Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Urlati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Urlati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Urlati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Urlati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Gestiune


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana atenta, dinamica, analitica, cu un spirit de observatie foarte dezvoltat.Cerinte:- Cunostinte bune de operare calculator: Windows, MSOffice (Word, Excel);-Cunoasterea programului Magister Smart Cash constituie un avantaj- Abilitati de comunicare si relationare, sistematizare si prioritizare;- Abilitati de organizare, capacitate de analiza si sinteza, respectarea termenelor limita;- Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;- Atentie la detalii, ordonat.Descrierea jobului Asigura evidenta contabila a stocurilor:• Evidenta stocurilor cantitativ valorice;• Inregistrarea si verificarea cronologic, operatiune cu operatine atat cantitativ cat si valoric a intrarilor in gestiuni pe baza de facturi fiscale si avize de expediere;• Inregistrarea si verificarea cronologic, operatiune cu operatine atat cantitativ cat si valoric a iesirilor din gestiuni pe baza de facturi, bon casa, bon consum;• Inregistrarea si verificarea cron
DIADRA

Economist - Contabil


Candidatul ideal Absolvent/a de invatamant superior -de lunga durata- de preferat finante-contabilitate; Experienta minim 6 luni in contabilitate; Experienta intr-o societate de contabilitate reprezinta un avantaj; Abilitati de comunicare, colaborare; Cunoasterea programului de contabilitate saga reprezinta un avantaj; Capacitate de a lucra cu un volum mare de date,in echipa dar si individual; Seriozitate, atentie la detalii, proactivitate; Bune cunostinte a legislatei financiar contabile; Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office, in special Excel; unoasterea limbii engleze nivel mediu, ar fi un plus; To do attitude.Descrierea jobului Responsabilitati: Evidenta contabila completa la clientii din portofoliu (inclusiv balanta/bilant, intocmire/transmitere declaratii ANAF); Urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate ale clientilor din portofoliu, in conformitate cu reglemantarile in vigoare
VAMADI CONTAB

Contabil Primar


Candidatul ideal - studii superioare profil economic- experienta in contabilitate primara intocmirea, completarea, inregistrarea, prelucrarea documentelor (facturi, NIR-uri, registre de casa, bonuri de consum etc.), indosarierea si arhivarea documentelor- minim 3 ani experienta în prelucrarea datelor contabile- cunostinte de limba engleza scris vorbit nivel mediu- cunostinte operare PC- gândire analitica și sintetica,atenție la detalii- buna planificare și organizare- corectitudine, seriozitate,sinceritate- permis conducere categoria B​- cunostinte bune operare PC MSOffice,Word,Excel, navigare internet - capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor la locul de muncaConstituie avantaj:-certificarea de expert achizitii publiceDescrierea jobului - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice- preluarea, înregistrarea și distribuirea documentelor primite către departamentele corespunzătoare- asigurarea transmiterii documentelor prin posta , fax e-mail - intocmirea contractele,factu
ANDAVA TOTAL HIDRO

Referent Contabilitate- Ploiesti


Candidatul ideal ACTIVITATEA SE VA DESFASURA IN PLOIESTI- absolvent studii medii sau superioare economice/ informatica;- integritate morala;- capacitate de insuşire rapidă a informaţiilor;- viteza mare de tehnoredactare- atenţie sporită la detalii;- capacitate de gestionare a situatiilor dificile şi prioritizarea activităţilor, adaptabilitate, eficienta;- integritate morală;- corecta utilizare a limbii romane (scris şi vorbit);- abilitati de comunicare intr-un mediu profesional care raspunde cerintelor clientilor;- dorinta de a lucra in echipa pe termen lung.Descrierea jobului - asigura suportul tehnic privind buna functionare a retelei informatice;- cunostinte de Excel avansat si utilizarea aplicatiilor (se va lucra cu baze de date)- gestionează portofoliul de dosare alocat de către executorul judecătoresc;- efectuează toate formele de publicitate solicitate de lege pentru procedura de executare silită;- monitorizează încasările din dosarele gestionate, plăţile efectuate de către debi
BEJ TANASE DRAGOS IULIAN

