Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal -Studii medii sau superioare absolvite in domeniul economic,-Experienta profesionala in domeniul contabilitatii de minim 2 ani,-Cunostinte legislative in domeniul contabilitatii,fiscalitatii ,-Cunostinte bune de utilizare a calculatorului (World,Excel)-Abilitati de comunicare,-Capacitatea de adaptare,flexibilitate,buna comunicare;capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu repectarea termenelor limita :Spirit de observatie si analitic,integritate";Capacitatea de a lucra in echipa cat si individual.Descrierea jobului - Inregistrarea zilnica in evidenta contabila a facturilor primite,D.V.I., extrase cont,- Emite facturi si transmite in E-factura,-Verificarea corectitudinii documentelor inregistrate si clarificarea eventualelor neconcordante,-Reconcilierea soldurilor de clienti si furnizori,- Verificarea jurnalelor TVA de vanzari si cumparari,- Declararea ambalajelor intrate lunar ,la firma de preluare responsabilitate ....-Indosarierea arhivarea si pregat
ROZAN FOOD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5974 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Junior


Candidatul ideal Contabil JuniorOFERTĂ (beneficii): Venit net lunar 5500 lei in functie de experienta in domeniu; Lucru într-o companie dinamică, aflată în plină dezvoltare; Posibilitatea dezvoltării profesionale;Beneficii acordate: Financiar Bonus de performanță Decontare transport Medical Abonament servicii medicale Dezvoltare Team-building Traininguri de specializare Timp liber Evenimente/petreceri de companie Condiții de lucru Cafea/ceai/snacks la birou Telefon mobil LaptopCERINȚE: Licenţă studii contabilitate; Minim 1-2 ani experienţă într-o poziţie similară; Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu; Cunoştinţe foarte bune MS Office; Experienţă de lucru în Navision constituie un avantaj; Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate; Să fie o persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, sinteză şi cercetare a informaţiilor, capabilă să poată privi o situaţie în ansamblu, cât şi în detaliu;D
VALTEC PREMIUM LUBRICANTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 449 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Contabil Senior


Candidatul ideal Grup de firme import, productie, comert produse accizabile (bauturi alcoolice) angajeaza contabil senior.Ce ne dorim de la tine: Cunoștințe solide de legislație; Experienta anterioara in domeniu de minim 8 aniDescrierea jobului Responsabilitati: Evidență contabilă completă, supervizarea și organizarea departamentului de contabilitate în cadrul fiecărei societăți; Întocmirea balanței de verificare ( analiza și certificarea soldurilor din balanță); Întocmire bilanț contabil; Întocmirea și depunerea declarațiilor ( ANAF, VAMĂ, MEDIU, RETURO, etc.); Resurse umane / contracte de muncă / Revisal / întocmirea statelor de salarii; Analiză financiară / pregatire diverse situații solicitate de departamentul de vânzări.Beneficii: Salariu: 15.000 RON net/lună; Tichete de masă; Mediu de lucru stabil, plăcut și dinamic.
TARGET MEDIA INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 226 de salarii introduse în Salario: 5232 RON/Luna

Expert Contabil


Candidatul ideal Grup de firme import, productie, comert produse accizabile (bauturi alcoolice) angajeaza contabil autorizat / expert contabil.Ce ne dorim de la tine: Cunoștințe solide de legislație; Experienta anterioara in domeniu de minim 8 aniDescrierea jobului Responsabilitati: Evidență contabilă completă, supervizarea și organizarea departamentului de contabilitate în cadrul fiecărei societăți; Întocmirea balanței de verificare ( analiza și certificarea soldurilor din balanță); Întocmire bilanț contabil; Întocmirea și depunerea declarațiilor ( ANAF, VAMĂ, MEDIU, RETURO, etc.); Resurse umane / contracte de muncă / Revisal / întocmirea statelor de salarii; Analiză financiară / pregatire diverse situații solicitate de departamentul de vânzări.Beneficii: Salariu: 15.000 RON net/lună; Tichete de masă; Mediu de lucru stabil, plăcut și dinamic.
TARGET MEDIA INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 5265 RON/Luna

