Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

28 Locuri de Munca Contabil in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

28 Locuri de Munca Contabil in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Introducere,​ Validare Si Prelucrare Date - Ajofm | Anofm


Ocupatia: OPERATOR INTRODUCEREVALIDARE SI PRELUCRARE DATE - AJOFM | ANOFMAngajator: TML CONTABILITATE CONSULT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 4Adresa locului de munca: ORADEA
TML CONTABILITATE CONSULT SRL

Expert Contabil


Cerintele postului: Contabil cu experienta in domeniul financiar-contabil; Cunostinte bune de operare Excel si Word; Cunoasterea limbii germane constituie avantaj; Atentie sporite la detalii, capacitate de analiza si sinteza; Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
Office pro Oradea

Media netă estimată pe baza celor 1852 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Societate Comerciala Cauta Persoana Pentru Contabilitate .​


Atributile pentru locul de munca : persoana calificata pentru : receptii, registru de casa,relatii cu banca, intocmire dosare pentru IGI la muncitorii straini , in colaborare cu personal din societate.Activitatea se desfasoara in municipiul Oradea. Alte informatii la nr. de telefon afisat in anunt .
SC PROFI RESTAURARE SRL

Operator Introducere,​validare Si Prelucrare Date/​contabil


Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
Office pro Oradea

Angajam Persoana Pentru Contabilitate Primara Full Time


Firma de logistica angajam persoana pentru contabilitate primara full time,
Eurolog Network Logistics

Operator Introducere,​validare Si Prelucrare Date In Contabilitate


Firma,situata in Oradea, Sos Borsului nr.31, cautam persoane cu experienta minima in domeniul financiar contabil.Cautam persoane adaptabile, cu spirit de echipa, spirit constructiv,responsabile, indreptate spre rezultat si perseverente.Se cer cunostinte avansate de utilizare a programelor Outlook si Excel. Asteptam CV-uri atasate la mesaj.
Office Pro

Partner Drinks Srl Angajeaza Operatoare Facturare


CANDIDATUL IDEAL: - Persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple; - Atitudine pozitiva si proactiva; - Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii; - Abilitati de comunicare orala si in scris; - Deschis spre munca in echipa; - Fire independenta, capabil sa se autogestioneze; - Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor; - Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) - Experienta anterioara constituie avantaj; - Carnet de conducere categoria B; DESCRIEREA JOBULUI: Tinerea evidentei documentelor specifice departamentului; - Intocmirea facturilor - Evidenta intrari facturi furnizori - Listare si verificare a facturilor,avizelor,comenzilor in sistemul de facturare. - Arhivarea si indosarierea facturilor cat si a tuturor celorlalte documente - Relatia cu firma de contabilitate pentru transmitere documente - Urmarirea incasarilor primite de la clienți si transmiterea informatiei catre ma
PARTNER DRINKS

Partner Drinks Srl Angajeaza Operatoare Facturare


CANDIDATUL IDEAL: - Persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple; - Atitudine pozitiva si proactiva; - Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii; - Abilitati de comunicare orala si in scris; - Deschis spre munca in echipa; - Fire independenta, capabil sa se autogestioneze; - Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor; - Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) - Experienta anterioara constituie avantaj; - Carnet de conducere categoria B; DESCRIEREA JOBULUI: Tinerea evidentei documentelor specifice departamentului; - Intocmirea facturilor - Evidenta intrari facturi furnizori - Listare si verificare a facturilor,avizelor,comenzilor in sistemul de facturare. - Arhivarea si indosarierea facturilor cat si a tuturor celorlalte documente - Relatia cu firma de contabilitate pentru transmitere documente - Urmarirea incasarilor primite de la clienți si transmiterea informatiei catre ma
PARTNER DRINKS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 28 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.