Operator Contabilitate Primara


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal DESCRIERES.C. Snack-Trade S.R.L, marca comercială ,,BANZAI,, angajeaza operator de contabilitate primară pentru filiala Bucuresti, sector 6.Candidatul Ideal: Persoană responsabilă, punctuală, dinamică, orientată spre rezultate, Studii economice – contabilitate, Cunoștinte operare PC (excel, word), inclusiv programe contabilitate (Nexus - prezintă un avantaj) Persoană atentă, organizată, responsabilă, Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită.Descrierea jobului Evidenta contabilă primară și înregistrare operațiunilor contabile-casierie (facturi, chitanțe, contracte, rapoarte casă de marcat, registru de casă, foi de parcurs, stocuri) Verificarea modului de gestionare și arhivare a documentelor operate, Întreținere bază de date clienți, Confirmări de sold clienți/furnizori, Inventarierea patrimonială, Întocmire alte situații specifice departamentului financiar -contabil, solicitate, după caz, Alte responsabilități prevăzute în fișa postului.De ac
SNACK-TRADE

Secretariat Contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana organizata, responsabila care sa posede o capacitate de analiza si incadrare in termene pentru efectuarea activitatilor specifice departamentului financiar-contabilitate.Cerinte:Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung ;Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii;Cunoasterea aplicatiilor Saga si Revisal reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Atributii:1.Procesarea documentelor (procese verbale de predare/primire);2.Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori;3.Facturarea catre clienti;4. Primirea, trimiterea si distribuirea corespondentei in cadrul firmei ;5. Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale;6. Elaborarea rapoartelor si a situatiilor s
HEALTHY SAFE FOOD S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal · Studii superioare economice sau postliceale economice;· Cunostinte generale de contabilitate;· Minim de 1-2 ani experienta in trezorerie sau suport contabil;· Experienta de lucru in aplicatia SAP reprezinta avantaj;· Cunostinte de utilizarea Microsoft Office (Word, Excel) si Outlook;· Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilitati:· Gestionează relațiile cu băncile;· Pregătește plăți electronice și efectuează înregistrarea zilnică a tranzacțiilor în extrasele bancare;· Asigura reconcilierea platilor;· Monitorizează conturile pentru a se asigura că plățile sunt la zi;· Monitorizează zilnic creditele bancare;· Ofera asistă în activitatea de control al creditului si suport pentru recuperarea creantelor;· Inregistreaza documentele contabile pentru cheltuieli si venituri, mijloace fixe, stocuri, trezorerie, imprumuturi, contracte;· Intocmește declarațiile fiscale;· Verifică reconcilierile lunare;· Intocmeste declaratiile de TVA, declaratiile
ZENPRO HR

Credit Control Accountant /​ Contabil Financiar


Candidatul ideal Finance/Economics university graduate Fluency in English and Romanian Experience in Accounting process in multinational environment (Knowledge up to Trial balance is a plus) SAP knowledge is an advantage, SAP entry level user is also accepted Good skills in Ms Office package (Excel is highly desired) Patience and the ability to remain calm in stressful situations Analytical skills and thorough attention to detail, multitasking Excellent verbal/written communication Highly organized and structured profesional Ability to work independent and to take decisions Persistence and determination Integrity NegotiationDescrierea jobului The Job covers three entities Romania, Bulgaria, and Tukey, but located in Ploiesti factory Preparing weekly outstanding amounts Preparing various reports for monthly clothing Reconciling complex accounts that have been escalated from the AR team Monitoring debtor balances Resolving problems in relation to invoice payments and reconciling complex
ROCKWOOL ROMANIA

Contabil Senior


Estimare   4800 RON/Luna
Short company description Established in 1999, ISG in its expansion has become a European leader in HR consulting. With over 750 employees across 60 offices, we provide high-quality solutions for all HR matters in 40 countries. A flat corporate structure and homogenous global practices guarantee an always smooth and rapid project implementation. Our dynamic development, the high quality of our services, the dedicated commitment of our qualified consultants and an excellent price-performance ratio are the reason for ISG’s success. Steady growth by entering new markets and opening new offices is part of our business strategy. Our consultants are specialists and, as a team, cover all sectors with in-depth specialist knowledge. We are your full-service provider in all personnel matters. Our services include Executive Search, Search & Selection, Personnel Development & Training, Employer Branding, Media House, Outplacement, Interim Management and Temporary Staffing. Requirements - E
ISG PERSONALMANAGEMENT

