Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

331 Locuri de Munca Contabil in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

331 Locuri de Munca Contabil in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil /​ Economist Cu Experienta


Candidatul ideal - studii medii sau superioare in domeniul financiar - contabil/ economist- cunostinte in domeniul legislatiei contabile si fiscale- persoana cu initiativa, capabila sa lucreze atat independent cat si in echipa- persoana ordonata, atenta la detalii, cu abilitati de comunicareDescrierea jobului # volumul de munca se aloca in functie de experienta si capacitatea angajatului# va asigura inregistrarea documentelor contabile lunare# inregistarea tuturor operatiunilor financiar contabile in timp optim pana la nivel de balanta# videnta mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, evidenta furnizorilor si clientilor# contabilitatea deconturilor cu personalul; Inregistrarea operatiunilor de casa si banca# entinerea relatiei cu clientii (telefon, email).BENEFICIICursuri specializate platite de firma pentru colegii care doresc sa evoluezeAcces la Noutati Legislative prin intermediul portalului nostru cu cei mai experimentati contabili din taraPortofoliu de clienti din toate domenii
BENTZ CONSULTING ADMINISTRATION S.​R.​L.​

Economist Contabilitate Mijloace Fixe(f/​m)


Candidatul ideal Studii economice finalizate și experiență minim 2 ani într-o poziție similară Cunoștințe de legislație în domeniul financiar – contabil si cunoştinţe foarte bune de limba engleză Cunoștințe bune de lucru în SAP FI și pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint) Abilități bune de comunicare, spirit de echipă, flexibilitate și proactivitate Vedere de ansamblu și mod de lucru structurat, organizat și orientat spre rezultatDescrierea jobului Urmărești proiectele de investiţii, capitalizarea mijloacelor fixe, amortizarea, evidenţa transferurilor și casările Urmărești vânzările de mijloace fixe, reevaluezi periodic mijloacele fixe și verifici componența și corectitudinea înregistrărilor din conturile de mijloace fixe Te implici în activităţile de închidere de lună şi an financiar Pregătești informațiile pentru auditul intern/extern și pentru controalele fiscale Dezvolți și îmbunătăţești procesele SAP, precum și testezi şi implementezi modificărileBeneficiile tale Contract de
KAUFLAND ROMANIA SCS

Economist Contabil


Candidatul ideal Ce ne dorim?-Studii Universitare - profil economic-Calificari in domeniul financiar - contabil (constituie un avantaj)-Cel putin 3 ani de experienta relevanta pe un post similar-Cunostinte solide de MS Office (Charsima constituie un avantaj)-Cunostinte de fiscalitate (constituie un avantaj)Descrierea jobului Payble Accountant-Gestionezi operatiunile financiar – contabile, asigurand monitorizarea zilnica a cheltuielilor, in concordanta cu legislatia Romaniei-Monitorizezi periodic situatia platilor catre partenerii furnizori-Te asiguri de existenta contractelor aferente facturilor de furnizori si de implementarea eventualelor modificari contractuale-Asiguri stornarea estimarilor inregistrate, in momentul in care factura fiscala aferenta a fost primita in departamentul Cheltuieli, in vedereainregistrarii in evidenta contabile, avand toate aprobarile necesare-Esti responsabil de verificarea lunara a Jurnalului de cumparari pentru furnizorii din portofoliul alocat-Asiguri i
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Senior


Candidatul ideal • Studii superioare economice;• Experienta relevanta intr-un post similar 5 ani;• Cunostinte temeinice in domeniul financiar- contabil (inclusiv contabilitate dе gestiune) / fiscalitate, legislatia muncii si domenii conexe (juridic);• Cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC ( MS Office, internet, softuri contabile);• Persoana analitica, organizata, cu capacitate dе gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;• Persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa;• Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa, dornica dе formare si dezvoltare pe plan profesional.Descrierea jobului -evidență contabilă completa;-intocmire raportari anuale;[📌] înregistrare facturi de intrare marfă și cheltuieli diverse;[📌] operare extrase bancă lei / valută;[📌] înregistrare deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.;[📌] editare cereri de rambursare și alte documente financiare pentru proiectele de cercetare-dezvoltare ale clienților;[📌] arhivare docume
GEAVELA ACCOUNTING CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 236 de salarii introduse în Salario: 5265 RON/Luna

