Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil sef


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 6000 până la 9000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare in domeniul financiar - contabil,- Experienta si competente in gestionarea si realizarea evidentelor contabile,- Sa detina cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil,- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Aptitudini de calcul matematic,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa Responsabilități:- Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil- Participa la inventarierea patrimoniului societatii,- Urmareste incadrarea in bugetele stabilite in planurile de afaceri,- Conciliaza soldurile cu partenerii,- Urmareste si raspunde de incasarea creantelor societatii- Gaseste solutii noi pentru implementare softuri interne in vederea optimizarii activitatii.- Participa la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de afaceri- Realizeaza diverse operatiuni financiar contabile: capitalizari, descarcari de gestiune, plati, pregatire documente si jurnale p
Clarismart Consulting SRL

Operator Facturare/​casier/​contabil


Candidatul ideal studii economice cunostinte operare PC, Microsoft Office experienta pe un post similiar reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii spirit de echipaDescrierea jobului emiterea facturilor către clienti, incasarea lor in numerar sau prin card bancar emiterea bonului fiscal inregistrarea in registrul de casa a incasarilor si platilor in numerar intocmirea dispozitiei de livrare a marfii catre depozitul de marfa pentru a fi ridicata de catre client intocmirea facturilor proforme catre client precum si urmarirea incasarii acestora in extrasele de banca diverse alte atributii de contabilitate primaraBeneficii: pachet salarial motivant; tichete de masa
ARCHIM FERTIL S.​R.​L.​

Contabilitate Primara /​ Facturist


Candidatul ideal Experienta relevanta in domeniu; Cunostinte Excel si Word; Abilitati foarte bune de planificare, atentie la detalii, atitudine pozitiva si proactiva; Cunostinte operare baze de date Experienta emitere documente logistice (facturare,avizare, receptie marfa ) Experienta casierDescrierea jobului Facturare, operare documente contabilitate primara specifica domeniului de activitate; Intocmeste rapoarte specifice; Se subordoneaza sefului de depozit Participa activ la inventare periodice Noi oferim. Salariu + bonus+bonuri de masa program fix de lucru zilnic 8,30 - 17 Posibilitati de promovare
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal Clarismart Consulting angajeaza Contabil sef /Director economic- pentru companie de productie.Cerințe:- studii superioare- experienta in post de contabil sef/director economic .- cunoasterea legislatiei fiscale- cunostinte Microsoft Office- persoana onesta, comunicativa, empaticaBeneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa-Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilități:- Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil- Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii- Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar- Raspunde si intocmeste balanta lunara- Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor- Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare- Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit
CLARISMART CONSULTING SRL

Operator Facturare/​casier/​contabil


Candidatul ideal studii economice cunostinte operare PC, Microsoft Office experienta pe un post similiar reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii spirit de echipaDescrierea jobului Descriere job: emiterea facturilor către clienti, incasarea lor in numerar sau prin card bancar emiterea bonului fiscal inregistrarea in registrul de casa a incasarilor si platilor in numerar intocmirea dispozitiei de livrare a marfii catre depozitul de marfa pentru a fi ridicata de catre client intocmirea facturilor proforme catre client precum si urmarirea incasarii acestora in extrasele de banca diverse alte atributii de contabilitate primaraBeneficii: pachet salarial motivant; tichete de masa
ARCHIM FERTIL S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal Cerințe:- Absolvent de studii superioare în domeniul economic;- Experiență de minim 3 ani pe un post similar în contabilitate;- Cunoștințe de operare PC, inclusiv MS Office (Excel);- Cunoștințe de legislație în domeniul financiar-contabil;- Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra ordonat;- Aptitudini de comunicare, învățare, inițiativă, flexibilitate și dinamism;- Meticulozitate, acuratețe și atenție sporită la detalii;- Experiență în utilizarea programului de contabilitate WinMentor constituie avantaj;- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu.Descrierea jobului - Efectuează înregistrarea cronologică și sistematică a tuturor documentelor financiar/contabile - facturi de achiziții, facturi de vânzări, registrul de casă, extrase de cont, recepția și amortizarea mijloacelor fixe, deconturi de cheltuieli și ordine de deplasare, bonuri de consum, reevaluare elemente patrimoniale exprimate în valută;- Îndosariază și arhivează documentele după înregistrare;
V.​B.​N.​DOORS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5984 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Arad - Persoana Facturare/​consilier Vanzari


Candidatul ideal Persoană facturare/Consiler vanzari Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către rezultate pentru a se alătura echipelor noastre din Arad si Bacau în calitate de Persoană facturare/Consilier vânzări.Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, ai abilități excelente de comunicare și ești pasionat de vânzări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Pentru postul din Arad cautam o persoana care sa locuiasca in orasul Arad.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine:Experiență anterioară în facturare și/sau vânzări reprezintă un avantaj;Abilități excelente de comunicare și negociere;Orientare către clienți și dorința de a oferi servicii de calitate;Atenție la detalii și abilități bune de organizare;Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan;Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări;Cunoștințe de operare PC și abilități bune de utilizare a programelor de birou.Descrierea jobuluiCe vei face:Veți fi
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Angajam Contabil (contabilitate Primara)


Angajam contabil,(contabilitate primara) cu experienta. Cunostinte operare PC , SAGA, EXCEL. Atributii: avizare, facturare, evidenta contractelor, gestiune, registru jurnal, registru de casa, evidenta angajatilor. Sediul social este in Tisa Noua, Arad (13 km din centrul orasului). Programul de lucru este pe doua schimburi.Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.
Agrokyl Comp SRL