Asistent Manager- Contabilitate Primara Si De Gestiune


Candidatul ideal Cerinte- Facultatea de contabilitate reprezinta un avantaj;- cunostinte bune de Microsoft Office (program contabilitate SAGA/ Platphorma - reprezinta un avantaj);- abilitati de comunicare si lucru in echipa;- experiența – notiuni de baza în domeniul financiar contabil- cunoștinte de legislatie gestiune stocuri- cunoștinte operațiuni import/export mărfuriDescrierea jobului - evidenta casa si banca;- evidenta clienti / furnizori;- contabilizare documente financiar contabile;- verificarea soldurilor din contabilitate;- facturare si avizare- incarcare gestiune prin emiterea comenzilor in program- plati si evidente plati si alte evidente- cash-flow
BELFIX DISTRIBUŢIE

Contabil Casier - Izvorani,​ Ilfov


Candidatul ideal absolvent facultate profil economic, capacitate de organizare, spirit de echipa, corectitudine,seriozitate si obiectivitate in preluclarea datelor si analiza situatiilor financiare, cunostiinte bune de operare pe calculator.Descrierea jobului supervizeaza inregistrarea cronologica a datelor financiare, urmareste permanent cashflow-ul companiei, intervenind cu solutii eficiente de finantare atunci cand exista o necesitate, monitorizeaza operatiunle de incasari, plati, in numerar si prin viramente bancare, verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuriBeneficii:Pentru transport asiguram contravaloarea combustibilului
CHARISMA STUDIO

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal -studii superioare în domeniul economic / financiar / contabil;-experiență în domeniul financiar-contabil;constituie avantaj experienta in domeniul productiei;-capacitate de analiză și sinteza, decizie și asumarea responsabilității,-competențe curente: programe financiar – contabile, cunoașterea pachetului Office, avantaj cunoaștere aplicație ERP-cunoașterea legislației in domeniu ( cu privire la fiscalitate, inregistrari contabile, documente cu regim special etc); Descrierea jobului Prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balantaArhivarea documentelor contabileInregistrarea facturilor de materii prime/servicii/leasinguri/obiecte de inventar/mijloace fixe etcDesfasurarea activitatilor de contabilitate interna – calcul cost productie, calcul variatia productieiPrelucreaza zilnic productia realizata in sectieRealizarea raportarii lunare INTRASTAT si verificarea corespondentei declaratiei cu contabilitateaOrganizarea inventarelor lunare si a inventarelor anual
FREE STAR

Junior contabil /​ Junior Financial Officer


Scurta descriere a companiei Probabil te întrebi ce este Skillab – hai să îți spunem! Suntem o platformă de educație online internațională, care ajută oamenii să își dezvolte afacerile și cariera. Oferim cursuri de marketing, management, finanțe, resurse umane și multe altele. Suntem asemănători cu Udemy sau Coursera – doar că mai buni. Cerinte Ai absolvit o facultate cu specific economic sau ești în ultimul an de studii. Ai cunoștințe de contabilitate primară. Ai minim 6 luni experiență pe o poziție similară. Știi să utilizezi foarte bine pachetele MS Office și Google Suite. Și capabil/ă să analizezi și sintetizezi rapid un volum mare de informație. Ești organizat/ă și știi să prioritizezi sarcinile importante. Ești atent/ă la detalii. Îți dorești să înveți cât mai mult și să te dezvolți. Ai cunoștințe de limba engleză la nivel mediu. Responsabilitati - Întocmirea, verificarea și centralizarea dosarelor angajaților, inclusiv a pontajelor - lunare, fișelor de post, anexelor privind con
Skillab

Economist Financiar - Contabilitate


Candidatul ideal - astepam CV-urile absolventilor facultatilor de profil cu minim 6 luni experienta in domeniu;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office;- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competi
WURTH ROMANIA

