Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Alba Iulia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Alba Iulia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Contabil / Economist dedicat si experimentat pentru a se alatura echipei noastre din cadrul companiei noastre din Alba Iulia.Experienta in domeniul contabil in productie - constituie un avantaj.Daca sunteti pasionat de domeniul contabilitatii si aveti abilitati solide in gestionarea aspectelor financiare, va invitam sa aplicati pentru pozitia noastra vacanta.Descrierea jobului Intocmirea si mentinerea registrului general al contabilitatii. Inregistrarea tranzactiilor financiare zilnice si reconcilierea conturilor. Pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale si a rapoartelor financiare periodice. Verificarea si corectarea erorilor contabile si fiscale. Gestionarea activelor fixe si calcularea amortizarii. Asigurarea conformitatii cu reglementarile contabile si fiscale.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 5000-7000 Ron Net in functie de experienta. Decontare transport. Prime de Sarbatori. Bonus de performante.
ROMWEST EURO SRL

Media netă estimată pe baza celor 5510 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal studii economice; cunoaşterea legislației financiar-contabile în vigoare; minim 2 ani experiență pe o poziție similară; cunoștințe operare PC (Outlook, Word, Excel); abilități de comunicare; abilități de organizare și planificare; capacitate de rezolvare a problemelor; atenție la detaliiDescrierea jobului întocmirea și prelucrarea documentelor contabile primare și asigurarea arhivării acestora; contabilizarea facturilor de intrare: interne și externe, achiziții de bunuri și servicii; verificarea corectitudinii documentelor primite; colaborarea cu echipa departamentului pentru ținerea corectă și la zi a evidenței financiare și contabile
TRANSILVANIA NUTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 5501 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Cerințe: Experiență in domeniul contabilității, fiind absolvent al unei facultăți de profil (cu specializare in domeniul financiar contabil) Cunostiinte temeinice de utilizare pachet Office Cunostinte de legislatie contabile si fiscala; Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa. Persoana ordonata, atenta la detaliiDescrierea jobului Responsabilități: Introducere facturi de prestări servicii și chirie Operațiuni cu casa: încasări de la clienții cu chitanță (verificare casă, depunere numerar la bancă) Operațiuni cu Banca: Eliberare BO către furnizori, preluare BO de la clienți Încasări și plăți la bancă Verificare casă Verificare TVA lunar Închidere venituri și cheltuieli Efectuarea de calcul și plată salarială, lunar Depunere declarații către bugetul de stat Verificarea scadență clienți și furnizorilor Alte operatiuni de inchidere lunara Calculul de impozit pe profit si depunerea declaratiei Intocmire rapoarte ad-hoc solicitate de catre management Reconcilieri pe
SC PROMELEK XXI SA

Media netă estimată pe baza celor 5771 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal VCST Romania angajeaza Contabil / Economist in Alba Iulia. Perioada determinata de 1 an. CANDIDATUL IDEAL: Studii superioare de specialitate in domeniul economic Experienta dorita – 3-5 ani. Cunostinte avansate de contabilitate si fiscalitate Limba engleza – nivel mediu Cunostinte avansate de operare pachet MS Office (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului EconomistRESPONSABILITATI: Operarea si analiza documentelor de intrare – iesire in/din societate; Urmarirea si operarea documentelor de incasări si plati prin banca; Intocmirea de note contabile, registre contabile, documente centralizatoare; Urmarirea documentelor cu regim special; Urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii si a legislatiei in vigoare; Realizarea de centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului; Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar – contabile.BENEFICII: Bonus semestrial Tiche
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1282 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Economist (contabilitate Primara)


Candidatul ideal Studii economice finalizate Finante/ ContabilitateGindire analitica si sintetica, atentie distributivaCapacitate de lucru in echipa; capacitate de comunicare si relationare bune; abilitati de lucru cu termene limita; capacitate de organizare a muncii; simtul responsabilitatii; diplomatieEXPERIENTA DE MINIM 2 ANI PE UN POST SIMILARCONSTITUIE AVANTAJ CUNOSTINTE PROGRAM CONTABILITATE DACRISDescrierea jobului realizeaza operatiuni de contabilitate financiara specifice domeniului de activitate;inregistrarea in programul de contabilitate a documentelor primare: facturi, chitante; bonuri fiscale; deconturi;evidenta registrului de casa;
EUROPEXPRES SRL

Contabil/​ Contabil Sef


Candidatul ideal Viitorul coleg ar fi de preferat sa aiba experienta intr-o firma de contabilitate sau in domeniul fiscal-contabil.Descrierea jobului Ne mărim echipa! 💫✅ EXC societatea de transport international și intern de mărfuri suntem în căutare de Contabil/Contabil Sef✅Viitorul coleg ar fi de preferat sa aiba experienta intr-o firma de contabilitate sau in domeniul fiscal-contabil.✅Avem biroul in Aiud, Jud Alba.✅ Sarcini:• Asigura evidenta contabilа аcopеrind toata gаmа dе trаnzаctii• Înregistrarea zilnică a documentelor financiar-contabile și arhivarea acestora;• Confirmari de sold cu furnizorii/clientii societatii;• Raspunde de arhivarea, circulatia si pastrarea documentelor contabile in conformitate cu politicile interne ale departamentului/companiei;• Asigura o buna colaborare cu colegii din departamentul financiar-contabilitate si cu cei din celelalte departamente;• Diverse alte activitati specifice postului.✅Oferta salariala formata din:- salariu negociat la interviu, in f
EXC EXPRESS LOGISTICS SRL
Vezi alte joburi relevante

