Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil Primar in Floresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil Primar in Floresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Primar in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Primar in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui economist responsabil, cu o atentie deosebita la detalii si cu o excelenta capacitate de organizare si eficientizare a muncii in functie de prioritati, care sa se alature departamentului de contabilitate din cadrul societatii noastre din Cluj-Napoca.- Studii superioare economice definitivate;- Experienta in domeniul contabil in productie - constituie un avantaj- Cunostinte foarte bune Microsoft Excel-Word- Dornic de a învata lucruri noi si a accepta ideile altora într-un mod constructiv- Bun comunicator cu abilitati de relationare si lucru in echipa- Echilibrat si increzator, organizat si punctual- O bună cunoastere a noilor tehnologii si a mijloacelor moderne de comunicare;- Permis de conducereDescrierea jobului Responsabilitatile constau in:- Realizarea contabilititatii primare a societatilor din grupul de firme, intocmire deconturi, inregistrare facturi, etc- Urmarire flux de documente contabile astfel incat toate documentele sa fie inregistr
WOOD STRUCTURE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2572 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil /​ Expert Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Locul tau e in echipa noastra daca: Ai studii superioare in curs sau finalizate în domeniul contabilității Atentia la detalii, responsabilitatea, seriozitatea si rigurozitatea te definesc Ai bune abilitati de comunicare, relationare, analiza si prelucrare a informațiilor si de organizare si planificare Iti place sa te dezvolti si sa inveti continuu Esti orientat catre rezultate, echipa si client Ai atitudine pozitiva, dovedesti implicare si iti plac provocarile Ai bune cunostinte în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office si intr-un program de contabilitate (Saga reprezinta avantaj) Ai experienta anterioara in firma de contabilitate - minim 1 an (reprezinta un plus)Descrierea jobului Jobul consta in: Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul Saga Intocmirea si verificarea balantei si a bilantului Intocmirea si depunerea declaratiilor si a altor raportari Activitati de salarizare si administrare personal, inclusiv utilizarea Revisal Mentin
ECON MULTI SERVICES SRL

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Economist / Contabil in Cluj-Napoca Minim 6 luni experienta in contabilitatea de productie sau gestiune. Studii de specialitate sau experienta in domeniul financiar-contabil; Cunostinte operare soft-uri contabilitate ( Saga ); Gandire analitica si atentie la detalii; Seriozitate, responsabilitate, comunicativitate si spirit de observatie.Descrierea jobului Receptii materii prime si facturi servicii pe centre de cost; Intocmire note de predare productie si bonuri de consum; Inventariere produse finite, materii prime, marfuri si operare rezultate inventariere; Inregistrare extrase bancare in lei, valuta; Inregistrare deconturi de cheltuieli; Centralizator productie lunara; Facturi vanzare si incarcare in SPV.Beneficii: Salariu atractiv Tichete de masa Pachet servicii medicale Decontare abonament transport Prima de Craciun, de Paste si de zi de nastere O echipa placuta, binevoitoare.
DELISSIMA FABRICA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2733 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Contabil


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul financiar/contabil/economic.Experiență minimă de 3 ani în contabilitate și gestiunea stocurilor în comerțul cu mărfuri.Experiență în contabilitate financiară (declarații), în funcționalitatea conturilor contabile, cheltuielilor în avans.Închideri și urmăriri balanțe (conturi analitice specifice).Cunoștințe solide în legislația fiscală și contabilitate.Experiență semnificativă cu un software de gestiune.Cunoștințe foarte bune de Microsoft Office (Excel, Word).Rezistență la stres și efort, adaptabilitate la schimbări.Dedicare și pasiune pentru domeniul contabilității, cu un impuls constant pentru dezvoltare și creștere profesională.Descrierea jobului Înregistrarea eficientă a facturilor de cheltuieli și efectuarea plăților către furnizori.Gestionarea extraselelor bancare, emiterea bilete la ordin și gestionarea depunerilor bancare.Introducerea notelor contabile și a centralizatorului de salarii.Realizarea verificărilor pe conturile din balan
DENNVERPROFI SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Economist / Contabil in Vlaha, Judetul Cluj. Activitatea se desfasoara in Vlaha, la sediul central Nobila Casa. Asiguram transport la locul de munca.Candidatul ideal Studii de specialitate si experienta in domeniu de minim 3 ani Cunostinte operare PC-pachetul MS Office nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL) Abilitati analitice, atentie la detalii, punctualitate Seriozitate , implicare si o atitudine pozitiva orientate catre rezultate Capacitate de a lucra atat in echipa, cat si individual Cunoasterea programului Microsoft Dynamics NAV (Navision) sau alt program ERP reprezinta un avantajDescrierea jobului Principalele sarcini ale pozitiei sunt: Tine evidenta cheltuielilor in avans si a veniturilor in avans, urmareste inregistrarea corecta a acestora; Inregistreaza extrasele de cont bancare Urmareste aplicarea corecta si la timp a platilor si incasarilor. Intocmeste diferite rapoarte si analize ale datelor din evidenta contabila Verifica soldul conturilor si face corectii
MENDOLA PRO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2572 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Senior /​ Team Supervisor


