa colegii responsabili din depozit.Poate reprezintă un avantaj experiența în lucru cu Photoshop sau Corel, Ciel erp (Next Up), Magento sau CRM-uri.Cerințe minime: utilizare browse
CARTO - PLAST SRL

Consultanti Vanzari


Candidatul ideal SC Reparatii Centrale SRL isi mareste echipa !Suntem un grup tanar,dinamic,in plina formare si dezvoltare ,gasim solutii impreuna provocarilor aparute, ne ajutam unii pe altii, dornici sa crestem,ne asumam rolul pe care il avem in companie, invatam mereu si ne bucuram impreuna de fiecare reusita!PROFIL CANDIDATCunostințe avansate operare PC: pachetul Office, navigare internet;Minim 3 ani experienta in vanzari instalatii;Inclinatie catre domeniul tehnic, seriozitate si spirit de initiativa;Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple;Abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client si flexibilitate, buna organizare si spirit de echipa.Descrierea jobului RESPONSABILITATIOferirea de consultanta si feedback clientilor privind produsele comercializate;Preluarea comenzilor online si telefonice si prelucrarea acestora in sistemul operational intern;Intocmirea documentelor de vanzare catre clienti : comanda ,
REPARATII CENTRALE S.​R.​L

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacerea a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanti Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Senior Regional Securitate (f/​m)


SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tăuContăm pe tine să coordonezi proiectele de securitate la nivel regional;Colegii noștri contează pe tine să asiguri securitatea fizică în obiective și să gestionezi toate incidentele apărute;Vei contribui activ alături de colegii din celelalte departamente la prevenirea pierderilor;Colegii noștri contează pe tine să contribui la dezvoltarea și implementarea de strategii, politici și proceduri de securitate prin efectuarea de evaluări de risc și de vulnerabilitate;Colegii noștri contează pe tine să oferi consultanță pentru asigurarea de conformitate legală cu privire la serviciile de securitate, precum și să realizezi analize și
Lidl

Consultant De Securitate - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSULTANT DE SECURITATE - AJOFM | ANOFMAngajator: SC LIDL DISCOUNT SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
SC LIDL DISCOUNT SRL
Vezi alte joburi relevante

Consultant Financiar


Candidatul ideal Candidatul IdealCe asteptam de la tine?Comunici usor si iti face placere sa cunosti oameni noi; Stii ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta; Vrei sa castigi pe masura efortului tau; Stii ca, in vanzari, cheia succesului este sa pui clientul pe primul plan;Descrierea jobului Ce vei face la noi? Identifici potentiali clienti; Le evaluezi nevoile financiare si gasesti cele mai bune solutii pentru ei; Promovezi serviciile si produsele financiare ale companiei; Iti informezi permanent clientii despre toate noutatile financiare care i-ar putea interesa; Dezvolti permanent relatia cu clientii tai
LUCKY AGENT DE ASIGURARE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 214 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Telesales


Candidatul ideal Oportunitate nouă de job: Consultant TelesalesEditura Booklet este în căutarea unui profesionist dinamic și dedicat care să se alăture echipei noastre în calitate de Consultant Telesales.Dacă îți place să fii proactiv, să comunici eficient, ai abilități de vânzări și îți dorești să faci parte dintr‑un mediu de lucru bazat pe solidaritate și performanță, atunci aceasta este șansa ta!Ne dorim ca viitorul sau viitoarea coleg/ă să aiba: Experiență în vânzări (constituie un avantaj); Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj); Experiență în relaționarea cu clienții (reprezintă un avantaj experiență într-un Call Center); Cunoștințe bune dе operare PC (pachet Microsoft Office și sisteme CRM). Orientare către client și către calitatea serviciilor prestate; Abilități dе relaționare și comunicare, gândire logică, structurată, atenție la detalii; Atitudine pozitivă și proactivă, empatie și înțelegere; Spontaneitate, capacitatea dе a gestiona optim situațiile dificil
BOOKLET SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Daca ești o persoana entuziastă, sociabilă și vorbești corect românește, te așteptăm în echipa EUROMOBILA GHENCEAActivitatea se desfasoara doar in magazin offline in magazinul Ghencea Bucuresti, Sector 6 (CENTRUL DE MOBILA DANIELLI DESIGN)Așteptăm cu interes candidaturile voastre.Pentru acest post acceptăm doar candidați care sunt cel puțin absolvenți de liceu cu diploma de Bacalaureat si cunostinte de MS Office.Descrierea jobului - consiliezi clienții în vederea alegerii variantei optime de mobilare- ofertezi, facturezi și etichetezi produse- urmărești derularea comenzilor în vederea respectării tuturor promisiunilor facute clientului- o experiență de învățare inedită în cadrul unui program de training de o lună de zile- o echipă de oameni deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o- oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile de comunicare alături de profesioniști
EUROMOBILA RETAIL SI DISTRIBUTIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 801 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sales Consultant