Contabil /​ Senior Accountant


Candidatul ideal We are expanding our Business Process Solutions team with a senior professional accountant.As a Senior Accountant, you will have the opportunity to understand various economic sectors developing your accounting, management and IT skills. You'll work as part of a team of problem solvers, helping to interact with complex business from planning to reporting.To qualify for this role you need: University degree in Economics (Accounting, Finance and Banks) or other related fields; Minimum 3 years of professional experience in accounting; Knowledge of local GAAP and relevant legislation; Good skills on Microsoft Office Suite (Excel, Word); English language- min. B2, would be a plus; Working with an ERP is a nice to have experience; Detail oriented and organized in daily activity; problem-solving skills and ability to meet deadlines; Team working skills, with experience in supervising and developing junior staff;Descrierea jobului Your role: He/she will ensure the integrit
GRANT THORNTON AUDIT SRL

Contabil Incepator /​ Mediu


Candidatul ideal Cautam coleg pasionat de domeniul financiar contabil, meticulos in gestionarea actelor, comunicativ, cu spirit de echipaDescrierea jobului Asigurare evidenta contabila pentru majoritate domeniilor de activitate cu posibilitate de pregatire profesionala si evolutie.Activitate principala: inregistrare cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase de cont etc)Beneficii in functie de performante
BENTZ CONSULTING ADMINISTRATION S.​R.​L.​

Angajez Contabil


Candidatul ideal Cautam coleg pasionat de domeniul financiar contabil, meticulos in gestionarea actelor, comunicativ, cu spirit de echipaDescrierea jobului -asigurare evidenta contabila pentru majoritate domeniilor de activitate-inregistrare cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase de cont...)-verificare solduri clienti/furnizori-prelucrare fisa platitor ANAF-verificare registrul de casa,-verificare balanta analitica-intocmire declaratii lunare obligatoriiBeneficii in functie de performante
ALLA MI CONCEPT S.​R.​L.​

Contabil /​ Economist Senior


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate sau in curs de desfasurare; Experienta minim 2 ani in domeniul financiar - contabil (experienta intr-o societate de contabilitate reprezinta un plus); Cunoasterea programelor de contabilitate Saga si Nexus; Experienta in intocmirea declaratiilor fiscale; Cunoasterea pachetului MS Office la nivel mediu; Persoana dinamica si pozitiva; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana responsabila si atenta la detalii.Descrierea jobului Descrierea Jobului: Gestionarea unui portofoliu de clienti; Inregistrarea documentelor contabile; Contabilitate pana la nivel de balanta si bilant; Intocmire declaratii fiscale; Comunicarea si mentinerea relatiilor cu clientii companiei; Verificarea si gestionarea depunerii in termen a tuturor raportarilor catre institutiile statului; Intocmirea diverselor rapoarte pentru clientii din portofoliu.Beneficii: Decontare abonament transport; Cursuri de dezvoltare personala/profesionala; Prime de sarbatori; A
VOITTO TETHYS S.​R.​L.​

Contabil Junior


Candidatul ideal CERINȚE: Licenţă studii contabilitate; Minim 1-2 ani experienţă într-o poziţie similară; Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu; Cunoştinţe foarte bune MS Office; Experienţă de lucru în Navision constituie un avantaj; Persoană responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate; Să fie o persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, sinteză şi cercetare a informaţiilor, capabilă să poată privi o situaţie în ansamblu, cât şi în detaliu; Capacitate de lucru în echipă şi în condiţii de stres; Să fie o persoană serioasă, motivată şi ambiţioasă.Descrierea jobului Descrierea jobului Primeste, verifica, inregistreaza si arhiveaza documente financiar – contabile; Intocmeste documentele contabile; Dispozitii de plata, dispozitii incasare, intocmire deconturi de cheltuieli Inregistrarea in programul de contabilitate a incasarilor de la clienti si a platilor catre furnizori Asigura si verifica intocmirea documentatie
ISS FACILITY SERVICES INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 444 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Contabil | Arsis Vodafone