Contabil - Voluntari


Candidatul ideal Pregătirea necesară postului:Studii superioare financiare/economiceExperiență de minim 5 ani intr-o functie similaraO buna cunoastere a legislatieiAbilitați de operare a pachetului MS Office - Word și Excel;Capacitate buna de organizare, analiză detalii și comunicare;Confidenţialitate;Deprinderea de a lucra în echipă;Inițiativă, proactivitate;Capacitatea de identificare rapidă a erorilor şi operativitate în înlăturarea lor;Descrierea jobului Prelucrarea si inregistrarea documentelor contabile (deconturi, ordine de deplasare, facturi de intrare, extrase bancare, verificare jurnale) in conformitate cu prevederile legislative in vigoare.Intocmeste ordine de plata catre furnizori si buget utilizand internet banking;Intocmeste dosarele de personal si statele lunare de plata a salariilor;Urmareste contractele incheiate de societate cu prestatori de servicii, societati de leasing, institutii bancare;Participa la operatiunile de inchidere de luna si intocmire declaratii lunare
LEGEND COM SRL

Asistent Administrativ (cunostinte De Contabilitate Primara)


Candidatul ideal • Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex.• Experiență anterioară în contabilitate/administrativ de minim 2 ani.• Abilități organizatorice și atenție la detalii.• Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini.• Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic.• Cunoștințe foarte bune de Excel;• Proactivitate și implicare – dorința de a progresa și învăța lucruri noi;• Abilități de analiză și rezolvare a task-urilor, identificând cele mai bune soluții;• Capacitate de prioritizare a sarcinilor astfel încât să fie respectate termenele limită;• Flexibilitate la schimbare și adaptare rapidă pentru realizarea atribuțiilor jobului la calitatea și în termenele solicitate;• Atenție la detalii;• Bune abilități de comunicare (scris și verbal);• Limba engleză – nivel bun;Descrierea jobului Jobul reprezintă o oportunitate pentru cei care își doresc o cariertă în care să îmbine activități administrative cu task-uri de contabilitate primară. Principale
FUNDATIA CRAWFORD HOUSE

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa. Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pr
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Contabil /​ Contabil Senior


Candidatul ideal Cerinte & Competente: Studii superioare finalizate; 2 - 4 ani experienta contabilitate romaneasca (RAS); Engleza – nivel mediu/conversational; Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel), experienta de utilizare a unui soft contabil; Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoana organizata, atentă la detalii, responsabila; Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistrare documente de contabilitate: facturi, avize, chitante, ordine de plata, bonuri de predare, bonuri de consum; Transmiterea documentelor catre banci, institutii financiare si firma externalizata de contabilitate; Mentinerea unei bune relatii cu institutiile statului; Introducerea documentelor contabile in softul de evidenta contabila; Realizarea diverselor situatii si rapoarte solicitate.
GABTEO CONSULT SRL

Contabil - Zona Afumati


Candidatul ideal Pregătirea necesară postului:Studii superioare financiare/economiceExperiență de minim 5 ani intr-o functie similaraO buna cunoastere a legislatieiAbilitați de operare a pachetului MS Office - Word și Excel;Capacitate buna de organizare, analiză detalii și comunicare;Confidenţialitate;Deprinderea de a lucra în echipă;Inițiativă, proactivitate;Capacitatea de identificare rapidă a erorilor şi operativitate în înlăturarea lor;Descrierea jobului Prelucrarea si inregistrarea documentelor contabile (deconturi, ordine de deplasare, facturi de intrare, extrase bancare, verificare jurnale) in conformitate cu prevederile legislative in vigoare.Intocmeste ordine de plata catre furnizori si buget utilizand internet banking;Intocmeste dosarele de personal si statele lunare de plata a salariilor;Urmareste contractele incheiate de societate cu prestatori de servicii, societati de leasing, institutii bancare;Participa la operatiunile de inchidere de luna si intocmire declaratii lunare
LEGEND COM SRL

