Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Cautam o persoana cu spirit de lucru in echipa, responsabila si serioasa.Descrierea jobului Efectueaza inregistrarile contabile contabilitate primara si financiara (casa, extrase bancare, clienti, furnizori, deconturi, verificare jurnale,Control facturi si jurnal vanzari;Colaboreaza cu celalalte compartimente puncte de lucru in sensul pregatirii situatiilor contabile necesare intocmirii raportarilor anuale si periodice;Intocmire si depunere declaratiiSe lucreaza in SAGACunostinte bune de Word si Excel, cautare pe internet si comunicare pe e-mail
IONESCU I ASOCIAII SPRL

Media netă estimată pe baza celor 6018 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Contabil


Descrierea jobului Oferim oportunitatea de a te alătura echipei noastre în calitate de Economist Contabil. Dacă ești o persoană organizată, cu pasiune pentru domeniul financiar-contabil, acesta este locul potrivit pentru tine.- studii în domeniul financiar contabil- experienţă de lucru în domeniul financiar-contabil minim 2 ani- bune cunoştinţe teoretice şi practice de contabilitate- inregistrarea si verificarea documentelor contabile in contabilitate conform legislatiei in vigoare- inregistrarea extraselor bancare- emiterea facturilor catre clienti- urmarirea situatiei fisei furnizorilor si clientilor- arhivarea documentelor specifice- transmiterea documentelor specifice ale firmei pentru declaratia de intrastat- abilităţi de comunicare şi lucru in echipa- atentie la detalii si capacitatea de a respecta termenele limitaPentru toate acestea iti oferim un pachet salarial motivant si o experienta intr-un mediu de lucru placut.Alte beneficii: asigurare de sanatate, tichete de masa, prime
AGRITEHNICA SERVICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2729 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Contabil


Candidatul ideal Firma noastră, MSL Accounting, caută un candidat ideal pentru poziția de Contabil Economist, care să se alinieze valorilor noastre de excelență în domeniul contabilității și dezvoltare continuă. Candidatul perfect ar trebui să îndeplinească următoarele criterii:Experiență în domeniu: Candidatul ideal ar trebui să aibă o experiență minimă de 2 ani în domeniul contabilității, cu cunoștințe solide în gestionarea contabilității primare și secundare. Experiența anterioară într-un mediu similar sau în cadrul unei firme de contabilitate este un avantaj.Dorință și deschidere spre învățare: Candidatul ar trebui să fie dornic și deschis spre a-și îmbunătăți continuu cunoștințele și abilitățile în domeniul contabilității. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la schimbările în legislația fiscală și contabilă este crucială.Competențe tehnice solide: Candidatul ideal ar trebui să demonstreze cunoștințe avansate în domeniul contabilității, inclusiv în întocmirea rapoartelo
MSL FISC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2696 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabilitate Primara


Candidatul ideal Incepe un nou an cu un loc de muncă plin de provocări și oportunități! Alătură-te echipei noastre și descoperă un mediu dinamic, unde creativitatea și inițiativa sunt apreciate.Candidatul IdealAbsolvent al unei facultăți cu profil economic.Cunoștințe solide în contabilitatea primară.Experiență relevantă în domeniul secretariatului și asistenței manageriale.Competențe avansate în utilizarea programelor MS Office (Excel, Word).Experiență în strategii de promovare pe Facebook și Google Ads.Flexibilitate în gestionarea sarcinilor și programului de lucru. Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Asistent Manager dedicat, cu responsabilități extinse în domeniul secretariatului, asistenței manageriale și promovării pe platformele de social media. Principalul obiectiv constă în gestionarea eficientă a activităților administrative și oferirea susținerii necesare managerului în îndeplinirea sarcinilor zilnice.Responsabilități:Asistență Managerială: Sprijinirea managerului în c
ARENA CITY CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2852 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Debutant - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Unitatea Militara 02290 Hemeius, judetul Bacau Expira in 2024-04-10 LocatieBacau NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorUnitati militare CategorieFunctie contractualaAnunt U.M. 02290 HEMEIUS, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a 1 (unu) post vacant de executie de personal civil contractual, respectiv de Contabil debutant la Compartimentul Contabilitate in cadrul U.M. 02290 HEMEIUS.Perioada: nedeterminata; Durata timpului de lucru : 8 ore pe zi si de 40 de ore pe saptamana; Vechime in domeniu: Nu este cazul:Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt urmatoarele :* formular de inscriere la concurs (se completeaza la sediul U.M. 02290 Hemeius) * copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate; * copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz; * copiile documentelor care atesta nivelul studiil
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Persoana Facturare/​consilier Vanzari Arad Si Bacau