Candidatul ideal Grupul de firme Arsis își mărește echipa din cadrul departamentului de contabilitate.Suntem o companie în continuă dezvoltare și avem nevoie de persoane stabile, organizate și ambițioase, dornice să-și dezvolte cariera într-o echipă dinamică și puternică. Capacitate ridicată de organizare şi planificare a activităţilor curente; Experiență în contabilitate; Studii superioare economice; MS Office-nivel mediu; Limba engleză-nivel mediu, constituie avantaj.Descrierea jobului Înregistrează în mod cronologic operațiunile rezultate din desfășurarea activității firmei; Arhivează documentele financiar-contabile; Participă la verificările lunare; Participă la întocmirea declarațiilor fiscale; Întocmește situațiile și documentele solicitate de către supervisor; Menţine relaţia cu partenerii/angajații din magazine.Beneficii Salariu competitiv / negociabil în funcție de experiență; Tichete de masă; Telefon de serviciu; Programe de dezvoltare personală și profesională; Mediu de munc
ARSIS TRADING SRL

Contabil


Candidatul ideal Candidatul/candidata ideal/ă pentru această funcție în cadul companiei este: Limbă străină: engleză (nivel mediu), spaniolă (nivel mediu). Cunoștințe medii/avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); Persoană sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală; Abilități și experiență organizatorică; Capacitate de planificare și prioritizare; Abilități dezvoltate de comunicare și de a dezvolta relații internaționale. Capacitatea de a lucra în echipă;Descrierea jobului Înregistrare documente contabile primite de la furnizori pentru societățiile din portofoliu Emitere facturi client pentru societățiile din portofoliu Înregistrare extrase bancare Întocmire situații pentru clienți Redactare emailuri Centralizare și structurare informații interne; Menține legătura cu clienții și informarea acestora despre condițiile serviciilor oferite și calitatea acestora; Menținerea contactului cu diferite instituții ale statului.
GESTIONA HUB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5871 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Primar


Candidatul ideal Dacă ești o persoană calmă, echilibrată, sociabilă, atentă la detalii, dacă îți plac cifrele și stăpânești pârghiile contabilității; Dacă ai studii medii in profilul economic; Dacă ai experiență în domeniul financiar - contabil de cel putin 2 ani; Dacă ai bune abilităti de lucru in Microsoft Office si experienată cu softuri de contabilitate; Atunci ești exact persoana pe care o cautăm.Vei fi clar avantajat, dacă ai mai activat într-o firmă din domeniul HORECA, cunoști programul SAGA, BREEZE SI KEEP UPDescrierea jobului Responsabilitățile tale vor fi in principal: Operarea în contabilitate a achizițiilor de materii prime si materiale, NIR-uri, Bonuri de consum, verificarea stocurilor, emiterea facturilor pentru clienti; Verificari de solduri cu terții (clienți si furnizori); Înregistrarea mijloacelor fixe și amortizărilor, facturilor de leasing; Înregistrarea în contabilitate a Extraselor bancare și a Registrului de Casă; Înregistrarea deconturilor de cheltuieli Înregis
ONE FOOD EXPERIENCE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2608 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Senior/​economist