Candidatul ideal For our client, a multinational company from auto industry, we are recruiting a Sales Consultant.- University degree;- A Minimum of three years experince in sales;- Experience in the automotive area;- Knowledge of Microsoft Office (Excel, Word);- English language - advanced;- Driving license, category B;- Proactivity and initiative in order to achieve monthly performance objectives;- Very good communication and negotiation skills.Descrierea jobului - Follow Sales Process at all times;- Answering phone calls and making appointments where applicable;- Sending personalised customer videos to customers;- Communicating with the bank or with other financing providers to propose finance and ensure payout prior to vehicle collection;- Correct use of Credit/Debit card machine for deposit payments;- Create all documentation when selling vehicles;- Ensuring sold cars are prepped on time for handover;- Ensuring all sold cars are fully paid for prior to release;- Ensure the store a
BIA HUMAN CAPITAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 750 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Imobiliar


Candidatul ideal Agent imobiliar / Broker / Consultant imobiliar- Persoana organizata, analitica, atenta la detalii;- Abilitati bune de comunicare si negociere;- Capabil sa lucreze in mod eficace si eficient atat independent cat si intr-un mediu de echipa.- Capabil sa inteleaga si sa invete continuu o varietate de discipline conexe cu piata de real-estate: finante, zonele administrative si istoricul acestora, tipuri de contracte, legislatie, cadastru.- Persoana activa, optimista, sociabila- Responsabil, punctual, diplomat, capabil sa asculte activ, convingator.- Abilitati bune de management al timpului.- Dornic sa evolueze si sa se autodepaseasca.- Persoana perspicace, optimista, sociabila.- Persoana ce detine un sistem de valori bazat pe etica si profesionalism.- Cunostinte de operare calculator: Ms Office, Windows;- Vorbitor limba engleza, a doua limba prezinta un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Cercetarea si prospectarea pietei imobiliare;- Contactarea si oferirea de c
CGA HOME CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 88 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari [bucuresti-mogosoaia]


Candidatul ideal Întregim echipa de vânzare ANTIQUE STONE din Bucuresti-Mogosoaia!Dacă ești bun în vânzare, cauți să te afirmi și să te dezvolți profesional și personal, dacă ești orientat spre elită și excelență te așteptăm în echipa noastră!Dacă te regăsești în descrierea de mai jos ești potrivit pentru echipa noastră:- Experienta anterioara constituie avantaj:- Abilitati de comunicare si spirit de lucru in echipa;- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor la locul de munca;- Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;- Dorim o persoana dinamica si plina de initiativa, dornica sa invete lucruri noi;- Atitudine pozitivă, entuziasm, orientare spre rezultat;- Cunoștințe operare PC: Word, Excel, internet;- Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților;- Orientat spre obținerea de profit;Descrierea jobului - Scopul principal al postului este vânzarea produselor companiei către clienți;- Consiliere clienti;- Gestioneaza stocurile depozitului;- Realizare
ANTIQUE STONE SRL

Consultant Vanzari "jos Palaria"