Consultant Turism


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Consultant turism pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să călătorești, să descoperi locuri noi și să ajuți oamenii să-și îndeplinească visele de călătorie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.Ca si consultant turism, vei fi responsabil de oferirea de servicii de consultanță și asistență clienților noștri în planificarea și organizarea călătoriilor lor. Vei lucra într-un mediu dinamic și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de oameni, de la turiști individuali până la grupuri mari.Cunostinte medii de limba engleza, seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu te fac candidatul ideal.Avem si o conditie: domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu aste
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 303 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Data Operator


Candidatul ideal We're looking for a new member to complete our team of 6 enthusiastic and smart colleagues.If your friends tell you that you are: analytical experienced user of Microsoft Office (Excel) great at English (speaking, writing) a reliable and trustworthy person ...then we believe you might be just what we need.Besides these lovely qualities, great if you are: University graduate or on your way there (preferably technical field) interested in technology and computers still a nice person even before a deadlineDescrierea jobului We offer support through platforms and ticketing systems to other HR teams within Azets group on the following main topics: creating job ads and posting them sending out job offers and registering contract in the systems editing and maintaining the HR system reports on HC, sickness and other KPIs on a monthly and yearly basis other back office registrationsYou will be part of the HR team and participate at all the events within the projects.Benefit
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 923 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Unimat Angajeaza Consultant Vanzari


Candidatul ideal UNIMAT S.R.L. - angajeaza CONSULTANT VANZARIABILITATI consultant vanzari: Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, relationare si lucru in echipa Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni), cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent Atentie concentrata si distributiva Persoana punctuala, prezenta agreabila, serioasa Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultateCerinte CONSULTANT VANZARI: Studii medii/superioare Experienta in domeniul materialelor de constructii/instalatiilor reprezinta un avantaj Operare MS Office ( Excel, Word).Descrierea jobului ​ATRIBUTII CONSULTANT VANZARI: Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului Preia comenzile de la client si se ocupa de onorarea lor Urmareste procesul de aprovizionare cu marfa si o receptioneaza Prospecteaza piata
UNIMAT SRL

Payroll Consultant


Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly reports to clients Check deadlines and prioritize tasks accordingly The role impli
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Operator Ambalare- Productie Oiejdea Albalact


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Stare de sanatate bunaDorinta de a munciDisponibilitate munca in schimburiAbsolvent 10 clase/Scoala Profesionala/Liceu; Responsabilitati Coordoneaza activitatea de
Lactalis Group

Consultant Vanzari In Librarie Si Coordonatori de echipa


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi membri pentru echipa noastră. Avem disponibile poziții pentru consultant vânzări librărie în Pitești și Alba Iulia, precum și pentru coordonatori de echipă librărie în Pitești și Brașov, gata să ne ajute să oferim o experiență plăcută clienților noștri.Căutăm persoane care:• Au abilități de comunicare și interacțiune cu clienții;• Sunt entuziaști și dornici de a învăța;• Lucrează bine în echipă și sunt adaptabili.Descrierea jobului Atribuțiile principale sunt:• Oferirea de asistență clienților și recomandări personalizate;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite;• Supravegherea și organizarea eficientă a spațiului de vânzare.Oferim:• Un mediu de lucru dinamic și prietenos;• Un pachet de beneficii care include, pe lângă salariul fix, tichete de masă, discounturi la achizițiile de produse din librărie, bonusuri de performanță în funcție de rezultatele echipei și asigurare medicală.Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus și
COMPACT SA

Operator Presa Fabrica


Candidatul ideal Cerințe: Studii medii / tehnice / școală profesională; Minimum 2 ani experiență de lucru în domeniul industrial / producție; Minimă experiență in coordonarea unei echipe reprezintă un avantaj; Cunoștințe de operare calculator proces industrial si de lucru cu aparate de măsură si control reprezintă un avantaj; Atenție la detalii, proactivitate; Foarte bune abilitați de lucru in echipă, dar si individual; Abilități bune de comunicare, integritate si orientare către soluții.Descrierea jobului Operator Presă Fabrică (Locatie: Teius, judetul Alba)Informatii despre angajator: Cu o vechime de 200 de ani, angajatorul este cel mai mare producător de blocuri ceramice din lume și cel mai mare producător din Europa de țigle ceramice și cărămizi pentru fațadă; companie cotată la bursa internațională ce deține în prezent 197 de fabrici în 30 de țări. în România, sunt 7 fabrici - 4 unități de producție de cărămidă și 3 unități de producție de pavaje; produsele sunt exportate în Ungar
GABTEO CONSULT SRL