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic; Cunoștințe de legislație în domeniul financiar - contabil; Membru CECCAR sau alte calificări profesionale (constituie avantaj); Cunoștințe si experiență în utilizarea programelor de contabilitate; Experiență în MS Office -Word, Power Point, cunoștințe foarte bune de Excel; Abilități privind lucrul în echipa și individual; Excelente abilități analitice, organizatorice, gândire strategică și atenție la detalii; Confidențialitate în gestionarea informațiilor financiare sensibile; Capacitate de a respecta termenele limită; Experiență anterioară de minim 3 ani; Competență limba engleză, scris și vorbit.Descrierea jobului Principalele responsabilitati: Verifică soldurile și reconciliază tranzacțiile intra si inter-companii; Efectuează evidența contabila până la nivel de balanța/bilanț inclusiv; Urmărește înregistrările în sistemul informatic și verifică să se reflecte corect și la timp în contabilitate operațiunile derulate de societăț
CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA S.​A.​

Junior Contabil - Ey Express


Candidatul ideal Get interviewed now, START your role in SEPTEMBERLocations: Bucharest, Cluj, Iași, TimișoaraSchedule: hybrid, full-timeImportant: No previous work experience necessary. Looking for a job in the TAX team that allows you to be yourself?Look no further! Join the Yellow Generation and access the training, guidance and skillset necessary to find your true color. Ready to start your career journey?Do you have a university degree in Finance or Economics?Are you driven and motivated to start a career in professional services?Are you curious in understanding client needs?Are you also friendly with Word, Power Point and Excel and have some basic accounting knowledge?Then join the EY Express recruitment campaign! Apply today. Then, keep in touch with us online, ace our tests and get ready to impress a senior Transactions colleague in a final interview!We can’t wait to have you on board after your Summer holiday! What’s in it for you?At EY, you’ll learn A LOT through experience, o
ERNST YOUNG SRL

Contabil


Candidatul ideal Ca urmare a dezvoltarii rapide din ultimii ani, compania noastra isi mareste echipa si cauta doi colegi noi, cu o experienta de minim 2 ani in contabilitate, de preferat in HoReCa (dar nu este obligatoriu).Cautam o persoana motivata, dornica de a invata lucruri noi si careia sa-i placa munca individuala dar si in echipa.Daca iti place ce ai auzit pana acum, inseamna ca esti persoana de care avem nevoie si care are capacitatea de a se plia usor pe valorile companiei noastre si te invitam sa ne cunoastem !Candidatul Ideal:Contabil:• Experiența în domeniul financiar - contabil, pe un post similar;• Cunostințe de operare PC: SAGA C, Smartbill, MSOffice (Word, Excel - mediu);• Experienta in gestiunea stocurilor;• Abilitați de comunicare si relaționare;• Capacitate de planificare, organizare și control;• Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza;• Persoana loiala, sincera si organizata;Descrierea jobului Descrierea jobului Contabil:• Optimizeaza si lucreaza in sis
SHOTERIA BAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 5951 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil - Studii Medii


Candidatul ideal Aceste criterii sunt esentiale pentru angajator în procesul de selectie a candidatilor: Cunostinte bune de operare PC (pachetul Office – WORD si EXCEL) Experienta software de contabilitate / contabilitate de gestiune SAGA Atitudine pozitiva si orientatata pe solutii Abilitati de lucru in echipa, de management al timpului Limba engleza nivel mediu Activitatea se desfasoara la sediul firmei Cautam o persoana proactiva cu abilitati de lucrul in echipa, cu atitudine pozitiva, constructivaDescrierea jobului Responsabilitati job: Emitere facturi catre clienti Intocmire Fise de proiect si Verificare calculatie cost - fise aferente Facturilor de Vz (EXCEL) Verificare si urmarire contracte - termene de facturare si incasare Transmitere facturi - E-factura - SPV ANAF Verificare Raport facturi emise - dubla verificare Raport adm. Vanzari Inregistrare facturi furnizori - pt luna precedenta Inregistrare facturi furnizori externi - pt luna precedenta Inregistrare extrase de cont - p
STAMH SYSTEMS SRL

