Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Contabil în Bucuresti

Contabil în Bucuresti

Contabil


CEGEDIM SERVICE CENTER

Contabil/​contabila


ACCOUNTING LEADER SERVICES

Contabil


S.​C.​ GAMINVEST HR S.​R.​L.​

Contabil


BLED TRANS

Contabil


BITCOIN ROMANIA

Contabil


Lugera

Contabil


BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SERVICES

Contabil


CONTEXPERT CONSULTING

Contabil


ENTERTAINMENT BUSINESS DEVELOPMENT (EBD)

Contabil


CONFIDENT CONTAB PRESTIGE

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Contabil


TEHCOM

Contabil


GMB ROMANIA AUTO INDUSTRY

Contabil


BICO INDUSTRIES

Contabil


TUDOR TEH RON SRL

Contabil


DEWULF

Contabil


AGN GLASS

Contabila


ASOCIATIA PITICOT

Contabil


MEDIAFAX

Contabil/​a


M.C.H. PROD

Contabil


BOGANT CONTA
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Contabil
CEGEDIM SERVICE CENTER
Bucuresti

Industrie: Achizitii Logistica Aprovizionare , Contabilitate Finante , Vanzari ,

Tip job: Fulltime

Departament: Contabil

Experiență: 1 - 5 ani experienta


Scurta descriere a companiei

Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu.

Dupa 2 ani de activitate, deja peste 200 de angajați (septembrie 2019) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

Anul 2020 aduce noi proiecte si ne propunem sa ajungem la 300 de colegi cu care sa impartasim aceleasi valori.

Cerinte

•Studii economice superioare de preferat Contabilitate, Finante, Banci;
•Minim 1 an de experienta relevanta in domeniu;
•Experienta in lucrul cu un soft contabil (de preferat Charisma);
•Cunostinte legislatie contabila si fiscala;
•Experienta in operare/ inregistrare documente;
•Buna cunostinte de operare PC (Ms Office: Excell si Word);
•Persoana responsabila cu un simt etic dezvoltat;
•Abilitati bune de analiza si atentie la detalii;
•Persoana ordonata, pragmatica;
•Excelente abilitati de planificare a timpului;

Responsabilitati

Contabil/Gestionar
Postul este vacant pe societatea Cegedim RX SRL

Activitate cu specific contabil:
•Inregistreaza incasarile in lei conform extrasului de cont si a chitantelor
•Operareaza zilnic facturile emise, incasarile pe facturi si in avans ( Gestiune cont 411 si 419)
•Opereaza deconturile aferente avansurilor acordate echipei comerciale
•Introduce la plata facturile aferente achizitiilor de marfa;
•Reconciliaza facturi de marfa proforme cu facturi fiscale;

Activitate de gestiune:
•Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă cu acuratete, respectiv, miscarile acestuia;
•Introduce marfa în stoc în baza documentelor de intrare ; inregistreaza sistematic si cronologic datele privind stocurile;
•Efectueaza raportari si informari de calitate;

Activitate de suport pentru echipa comerciala:
•Ofera suport echipei comerciale pentru: Comanda echipamentelor HW, consumabile, etc; facturarea comenzilor de marfa; livrarea comenzilor de marfa catre client;
•Ofera informatii clientilor cu privire la: facturile lunare aferente utilizarii aplicatiilor si serviciilor Cegedim; termene de plata; sold si alte detalii prin telefon, e-mail; monitorizeaza situatia platilor facturilor clientilor si furnizorilor de marfa.

Tab Salariu