Gestionar Sef


Candidatul ideal Cerinte: Minim 3 ani experienta in functie similara in gestiune din domeniul productiei; Experienta in gestiuni multiple; Experienta in coordonare echipe de gestionari de mim. 8 persoane; Cunoastere legislatie specifica, notiuni de gestiune stocuri; Cunostinte de operare PC (MS Office) ; Cunostinte operare softuri de genul ERP; Studii medii finalizate, sau studii superioare in domeniul financiar contabil (prezinta atuu); Seriozitate si capacitate de a gestiona situatii complexe in zona de productie si personal.Atributii:1) Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa : Raporteaza superiorului ierarhic si departamentului financiar-contabil diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie; Efectueaza periodic inventarul stocului de marfa ; Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei; Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic, imediat ce sesizeaza
APLAST WOOD INDUSTRY

Operator Dispecer Clondiru


Candidatul ideal Studii medii, de preferat în domeniul tehnic; Experienţă într-o poziţie similară - minimum 1 ani; Cunoștințe de SAP și Dorner - constituie un avantaj; Curiozitate, inițiativă și spirit de echipă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale: Primește comenzi de beton și întocmește diagrama de livrări; Organizează și coordonează logistica proprie și închiriată; Asigura aprovizionarea cu materii prime și gestionarea acestora; Operează stația de betoane, respectand rețetele de betoane și instrucțiunile privind funcționarea sistemului de operare Dorner; Întocmește rapoartele de producție, întocmește avizele de insotire marfa, fișele de magazie, NIR-uri și bonuri de consum zilnice. Ce iti oferim: Pachet salarial motivant; Abonament clinică privată; Prima de performanță; Pachet flexibil de beneficii; Asigurare de viață; Mediu de lucru în care sănătatea și siguranța ta sunt pe primul loc.
HOLCIM (ROMANIA)

Economist /​ Contabil | Hotel Orizont Predeal


Candidatul ideal Cerințe pentru postul de Economist / Contabil:- Experiență de minim 1 an în domeniul contabilității, gestiunii, inventarierii- Studii medii sau superioare, profil economic-administrativ- Cunoștințe operare PC, programe de contabilitate și a prevederilor legale în domeniul financiar-contabil;- Abilități de comunicare și relationare, sociabilitate- Flexibilitate și lucru în echipă- Responsabilitate, implicare și seriozitateDescrierea jobului Condiții:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Bonuri de masă la valoarea maximă de 30 lei/zi lucrată- Zile de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă (între 21 și 24 zile)- Salariu în funcție de experiență, aptitudini și cunoștințe- Posibilitate de dezvoltare profesională- Locație: Hotel Orizont din Predeal
FEPER BUCURESTI SUCURSALA PREDEAL

Operator Mentenanta Clondiru


Candidatul ideal Experiență relevantă într-un post similar în domeniul mentenanței electrice/ mecanice; Studii medii profil electric, mecanic sau electromecanic; Dorință de a învăța utilizarea și întreținerea echipamentelor de producție moderne; Capacitatea de a analiza și rezolva probleme; Inițiativă, implicare, profesionalism și spirit de echipă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale: Menținerea stației de betoane în permanentă stare de funcționare; Întreținerea utilajelor prin efectuarea de inspecții periodice și revizii/reparații; Realizarea activităților de mentenanță preventivă și corectivă; Gestionarea materialelor și pieselor de schimb; Activități diverse pentru întreținerea stației; Respectarea procedurilor SSM și identificarea riscurilor în zona de activitate.​Ce iti oferim: Pachet salarial motivant; Abonament clinică privată; Prima de performanță; Pachet flexibil de beneficii; Asigurare de viață; Mediu de lucru în care sănătatea și siguranța ta sunt pe primul loc.
HOLCIM (ROMANIA)

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Palace S.a.,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Primar-fara Studii,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Sinaia
Palace S.​a.​

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Conta123.ro - Simple Smart Accounting S.r.l.,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Liceal-liceu Teoretic,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Ploieşti
Conta123.​ro Simple Smart Accounting S.​r.​l.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.