Operatori Calitate


Candidatul ideal Ești în căutarea unei provocări profesionale cu un viitor promițător în industria auto?Dacă răspunsul este DA, te așteptăm în echipa FORMEL D ROMÂNIA - furnizor global de servicii pentru industria auto.Suntem în căutarea unor colegi, OPERATORI CALITATE , pentru proiectele noastre din tara.Cerințe:- disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi.Descrierea jobului Ce îți oferim: pachet salarial competitiv; tichete de masă; abonament la clinică privată de sănătate; instruire la locul de muncă; formarea și dezvoltarea într-o companie internațională; alte beneficii salariale în funcție de performanțe.Pentru informații suplimentare ne puteți contacta si la 0720.058.261
FORMEL D ROMÂNIA SRL

Operator Productie Lactate


Candidatul ideal Operator producție lactate in Unirea, județul AlbaStudii și Experiență Necesară: Studii medii obligatorii; studii superioare constituie un avantaj. Experiență minimă de 1 an în domeniu constituie un avantaj.Abilități Personale: Capacitate de comunicare și spirit de echipă. Spirit de observație, tenacitate și receptivitate. Rezistență la stres. Disponibilitatea de a evalua proprietățile organoleptice ale produselorDescrierea jobului Responsabilități Principale: Respectarea cerințelor igienico-sanitare specifice industriei laptelui. Cunoașterea și aplicarea strictă a tehnologiilor de recepție și procesare a laptelui, inclusiv pasteurizare, fabricarea cașului gras și baschiu, brânza proaspătă de vacă și telemea. Aplicarea corectă a normelor de exploatare a utilajelor din zona de responsabilitate. Verificarea traseelor, robinetilor și vanelor pentru prevenirea contaminării laptelui. Cunoașterea și aplicarea ingredientelor pentru prepararea saramurii. Respectarea cerințelor
FERMA CU OMENIE S.​R.​L.​

Consultant Turism


Candidatul ideal - Persoana calma, sociabila, placuta;- Cunostinte de operare PC (E-mail, Word, Excel);- Cunostinte medii de limba engleza;- Seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu;- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.- Domiciliul stabil in Alba Iulia si iprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu asteptarile clientilor;- Mentinerea relatiei cu clientii si fidelizarea acestoraBeneficii:- Un mediu de lucru ce ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere pe termen lung;- Un sistem de salarizare atractiv (salariu fix + bonus) ce recompenseaza performatele profesionale;- Organizarea regulata a calatoriilor de informare in diverse destinatii interne si externe.
FILY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 309 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Inginer /​ Tehnician Service Echipamente It/​bancare


Candidatul ideal Care sunt solicitarile noastre: Absolvent studii medii/superioare tehnice; Cunostințe medii de limba engleză; Abilitatea de a lucra cu scheme electrice, diagrame logice, desene mecanice; Cunostințe de operare și configurare PC; Cunostințe IT hardware, software, networking; Experienta in reparatii tehnice; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate deplasări. Descrierea jobului Activitatile tale zilnice: Depanare/configurare/instalare echipamente bancare si IT; Asigură suport tehnic; Analizează cauzele defecțiunilor și propune soluții; Asigură instruirea clientului cu privire la utilizarea echipamentelor; Întocmește documentația necesară fiecărei activități de service in parte - fișa service, pv predare-primire, pv punere în funcțiune.Beneficii: Bonus de performanta Prime de sarbatori Tichete de masa Abonament servicii medicale Traininguri de specializare MIjloace de munca complete.
ROPECO BUCURESTI S.​R.​L.​

Consultant Turism


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Consultant turism pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să călătorești, să descoperi locuri noi și să ajuți oamenii să-și îndeplinească visele de călătorie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.Ca si consultant turism, vei fi responsabil de oferirea de servicii de consultanță și asistență clienților noștri în planificarea și organizarea călătoriilor lor. Vei lucra într-un mediu dinamic și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de oameni, de la turiști individuali până la grupuri mari.Cunostinte medii de limba engleza, seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu te fac candidatul ideal.Avem si o conditie: domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu aste
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 329 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Optometrist


Candidatul ideal Avem o viziune pentru a combina tehnologia de ultimă oră cu o abordare cu adevărat personală a îngrijirii ochilor.Tot ceea ce facem este centrat în jurul vederii. Pentru că îngrijirea de calitate ne ajută să vedem bucuria vieții. Pentru că învățarea de la cei mai buni ne face pe toți mai buni.Ne dorim ca fiecare persoană care intră pe ușile noastre să simtă pasiunea noastră pentru îngrijire. Și de aceea ne angajăm să avem grijă de tine, astfel încât să poți oferi cea mai bună experiență de calitate pacienților și clienților noștri.Ce așteptăm de la tine? E simplu:✔️ Abilitatea de a oferi servicii de calitate și de a depăși așteptările clienților.✔️ Dorința de a învăța și de a te perfecționa în domeniul opticii medicale.✔️ Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții.✔️ Profesionalism și atitudine pozitivă.Descrierea jobului Indiferent dacă ai deja experiență în domeniu sau abia începi să-ți croiești drumul, te așteptăm în echipa noastră!Ce oferim?✔️ Su
TTO FAM TRADE S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.