Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Introducere Si Validare Date,​facturare


Candidatul ideal  Persoana cu bune abilitati de organizare, comunicare si planificare; Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office .Descrierea jobului  selectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculator; preia datele de pe documentele/mediile primare şi le introduce în calculator; Centralizeaza contractele si urmareste valabilitatea acestora; efectuează prelucrarea primară a datelor introduse, validează și transpune datele pe suport electronic; Comunică eficient cu beneficiarii, analiştii, programatorii, ceilalţi specialişti IT, precum şi cu persoanele din structurile ierarhice de conducere ale organizaţiei; Urmareste trasabilitatea facturilor fiscale si se asigura ca acestea au fost transmise si receptionate; Intocmeste, actualizeaza si verifica situatii centralizatoare cu furnizorii; Intocmeste pontajul personalului; Centralizeaza concediile personalului; Colaboreaza cu departamentul financiar central;
DEMECO SRL

Administrator Financiar (contabil) – Contabil șef - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Scoala Gimnaziala ,,Dr. Alexandru Safran", Bacau Expira in 2024-05-10 LocatieBacau NivelFunctii de conducere Tip Permanent AngajatorInstitutii nationale CategorieFunctie contractualaAnunt A) SCOALA GIMNAZIALA ,,Dr. ALEXANDRU SAFRAN" BACAU, cu sediul in BACAU, strada HENRI COANDA nr. 1, judetul BACAU, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post didactic auxiliar - contabil sef , conform H.G. nr. 1336/08.11.2022. 1. Nivelul postului: conducere 2. Denumirea postului: Administrator financiar (contabil) - contabil sef, post vacant, pe perioada nedeterminata 3. Gradul profesional/ Treapta profesionala: I S 4. Scopul principal al postului: CONTABILITATE 5. Durata timpului de lucru: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana 6. Numarul de posturi: 1 A.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022: a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din H.G. 1336/2022; b) copia actului de identitate s
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Consilier Vanzari Senior cu atributii de contabilitate - Full-Time


Descrierea locului de muncă • Servești cu profesionalism și amabilitate clienții, îndrumându-i spre cele mai potrivite alegeri; • Receptionezi marfurile, aprovizionezi suprafata de vanzare cu articolele aflate in stoc si participi la inventarierera acestora; • Încasezi plățile și emiți facturile pentru marfă achiziționată de către clienți; • Verifici caracteristicile produselor - termenele de valabilitate și prețul; • Intocmesti actele de casa, registrele de casa, deconturile Calificări Poți fi și tu #METROCHAMPION, dacă: • Iți place să lucrezi cu clienții si să le fii de ajutor; • Ești organizat, atent și dai dovadă de responsabilitate în privința activităților zilnice; • Dorești să înveți ce înseamnă munca cu sortimente variate și clienți diverși din mediul business; * Studii medii *Cunostinte de contabilitate primara Informații suplimentare Suntem pregătiți să te antrenăm și să te recompensăm ca pe un #METROCHAMPION: • Prânzul și vacanța sunt asigurate de noi prin tichete de masă și
METRO România

Consilier Vanzari Senior cu atributii de contabilitate - Full-Time


Descrierea companieiNoi, la METRO, suntem campionul afacerilor independente prin cele 30 de magazine proprii și rețeaua LaDoiPași. Susținem afacerile locale prin oferirea de soluții multichannel diversificate și dezvoltarea unor relații solide și de lungă durată cu clienții Revânzători și HoReCa.• Încă din 1996 construim cariere de succes, iar certificarea Top Employer confirmă angajamentul nostru de a îmbunătăți constant experiența colegilor prin crearea unui mediu de lucru sigur și stabil, cu oportunități de dezvoltare profesională, inclusiv la nivel internațional. • #METROVIBE reflectă atmosfera de lucru prietenoasă și optimistă! Suntem mereu cu zâmbetul pe buze, pregătiți să trecem prin orice provocare împreună!• Suntem 4000 #METROCHAMPIONS si te invităm să afli mai multe și să te alături echipei pe pagina Cariere din Descrierea locului de muncă• Servești cu profesionalism și amabilitate clienții, îndrumându-i spre cele mai potrivite alegeri;• Receptionezi marfurile, aprovizionezi
METRO/​MAKRO

Angajez Contabil Cu Experienta


Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele
YOUR CONSULTING SRL

Angajez Contabil Cu Experienta


Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele
YOUR CONSULTING SRL

Economist Contabilitate Primara


Suntem in cautarea unui economist contabilitate primara talentat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre. Daca ai experienta in contabilitatea primara, aceasta este o oportunitate excelenta pentru tine. Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare, Inregistrarea corecta a documentelor primare in programul contabil( Saga), Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si contabile in vigoare, Cerinte: Experienta in contabilitatea primara si a activitatii de birou Atentie la detalii si precizie in munca Capacitatea de a lucra eficient in echipa Abilitati avansate de utilizare a calculatorului ( Excel, Word, mail) si a programului de contabilitate Saga (constituie un avantaj) Beneficii: Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist si dinamic Posibilitatea de a te dezvolta profesional si de a-ti imbunatati abilitatile in domeniul contabilitatii Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv Oferim training si suport pentru a te asigura ca te int
Bamirom Grup