Operator facturare si responsabil service


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Candidatul IdealCautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persoane de sex feminin) Ai experienta de cel putin 6 luni pe un post similar;Ai studii medii finalizate;Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni;Iti place sa iti planifici timpul si activitatile;Esti atent/a la detalii;Experienta in domeniul achizitiilor/service electrocasinice reprezinta un avantaj;Iti asumi responsabilitatea. Descrierea jobuluiRaspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare;Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc);Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru;Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor;Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informati
Hausberg Romania SRL

Operator Facturare /​ Casier


Descrierea jobului Cerinte: experienta in operarea documentelor contabile cunostinte de Microsoft Office cunostinte de contabilitate primara experienta anterioara in domeniul facturarii sau contabilitatii cu programul SagaResponsabilitati: Efectuarea operatiunilor de intrare/iesire marfa in/din gestiune Inregistrarea corecta a documentelor in evidenta contabila Intocmirea facturilor fiscale Gestionare stocuri de marfa Intocmire registru de casa Emitere NIR Organizarea si arhivarea documentelor Transmiterea documentelor financiar contabile catre expertul contabil
GEORGIA FRUIT SRL

Operator Facturare Si Responsabil Service


Candidatul ideal Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persane de sex feminin)Ai experienta de cel putin 6 luni pe un post similar;Ai studii medii finalizate;Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni;Iti place sa iti planifici timpul si activitatile;Esti atent/a la detalii;Experienta in domeniul achizitiilor/service electrocasinice reprezinta un avantaj;Iti asumi responsabilitatea.Descrierea jobului Raspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare;Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc);Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru;Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor;Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informatii
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Contabil-sef - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL-SEF - AJOFM | ANOFMAngajator: BOBNET RO SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-MASTERTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VOLUNTARI
BOBNET RO SRL

Operator Pc/​facturare


Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338
Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari "jos Palaria"


Candidatul ideal Consultant Vanzari magazin palarii si accesorii de cap "JOS PALARIA" din zona Dorobanti / Floreasca, sector 1, Bucuresti! DOAR VANZATOR CU EXPERIENTA DE MINIM 3 ANI, PASIONAT de design vestimentar! Persoana pozitiva, comunicativa, deschisa, CU EXPERIENTA in interactiunea cu clientii; Punctualitate; Seriozitate; Responsabilitate, avand in vedere gestionarea stocurilor si a banilor.Descrierea jobului Orientare catre client din punct de vedere al gasirii palariei potrivite, profesionalismului in cunosterea produselor (marimi, materiale, stiluri, preturi si culori) si crearea unei experiente placute, Intelegerea cu rabdare a nevoii clientului este esentiala, Gestionarea stocului in magazin si online; Registru de casa.Beneficii: Pachet salarial: 3500 - 4500 RON NET, in functie de vanzari Echipa dinamica; Program: Luni - Vineri - 8 ore / zi (11:30 - 19:30), Se lucreaza 2 weekend-uri / luna, Sambata - 6 ore (11:00 - 17:00), Duminica - 5 ore (11:00 - 16:00), In saptamanile in
MID FINANCIAL SRL

Consultant Vanzari - Relatii Cu Clientii (afumati)


Candidatul ideal -spirit intreprinzator -bune abilitati de comunicare-atentie distributiva-exeperienta in vanzari-seriozitate-discretie Descrierea jobului -comunicarea cu clientii-preluarea comenzilor-urmarirea pregatirii comenzii-stabilirea metodei de plata si livrarii-organizarea portofoliului de clienti en-gros
ARMEDA CARPET S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Consumer Electronics - Samsung Romania