Candidatul ideal Contabil Senior / Team Supervisor cu atributii de consultant in Cluj-NapocaStartCo este o platforma digitala care ii ajuta pe antreprenori si freelanceri sa scape de birocratia inceperii si administrarii unei afaceri, prin simplificarea si automatizarea proceselor care tin de infiintarea unei firme, facturare si contabilitate.Suntem un startup romanesc in plina dezvoltare si cautam sa ne dezvoltam echipa. Daca vrei sa faci parte dintr-o companie digitala 100% romaneasca, atunci citeste mai departe.Descrierea jobului Pentru departamentul de contabilitate, cautam un contabil cu experienta si pasiune pentru cifre, care isi doreste sa creasca din punct de vedere profesional.Descrierea roluluiDepartamentul de contabilitate este cel care se ocupa de evidenta contabila a clientilor cu un abonament activ de contabilitate in platforma StartCo. Fiecare contabil StartCo gestioneaza propriul portofoliu de clienti, sub indrumarea unui Expert Contabil.Ce vei face efectiv in cadrul d
STARTCONTABILITATE S.​R.​L.​

Contabil Sef


Candidatul ideal Contabil / Economist Sef / Senior / Director financiar / Director EconomicSuntem in cautarea unui director economic responsabil, cu o atentie deosebita la detalii si cu o excelenta capacitate de organizare si eficientizare a muncii in functie de prioritati, care sa se alature departamentului de contabilitate din cadrul societatii noastre din Cluj-Napoca.Candidatul ideal va indeplinii urmatoarele criterii: Studii superioare in domeniul economic, cu o experienta de minim 5 ani intr-o pozitie similara (experienta in productie constituie un avantaj); Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil; Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil si domeniul fiscal; Capacitatea dе a conduce si organiza intreaga activitate financiar-contabila a grupului; Cunostinte utilizare sisteme de tip ERP (constituie un avantaj); Persoana analitica si atenta la detalii, orientata spre rezultat cu abili
WOOD STRUCTURE SRL

Media netă estimată pe baza celor 657 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Operator facturare (magazin instalatii Floresti)


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte - Experiență anterioară în domeniul facturării sau administrării financiare.- Abilități solide de lucru cu programe informatice specifice pentru facturare.- Abilități excelente de organizare și atenție la detalii.- Comunicare eficientă și abilități interpersonale.- Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic și ritm rapid. Responsabilitati - Procesarea și generarea facturilor pentru comenzile clienților, asigurând acuratețea detaliilor și a prețurilor.- Verificarea precisă a informațiilor de facturare și reconcilierea acestora cu comenzile și contractele.- Oferirea de suport clienților în ceea ce privește întrebările legate de facturare și rezolvarea disputelor într-un mod eficient.- Lucrul strâns cu departamentele de vânzări și logistică pentru a
Job Consult
Vezi alte joburi relevante

Product Specialist – Ati Si Bloc Operator


Candidatul ideal Cerințe: • studii superioare finalizate;• cunoștințe in domeniul tehnic;• experiență in vânzări, de preferință in domeniul medical;• cunoașterea procedurii de achiziții publice;• cunoașterea limbii engleze scris/vorbit;• excelente abilitați de comunicare;• lucru in echipa;• perseverenta, corectitudine, implicare;• cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point);• permis de conducere auto categoria B;• disponibilitate pentru deplasări frecvente.Descrierea jobului Postul este situat in cadrul Departamentului Vânzări - Divizia Echipamente Clinice si are drept scop promovarea si vânzarea echipamentelor - Paturi si mobilier medical pentru ATI, UPU.Principalele responsabilități:• identifica noi posibilități de dezvoltare a afacerii prin găsirea si contactarea potențialilor clienți;• promovează produsele din portofoliul companiei;• prospectează in permanenta piața in vederea identificării de noi clienți si a creșterii cotei de piață a produselor in zona in care acționează
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Consultant Vanzari Produse Apple_cluj