Angajam Economist - Firma Specializata De Contabilitate


Candidatul Ideal: Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice; Intelegeti usor procesele economice si contabile Aveti minim un an de experienta relevanta in domeniul contabilitatiii; Cunoasteti programul Saga Cunostinte medii de Microsoft Ofiice: (Excell si Word Outlook) si alte programe informatice; Dornic de acumulare de noi cunostinte; Organizat si Focusat pe realizarea sarcinilor Bune abilitati de comunicare atat in interiorul echipei cat si cu clientii din portofoliu. Descrierea jobului Pozitia presupune: Interpretare si prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balanta contabila. Intocmirea de rapoarte si situatii; Comunicarea cu clientii pentru rezolvarea situatiilor curente; Invatati continuu impreuna cu ceilaiti membri ai echipei; Identificati oportunitati si imbunatatirea proceselor. Oferim: - Suntem o echipa dinamica cu oportunitati reale de dezvoltare in cariera; - Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa; - Pachet salarial atractiv (tichete
SC PROACTIVE ACCOUNTING SRL

Angajam Operator Documente Financiar-contabile


SC PRINCIPIAL CONTA EXPERT SRL angajeaza cu norma intreaga operator calculator pentru introducerea in softul de contabilitate a documentelor financiare. Responsabilitati: -Asigură înregistrarea corectă și la timp a documentelor primare în softul de contabilitate SAGA; -Se preocupa de arhivarea fizică și electronică a documentelor financiar- contabile. PROFIL CANDIDAT Experiență anterioară într-o poziție similară constituie avantaj; Cunoasterea unui soft de contabilitate - Saga, Mentor, Ciel sau ERP constituie avantaj; Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple; Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Capacitatea de a respecta termene limita; Programul de lucru este de luni-vineri intre orele 9-17. Salar de incadrare: 3300 lei brut, 2129 lei net. CV-urile se pot trimite la adresa de mail:
PRINCIPIAL CONTA EXPERT SRL

Angajam Agent Facturare Gestionar


AUTOPLUS este o societate cu o experiență de 22 ani în activitați de reparații ,întreținere și distribuție piese auto din Onești jud Bacau. Autoplus reprezintă încredere și garanția serviciilor calitative oferite clienților noștri de către echipa construită în timp, care își desfășoare activitatea intr-un mediu plăcut, sigur , stabil și motivant financiar având drept obiectiv deservirea ireproșabilă a clienților noștri. CERINȚELE POSTULUI -Cunoștinte operare Winmentor sau alt program gestiune. -Studii superioare constituie avantaj. -Experiență în lucrul cu clienți persoane fizice si persoane juridice. -Abilități de comunicare foarte bune, aspect fizic ingrijit. -Incredere in propriile forțe,amabilitate, spirit de echipa ,rabdare, bunăvoință. -Persoană serioasă,determinată,responsabilă cu dorință de dezvoltare profesionala si personala , cu respect față de colegi și clienți. DESCRIERE LOC MUNCĂ: -Ofertarea si comercializarea serviciilor si produselor către clienti persoane fizice si jur
Autoplus srl
Vezi alte joburi relevante

Operatori confectioneri fara experienta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3400 până la 4050 LEI pe lună
Daca iti cauti un loc de munca, dar nu ai experienta, PROFESIONAL LEASING recruteaza Operatori Confectioneri, fara experienta Salariu lunar peste media pieteiTichete de masa in valoare de 35 lei / zi lucrataTichete cadou de sarbatoriTransport asiguratFacilitati pentru masa de pranzBonus de loialitateProgram de lucru in 2 schimburiOportunitati de crestere si dezvoltare profesionala
ASV SERVICE A PLUS SRL

Economist Junior


Candidatul ideal Esti proaspat absolvent, la inceput de drum si iti doresti o cariera in domeniul financiar / contabil? Vrei sa beneficiezi de un mediu de lucru dinamic si placut ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa motivata si eficienta ?Iata o OPORTUNITATE excelenta pentru tine ! Trimite-ne acum APLICATIA TA pentru aceasta pozitie. Suntem nerabdatori sa te cunoastem si sa te avem alaturi de noi !Cerințe: Minim 1 an experienta anterioara pe un post similar Cunostinte medii de Excel Abilitati analitice si organizatorice, atentie la detalii Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona simultan mai multe procese de salarizare Capacitatea de a rezolva autonom diversele situatii neprevazute Cunostinte solide in domeniul legislatiei de salarizare in vigoare Experienta in programul SAP constitue un avantaj Studii superioare profil economic / contabilitateDescrierea jobului Responsabilitati: Întocmirea și verificarea documentelor contabile (facturi, chitanțe, borderouri etc.). Înregistrarea
INDUSTRIES YIELD SRL