Candidatul ideal Descrierea postului:Persoană facturare/Consiler vanzari Arad si BacauSuntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către rezultate pentru a se alătura echipelor noastre din Arad si Bacau în calitate de Persoană facturare/Consilier vânzări.Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, ai abilități excelente de comunicare și ești pasionat de vânzări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Pentru postul din Arad cautam o persoana care sa locuiasca in orasul Arad.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine:Experiență anterioară în facturare și/sau vânzări reprezintă un avantaj;Abilități excelente de comunicare și negociere;Orientare către clienți și dorința de a oferi servicii de calitate;Atenție la detalii și abilități bune de organizare;Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan;Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări;Cunoștințe de operare PC și abilități bune de utilizare a programelor de birou.Desc
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Angajez Contabil Cu Experienta


Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele
YOUR CONSULTING SRL

Angajam Operator Documente Financiar-contabile


SC PRINCIPIAL CONTA EXPERT SRL angajeaza cu norma intreaga operator calculator pentru introducerea in softul de contabilitate a documentelor financiare. Responsabilitati: -Asigură înregistrarea corectă și la timp a documentelor primare în softul de contabilitate SAGA; -Se preocupa de arhivarea fizică și electronică a documentelor financiar- contabile. PROFIL CANDIDAT Experiență anterioară într-o poziție similară constituie avantaj; Cunoasterea unui soft de contabilitate - Saga, Mentor, Ciel sau ERP constituie avantaj; Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple; Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Capacitatea de a respecta termene limita; Programul de lucru este de luni-vineri intre orele 9-17. Salar de incadrare: 3300 lei brut, 2129 lei net. CV-urile se pot trimite la adresa de mail:
PRINCIPIAL CONTA EXPERT SRL

Sc Angajeaza Operator Facturare


SC angajeaza operator facturare in domeniul distributie-vanzari. Postul presupune trimiterea comenzilor in scanner pentru pregatirea marfii si ulterior facturarea acestora catre clienti pentru livrare, servirea clientilor care vin personal sa ridice marfa, preluarea comenzilor telefonic daca este cazul. Program de lucru 8 ore+ o ora pauza de masa . Daca esti o persoana sociabila,implicata,motivata, punctuala si comunicativa ,te asteptam in echipa noastră. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti CV pe e-mail:
DC Cars
Vezi alte joburi relevante

Operatori confectioneri fara experienta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3400 până la 4050 LEI pe lună
Daca iti cauti un loc de munca, dar nu ai experienta, PROFESIONAL LEASING recruteaza Operatori Confectioneri, fara experienta Salariu lunar peste media pieteiTichete de masa in valoare de 35 lei / zi lucrataTichete cadou de sarbatoriTransport asiguratFacilitati pentru masa de pranzBonus de loialitateProgram de lucru in 2 schimburiOportunitati de crestere si dezvoltare profesionala
ASV SERVICE A PLUS SRL