Contabil Senior/​economist/​expert Contabil


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice; Cunoasterea programul de contabilitate Saga Soft- conditie obligatorie; Foarte bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (ex: word, excel-obligatoriu ); Cunostinte de legislatie financiar-contabila si fiscalitate, legislatia in vigoare; Abilitati bune de organizare si management al timpului. Gandire analitica si atentie la detalii; Bune abilitati, diplomatie si eleganta in comunicare atat scrisa cat si verbala; Experienta in domeniu, minim 7 ani; cunostinte solide privind inregistrarile manuale ale oricarei operatiuni (ex:achizitie marfa, prestare de servicii, imobilizari, etc); ideal pentru noi este sa cunoasteti contabilitate "pe hartie", nu dorim operatori de date;Descrierea jobului gestionarea si administrarea completa a portofoliului de clienti; receptionarea documentelor si inregistrarea in baza de date a momentului sosirii documentelor; indosarierea sistematica a documentelor; inregistrarea tuturor documentelor (in
EUROCONT AND HR SRL

Economist – Departament Contabilitate


Candidatul ideal Absolvent studii superioare economice;Experienta in domeniul financiar - contabil – cel putin 2ani;Operare PC - Microsoft Office – nivel avansat;Organizare si prioritizare;Capacitate de analiza si sinteza;Limba Engleza - nivel avansat, atat scris, cat si conversational;Atitudine pro-activa, excelente abilitati de organizare si comunicare;Cunoștințe de operare ERP (SeniorERP – constituie avantaj)Descrierea jobului Verificarea si evidenta cheltuielilor de protocol, a cheltuielilor cu deductibilitate limitata aferente parcului auto si alte cheltuieli nedeductibile;Alocarea cheltuielilor inregistrate in contabilitate pe centre de cost;Evidenta si inregistrarea contabila a deconturilor de cheltuieli interne si externe;Intocmirea diverselor rapoarte si situatii financiar-contabile;Participarea la operatiunile de inventariere anuala ale companiei;Participarea la desfasurarea lucrarilor specifice activitatii de audit intern si extern, conform responsabilitatilor delegate in ca
ALTIUS S.​A.​

Operator Date Contabilitate Primara


Candidatul ideal ROLUL Cautat: Operator procesare si validare date administrative si contabilitate primara, activitatea desfasurandu-se sub indrumarea unui contabil expert;PROFIL Cautat: daca rezonezi cu valorile noastre, daca iti place să lucrezi cu cifre și cu informații exacte, daca esti o persoana matura(indiferent de varsta 😊), stabila si corecta, daca „poti si vrei” sa iti asumi responsabilitatile rolului, hai sa vorbim!Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Vei prelua datele de pe diverse documente primare si le vei introduce „în sistemul ERP”, facând o selectie si verificare a acestora înainte de a le adauga în baza de date, dupa niste criterii, proceduri si sabloane bine stabilite.Datele procesate vor fi verificate din punct de vedere corectitudine si completitudine, erorile din documente vor fi corectate(procedura) sau raportate catre persoanele abilitate.- Vei face inregistrari de date primare in baza de date/programul de gestiune-contabilitate (asiguram training complet): r
GLOBTRADE VENTURE INVESTMENTS SRL

Contabil/​ Contabil Junior


Candidatul ideal Candidatul/candidata ideal/ă pentru această funcție în cadul companiei este: Limbă străină: engleză (nivel mediu), spaniolă (nivel mediu). Cunoștințe medii/avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); Persoană sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală; Abilități și experiență organizatorică; Capacitate de planificare și prioritizare; Abilități dezvoltate de comunicare și de a dezvolta relații internaționale. Capacitatea de a lucra în echipă;Descrierea jobului Înregistrare documente contabile primite de la furnizori pentru societățiile din portofoliu Emitere facturi client pentru societățiile din portofoliu Înregistrare extrase bancare Întocmire situații pentru clienți Redactare emailuri Centralizare și structurare informații interne; Menține legătura cu clienții și informarea acestora despre condițiile serviciilor oferite și calitatea acestora; Menținerea contactului cu diferite instituții ale statului.
GESTIONA HUB S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 331 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.