Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Onesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Onesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consultant despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Contabil


Candidatul ideal Cautam o persoana cu spirit de lucru in echipa, responsabila si serioasa.Descrierea jobului Efectueaza inregistrarile contabile contabilitate primara si financiara (casa, extrase bancare, clienti, furnizori, deconturi, verificare jurnale,Control facturi si jurnal vanzari;Colaboreaza cu celalalte compartimente puncte de lucru in sensul pregatirii situatiilor contabile necesare intocmirii raportarilor anuale si periodice;Intocmire si depunere declaratiiSe lucreaza in SAGACunostinte bune de Word si Excel, cautare pe internet si comunicare pe e-mail
IONESCU I ASOCIAII SPRL

Media netă estimată pe baza celor 6018 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Contabil


Descrierea jobului Oferim oportunitatea de a te alătura echipei noastre în calitate de Economist Contabil. Dacă ești o persoană organizată, cu pasiune pentru domeniul financiar-contabil, acesta este locul potrivit pentru tine.- studii în domeniul financiar contabil- experienţă de lucru în domeniul financiar-contabil minim 2 ani- bune cunoştinţe teoretice şi practice de contabilitate- inregistrarea si verificarea documentelor contabile in contabilitate conform legislatiei in vigoare- inregistrarea extraselor bancare- emiterea facturilor catre clienti- urmarirea situatiei fisei furnizorilor si clientilor- arhivarea documentelor specifice- transmiterea documentelor specifice ale firmei pentru declaratia de intrastat- abilităţi de comunicare şi lucru in echipa- atentie la detalii si capacitatea de a respecta termenele limitaPentru toate acestea iti oferim un pachet salarial motivant si o experienta intr-un mediu de lucru placut.Alte beneficii: asigurare de sanatate, tichete de masa, prime
AGRITEHNICA SERVICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2729 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist Contabil


Candidatul ideal Firma noastră, MSL Accounting, caută un candidat ideal pentru poziția de Contabil Economist, care să se alinieze valorilor noastre de excelență în domeniul contabilității și dezvoltare continuă. Candidatul perfect ar trebui să îndeplinească următoarele criterii:Experiență în domeniu: Candidatul ideal ar trebui să aibă o experiență minimă de 2 ani în domeniul contabilității, cu cunoștințe solide în gestionarea contabilității primare și secundare. Experiența anterioară într-un mediu similar sau în cadrul unei firme de contabilitate este un avantaj.Dorință și deschidere spre învățare: Candidatul ar trebui să fie dornic și deschis spre a-și îmbunătăți continuu cunoștințele și abilitățile în domeniul contabilității. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la schimbările în legislația fiscală și contabilă este crucială.Competențe tehnice solide: Candidatul ideal ar trebui să demonstreze cunoștințe avansate în domeniul contabilității, inclusiv în întocmirea rapoartelo
MSL FISC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2696 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Lucrator Comercial


Candidatul ideal Persoana ideala:- deschisa, spontana, pozitiva, vesela, orientata catre clienti;-abilitati de comunicare si servire clienti;-personalitate placuta, tinuta si prezenta agreabila;-seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Responsabilitati:-intampina clientii si relationeaza in mod corespunzator;-propune, promoveaza si vinde corespunzator produsele;-organizarea produselor in magazin, realizarea vitrinelor, aranjarea produselor la raft, receptia marfurilor;-cunostinte minimne/medii in utilizarea calculatorului (Word, Excel, etc);-dorinta de a invata lucruri noi (vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook, Instagram, Tik Tok);-gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online;-mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin;-atmosfera placuta, cu respect pentru clienti.
FASHION APP RO S.​R.​L.​

Contabilitate Primara


Candidatul ideal Incepe un nou an cu un loc de muncă plin de provocări și oportunități! Alătură-te echipei noastre și descoperă un mediu dinamic, unde creativitatea și inițiativa sunt apreciate.Candidatul IdealAbsolvent al unei facultăți cu profil economic.Cunoștințe solide în contabilitatea primară.Experiență relevantă în domeniul secretariatului și asistenței manageriale.Competențe avansate în utilizarea programelor MS Office (Excel, Word).Experiență în strategii de promovare pe Facebook și Google Ads.Flexibilitate în gestionarea sarcinilor și programului de lucru. Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Asistent Manager dedicat, cu responsabilități extinse în domeniul secretariatului, asistenței manageriale și promovării pe platformele de social media. Principalul obiectiv constă în gestionarea eficientă a activităților administrative și oferirea susținerii necesare managerului în îndeplinirea sarcinilor zilnice.Responsabilități:Asistență Managerială: Sprijinirea managerului în c
ARENA CITY CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2852 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Director Operational - Bacau


Candidatul ideal Ai 5 sau mai mulți ani experiență pe o pozitie similara? Îți place să optimizezi costurile operaționale?Consideri că ai abilități bune de monitorizare a operațiunilor? Îți place să lucrezi zi de zi la eficiența operațiunilor?Prin îmbunătățirea proceselor determini inovare? Îți asumi responsabilitatea pe proiectele în care ești implicat(ă)?Atunci esti un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Tichete de masă;Bonus trimestrial de performantă;Mașină de serviciu;Cursuri dezvoltare personală;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Experiență de minim 5 ani într-un post similar; Bune abilităţi de optimizare a costurilor operaționale, respectiv măsori și gestionezi costurile totale ale operațiunilor pentru a asigura o eficiență financiară și pentru a identifica oportunități de economisire a costurilor Calități excelente pentru eficiența operațiunilor, respectiv monitorizezi cât de bine se desfășoară operațiu
PREMIAN SERVICES CONSULT SRL