Angajăm Contabil


Suntem o companie de producție din Arad (Micălaca) și suntem în căutarea unui contabil cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Dacă vă interesează o provocare cu oportunități de creștere profesională, credem că acest post este pentru dvs.! Ce ne dorim de la dvs.: - Absolvent de studii superioare; - Cunoștinte de operare în Excel Word; - Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple; - Precizie, responsabilitate; - O bună organizare și gândire logică. Responsabilități: - Înregistrarea facturilor, bonurilor fiscale și a altor documente financiar-contabile; - Verificarea corectitudinii și completitudinii datelor înregistrate; - Asigurarea respectării termenelor limită pentru înregistrarea documentelor; - Întocmirea diverselor rapoarte la solicitarea superiorului; - Participarea la operațiunile contabile de închidere de lună; - Operarea jurnalului de bancă. Ce oferim: - Salariu motivant; - Tichete de masă de 30 RON zi; - Asigurare de sănătate și accidente; - A
Companie de producie

Angajam Contabila


Candidatul ideal trebuie sa fie un bun profesionist cu abilitati de comunicare si lucrul in echipa, cu capacitati de organizare si planificare, spirit analitic,cu dorinta de colaborare impreuna cu managerii pentru gasirea celor mai bune solutii in desfasurarea activitatii.
SC WEST LAND ES

Angajam Contabil Cu Experienta în Agricultura


Contabil cu experienta în agricultura,program de lucru normal,postul se afla la ferma,12 km de Arad.Se cere experienta, seriozitate.
Agro Ivonics srl

Cautam Un Coleg Colega Contabil


Conta Analitic CR SRL societate de consultanta fiscala si contabilitate angajează contabil - cunoștințe minime conturi, contabilitate primara . Oferim un nivel de salarizare corespunzator pregatirii Se acorda tichete de masa Loc de munca situat in zona ultracentrală - Filarmonica, ANAF, Primarie
Conta Analitic CR

Angajam Economist Contabilitate Primara


Cerintele postului: -studii superioare economice -cunoasterea cadrului legislativ al domeniului financiar contabil -capacitatea de a prelucra informatiile -cunostinte avansate PC -capacitate de organizare a timpului de lucru -persoana responsabila si atenta la detalii
SC WEST LAND ES SRL

Relati Clienti,​ Facturare


Postul presupune: prelucrare date, facturare si relati clienti Cerinte: - experienta min 3 ani - studii superioare - experienta microsoft office ( excel word ) - prezinta avantaj cunoastere program SAGA facturare Se ofera -transport -tichte masa -bonus Sarbatori Asteptam CV-ul pe email
SC ALPIN-C SRL
Vezi alte joburi relevante

Operator asamblare


Companie verificată
Aplica rapid
Sarcinile tale:Respectarea instructiunilor de lucru specifice ariei de asamblareInserarea firelor in bloc/mufaBandajarea firelorMontarea clip-urilor pe ramuriRespectarea cu strictete a standardelor si cerintelor de calitate Competentele tale:Absolvent studii medii, minim 8 clase Responsabilitate si spirit de echipaDisponibilitatea de a lucra in schimburiCapacitate de integrare intr-un mediu de lucru dinamicDisponibilitate pentru munca in picioare
Leoni Wiring Systems Arad SRL

Director economic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:- studii superioare-experienta in post de contabil sef/director economic intr-o companie cu obiect de activitate in domeniul productiei-cunoasterea legislatiei fiscale-cunostinte Microsoft Office Beneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa Responsabilități:-Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil-Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii-Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar-Raspunde si intocmeste balanta lunara-Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor-Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare-Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale-Realizeaza si raspunde de cash-flow si decide pe baza acestuia platile zilnice-Intocmes
Clarismart Consulting SRL

Operatori productie - in Arad


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2200 LEI pe lună
SGP GROUPANGAJEAZA OPERATORI PRODUCTIE INDUSTRIA AUTO -Salariu 2200 lei NET - Tichete de masa 735 LEI - Program 3 schimburi - Transport asigurat - Instruire la locul de munca
SGP SORTING GROUP SRL

Operator mașini unelte


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postului Studii medii Cunoștințe operare PC Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi Oferta Salariu de încadrare începând de la 3650 RON brut, renegociere salarială după 3 luni Tichete de masă în valoare de 40 RON Bonus de prezență în valoare de 240 RON brut Prime de sărbători Bonus de performanță de până la 780 RON Asigurare medicală privată Transport asigurat pe raza municipiului Arad, Mândruloc, Vladimirescu, Sânnicolau Mic, Pecica, Peregu
Jobville Group SRL

Media netă estimată pe baza celor 322 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Operator Front Office


Candidatul ideal Calificări și Aptitudini: Suntem în căutarea unui candidat cu studii medii, pasionat de excelență și inovare. Dacă aveți cunoștințe solide de contabilitate primară, gestiune, și arhivare documente și sunteți proficient în utilizarea calculatorului, vă invităm să vă alăturați echipei noastre.Experiența: Familiaritatea cu programul WinMentor reprezintă un plus, oferindu-vă o oportunitate de a vă distinge în procesul de selecție.Competențe Personale: Căutăm o persoană comunicativă, organizată și dedicată, care să valorifice oportunitățile de interacțiune directă cu clienții noștri valoroși.Descrierea jobului Interacțiune și Consiliere: Vei avea rolul cheie de a comunica direct cu clienții pentru a prelua comenzi și de a oferi consiliere alături de echipa noastră expertă la Lomilux A.Operare și Gestiune WinMentor: Veți contribui activ la operațiunile interne, utilizând programul WinMentor pentru a procesa și gestiona documentația și tranzacțiile financiare necesare, esenți
LOMILUX A SRL

Operare Si Intermediere Date (arad)


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat al transportului cu
FINPROM S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.