Candidatul ideal Dacă ești o persoаnă dinаmică cu inițiativă, sociabilă și îți dorești sа lucrеzi într-o companie cаrе îți oferă oportunitatea de te dezvolta profesional, de a te autodepăși și de a performa din pasiune, Cariera ta poate Re/Începe aici!Suntem o echipă cu experiență, dornică să îți acorde suport iar Tu să ne completezi cu următoarele: Să fii pasionat de tehnologie și să ai o atitudine pozitivă; Să fii un bun ascultător, dar și să comunici eficient atât cu noi, cât și cu clienții noștri; Să fii deschis și dornic să înveți atât din teorie, dar și din experiențe; Să empatizezi cu clienții și să le prezinți cele mai potrivite soluții în raport cu nevoile lor; Să fii implicat și responsabil în tot ceea ce faci și orientat către rezultate; Să cunoști limba engleză, la nivel mediu/avansat; Să ai cunoștințe de utilizare a pachetului MSOffice, la nivel mediu.Descrierea jobului Echipa SAMSUNG ROMÂNIA îți va oferi: Suport în procesul de induction - vom fi lângă tine dacă vei întâmp
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Medical Device Store Consultant /​ Agent Vanzari In Domeniul Medical


Candidatul ideal ADAPT MEDICAL SRL is a Bulgarian company with over 12 years of experience in the field of medical equipment. Our focus in sleep apnea diagnosis and therapy devices and oxygen therapy equipment has made us one of the market leaders.ADAPT MEDICAL SRL is a company with a mission. Our team works to improve people's quality of life. So we generate new ideas and create trends. We have more than 10 physical stores in Bulgaria and we are more than 70+ employees.If you share our ideas, we at ADAPT MEDICAL SRL are looking for a dynamic and responsible professional for the position of consultant for medical products in a newly opened store in Bucharest, who will:• Performs commercial consultation and provides necessary product information to store customers.• Knows:the distribution of items and services by sector in the store;in detail the specifics of each product - warranty period, service bases, conditions of installation or deliveryin detail and actively offers the additi
ADAPT BG LTD

Asistent Comunicare Multinationala Si Operator Calculator


Candidatul ideal Sunteti in cautarea unui job care sa va motiveze si va doriti un mediu deosebit de lucru?Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?Va invitam sa aplicati pentru oricare din pozitiile disponibile, ”Operator computer departament vanzari” si ”Asistent comunicare clienti” dar puteti fi selectat/a si pe alte pozitii asemanatoare din diverse departamente unde activitatea principala se desfasoara pe computer.Sunteti in primii ani de experienta in munca, sau in anii de masterat cand aveti timp pentru a munci in program full-time? Sunteti persoana pe care o cautam, puteti aplica la unul din posturile oferite!Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera (tinerii absolventi cat si masteranzii cu disponibilitate de munca sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa evolueze in cariera), amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila sa lucrez
AGENTIA DE FOTOMODELE SEQUOIA MODELS S.​R.​L.​

Operator Receptie Marfa - Depozit Stefanestii De Jos


Candidatul ideal Vino alături de PENNY.!Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Poti face si tu parte din echipa noastra daca: esti absolvent de studii medii; ai experienta in verificarea marfii (constituie un avantaj); ai experienta in verificarea calitativa a sortimentatiei de legume/fructe constituie avantaj (valabil pentru departamentul de receptie legume/fructe); te consideri o persoana serioasa, organizata si responsabila; ai dorinta si interes in ceea ce priveste autodezvoltarea; ai capacitatea de a lucra in echipa dar si independent;detii bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Rolul tau va presupune sa: efectuezi receptia cantitativa si calitativa a marfii conform procedurilor; efectuezi corectii pe avize in cazul in care se constata diferente intre cantitatea fizica si cea avizata; refuzi marfa in cazul in care aceasta nu corespunde din punct de vedere cantitativ si calitativ, din punct de vedere al im
REWE ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.