Operator depozit Bacau | Caroli Foods


Companie verificată
Aplica rapid
Caroli Foods Group angajeaza lucrator pentru depozitul din Bacau-Letea Veche. Oferim:- contract de munca pe perioada nedeterminata- tichete de masa- pachet lunar cu produsele companiei- echipament special pentru lucru la temperaturi controlate (0-4 gradeC)- acces la servicii medicale gratuite- posibilitati de promovare. Cerinte:-sa ai minim 10 clase;-sa fii disponibil sa lucrezi in ture (inclusiv schimb de noapte).Responsabilitati: descarcarea masinilor, asezarea pe rafturi a marfii, alcatuirea comenzilor cu ajutorul scanner-ului si incarcarea lor in masinile de distributie. Lasa-ne datele de contact si te vom suna noi!Data postare anunt 04.03.2024Valabilitate anunt: 15 zile
Caroli Foods Group

Retail Delivery Consultant - Showroom Bacau


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce co
EMAG

Economist Junior


Candidatul ideal Esti proaspat absolvent, la inceput de drum si iti doresti o cariera in domeniul financiar / contabil? Vrei sa beneficiezi de un mediu de lucru dinamic si placut ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa motivata si eficienta ?Iata o OPORTUNITATE excelenta pentru tine ! Trimite-ne acum APLICATIA TA pentru aceasta pozitie. Suntem nerabdatori sa te cunoastem si sa te avem alaturi de noi !Cerințe: Minim 1 an experienta anterioara pe un post similar Cunostinte medii de Excel Abilitati analitice si organizatorice, atentie la detalii Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona simultan mai multe procese de salarizare Capacitatea de a rezolva autonom diversele situatii neprevazute Cunostinte solide in domeniul legislatiei de salarizare in vigoare Experienta in programul SAP constitue un avantaj Studii superioare profil economic / contabilitateDescrierea jobului Responsabilitati: Întocmirea și verificarea documentelor contabile (facturi, chitanțe, borderouri etc.). Înregistrarea
INDUSTRIES YIELD SRL

Media netă estimată pe baza celor 2376 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Logistic


Candidatul ideal PROFILUL CANDIDATULUI- studii medii finalizate (diploma de bacalaureat);- cunoștințe pachet Office, nivel Excel – mediu- experienta anterioara in logistica/depozitare, curierat, transport- distributie- abilitati de relationare si lucru in echipaDescrierea jobului DESCRIEREA JOBULUIResponsabilitati: - procesarea, printarea si transmiterea in gestiune a borderourilor de prelevare;- listeaza si completeaza spre preluare informatiile zilnice ale curselor curente;- centralizeza zilnic partidele paletizate/coletelor expediate din platforma logistica;- introducerea in ERP a coordonatelor fizice(masa, volum, nr. paleti/colete) si nr comanda transport pentru partidele zilei;- generarea, prelucrarea rapoartelor zilnice:Informatii transport, cubaj;- plaseaza comenzile de transport pe platformele transportatorilor contractuali (paletizari + coletarie);- participarea in comisiile inventarelor generale sau la orice alte activitati primite pe cale ierarhica;- intocmese CMR-uri unde e
PARTENER SRL

Media netă estimată pe baza celor 423 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Consultant Imobiliar


Candidatul ideal Căutăm CONSULTANT IMOBILIAR!Anul 2023 a fost un an fantastic și vrem ca 2024 să fie cel puțin, de două ori mai bun. De aceea, avem nevoie de forțe noi și oameni noi, cu inițiativă în echipa noastră.Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? Să aibă o atitudine pozitivă. Hai să vedem ce soluții putem găsi la provocările pe care le avem și să nu ne concentrăm pe problemă în sine. Să fie de gașcă. Ne ințelegem super bine în firmă și așa vrem să fie în continuare. Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ei/noastră transmite imaginea firmei Să fie organizată. Sa fie pusă pe treabă. Doar prin acțiune obținem rezultate. Să fie descurcăreață și persistentă. O provocare nu te poate opri decât dacă îi permiți. Să vorbească frumos, educat și corect la telefon, față în față cât și în scris. Să fie dispusă să lucreze și pe un program prelungit dacă este cazul
FILIP EVOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 86 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Senior/​economist