Candidatul ideal Adecco Romania este in cautarea unui Consultant vanzari in Cluj pentru unul dintre cel mai mare distribuitor de produse Apple din Romania. Esti pasionat de produsele Apple si iti doresti sa cresti si sa-ti dezvolti pasiunea, te asteptam in echipa noastra.Descrierea jobului In calitate de Consultant vanzari, esti responsabil pentru performanța vanzarilor prin: Promovarea produselor și solutiilor Apple prin impartasirea cu pasiune a beneficiilor și valorilor produselor; Efectuarea de demonstratii de produse 1:1 folosind indrumari la nivel mondial; Construirea unei comunitati de clienti Apple dedicati care vor reveni să se consulte cu tine pentru viitoarele achizitii Apple. Monitorizarea rezultatelor de performanta si a nivelurilor de inventar si identificarea oportunitatilor de afaceri pentru a creste și mai mult performanța; Colaborarea cu conducerea magazinelor partenere pentru a obtine si imbunatati rezultatele calitative si cantitative si pentru a obtine un impact de
ADECCO ROMANIA

Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine?• Să fii absolvent/ă de studii superioare;[‼] Să ai experiență minim 2 ani experiență în implementarea proiectelor din fonduri europene;• Să fii deschis/ă să înveți, să fii organizat/ă și punctual/ă;• Să îți placă munca în echipă și să îți ajuți colegii;[‼] Să deții permis de conducere categoria B;• Să îți placă munca de birou combinată cu scurte deplasări;Constituie un avantaj dacă:• Cunoști una dintre următoarele limbi: engleză, franceză, italiană. Descrierea jobului Ce vei face mai exact?• Vei fi implicat/ă în mod direct în implementarea unor proiecte finanțate din fonduri europene;• Vei efectua studii și cercetări în domeniul fondurilor europene;• Vei pregăti prezentări și vei menține relația cu beneficiarii proiectelor.
SADC EXPERT CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 85 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (Facultatea de Științe Economice) Cunoașterea solidă a legislației actuale în ceea ce privește contabilitatea, precum și legislația financiară, economică și fiscală Experiență minim 3 ani în domeniu Abilități de rezolvare a problemelor Abilități analitice foarte bune Aptitudini de planificare și organizare Foarte bune abilități de comunicare și muncă în echipă Atenţie distributivă Cunoştinţe foarte bune de operare PC/MS Office, Excel (avansat)Descrierea jobului Responsibilități Operare în aplicațiile Internet Banking, efectuarea plăților zilnice, listare extrase de cont Înregistrare extrase de cont Înregistrare facturi cheltuieli diverse, mijloace fixe, obiecte de inventar Evidența contractelor de la terți Gestionarea raportului privind contul de profit și pierdere: Întocmire situații și raportări periodice sau la cerere: profitabilitate, evoluție indicatori, grad de încasare a creanțelor etc Întocmirea și urmărirea realizării bugetului d
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6892 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul financiar/contabil/economic.Experiență minimă de 5 ani în contabilitate și gestiunea stocurilor în comerțul cu mărfuri.Experiență în contabilitate financiară (declarații), în funcționalitatea conturilor contabile, cheltuielilor în avans.Închideri și urmăriri balanțe (conturi analitice specifice).Cunoștințe solide în legislația fiscală și contabilitate.Experiență semnificativă cu un software de gestiune.Cunoștințe foarte bune de Microsoft Office (Excel, Word).Rezistență la stres și efort, adaptabilitate la schimbări.Dedicare și pasiune pentru domeniul contabilității, cu un impuls constant pentru dezvoltare și creștere profesională.Descrierea jobului Înregistrarea eficientă a facturilor de cheltuieli și efectuarea plăților către furnizori.Gestionarea extraselelor bancare, emiterea bilete la ordin și gestionarea depunerilor bancare.Introducerea notelor contabile și a centralizatorului de salarii.Realizarea verificărilor pe conturile din balan
DENNVERPROFI SRL

Media netă estimată pe baza celor 6787 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Telesales


Candidatul ideal NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa pentru locatia din GILAU!Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.Ce ne dorim de la tine?-ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.-ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.-pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel.-sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea tu?-va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu-vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite-vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei-vei plasa si procesa comenzi in sistemul internCe beneficii te a
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Bijuterii


Candidatul ideal - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate?- Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor?- Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate?Daca ai raspuns cu DA, si ai:-Atitudine pozitiva și spirit de initiativa;-Capacitate de analiza si spirit de observatie;-Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare;-Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine;-Orientare catre identificarea de solutii;-Experienta in utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Vino in echipa noastra si vei beneficia de:-Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;-Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale;-Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei;-Program de lucru flexibil, in ture (Programul de luc
IRINIK SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Compania noastră caută un Operator Call Center dedicat și pasionat de relaționarea cu clienții pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de servicii clienți. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să oferi suport clienților noștri, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română.Empatie și capacitate de a gestiona situații tensionate.Atenție la detalii și capacitate de organizare.Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Preia apeluri de la clienți și oferă asistență în rezolvarea problemelor acestora.Înregistrează și actualizează informațiile referitoare la solicitările clienților în sistemul nostru.Comunică eficient și profesionist cu clienții pentru a asigura o experiență pozitivă.Colaborează cu departamentele interne pentru a soluționa problemele ridicate de clienți.Beneficii:Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și int
SUPERCOM SA