Candidatul ideal Consultant Vanzari magazin palarii si accesorii de cap "JOS PALARIA" din zona Dorobanti / Floreasca, sector 1, Bucuresti! DOAR VANZATOR CU EXPERIENTA DE MINIM 3 ANI, PASIONAT de design vestimentar! Persoana pozitiva, comunicativa, deschisa, CU EXPERIENTA in interactiunea cu clientii; Punctualitate; Seriozitate; Responsabilitate, avand in vedere gestionarea stocurilor si a banilor.Descrierea jobului Orientare catre client din punct de vedere al gasirii palariei potrivite, profesionalismului in cunosterea produselor (marimi, materiale, stiluri, preturi si culori) si crearea unei experiente placute, Intelegerea cu rabdare a nevoii clientului este esentiala, Gestionarea stocului in magazin si online; Registru de casa.Beneficii: Pachet salarial: 3500 - 4500 RON NET, in functie de vanzari Echipa dinamica; Program: Luni - Vineri - 8 ore / zi (11:30 - 19:30), Se lucreaza 2 weekend-uri / luna, Sambata - 6 ore (11:00 - 17:00), Duminica - 5 ore (11:00 - 16:00), In saptamanile in
MID FINANCIAL SRL

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Cautam Consultant Fonduri Europene Nerambursabile.Cerinte: Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe/proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor/proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj.Beneficii: Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix de minim 700 euro plus bonusuri de performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legaleDescrierea jobului Gestionarea
REIDEN BUSINESS SUPPORT S.​R.​L.​

Consultant Financiar: Bucuresti


Candidatul ideal Echipa Oney cauta coleg/a dornic/a sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitia de Consultant Financiar in orasul Bucuresti. Birourile noastre se afla in incinta magazinelor Leroy Merlin si Auchan.Locatiile in care recrutam sunt: - Leroy Merlin Pallady- Leroy Merlin Colloseum- Leroy Merlin Alexandriei- Auchan Titan- Auchan Militari- Auchan Drumul Taberei Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale. Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office Esti atent/a la detalii Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile? Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum
ONEY FINANCES SRL

Asistent Departament Consultanta Si Evaluare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent pentru departamentul de consultanță și evaluare, care să se alăture echipei noastre din cadrul unei companii de prestigiu din domeniul imobiliar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de piața imobiliară, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniul economic sau imobiliar;Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel);Abilități excelente de comunicare și organizare;Atenție la detalii și capacitate de analiză;Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj.Redactare documente – cunostinte medii Microsoft Office – Excel, Word;Disponibilitate deplasare in interes de serviciu (ocazional);Permis de conducere categoria B;Absolvent sau an terminal facultate (tehnic, economic sau drept)Descrierea jobului Responsabilități:Asistarea consultanților imobiliari în activitățile de evaluare și consultanță;Colectarea și
PROPERTY VALUATION MANAGEMENT S.​R.​L.​

Wms Consultant Specialist


Candidatul ideal • Knowledge of WMS system(s) / Reflex is a plus.• Knowledge of MS Office products• Ability to quickly learn new systems or software.• Ability to write clearly and concisely, to approach all situations with tact, high emotional intelligence, diplomacy, and discretion.• Strong communication skills, verbal and written.• Customer focused.• Adaptive to change and able to work well under pressure.• Self-driven and motivated, well organized• English - advanced levelDescrierea jobului • Supporting and driving new customer implementations and system implementations.• Supporting and driving digital transformation efforts as well as helping create the initiatives.• Problem solving dynamic operational and/or systemic challenges.• Documenting processes and support in training and implementation of the processes.• Influencing change with continuous improvement mindset geared towards identifying and eliminating safety and compliance issues, service issues, and operational inefficienc
FM ROMANIA SRL

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Erp - Implementare Si Suport


Candidatul ideal Ne marim echipa! Cautam colegi noi pentru departamentele de suport si implementare.Ce cautam:- sa ai cunostinte medii de contabilitate – sa intelegi evenimentele contabile, sa stii cum functioneaza conturile, sa poti citi o balanta;- sa stii sa-ti organizezi timpul in mod eficient;- sa ai abilitati de comunicare pentru ca vei interactiona in mod continuu cu clientii;- sa-ti doresti sa inveti lucruri noi. Nice to have dar nu este obligatoriu: - experienta de lucru cu sistem ERP;- experienta in contabilitate;- experienta de lucru cu clientii.Descrierea jobului Ce vei face:- vei analiza cerintele clientilor in scopul determinarii nevoilor specifice si vei elabora cerintele catre echipa de mentenanta/dezvoltare;- vei instrui utilizatorii finali;- vei acorda asistenta utilizatorilor, cu precadere pe zona financiar-contabila;- vei testa functionalitatile dezvoltate de echipa de programatori;- vei elabora documentele specifice activitatii de implementare;Compania este situata
DARK COMPUTER SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.