Media netă estimată pe baza celor 2376 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Introducere,​ Validare Date Bacau


Candidatul ideal Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte operare PC (Word, Excel, CRM / ERP) Persoana atenta la detalii si Responsabila Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa O buna organizare in efectuarea taskurilor de lucru.Descrierea jobului Descrierea jobului Inregistreaza in sistemul informatic facturile de la furnizori interni si externi(intracomunitare,extracomunitare,DVI si NIR) Verificarea ,indosarierea si arhivarea documentelor contabile prelucrate. Verifica conformitatea datelor prelucrate/ introduse in baza de date cu cele din documente. Ofera suport in realizarea activitatilor din cadrul departamentului financiar-contabil.Ce oferim: Suport in instruirea necesara pentru informatiile noi Avem rabdare pentru intelegerea si indeplinirea cat mai corecta a sarcinilor de lucru, a persoanei nou venita in echipa. Prime de sarbatori legale Oportunitati de promovare Mediu de lucru placut Program de lucru de Luni pana Vineri – 08.00-17.00
IDEAL FEROLUC SRL

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Operatori Sali De Jocuri Bacau


Candidatul ideal Angajam operator/operatoare sală/slot attendant pentru locațiile din BacauCandidatul ideal ar trebui să corespundă următoarelor cerințe:• absolvent de studii medii;• aptitudini de comunicare excelente;• claritate în exprimare;• capacitate de a învăța rapid;• atenție distributivă și atenție la detalii;• atitudine orientată către client;• seriozitate și spirit de echipă;• aspect fizic plăcut, îngrijit;• disponibilitate pentru program de lucru în ture;• experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile tale?• Zâmbetul;• Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc;• Promovarea campaniilor și evenimentelor desfășurate în locații• Efectuarea plăților către clienți;• Crearea și menținerea unui ambient plăcut pentru clienți.Care sunt beneficiile?• Posibilitatea unui start promițător al carierei într-un mediu profesional;• Condiții de muncă deosebite alături de o echipă tânără și dinamic
NOBLEPIAGIO SRL

Operator Date Gestiune Stocuri - Sap


Candidatul ideal Ceilalți îți spun să “stai in banca ta” și să “nu faci valuri”!Ceilalți îți spun să ramai cu picioarele pe pământ''. Să urmezi ,,cărări bătătorite''. Să taci.Noi te învățăm “să-ți croiești” cariera in Barrier si te incurajam sa explorezi propriul drum profesional!Noi te sprijinim să “ieși din rând'' și să lucrezi în ritmul tău .Să visezi mai mult la viitorul tău.Să îți urmezi pasiunea.Barrier este lider in piata de usi si ferestre, oferind clientilor sai solutii de calitate, eficiente energetic si care contribuie la conservarea mediului inconjurator.Vrei sa te alaturi unei echipe de profesionisti care ofera o experienta remarcabila clientilor sai?Daca ai: Cunostinte operare MS Office ( Excel – nivel mediu) Cunostinte de operare ERP - SAP (constituie avantaj) Cunostinte de contabilitate primara Experienta relevanta in domeniu si in lucru cu stocurile de minim - 2 ani Abilitati de comunicare, organizare, planificare, rezolvarea problemelor si luar
BARRIER S.​R.​L.​

Retail Delivery Consultant - Showroom Bacau


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce co
EMAG

Consultant Vanzari Zoomania Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Operatori Back Office- Con Italiano,​ Bacau


Candidatul ideal Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate ora
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Operator Receptie Marfa (depozit Bacau)


Candidatul ideal Căutăm colegi veseli, motivați și dornici să se dezvolte într-o companie de renume și care este în continuă expansiune în România, Aurora Multimarket.Dacă îți place să ai lucrurile în ordine și să fii în permanentă mișcare, atunci te așteptăm să fii parte din echipa Aurora Multimarket – depozit Bacău.Cerințe: Cunoștinte de utilizare PC; Seriozitate și punctualitate; Capacitate organizatorică și putere de concentrare; Abilități de comunicare, lucru în echipă și atenție la detalii;Descrierea jobului Descrierea jobului: Confirmă comenzile primite sau de expediat; Verifică documentele de însoțire marfă; Întocmește documentele de însoțire marfă: avize, proforme, declarații de conformitate, etc; Întocmește etichetele pentru intrări/livrări marfă; Raportează ieșiri și intrări marfă; Raportează diferențele sau distrugerile în momentul recepției de marfă; Respectă și îndeplinește sarcinile încredințate de șeful de depozit.Beneficii: Salariu fix; Bonus de performanță; Tichete de
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.