Media netă estimată pe baza celor 410 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Receptie Marfa - Depozit Turda


Candidatul ideal Vino alături de PENNY.!Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Poti face si tu parte din echipa noastra daca: esti absolvent de studii medii; ai experienta in verificarea marfii(constituie un avantaj); ai experienta in verificarea calitativa a sortimentatiei de legume/fructe constituie avantaj (valabil pentru departamentul de receptie legume/fructe); te consideri o persoana serioasa, organizata si responsabila; ai dorinta si interes in ceea ce priveste autodezvoltarea; ai capacitatea de a lucra in echipa dar si independent;detii bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Rolul tau va presupune sa: efectuezi receptia cantitativa si calitativa a marfii conform procedurilor; efectuezi corectii pe avize in cazul in care se constata diferente intre cantitatea fizica si cea avizata; refuzi marfa in cazul in care aceasta nu corespunde din punct de vedere cantitativ si calitativ, din punct de vedere al imp
REWE ROMANIA SRL

Operator Vopsele


Candidatul ideal Operator vopsele in Apahida, Judetul ClujNe marim echipa si suntem in cautarea unui coleg cu: Abilitati bune de colaborare si comunicare; Capacitatea de lucru in echipa; Determinare si implicare; Seriozitate si punctualitate; Studiile in domeniul chimiei reprezinta avantaj.Daca ai aceste abilitati, ne dorim sa te cunoastem!Descrierea jobului Responabilitatile principale ale operatorului vopsele sunt: Pregateste vopseaua pentru productie conform cerintelor si retetelor; Asigura transportul intern al vopselelor folosind liza manuala; Ofera suport in cazul problemelor cu vopseaua; Verifica si asigura suport tehnic colegilor, legat de aria sa de responsabilitate; Opereaza un soft specific; Manipuleaza tiparele (clișeele).Beneficiile oferite: Tichete de masa de 40 de lei; Transport asigurat/decontat; Prima de performanta lunara; Tichete cadou si bonusuri de Craciun si de Paste; Al 13-lea salar; Asigurare de sanatate 400 euro/an; Pensie facultativa 400 euro/an; Bonus de fide
RONDOCARTON SRL

Operator Abkant


Candidatul ideal Pentru sediul din Juc-Herghelie angajam operator abkant:- Studii medii;- Persoana disciplinata si onesta;- Capacitatea de a citi si interpreta desen tehnic – constituie avantaj;- Cunostinte utilizare instrumente de masura;- Capabil să lucreze cu o mare precizie și concentrare fiind orientat către detalii;Descrierea jobului - Creeaza accesoriile dupa cerintele de pe desenul tehnic al clientului;- Raspunde de modul de intocmire si de corectitudinea lucrarilor executate;- Identifica metoda de lucru potrivită în vederea prelucrării;- Respectarea conditiilor de siguranta si sanatate.Beneficii:- Lucru într-o echipă tânără și dinamică;- Instruire tehnică- Posibilitatea de asimilare de noi cunoștințe;- Salariu atractiv, bonuri de masa.
IMPRO SRL

Media netă estimată pe baza celor 14 de salarii introduse în Salario: 3475 RON/Luna

Consultant Imobiliar


Candidatul ideal Daca ai deja experienta in vanzari si/sau imobiliare, te asteptam cu drag pe rolul de Consultant Senior si te invitam sa creionam acest rol impreuna. Experienta ta reprezinta un avantaj si ne-am bucura sa iti fim alaturi in dezvoltarea carierei tale.Daca esti la inceput de drum in cariera dar esti o persoana ambitioasa, comunicativa si dornica de crestere profesionala, iti punem cu drag la dispozitie toate cunostintele noastre pentru a te sprijini in a deveni un agent imobiliar / consultant imobiliar remarcabil.Descrierea jobului De ce sa ne alegi pe noi?Crestem constant - si nu doar in cifre, desi cu drag iti vom povesti si despre asta. Crestem ca specialisti pentru a intampina piata si clientii cu profesionalism si de o maniera aparte. Organizam cursuri cu facilitatori interni si externi periodic pentru a ne rafina stilul de vanzare consultativa, cunostintele juridice, capabilitatile de networking stilul managerial si de munca in echipa.Incurajam spiritul antreprenor
IMPAKT REAL ESTATE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.