Operator Mentenanta Electrica


Candidatul ideal Studii medii - calificare electrician sau electromecanic; Minim 2 ani experienta ca electrician; Competențe profesionale: instalații de joasă tensiune (cunoștinte avansate), medie tensiune (cunoștinte minime), principii de bază funcționare automate programabile, convertizoare de frecventa,echipamente de măsură presiuni, temperaturi. Cunostinte despre actionari electrice,pneumatice si hidraulice. Abilități de relaționare, comunicare și spirit de echipă. Preocupare cu privire la respectarea regulilor SSM.Descrierea jobului Responsabilităţi principale: Asigurarea mentenantei electrice pentru echipamente și utilaje. Participarea la întreținerea echipamentelor electrice din cadrul punctului de lucru. Efectuarea inspecțiilor periodice ale echipamentelor electrice.Operarea echipamentelor și utilajelor (echipamente mobile, electropalane, etc) în funcție de calificările și autorizațiile dobândite.Ce iti oferim: Pachet salarial motivant; Abonament clinică privată; Prima de perfo
HOLCIM ROMANIA SA

Director Operațional - Bacău


Candidatul ideal Ai 5 sau mai mulți ani experiență pe o pozitie similara? Îți place să optimizezi costurile operaționale?Consideri că ai abilități bune de monitorizare a operațiunilor? Îți place să lucrezi zi de zi la eficiența operațiunilor?Prin îmbunătățirea proceselor determini inovare? Îți asumi responsabilitatea pe proiectele în care ești implicat(ă)?Atunci esti un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Tichete de masă;Bonus trimestrial de performantă;Mașină de serviciu;Cursuri dezvoltare personală;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Experiență de minim 5 ani într-un post similar; Bune abilităţi de optimizare a costurilor operaționale, respectiv măsori și gestionezi costurile totale ale operațiunilor pentru a asigura o eficiență financiară și pentru a identifica oportunități de economisire a costurilor Calități excelente pentru eficiența operațiunilor, respectiv monitorizezi cât de bine se desfășoară operațiu
PREMIAN SERVICES CONSULT SRL

Contabil Debutant - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Unitatea Militara 02290 Hemeius, judetul Bacau Expira in 2024-04-10 LocatieBacau NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorUnitati militare CategorieFunctie contractualaAnunt U.M. 02290 HEMEIUS, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a 1 (unu) post vacant de executie de personal civil contractual, respectiv de Contabil debutant la Compartimentul Contabilitate in cadrul U.M. 02290 HEMEIUS.Perioada: nedeterminata; Durata timpului de lucru : 8 ore pe zi si de 40 de ore pe saptamana; Vechime in domeniu: Nu este cazul:Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt urmatoarele :* formular de inscriere la concurs (se completeaza la sediul U.M. 02290 Hemeius) * copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate; * copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz; * copiile documentelor care atesta nivelul studiil
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Operatori confectioneri fara experienta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3400 până la 4050 LEI pe lună
Daca iti cauti un loc de munca, dar nu ai experienta, PROFESIONAL LEASING recruteaza Operatori Confectioneri, fara experienta Salariu lunar peste media pieteiTichete de masa in valoare de 35 lei / zi lucrataTichete cadou de sarbatoriTransport asiguratFacilitati pentru masa de pranzBonus de loialitateProgram de lucru in 2 schimburiOportunitati de crestere si dezvoltare profesionala
ASV SERVICE A PLUS SRL

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
HATTRICK BET SRL

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Experienta nu conteaza pentru noi, trebuie doar sa:- Fii sociabil si sa iti placa sa lucrezi cu oamenii- Ai o atitudine pozitiva- Fii un bun coleg- Ai abilitati de lucru cu cifreDescrierea jobului Ce vei face?· Vei efectua tichete de pariere in sistemul informatic al companiei;· Vei intocmi zilnic documentele de contabilitate primara;· Vei informa clientii cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;· Vei crea un mediu agreabil pentru clienti.Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture
HATTRICK BET SRL

Operator depozit Bacau | Caroli Foods


Companie verificată
Aplica rapid
Caroli Foods Group angajeaza lucrator pentru depozitul din Bacau-Letea Veche. Oferim:- contract de munca pe perioada nedeterminata- tichete de masa- pachet lunar cu produsele companiei- echipament special pentru lucru la temperaturi controlate (0-4 gradeC)- acces la servicii medicale gratuite- posibilitati de promovare. Cerinte:-sa ai minim 10 clase;-sa fii disponibil sa lucrezi in ture (inclusiv schimb de noapte).Responsabilitati: descarcarea masinilor, asezarea pe rafturi a marfii, alcatuirea comenzilor cu ajutorul scanner-ului si incarcarea lor in masinile de distributie. Lasa-ne datele de contact si te vom suna noi!Data postare anunt 04.03.2024Valabilitate anunt: 15 zile
Caroli Foods Group

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 213 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Retail Delivery Consultant - Showroom Bacau


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce co
EMAG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.