Candidatul ideal Studii superioare economice ( avantaj daca sunteti Expert Contabil/consultant fiscal/auditor sau aveti experinta in contabilitatea constructiilor/dezvoltarea imobiliara - senior Level); Cunoștințe solide privind legislația contabilă și fiscală (calculul profitului impozabil, reglementări privind TVA, impozite locale, veniturile nerezidenților); Cunostinte avansate in contabilizarea salariilor- avantaj ; Cunostinte avansate de analiza financiara, Experienta in domeniul financiar/contabilitate – 3-5 ani (5-8 ani pentru senior ) Operare PC - Microsoft Office – nivel avansat, operare rapida in excel; Inițiativă și atitudine pozitivă; Organizare si prioritizare; Seriozitate si confidentialitate; Atitudine proactiva, atenție distributivă, viteză de reacție;Descrierea jobului Întocmirea, înregistrarea și păstrarea la zi a documentelor financiar-contabile ale societății, în conformitate cu reglementările contabile și fiscale în vigoare și cu procedurile specifice companiei (ac
INTERTRADE GROUP LTD SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Ne dorim ca tu sa ai:- Dispozitia de a aloca 100% din timpul tau acestei cariere- Experienta in vorbit la telefon (obligatoriu)- Organizat, Energic si PROACTIV- Abilitati de planificare pentru gestionarea eficienta a task-urilor variate- Orientat spre Succes. Problem-Solving skills- Experienta in expansiune nationala constituie un avantaj- Comunicare si interactiune personalizata pe nivelul interlocutorului- Viteza de reactie, flexibilitate si adaptabilitate Descrierea jobului Rеsponsabilitati: ● Cresterea numarului de clienti la nivel national, sub coordonare; ● Optimizarea efortului de vanzare pe fiecare canal de vanzare agreat; ● Planificarea actiunilor de vanzare si corelarea acestora cu resursele necesare; ● Indeplinirea obiectivelor pentru fiecare pas al vanzarii; ● Respectarea proceselor si procedurilor interne ale companiei; ● Masurarea indicatorilor de performanta personali vizati (cantitativi si calitativi); ● Mentinerea relatiilor cu prospectii interesati pe
RIKKO STEEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 719 de salarii introduse în Salario: 3031 RON/Luna

Economist In Gestiune Economica


Candidatul ideal Candidatul ideal are: studii superioare în domeniul economic; cunoștinte solide în legislația fiscală și contabilă; capacitate de analiză a datelor și informațiilor.Descrierea jobului Descrierea postului: se ocupă de gestiunea economică pe sectorul achizițiilor de cereale.Responsabilități și sarcini: Înregistrarea cantităților de cereale în silozuri, la intrare și ieșire; Efectuează evidența stocurilor de cereale; Efectuează înregistrările stocurilor și mișcărilor lor în evidențe contabile.Cum ești răsplătit? plan personalizat de integrare; un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele, dar și să capeți altele noi.
PAMBAC SA

Operatori Back Office- Con Italiano,​ Bacau


Candidatul ideal Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate ora
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Consultant Imobiliar Bacau


Candidatul ideal 💼 Cerințe:Experiență anterioară în vânzări sau domeniul imobiliar (constituie un avantaj)Abilități excelente de comunicare și negociereOrientat către clienți și capabil să construiască relații solideAtitudine proactivă și dorința de a atinge obiectivele propuseCunoștințe bune de utilizare a instrumentelor Microsoft OfficePermis de conducere categoria B și disponibilitatea de a călători în cadrul activitățiiDescrierea jobului ✨ Ce vei face:Identificarea și contactarea clienților potențiali pentru a le oferi cele mai bune servicii imobiliare. 🏡🌟Prezentarea și promovarea proprietăților disponibile în portofoliul nostru. 📸✨Organizarea și efectuarea vizionărilor, oferind clienților o experiență deosebită. 🏠👀Negocierea și încheierea tranzacțiilor imobiliare, obținând rezultate remarcabile. 💼🤝Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți, oferindu-le suport pe tot parcursul procesului. 🤝🔒Monitorizarea pieței imobiliare, identificarea oportunităților și
AVA ASOCIAŢII S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.